Beide kinderen vier jaar. De 7 zwangerschappen tussendoor varieerden van 1e poging raak tot een jaar.quote:Op woensdag 8 september 2021 20:41 schreef Smart_ass het volgende:
Nu we het daar zo over hebben, voor degenen met meerdere kinderen: zat er per kind (of per zwangerschap moet ik eigenlijk zeggen) veel verschil tussen hoelang het duurde voordat je zwanger werd toen jullie besloten ervoor te gaan zeg maar? Sorry ik weet even niet hoe ik dit handig formuleer.
ik ga er wel aan meedoen, maar ik krijg het altijd voor elkaar steeds zwanger te zijn als ik een uitnodiging krijgquote:Op donderdag 9 september 2021 12:23 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben er stil van Cygne, wat moet dat intens voor jullie zijn geweest.
Onze eerste was na 13 pogingen raak overigens. Ik heb een regelmatige cyclus, altijd wel gehad. Tijdens de zwangerschap is wel ontdekt dat mijn baarmoedermond erg onrustig was (geen vermoeden van slechte cellen), maar ben benieuwd of dat heeft bijgedragen in de pogingen. Ik ben onlangs 30 geworden en heb de uitnodiging voor het bevolkingsonderzoek ook ontvangen. Ga ik wel weer doen. Jullie gehad of gedaan of juist een andere keuze gemaakt?
Yes, wat fijn!quote:Op donderdag 9 september 2021 12:26 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ik heb mijn baby nu in de draagdoek die ik van @:lunapuella heb overgenomen en ze vindt het heerlijk, is gelijk in slaap gevallen. 😍 Nu al een topaankoop!
Haha same, of zwanger of midden in een traject. Wel paar uitstrijkje gehad voorafgaande aan een traject.quote:Op donderdag 9 september 2021 12:39 schreef SQ het volgende:
[..]
ik ga er wel aan meedoen, maar ik krijg het altijd voor elkaar steeds zwanger te zijn als ik een uitnodiging krijg
[..]
Yes, wat fijn!
En jij kan gewoon koffie pakken
Laatst was het niet de fles maar de locatie, thuis dronk hij meteen. Gisteren was het de locatie en ook de fles die mijn man had meegenomen (zijn reservefles, maar daar drinkt hij normaal wel uit). Toen ik het in zijn standaard fles deed dronk hij meteen. Dus geen idee wat het is. Morgen zijn standaardfles maar eens meegeven om te kijken of dat een oplossing is.quote:Op donderdag 9 september 2021 04:40 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vervelend dat Aapie de fles niet wil bij de opvang @:MaJo ! Maar het gaat dus om 1 specifieke soort fles? Apart inderdaad, hopelijk gaat het met een andere fles beter? Gelukkig eet ‘ie andere dingen dus wel.
@:tpopml heel veel plezier met Mickey’s feestje!
En voor de goede orde: ik ben momenteel niet zwanger en ga dat dit jaar ook niet meer proberen te zijn.
Hoezo dat, die is pas net bevallen joh!quote:Op donderdag 9 september 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
Ik zet liever mijn geld op monsterd hoor![]()
Of Bienelientjee, want haar baby is nu al niet echt meer een baby
quote:Op donderdag 9 september 2021 09:14 schreef PKM het volgende:
[..]
Ik was gisteren erg moe. Of het is de ontkenningsfase. Op 1 of andere manier kwam ik erop uit dat het nog 6 maanden zou zijn tot aan de 14 maanden.![]()
![]()
Toen peuter 6 maanden was wou ik echt al wel een tweede. Toen duurde het dus nog heel lang voordat ik een cyclus had. Peuter was 2 en een beetje toen ik zwanger werd. Eigenlijk duurde dat vooral lang doordat seks en slechte nachten niet zo goed combineerde.
Ik vind het echt bizar hoe snel "baby" J gaat. Hij is op veel gebieden al een stuk verder dan Aapie haha. Al merk ik wel dat Aapie nu ook echt met grote sprongen vooruit gaat. Mooi om te zienquote:Op donderdag 9 september 2021 09:40 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Voorlopig nog geen tweede hoor!![]()
Heb mijn handen vol aan deze "ik wil heulemaal geen baby meer zijn met mijn 7 maanden"!
We willen wel graag ooit een tweede, als het ons gegund is. Maar komende één-twee jaar denk ik nog niet.
Baby J zegt nu veel meer klanken. Zo ook mamamama, omgggg!Maar die gebruikt hij alleen als hij ergens niet blij mee is..........!
![]()
![]()
![]()
Moeten hem nu ook constant in de gaten houden. Hij wilt vrijwel alleen maar staan, staan, staan. Aan de hoge stoel, de jumperoo, aan de bank, zijn speelgoed dozen, zijn Vtech Baby Cube, zijn wandelwagen. Overal wilt hij zich aan optrekken. Hij staat ook gemakkelijk een paar minuten aan zijn speelgoed dozen. Of heen en weer cruisen. Heb hem nu twee keer gespot in de laatste twee dagen, dat hij wel eens voor een seconde zijn andere hand los laat en daar gewoon los staat voor 1 seconde.![]()
Of al hangend met zijn hand in de doos op zoek naar speelgoed:
[ link | afbeelding ]
Hij heeft kast deurtjes ontdekt. In de badkamer of keuken, stukje open en dicht, open en dicht. Dat wordt binnenkort even her inrichten en slotjes op de gevaarlijkste!![]()
En hij weet nu ook als de tuin deur openstaat. Als een ware speedy gonzales kruipt hij naar de deur zodat ie naar buiten kan.Echt, fysiek lijkt hij echt al 1 jaar ofzo.
En vannacht een belabberde nacht gehad. Hij had blijkbaar erg veel honger. Normale fles om 8 uur. Een extra om 22.30. En 1.15. En nog eens om 5 uur vanochtend. En gewoon leegdrinken he! Niets anders settelde hem!En sinds die laatste fles was hij dan ook klaar wakker met dikke wallen onder zijn ogen.
![]()
Ik vind het zo mooi om te zien hoe ze spelenquote:Op donderdag 9 september 2021 09:52 schreef PKM het volgende:
Poffertje sliep ook maar matig vannacht. Ik ging half elf slapen. Om twee uur had ze me zo vaak wakker gemaakt dat ik dacht dat de nacht er wel op zat. Maar daarna heeft ze me tot zes uur weer met rust gelaten.![]()
Leuk hoor @:Bienelientjee !![]()
Poffertje had gisteren een onderdeel los van de Playmobil boerderij en zat te kijken hoe dat er weer tegenaan kon. Wijsneusje.
https://mijn.bevolkingsonderzoeknederland.nl/login daar inloggen, kun je een nieuwe oproep aanvragen of eventueel zelfs je thuistest bestellen, mocht je dat willen.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:01 schreef Tink89 het volgende:
Ik moest eigenlijk toen ik 30 was, toen was ik net bevallen en wilde ik niet. En nu moet ik eigenlijk wel, maar ik ben m'n stickers kwijt en dan moet je nieuwe aanvragen en dat vergeet ik steeds. Ga het nu wel regelen. M'n mirena moet toch binnenkort geplaatst worden, dan kunnen ze dat meteen doen.
En eerste na 7 rondes raak (na een jaar moeten wachten vanwege Graves) en de tweede in ronde 1.
Net een HPV zelftest aangevraagdquote:Op donderdag 9 september 2021 16:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
https://mijn.bevolkingsonderzoeknederland.nl/login daar inloggen, kun je een nieuwe oproep aanvragen of eventueel zelfs je thuistest bestellen, mocht je dat willen.
Yep! Zijn boventandjes komen eraan, de smerige luiers krijgen we hier een paar weken ervoor (vorige week). 's nachts wakker worden ook. Dus zou bij Bubbles ook wel eens zo kunnen zijn. En verder hier ook in de regel meer nachtbraken als meneer weer wat ontwikkeling laat zien.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:12 schreef Smart_ass het volgende:
@:Seven. heeft Colin last van tandjes?
Mijnes had dat ook als baby, en nog steeds als 2-jarige.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:17 schreef Seven. het volgende:
Colin is helemaal gefascineerd door dit liedje, maakt niet uit of Miley of mama het zingt:
Liefen handig want hij stopt met alles dat hij doet. Ook hysterische krijsbuien stoppen gegarandeerd.
Hopelijk duurt deze fase lang.
Dat is echt indrukwekkend voor zo'n jonge babyquote:Op vrijdag 10 september 2021 08:09 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Mijn baby had een mooi ritme vannacht: 22.15 de laatste voeding, daarna kwam ze om 3:30 en net waren wij zelfs eerder wakker geworden dan zij - 7:50! Zeker 7 uur geslapen vannacht, wat een weelde. Even van genieten, voordat 't morgen weer anders is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |