Beide kinderen vier jaar. De 7 zwangerschappen tussendoor varieerden van 1e poging raak tot een jaar.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
Nu we het daar zo over hebben, voor degenen met meerdere kinderen: zat er per kind (of per zwangerschap moet ik eigenlijk zeggen) veel verschil tussen hoelang het duurde voordat je zwanger werd toen jullie besloten ervoor te gaan zeg maar? Sorry ik weet even niet hoe ik dit handig formuleer.
ik ga er wel aan meedoen, maar ik krijg het altijd voor elkaar steeds zwanger te zijn als ik een uitnodiging krijgquote:Op donderdag 9 september 2021 12:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben er stil van Cygne, wat moet dat intens voor jullie zijn geweest.
Onze eerste was na 13 pogingen raak overigens. Ik heb een regelmatige cyclus, altijd wel gehad. Tijdens de zwangerschap is wel ontdekt dat mijn baarmoedermond erg onrustig was (geen vermoeden van slechte cellen), maar ben benieuwd of dat heeft bijgedragen in de pogingen. Ik ben onlangs 30 geworden en heb de uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek ook ontvangen. Ga ik wel weer doen. Jullie gehad of gedaan of juist een andere keuze gemaakt?
Yes, wat fijn!quote:Op donderdag 9 september 2021 12:26 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb mijn baby nu in de draagdoek die ik van @:lunapuella heb overgenomen en ze vindt het heerlijk, is gelijk in slaap gevallen. 😍 Nu al een topaankoop!
Haha same, of zwanger of midden in een traject. Wel paar uitstrijkje gehad voorafgaande aan een traject.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:39 schreef SQ het volgende:
[..]
ik ga er wel aan meedoen, maar ik krijg het altijd voor elkaar steeds zwanger te zijn als ik een uitnodiging krijg
[..]
Yes, wat fijn!
En jij kan gewoon koffie pakken
Laatst was het niet de fles maar de locatie, thuis dronk hij meteen. Gisteren was het de locatie en ook de fles die mijn man had meegenomen (zijn reservefles, maar daar drinkt hij normaal wel uit). Toen ik het in zijn standaard fles deed dronk hij meteen. Dus geen idee wat het is. Morgen zijn standaardfles maar eens meegeven om te kijken of dat een oplossing is.quote:Op donderdag 9 september 2021 04:40 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vervelend dat Aapie de fles niet wil bij de opvang @:MaJo ! Maar het gaat dus om 1 specifieke soort fles? Apart inderdaad, hopelijk gaat het met een andere fles beter? Gelukkig eet ‘ie andere dingen dus wel.
@:tpopml heel veel plezier met Mickey’s feestje!
En voor de goede orde: ik ben momenteel niet zwanger en ga dat dit jaar ook niet meer proberen te zijn.
Hoezo dat, die is pas net bevallen joh!quote:Op donderdag 9 september 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
Ik zet liever mijn geld op monsterd hoor![]()
Of Bienelientjee, want haar baby is nu al niet echt meer een baby
quote:Op donderdag 9 september 2021 09:14 schreef PKM het volgende:
[..]
Ik was gisteren erg moe. Of het is de ontkenningsfase. Op 1 of andere manier kwam ik erop uit dat het nog 6 maanden zou zijn tot aan de 14 maanden.![]()
![]()
Toen peuter 6 maanden was wou ik echt al wel een tweede. Toen duurde het dus nog heel lang voordat ik een cyclus had. Peuter was 2 en een beetje toen ik zwanger werd. Eigenlijk duurde dat vooral lang doordat seks en slechte nachten niet zo goed combineerde.
Ik vind het echt bizar hoe snel "baby" J gaat. Hij is op veel gebieden al een stuk verder dan Aapie haha. Al merk ik wel dat Aapie nu ook echt met grote sprongen vooruit gaat. Mooi om te zienquote:Op donderdag 9 september 2021 09:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen tweede hoor!![]()
Heb mijn handen vol aan deze "ik wil heulemaal geen baby meer zijn met mijn 7 maanden"!
We willen wel graag ooit een tweede, als het ons gegund is. Maar komende één-twee jaar denk ik nog niet.
Baby J zegt nu veel meer klanken. Zo ook mamamama, omgggg!Maar die gebruikt hij alleen als hij ergens niet blij mee is..........!
![]()
![]()
![]()
Moeten hem nu ook constant in de gaten houden. Hij wilt vrijwel alleen maar staan, staan, staan. Aan de hoge stoel, de jumperoo, aan de bank, zijn speelgoed dozen, zijn Vtech Baby Cube, zijn wandelwagen. Overal wilt hij zich aan optrekken. Hij staat ook gemakkelijk een paar minuten aan zijn speelgoed dozen. Of heen en weer cruisen. Heb hem nu twee keer gespot in de laatste twee dagen, dat hij wel eens voor een seconde zijn andere hand los laat en daar gewoon los staat voor 1 seconde.![]()
Of al hangend met zijn hand in de doos op zoek naar speelgoed:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft kast deurtjes ontdekt. In de badkamer of keuken, stukje open en dicht, open en dicht. Dat wordt binnenkort even her inrichten en slotjes op de gevaarlijkste!![]()
En hij weet nu ook als de tuin deur openstaat. Als een ware speedy gonzales kruipt hij naar de deur zodat ie naar buiten kan.Echt, fysiek lijkt hij echt al 1 jaar ofzo.
En vannacht een belabberde nacht gehad. Hij had blijkbaar erg veel honger. Normale fles om 8 uur. Een extra om 22.30. En 1.15. En nog eens om 5 uur vanochtend. En gewoon leegdrinken he! Niets anders settelde hem!En sinds die laatste fles was hij dan ook klaar wakker met dikke wallen onder zijn ogen.
![]()
Ik vind het zo mooi om te zien hoe ze spelenquote:Op donderdag 9 september 2021 09:52 schreef PKM het volgende:
Poffertje sliep ook maar matig vannacht. Ik ging half elf slapen. Om twee uur had ze me zo vaak wakker gemaakt dat ik dacht dat de nacht er wel op zat. Maar daarna heeft ze me tot zes uur weer met rust gelaten.![]()
Leuk hoor @:Bienelientjee !![]()
Poffertje had gisteren een onderdeel los van de Playmobil boerderij en zat te kijken hoe dat er weer tegenaan kon. Wijsneusje.
https://mijn.bevolkingsonderzoeknederland.nl/login daar inloggen, kun je een nieuwe oproep aanvragen of eventueel zelfs je thuistest bestellen, mocht je dat willen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik moest eigenlijk toen ik 30 was, toen was ik net bevallen en wilde ik niet. En nu moet ik eigenlijk wel, maar ik ben m'n stickers kwijt en dan moet je nieuwe aanvragen en dat vergeet ik steeds. Ga het nu wel regelen. M'n mirena moet toch binnenkort geplaatst worden, dan kunnen ze dat meteen doen.
En eerste na 7 rondes raak (na een jaar moeten wachten vanwege Graves) en de tweede in ronde 1.
Net een HPV zelftest aangevraagdquote:Op donderdag 9 september 2021 16:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
https://mijn.bevolkingsonderzoeknederland.nl/login daar inloggen, kun je een nieuwe oproep aanvragen of eventueel zelfs je thuistest bestellen, mocht je dat willen.
Yep! Zijn boventandjes komen eraan, de smerige luiers krijgen we hier een paar weken ervoor (vorige week). 's nachts wakker worden ook. Dus zou bij Bubbles ook wel eens zo kunnen zijn. En verder hier ook in de regel meer nachtbraken als meneer weer wat ontwikkeling laat zien.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:12 schreef Smart_ass het volgende:
@:Seven. heeft Colin last van tandjes?
Mijnes had dat ook als baby, en nog steeds als 2-jarige.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:17 schreef Seven. het volgende:
Colin is helemaal gefascineerd door dit liedje, maakt niet uit of Miley of mama het zingt:
Liefen handig want hij stopt met alles dat hij doet. Ook hysterische krijsbuien stoppen gegarandeerd.
Hopelijk duurt deze fase lang.
Dat is echt indrukwekkend voor zo'n jonge babyquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby had een mooi ritme vannacht: 22.15 de laatste voeding, daarna kwam ze om 3:30 en net waren wij zelfs eerder wakker geworden dan zij - 7:50! Zeker 7 uur geslapen vannacht, wat een weelde. Even van genieten, voordat 't morgen weer anders is.
Nee, doe maar even niet. En de post van @arvensis is ook totaal tegenovergesteld aan hoe mijn baby het deed. :'Dquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Dat is echt indrukwekkend voor zo'n jonge baby
Ik zeg even niets over hoe mijn baby slaapt.
Daar heb ik al meer over gelezen. Ik kom er morgenochtend op terug.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:32 schreef SQ het volgende:
Haha, nee het was niet slecht hier. Maar zodra je dat op fok post, is het over. De beruchte fokwet
Oh, bij mij werkt dat wel vaak. Maar niet bij een beetje casual klagen, ik moet dan wel een serieuze escalatie opstarten in een gedesigneerd topic.quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:41 schreef Aure het volgende:
Waarom werkt die fokwet nooit andersom? Ik geloof dat ik Otis weer 5 x aan m'n tiet had liggenmaar we zijn een weekje op vakantie dus hij ligt al de hele week tussen ons in, dus het valt nog wel mee qua hoe moe ik ben
Kan ook verkoudheid zijn, dan is plat liggen gewoon erg vervelend voor ze.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:04 schreef PKM het volgende:
Poffertje had weer een brakke nacht. Even dacht ik dat ze het te warm had, slaapzak gewisseld. Het huilen werd minder maar de frequentie van het piepen niet.
Net weigerde ze ook haar slaap op bed. Vijf minuten beneden poepte ze. Nu slaapt ze alsnog weer in de draagzak.![]()
Op bed is ze ook beetje onrustig aan de borst, gek genoeg heeft ze dat beneden niet. Ze hapt steeds met klein mondje aan en trekt dan weer los. Dan heel even rustig drinken en weer hetzelfde. Iemand een idee, komt dit gewoon door tandjes?
Het zou kunnen, maar ik zie en hoor niets geks.quote:Op vrijdag 10 september 2021 10:06 schreef SQ het volgende:
[..]
Kan ook verkoudheid zijn, dan is plat liggen gewoon erg vervelend voor ze.
Dat zou nog wel kunnen ja. Ze is verder niet ziek maar heeft er wel net een verkoudheid op zitten. Ik zal vanavond eens paracetamol geven als het weer zo is, kijken of dat toch helpt. Thanks dames.quote:
Dit beperkt zich niet alleen tot Fok, ook als ik tegen manlief iets zeg. Op een gegeven moment merkte ik op dat Aapie al een tijdje zo lekker doorsliep 's nachts. Die nacht werd hij wakker en heeft wekenlang weer een nachtflesje nodig gehadquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh, bij mij werkt dat wel vaak. Maar niet bij een beetje casual klagen, ik moet dan wel een serieuze escalatie opstarten in een gedesigneerd topic.
Het is net als met apparaten die niet meer werken, loop je zelf een beetje lafjes te klooien en dan werkt er niks, tot je bij de klantenservice staat, dan zijn alle mankementen ineens als sneeuw voor de zon verdwenen.
Afspraak maken bij de dokter werkt ook als een malle
En we hadden hetzelfde ritme vannacht. 😎 Fok!wet was dus even niet van toepassing deze keer!quote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby had een mooi ritme vannacht: 22.15 de laatste voeding, daarna kwam ze om 3:30 en net waren wij zelfs eerder wakker geworden dan zij - 7:50! Zeker 7 uur geslapen vannacht, wat een weelde. Even van genieten, voordat 't morgen weer anders is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het deze keer meer moeite zal kosten om alles te lezen, want twee is veel merk ik al. Maar ik ga mijn best doen.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:22 schreef Rebubbled het volgende:
Meldt zich met baby nr 2!Welkom! Ik zou zeggen: kijk hoe het loopt. De ene week zal het beter gaan dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat het deze keer meer moeite zal kosten om alles te lezen, want twee is veel merk ik al. Maar ik ga mijn best doen.Resistance is futile.
Wil hij wel water 's middags? Als ik me goed herinner, dan krijgt hij al wel vast voedsel, toch? Kan zomaar zijn dat hij dan goed vol zit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 20:19 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij zitten sinds Baby J zijn laatste super chagerijnige groeispurt weer op twee voedingen 's nachts. Hij heeft zijn schema compleet omgegooid. Drinkt nauwelijks na zijn laatste ochtend fles tot 3 uur' s middags ofzo. Weigert resoluut. En tanked daarna dan zijn flesjes normaal weg.
Dus vannacht ga ik beginnen met heel langzaam ietsjes minder aanbieden. En hopelijk draait het dan uiteindelijk bij.
Ja, hij krijgt altijd wat slokjes water bij zijn eten en tussendoor ook zo nu en dan. Hij krijgt nu ontbijt en avondeten. Zijn fles net voor slapen gaan is hier ook vrij groot. Maar als hij genoeg heeft drinkt hij gewoon echt niet meer. Wat je ook probeert!quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Wil hij wel water 's middags? Als ik me goed herinner, dan krijgt hij al wel vast voedsel, toch? Kan zomaar zijn dat hij dan goed vol zit.
's Nachts minderen lukte hier prima als we 's avonds maar meer gaven. Colin drinkt nu voor het slapen beduidend grotere hoeveelheden, van 180 overdag voor het slapen naar soms wel 300 's avonds.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links Jip met 3.5 maand en rechts Otis met bijna 6 maanden. Het zijn duidelijk geen kloontjes, maar toch wel echt broertjes
Otis z'n nieuwste trucje is tijgeren, hoewel dat nog niet heel snel gaat, maar uiteindelijk komt ie wel overal![]()
Ik beschouw het als test before baby proofing.quote:Op zondag 12 september 2021 21:07 schreef Seven. het volgende:
ScheetjesAure!
Ik heb vanmiddag kennisgemaakt met @:monsterd. en E. Supergezellig en zo leuk om weer zo'n kleintje te zien naast mijn kleine reus. Sorry voor je kapotte fotolijstje. Colin zegt ook sorry voor de pogingen tot slopen van je planten en alle andere decoratie
!
Week of zes. Tot die tijd moet je écht zelf slapen overdag. En zeker nu je nog kraamzorg hebt.quote:Op maandag 13 september 2021 10:48 schreef Rebubbled het volgende:
Hoe lang duurt het ook alweer voordat babies hun dag/nachtritme omdraaien? Hier een comateus kind overdag en een party animals 's nachts. Ik kan me niet van Lily herinneren dat die zoveel uur achter elkaar wakker was 's nachts. Die had wat spookuurtjes van 22u tot 01u ofzo, maar daarna ging ze in elk geval af en toe een uur of 2 slapen. Deze niet. Anti-lol. Rofc.
Het kan ook gewoon de maanstand zijn he. Op deze leeftijd ontwikkelen ze zich zo ontzettend snel, dat geeft veel te verwerken en het kan zomaar zijn dat ze daardoor wakker wordt.quote:Op maandag 13 september 2021 14:08 schreef Smart_ass het volgende:
Bubbles was vannacht wederom 2x wakker en ondertussen weet ik echt niet meer waar het aan ligt. Tandjes lijkt me toch eigenlijk ook niet waarschijnlijk meer. Ik leg haar maar aan omdat dat de snelste manier is om haar stil te krijgen en weer terug te leggen, maar ik wil de bv eigenlijk toch wel echt gaan afbouwen dus dat is waarschijnlijk ook geen goede tactiek. Mijn vriend zegt dat hij denkt dat het honger is.. zou dat kunnen? Ik heb het idee dat ik haar genoeg eten geef als ik zo naar online dagmenu’s kijk, maar nu twijfel ik.. Er is duidelijk iets waar ze wakker van wordt. Eventjes laten huilen en hopen dat ze weer in slaapt valt doen we al, maar dat werkt dus niet helaas.
Klinkt wel als honger ja. Tenminste, als Goud gilt aan tafel is dat meestal omdat het eten niet snel genoeg naar binnen gaat. Als hij klaar is met eten begint hij het uit te spugen of over de rand te gooienquote:Op maandag 13 september 2021 14:31 schreef Smart_ass het volgende:
En hoelang duurt zo’n maanstand?Het slapen van Goud ging beter nu toch?
Ja nou dat dus. Roodaangelopen, overal snot en helemaal buiten adem als het te lang duurt. Werkt ook niet dus. Wat eet Goud zoal op een dag? Ik bedenk me nu ook ineens dat Bubbles de laatste tijd soms begint te schreeuwen/gillen als haar bord leeg is, misschien dat ze toch nog honger heeft dan..
Nee joh, de september/oktobermannen zijn ook geen snellen hoor (al maakt Colin nu wel een inhaalslagje volgens mij). Maar die lopen bijna een half jaar op jouw baby voor, dus dat kun je op zo'n moment ook niet objectief vergelijkenquote:Op maandag 13 september 2021 21:58 schreef monsterd. het volgende:
Goed sein Aure, fijn dat hij weer beter drinkt. Nu de trend voortzetten![]()
En al een kruipoging! Wohoa, die van ons kan amper zijn bil optillen![]()
Ik ben oprecht onder de indruk van alle Fok babies. Iedere baby lijkt zo snel! (Vind het lastig niet te vergelijken met ons eigen Knorretje, want is hij nog lang niet zover)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thuis deed ie ook nog even de heen en weer move op handen en knieën. Dat vind ik er altijd zo schattig uit zien. Maar eigenlijk hoop ik dat ie nog niet gaat kruipen![]()
Ik vind het ook helemaal niet leuk om Zielie zo snel te zien groeien. Wil nog even genieten van haar baby zijn.quote:Op maandag 13 september 2021 22:10 schreef Aure het volgende:
Oh en nooit vergelijken joh, uiteindelijk kunnen ze allemaal dezelfde dingen als ze ouder zijn.
Hij doet lekker z'n ding, ik kreeg in ieder geval de indruk dat hij een uitermate tevreden en relaxt kereltje isquote:Op maandag 13 september 2021 21:58 schreef monsterd. het volgende:
Goed sein Aure, fijn dat hij weer beter drinkt. Nu de trend voortzetten![]()
En al een kruipoging! Wohoa, die van ons kan amper zijn bil optillen![]()
Ik ben oprecht onder de indruk van alle Fok babies. Iedere baby lijkt zo snel! (Vind het lastig niet te vergelijken met ons eigen Knorretje, want is hij nog lang niet zover)
Ja dit dus monsterd. Ik moet zeggen dat ik er altijd wel relaxt in ben wat dat betreft, uiteindelijk staan en lopen ze allemaal dus of je nou een snelle of langzame baby hebt maakt echt niets uitquote:Op maandag 13 september 2021 22:10 schreef Aure het volgende:
Oh en nooit vergelijken joh, uiteindelijk kunnen ze allemaal dezelfde dingen als ze ouder zijn.
Hier was het vergelijkbaar (ik durf niets concreters te zeggen door @SQ's fokwet posts van vandaagquote:Op maandag 13 september 2021 14:08 schreef Smart_ass het volgende:
Bubbles was vannacht wederom 2x wakker en ondertussen weet ik echt niet meer waar het aan ligt. Tandjes lijkt me toch eigenlijk ook niet waarschijnlijk meer. Ik leg haar maar aan omdat dat de snelste manier is om haar stil te krijgen en weer terug te leggen, maar ik wil de bv eigenlijk toch wel echt gaan afbouwen dus dat is waarschijnlijk ook geen goede tactiek. Mijn vriend zegt dat hij denkt dat het honger is.. zou dat kunnen? Ik heb het idee dat ik haar genoeg eten geef als ik zo naar online dagmenu’s kijk, maar nu twijfel ik.. Er is duidelijk iets waar ze wakker van wordt. Eventjes laten huilen en hopen dat ze weer in slaapt valt doen we al, maar dat werkt dus niet helaas.
Ach we hebben een heel tevreden en makkelijk kind dus ik wil zeker niet klagen. Ik ga meer aan mijzelf twijfelen of we hem bijv. genoeg speeltijd/boekjestijd etc. aanbieden. Heb niet per se de indruk dat hij ver achterloopt of voorloopt for that matter, maar ik kan ook niet goed aanvoelen wat normaal is. Misschien ook eenquote:Op maandag 13 september 2021 23:08 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hij doet lekker z'n ding, ik kreeg in ieder geval de indruk dat hij een uitermate tevreden en relaxt kereltje is. Heb je het gevoel dat hij achterloopt op zijn leeftijdsgenoten?
Oh jemig, hoop dat je weer lekker slaapt intussenquote:Op dinsdag 14 september 2021 04:31 schreef Tink89 het volgende:
![]()
Mijn baby is al anderhalf uur wakker en blij. Ik zit nu dus op de bank met een bak yoghurt en hij ligt in de box met de tiny love aan. Nog een uur, dan lost man me af. Gaaaaap.
Jij hebt waarschijnlijk prima geslapen, want dit was mijn nacht.quote:Op maandag 13 september 2021 21:40 schreef SQ het volgende:
Ik hoop dat goud vannacht heel vaak wakker wordt en dan heel erg wakker blijft en dan helemaal niet slaapt!
Eens kijken of het werkt
Is dat zo? Wanneer ongeveer?quote:Op dinsdag 14 september 2021 04:18 schreef Lemijn het volgende:
Op een gegeven moment snappen ze nee.
En jaren later handelen ze er ook naar.
Hahaha, arme jijquote:Op dinsdag 14 september 2021 07:11 schreef PKM het volgende:
[..]
Jij hebt waarschijnlijk prima geslapen, want dit was mijn nacht.
Sterkte vandaag @:Tink89![]()
quote:Op dinsdag 14 september 2021 08:00 schreef Aure het volgende:
Mijn baby was denk ik 3 keer wakker tussen 12 en 7, dat is op zich wel een goede nacht
Ik had je die goeie nacht wel gegund hoor! Arme jij.quote:Op dinsdag 14 september 2021 07:19 schreef SQ het volgende:
[..]
Hahaha, arme jij
Nee hij is maar 1 keer wakker geweest van 10 tot half 1 ongeveer, dat is wel significant beter dan van half 1 tot 4.
Arme jij
Volgens mij doet hij het helemaal prima en is hij een doodgewoon lief jochie die zich heel normaal ontwikkelt. Plenty speelgoedjes hoor!quote:Op dinsdag 14 september 2021 06:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ach we hebben een heel tevreden en makkelijk kind dus ik wil zeker niet klagen. Ik ga meer aan mijzelf twijfelen of we hem bijv. genoeg speeltijd/boekjestijd etc. aanbieden. Heb niet per se de indruk dat hij ver achterloopt of voorloopt for that matter, maar ik kan ook niet goed aanvoelen wat normaal is. Misschien ook een
kwestie van teveel informatie weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Dat vind ik zo leuk, vanaf een maand of 8-9 lukt het ze veel beter om aan te geven wat ze willen. Colin snuift heel hard als hij meer eten wilquote:Op dinsdag 14 september 2021 08:24 schreef arvensis het volgende:
BFD doet alle slechte nachten vergeten![]()
[ afbeelding ]
“Geef me eten” betekent dit.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:44 schreef PKM het volgende:
Speciaal gemaakt voor BFD. Ik maak weinig foto's op het moment want zodra ze me ziet lijkt ze aan mijn been te hangen.Lief dromerig koppie heeft ze hier, normaal kijkt ze vaak ondeugendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Ja ze is echt wat rustiger vandaag.quote:Op dinsdag 14 september 2021 09:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Lief dromerig koppie heeft ze hier, normaal kijkt ze vaak ondeugend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is vandaag ook precies 7 maanden, de tijd gaat nu zoveel sneller dan bij m’n oudste. Hij probeert ook te kruipen sinds een week. Als in, gaat op handen en knieën zitten en als hij vooruit wil knalt ie met z’n gezicht op het kleed. Ondanks dat ik het niet zoooo snel wil zien gaan en hem ook nog eventjes baby wil houden kijk ik er ook wel naar uit dat hij groter is en zelf z’n schoenen kan aan doen bijv. Alles voor gemak
Edit; godver de foto’s doen het niet. Ben het forummen verleert geloof ik
Edit 2: oke nu doen ze het wel als het goed is
[ Bericht 2% gewijzigd door Framblij89 op 14-09-2021 12:07:42 ]
Maïs, druiven, champignons, rozijnen... komt er allemaal precies zo uit als het er in ging. Hoeft het alleen even af te spoelen en je kunt het zo weer serverenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:07 schreef arvensis het volgende:
Goud!![]()
Zielie deed dat ook met grote maisstukjes. Die kwamen er weer heel uit. Het arme kind heeft 3 dagen mais gepoept.
@:seven ja, zo leuk! Ik vind het ook leuk om te zien dat ze niet alles af laat pakken door U. Weet nu al precies wat ze wil.
Girllllllquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Maïs, druiven, champignons, rozijnen... komt er allemaal precies zo uit als het er in ging. Hoeft het alleen even af te spoelen en je kunt het zo weer serveren
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Maïs, druiven, champignons, rozijnen... komt er allemaal precies zo uit als het er in ging. Hoeft het alleen even af te spoelen en je kunt het zo weer serveren
Precies, en vaak ook veel pijn. Arme poppetjes.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:27 schreef SQ het volgende:
Maar eigenlijk ook wel sneu. Dan doe je zo je best om al die dingen op te eten, dan legt dat voedsel een enorme reis af door je ingewanden, en dan komt het er geheel onaangetast weer uit. Dan heeft het alleen maar energie gekost ipv dat het je wat oplevert
Ik lees hier steeds "grill" en denk dat je een suggestie geeft hoe je het dan opnieuw kunt bakken.quote:
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 14 september 2021 19:52 schreef PKM het volgende:
[..]
Ik lees hier steeds "grill" en denk dat je een suggestie geeft hoe je het dan opnieuw kunt bakken.
Wat een zoetjequote:Op dinsdag 14 september 2021 20:55 schreef Rebubbled het volgende:
Ik hoor dat jullie nieuwe rammelinspiratie nodig hebben voor verse babies, dus laat ik er dan nog even eentje in knallen zo aan het einde van de dinsdag.
[ afbeelding ]
100 gr in twee dagen aangekomen. Ze heeft geen enkel probleem met mijn overactieve borsten bijhouden.
Ook gisteren en vandaag haar spookuren verplaatst naar etenstijd gevolgd door lekker clusteren, dus helemaal top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Yes!quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wat tof @:Seven en @:monsterd. dat jullie gemeet hebben!Ik ben ook nog steeds voor een babymeet. Is daar hier ook animo voor?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:55 schreef Rebubbled het volgende:
Ik hoor dat jullie nieuwe rammelinspiratie nodig hebben voor verse babies, dus laat ik er dan nog even eentje in knallen zo aan het einde van de dinsdag.
[ afbeelding ]
100 gr in twee dagen aangekomen. Ze heeft geen enkel probleem met mijn overactieve borsten bijhouden.
Ook gisteren en vandaag haar spookuren verplaatst naar etenstijd gevolgd door lekker clusteren, dus helemaal top.
quote:Op woensdag 15 september 2021 02:19 schreef Rebubbled het volgende:
Ja, zet ons maar in de OP.
Het gaat zo goed als die eerste dagen gaan. Weinig slaap, maar we vinden onze weg er samen in. Mijn enige taak momenteel is borstvoeden, aangezien ik in best slechte conditie ben door het vele bloedverlies. Snel buiten adem, moeite met op temperatuur blijven, constant hoofdpijn.Ze staat erin! Laat maar even weten of ik de naam aan moet passen in een speciale foknaam of afkortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me voorstellen dat je erg moe bent. Zelf had ik ook bloedarmoede na de bevalling en moest ik ook rust nemen, bij jou zou dat nog veel meer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja hoor, al wordt het dan wel een beetje een dreumesmeet intussenquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wat tof @:Seven en @:monsterd. dat jullie gemeet hebben!Ik ben ook nog steeds voor een babymeet. Is daar hier ook animo voor?
Dat is waarquote:Op woensdag 15 september 2021 08:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja hoor, al wordt het dan wel een beetje een dreumesmeet intussen
Ik woon zelf in Utrecht maar wil best een uurtje rijden ergens heenquote:Op woensdag 15 september 2021 08:48 schreef Aure het volgende:
Afhankelijk van waar en wanneer wil ik ook best komen
Vanuit Rotterdam zou ik het niet aanbevelen neequote:Op woensdag 15 september 2021 09:01 schreef Aure het volgende:
Is jouw huis OV technisch een beetje goed te bereiken?
quote:Op woensdag 15 september 2021 08:53 schreef Aure het volgende:
Voor mij zou Utrecht ook prima zijnIk woon zelf in Rotterdam, dus dat is goed te doen met de trein
Utrecht is dan inderdaad wel handigquote:Op woensdag 15 september 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
040 hier en Seven in het oosten dacht ik, dus zal wel Utrecht worden.
Tenzij je graag véél ruimte en in een woning wil, dan moeten jullie naar mij komen.
Ja ik weet niet hoe veel er coronatechnisch alweer mogelijk is. En ik ken de stad ook niet zo heel goed.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is dan inderdaad wel handigAl valt 040 nog wel binnen het uurtje rijden (om en nabij).
Helaas heb ik zelf geen groot huis, anders zou ik jullie met alle liefde ontvangen. Ik denk dat we dan beter bij een kindvriendelijke plek af kunnen spreken, kunnen de kindjes een beetje spelen en wij ouwebeppen
Ik ken wel wat leuke plekjesquote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe veel er coronatechnisch alweer mogelijk is. En ik ken de stad ook niet zo heel goed.
Ah jammer, eindhoven an sich is wel prima namelijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam zou ik het niet aanbevelen nee
Ik dacht laatst, ik neem de kinderen mee naar Naturalis in Leiden, en dan kunnen we wel leuk met de trein!
2,5 fucking uur enkele reis
Nadeel van in zo'n randdorp wonen.
Verrekte eco hippiequote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef Aure het volgende:
Rijbewijs is dan op zich ook wel handig
Ik zou natuurlijk wel iemand ergens op kunnen pikken, al zit je dan natuurlijk wel weer met autostoeltjes en dergelijken. Hmmmm never mindquote:Op woensdag 15 september 2021 09:10 schreef SQ het volgende:
Met de auto ben ik echt wel super bereikbaar trouwens, 5 minuten van de snelweg, maar ja, dan moet je wel een auto hebben anders heb je daar helemaal niets aan
Dat wil ook wel helpen jaquote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef Aure het volgende:
Rijbewijs is dan op zich ook wel handig
Vids or it didn't happen!quote:Op woensdag 15 september 2021 09:47 schreef SQ het volgende:
Mijn baby dansten hij kruipt pirouettes
!
Je staat erbijquote:
Had ik ook verwachtquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vids or it didn't happen!
[..]
Je staat erbij
Wat ontzettend schattigquote:
Ik zet je erbijquote:Op woensdag 15 september 2021 10:27 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb soort van interesse, als ik alleen met baby kan. Dus afhankelijk van datum en dergelijke.
Dat is wel een goed idee, ik doe het gelijkquote:Op woensdag 15 september 2021 10:30 schreef SQ het volgende:
Zullen we anders even een apart topicje aanmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnom billendoekjes![]()
Kan ook tijdelijk zijn, Noud heeft ook een paar weken geduimd als baby en toen ineens niet meerquote:Op woensdag 15 september 2021 12:22 schreef Lemijn het volgende:
Mijn baby ligt zichzelf in slaap te duimen. Als ik niet denk aan hoe we hier ooit weer vanaf moeten komen vind ik het toch zo handig!
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:48 schreef Aure het volgende:
Haha herkenbaar Lemijn, hier ook een duimert. Ik heb besloten mij pas druk te maken om het afleren tegen de tijd dat het ook echt nodig is.
Ohh en hij is vandaag gewoon een half jaar!Wat een heerlijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnom billendoekjes
disclaimer
Billendoekjes genoeg in huis toch, als je ook wilt?quote:
Oh zo hatelijk is datquote:Op woensdag 15 september 2021 14:05 schreef PKM het volgende:
[..]
Billendoekjes genoeg in huis toch, als je ook wilt?![]()
Ik dacht vandaag mijn baby op bed te leggen. In plaats van twee uur, drie uur wakkertijd, mooi na het middageten. Ze sliep net, peuter weer in de kamer. Ice age was toch nèt te spannend.
Daarna werd ze wakker toen ik wou wegsluipen. Mijn newborn slaapt dus maar weer op mijn buik.![]()
Ze doet vandaag trouwens meer pogingen tot los staan.
Vandaag nog, maar dan wel de kinderwagen variant. Meneer vond het gezellig ookquote:Op woensdag 15 september 2021 14:21 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zeg me trouwens dat jullie ook met baby in de draagdoek naar de wc gaan, ook als je moet poepen.Gisteren gedaan, had geen zin om haar eruit te halen en vijf minuten later weer terug te stoppen.
Haha nou nee, de pashokjes zitten meestal in een hoekje dus de enige die me zou kunnen zien is degene in het pashokje tegenover me, nou dat is dan maar zoquote:Op woensdag 15 september 2021 16:36 schreef arvensis het volgende:
Dan kan je net zo goed midden in de winkel passen a la Primark-bezoekers.
Precies wat ik gisteren deed...Anders kon ik de peuter niet in de gaten houden ook.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nou nee, de pashokjes zitten meestal in een hoekje dus de enige die me zou kunnen zien is degene in het pashokje tegenover me, nou dat is dan maar zo
Ik ook blijkbaar... Haha! Maaaar.... mijn baby eet dus nu in een keer brood 's ochtends (wat korstjes) en fruit en nog een korst brood en dan ook nog groente. Met een serieuze voorkeur voor oranje: pompoen en zoete aardappel zijn favoriet. Broccoli is goor, bloemkool rapleyt fijn. Waaaar is mijn baby gebleven jongens? Hij is overmorgen alweer een half jaar.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:10 schreef Cygne het volgende:
Netjes @:Komkommerschijfje!
Ik maak magere melk.
Leuk en welkom! 😄quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom mij hier ook melden. A is nu 12 dagen oud en groeit super! Ik post later even een foto
Welkom!quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom mij hier ook melden. A is nu 12 dagen oud en groeit super! Ik post later even een foto
Jup jup. Heel nasty. Meteen loskoppelen als ie dat doet, vaak stopt het dan uiteindelijk vanzelf.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:26 schreef Mango91 het volgende:
Ohh wat vervelend Tink! En het lakentje van Fedde en Kees, niet ingebakerd maar wel een gevoel van geborgenheid, zou zoiets werken?
Welkom BellaaElisa!
Mijn baby 'bijt' sinds kort tijdens de borstvoeding. Hij klemt met zijn kaken en trekt vervolgens aan mijn tepel. Herkent iemand dit? Het is echt pijnlijk.
Druk je baby tegen je aan in plaats van je af te duwen. Wanneer er tandjes in het spel zijn is dat extra van belang. Als je je baby even in je borst duwt, laten ze los van de schrik. Ga vooral niet lachen of gillen, anders gaan ze het trucje vaker herhalen.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:26 schreef Mango91 het volgende:
Ohh wat vervelend Tink! En het lakentje van Fedde en Kees, niet ingebakerd maar wel een gevoel van geborgenheid, zou zoiets werken?
Welkom BellaaElisa!
Mijn baby 'bijt' sinds kort tijdens de borstvoeding. Hij klemt met zijn kaken en trekt vervolgens aan mijn tepel. Herkent iemand dit? Het is echt pijnlijk.
Welkomquote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Die voetjes!!quote:Op donderdag 16 september 2021 22:46 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en verder: pep groeide niet (200 gram in 2,5 maand) en is nu van de borst en helemaal op flessen over (ik voed nog s ochtends vroeg met een flesje erachteraan en kolf 1 keer s avonds tot het echt stopt). Nu was hij dus in 1 week 500 gram gegroeid![]()
Ook wel vertekend door niet poepen die dag, maar ben blij te zien dat hij weer naar zn lijnte teruggroeit (was gezakt van de 0 lijn naar de -2 lijn namelijk).
Verder eet hijboterham met avocado, prakjes/pureetjes, bananenbrood (zonder suiker gemaakt), banaan, pap. Hij geniet er echt van!
Dinsdag waren we naar t strand, was de fles vergetengelukkig zat er nog wat melk in mn borsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja haha hier ook altijd weerquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:02 schreef arvensis het volgende:
Hier is het snotterseizoen geopend.. pompje is krijsen, plat liggen is krijsen, melk drinken is krijsen,
maar toch de hele nacht aan de borst willen hangen.
![]()
Precies na een week opvang, zoals verwacht.
Gefeliciteerd nog! Wil je in de OP?quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Oh wow, go Pep!quote:Op donderdag 16 september 2021 22:46 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en verder: pep groeide niet (200 gram in 2,5 maand) en is nu van de borst en helemaal op flessen over (ik voed nog s ochtends vroeg met een flesje erachteraan en kolf 1 keer s avonds tot het echt stopt). Nu was hij dus in 1 week 500 gram gegroeid![]()
Ook wel vertekend door niet poepen die dag, maar ben blij te zien dat hij weer naar zn lijnte teruggroeit (was gezakt van de 0 lijn naar de -2 lijn namelijk).
Verder eet hijboterham met avocado, prakjes/pureetjes, bananenbrood (zonder suiker gemaakt), banaan, pap. Hij geniet er echt van!
Dinsdag waren we naar t strand, was de fles vergetengelukkig zat er nog wat melk in mn borsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met pompje, zo'n neuspeer?quote:Op vrijdag 17 september 2021 12:02 schreef arvensis het volgende:
Hier is het snotterseizoen geopend.. pompje is krijsen, plat liggen is krijsen, melk drinken is krijsen,
maar toch de hele nacht aan de borst willen hangen.
![]()
Precies na een week opvang, zoals verwacht.
quote:Op vrijdag 17 september 2021 16:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog! Wil je in de OP?
Ik ontving zojuist een foto van de opvang die ik jullie niet kan onthouden. Meneer is dus een propper, dat is de reden dat ik hem dingen stuk voor stuk aanbied want anders propt hij het achter elkaar in zijn mond. En dan krijg je dus dit:
Awww, wat heerlijk mini mini nog!quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Als het goed is doet hij het nu wel
Wow, ik dacht dat mijn baby al rijkelijk veel haar had, maar de jouwe heeft nog meer en nog langer haar. 🥰quote:
Ja, ze past maatje 44 dus echt heel erg mini is ze.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2021 18:48 schreef arvensis het volgende:
Aah mashAllahBen benieuwd naar haar naam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze foto lijkt het nog minder dan dat ze heeft vanwege olie/borstvoedingsbadje haha..quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:23 schreef Komkommerschijfje het volgende:
[..]
Wow, ik dacht dat mijn baby al rijkelijk veel haar had, maar de jouwe heeft nog meer en nog langer haar. 🥰en dit met 36.6 weken zwangerschap he
![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja, ze past maatje 44 dus echt heel erg mini is ze.al rammelende eierstokken?
[..]Haha nope nope nope. 3 is ruim voldoendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deze foto lijkt het nog minder dan dat ze heeft vanwege olie/borstvoedingsbadje haha..en dit met 36.6 weken zwangerschap he
maar blijf het heerlijk vinden om te zien!
disclaimer
Je staat erbijquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:24 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja lijkt mij leuk, A. 4 september 2021
Ja timing hebben baby's welquote:Op vrijdag 17 september 2021 17:32 schreef Mango91 het volgende:
Hahaha lekker doorproppen, heerlijk! Maar zul je altijd net zien, vakantie en dan ziek worden..
Fijn dat pep weer op de lijn zit @:kwakz0r! En wat een heerlijk jochie om te zien!
Ik zie nog steeds nietsquote:Op vrijdag 17 september 2021 18:23 schreef BellaaElisa het volgende:
https://ibb.co/b6jNr4M
Edit: heeft iemand een betere site?
quote:Op vrijdag 17 september 2021 19:31 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Ja, ze past maatje 44 dus echt heel erg mini is ze.al rammelende eierstokken?
[..]Jij hebt er ook 3 toch? Hoe reageren de anderen op A?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deze foto lijkt het nog minder dan dat ze heeft vanwege olie/borstvoedingsbadje haha..en dit met 36.6 weken zwangerschap he
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:36 schreef Mango91 het volgende:
Een jaar geleden deed ik rond dit tijdstip een zwangerschapstest en nu zit er een super lief jongetje op mijn schoot, wat een cliché maar wat gaat de tijd hard!
Tofquote:Op zaterdag 18 september 2021 12:06 schreef Bienelientjee het volgende:
@:tpopml Totaal geen angst!Kruipt zo het water in, haha! En hik wilt constant door de zee lopen en huilt als we hem er weghalen, lol!! Hij is echt een waterrat aan het worden!
Ook zwemmen vind hij leuk. Als wij hem nu op de rand van het zwembad zitten, leunt ie soms vooruit om door ons opgevangen te worden!
Hopelijk blijft hij water zo leuk vinden!
Babyvoetjesquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:47 schreef SQ het volgende:
Arme Colin! Hoe gaat het nu met hem?
Ik was net de voetjes van Goud aan het knuffelen en ik vind het zo grappig dat die maagdelijke babyvoetjes gewoon al zo'n expliciet voetengeurtje hebbensokken of slofjes draagt hij nooit, dus het komt echt vanuit de voetjes zelf.
De nacht was prima en Colin is weer helemaal zichzelf.quote:Op zaterdag 18 september 2021 09:36 schreef Mango91 het volgende:
Ziet er uit als een geslaagde vakantie Bienelientje!
Hoe is de rest van de nacht met Colin gegaan Seven?
Een jaar geleden deed ik rond dit tijdstip een zwangerschapstest en nu zit er een super lief jongetje op mijn schoot, wat een cliché maar wat gaat de tijd hard!
Ik lachte hardop. Txs!quote:Op zaterdag 18 september 2021 18:49 schreef SQ het volgende:
Ik vond goud net naast de voerbak van de poes. Mijn vegan wokschotel werd vrij resoluut uitgekitst en op de grond getieft, maar whiskas senior selectie rund in saus is echt smullen, aldus mijn baby.
Mijn duimers stopten allemaal vanzelf met anderhalf jaar. De borstvoeding alleen werd toen genoeg om in zuigbehoefte te voorzien.quote:Op woensdag 15 september 2021 12:22 schreef Lemijn het volgende:
Mijn baby ligt zichzelf in slaap te duimen. Als ik niet denk aan hoe we hier ooit weer vanaf moeten komen vind ik het toch zo handig!
Is dat ook het exemplaar wat nog duizend keer per nacht om borst vraagt?quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:40 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Mijn duimers stopten allemaal vanzelf met anderhalf jaar. De borstvoeding alleen werd toen genoeg om in zuigbehoefte te voorzien.
Stiekem nu onhandig, want nu ik zwanger ben vind ik het voeden van de tweeling soms erg zwaar. De spener heeft dan z’n speentje nog om op terug te vallen, maar de duimer blieft z’n duim allang niet meer en heeft het er beduidend moeilijker mee.
Ik heb een week in een ander bed geslapen (toen ik COVID had, ik wilde toen echt alleen maar slapen) en hij drinkt niet meer ‘s nachts! Hij ligt wel liefst op mij, en heel soms snikt ie even, maar zonder borst slaapt is ‘gewoon’ weer verder.quote:Op zaterdag 18 september 2021 20:43 schreef SQ het volgende:
[..]
Is dat ook het exemplaar wat nog duizend keer per nacht om borst vraagt?
Dat viel mij laatst ook op! Vond het ook al zo gek. Ik vind voetjes echt een van de schattigste onderdelen van mijn babyquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:47 schreef SQ het volgende:
Ik was net de voetjes van Goud aan het knuffelen en ik vind het zo grappig dat die maagdelijke babyvoetjes gewoon al zo'n expliciet voetengeurtje hebbensokken of slofjes draagt hij nooit, dus het komt echt vanuit de voetjes zelf.
Jawel maar maat 4 kan meer opvangen dus op een gegeven moment ga je geen hele nacht meer met maat 3 redden.quote:Op zaterdag 18 september 2021 23:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat viel mij laatst ook op! Vond het ook al zo gek. Ik vind voetjes echt een van de schattigste onderdelen van mijn baby![]()
Ik ging vandaag met Aapie naar de dierentuin. Hij vond de dieren maar eng dus zijn we lekker gaan spelen. Eerst binnen met wat auto’s en daarna op de schommel en in de zandbak. Zo leuk dat hij dit soort dingen nu tof gaat vinden!
Hij hoest alleen wel de longen uit zijn lijfMan is snotverkouden en hoest nu ook dus die heeft vandaag nog een covidtest laten doen. Hopelijk valt het mee!
Even een luiervraagje: Aapie past nog steeds prima maat 3 pampers. Deze gaat tot 10 kilo maar maat 4 begint weer bij 8 kilo. We krijgen hem van de opvang terug in maat 4 terwijl 3 zelfs nog op de strakste stand kanVerder lekt hij ook niet door dus maat 3 zou toch nog wel even kunnen dan?
Ik zei dit een maand of twee geleden ook tegen mijn vriend ja! Enorm schattig, die babyvoetjes, maar toch direct al een onmiskenbare voetengeur. Heel apart jaquote:Op zaterdag 18 september 2021 08:47 schreef SQ het volgende:
De luiertjes zitten nog goed en hij lekt niet door. Ik had er niet bij stilgestaan dat maat 4 duurder is dus dan blijf ik nog even bij maat 3quote:Op zondag 19 september 2021 05:37 schreef Aure het volgende:
Ik zou ook zo lang mogelijk in de kleinere maat blijven vanwege wat Lemijn zegt. Zo lang er geen reden is om groter te gaan hoeft dat ook helemaal niet. Ik ga altijd pas groter bij regelmatig doorlekken.
Wat schattig en lief samen. Tot ik de laatste paar seconden keekquote:Op zondag 19 september 2021 17:11 schreef PKM het volgende:
Pittig @:Mango91![]()
Poffertje had er zin in vandaag.Bonus, peuterliefde.
![]()
Wat een vrolijkheidquote:Op zondag 19 september 2021 17:11 schreef PKM het volgende:
![]()
Ja. De baby collectie valt 2 maten groter uit ongeveer.quote:Op zondag 19 september 2021 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Wat een heerlijk staartje heeft ze ook.
Ik heb trouwens een aantal dingen bij h&m gekocht en vind dat ze heel groot vallen. Delen meer mensen deze ervaring of niet?
Dat staartjequote:Op zondag 19 september 2021 17:11 schreef PKM het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (Ja, Otis is van de melkboer(in) ofzo denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zielie heeft het kruipen nu écht onder de knie. En stapjes zetten langs de bank ook. Heerlijk kindje.Protège moi de mes désirs.
Team altijd moe to the rescue. We kunnen dit. Gelukkig kan ik morgen iets langer blijven liggen.quote:Op zondag 19 september 2021 22:37 schreef Aure het volgende:
Ohh dat is zo vervelend als ze een tijd goed hebben geslapen! Sterkte![]()
Hier staat de teller sinds 18.30 op 3 x wakker, benieuwd wat de rest van de nacht brengt. Morgen maar weer aan 't koffieinfuus en doorrrrrrr
Omgekeerde fokwet. Meneer heeft de nacht doorgeslapen!quote:Op zondag 19 september 2021 22:18 schreef LittleTeaCup het volgende:
Sinds 2 weken slaapt Ootje niet meer door en vindt hij het echt ontzettend gezellig om tussen 2 en 3 uur ‘s nachts een luchtalarm af te laten gaan en een flesje te willen. Ik ben echt een beetje aan het sneuvelen. Wallen tot op m’n ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Wat een tijden.quote:Op maandag 20 september 2021 12:06 schreef SQ het volgende:
Goud heeft goede nachten maar ook van die rare, zoals gisteren weer. Hij werd om 22:00 wakker. Flesje gegeven, geprobeerd terug in bed te leggen. Kansloos. Hij vecht dan tegen alles. Wil niet op schoot, niet in mijn bed, niet in zijn bed, alleen maar jenken. Kapot moe, maar steeds wakker worden als je net slaapt. En dat gaat dan gemiddeld zo'n 3 uur onafgebroken door.
Nou was ik wel blij dat zijn episode gisteren om 10 uur begon. Hij begint ook wel eens om 1 uur, daar word ik significant chagrijniger van
Uiteraard.quote:Op maandag 20 september 2021 17:20 schreef Aure het volgende:
Heeft ze het ook meteen gerapleyd of dat dan weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur lag er uit en probeerde een andere site, maar die deed het dus ook niet.
Protège moi de mes désirs.
Foto is van zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:31 schreef Lemijn het volgende:
Blije baby's zijn zo fijn! En jouwes lijkt wel altijd blij SQ.
Deur open is hier recept voor bevriezing trouwens. Of is dat mijn slaapgebrek dat het zo voelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schoenzolen van de schoenen van z'n broer, het klipje van z'n rugtas en de tafelpoot doen het ook altijd goedquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:47 schreef SQ het volgende:
Omg die drie broertjes!
En Aure, heeft ie meer van die bijzondere smaakvoorkeuren?
Imgurquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:01 schreef BellaaElisa het volgende:
![]()
welke sites gebruiken jullie dan deel ik zo ook even een happy zus/broer kiekje
Ik gebruik ImgBB, je kan namelijk aanvinken dat de foto na bepaalde tijd weer offline gaat (en die tijd kan je zelf kiezen, paar uur/paar dagen/etcquote:Op dinsdag 21 september 2021 17:01 schreef BellaaElisa het volgende:
![]()
welke sites gebruiken jullie dan deel ik zo ook even een happy zus/broer kiekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Oh neeeeequote:Op dinsdag 21 september 2021 20:43 schreef PKM het volgende:
Na heel veel moeite ligt Poffertje eindelijk te slapen, maar wel op mijn ebook.
Raad eens wat mijn plan wàs voor vanavond?
Schuldig?? Ik probeer me even te bedenken waar je dan schuld aan hebt?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:44 schreef arvensis het volgende:
Aah arme goud, beterschap!
Ik hoor net dat Zielie een tandje door haar lip kreeg op de opvang. Arm poppetje. Ze valt echt super vaak, weet niet meer of U. dat ook deed. Vast wel, maar voel me dan altijd vet schuldig.
Ja, weet ik ook niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 13:15 schreef SQ het volgende:
[..]
Schuldig?? Ik probeer me even te bedenken waar je dan schuld aan hebt?
Wel sneu voor zielie! Hopelijk leert ze er veel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |