Team altijd moe to the rescue. We kunnen dit. Gelukkig kan ik morgen iets langer blijven liggen.quote:Op zondag 19 september 2021 22:37 schreef Aure het volgende:
Ohh dat is zo vervelend als ze een tijd goed hebben geslapen! Sterkte![]()
Hier staat de teller sinds 18.30 op 3 x wakker, benieuwd wat de rest van de nacht brengt. Morgen maar weer aan 't koffieinfuus en doorrrrrrr
Omgekeerde fokwet. Meneer heeft de nacht doorgeslapen!quote:Op zondag 19 september 2021 22:18 schreef LittleTeaCup het volgende:
Sinds 2 weken slaapt Ootje niet meer door en vindt hij het echt ontzettend gezellig om tussen 2 en 3 uur ‘s nachts een luchtalarm af te laten gaan en een flesje te willen. Ik ben echt een beetje aan het sneuvelen. Wallen tot op m’n ballen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Wat een tijden.quote:Op maandag 20 september 2021 12:06 schreef SQ het volgende:
Goud heeft goede nachten maar ook van die rare, zoals gisteren weer. Hij werd om 22:00 wakker. Flesje gegeven, geprobeerd terug in bed te leggen. Kansloos. Hij vecht dan tegen alles. Wil niet op schoot, niet in mijn bed, niet in zijn bed, alleen maar jenken. Kapot moe, maar steeds wakker worden als je net slaapt. En dat gaat dan gemiddeld zo'n 3 uur onafgebroken door.
Nou was ik wel blij dat zijn episode gisteren om 10 uur begon. Hij begint ook wel eens om 1 uur, daar word ik significant chagrijniger van
Uiteraard.quote:Op maandag 20 september 2021 17:20 schreef Aure het volgende:
Heeft ze het ook meteen gerapleyd of dat dan weer niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imgur lag er uit en probeerde een andere site, maar die deed het dus ook niet.
Protège moi de mes désirs.
Foto is van zaterdagmiddagquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:31 schreef Lemijn het volgende:
Blije baby's zijn zo fijn! En jouwes lijkt wel altijd blij SQ.
Deur open is hier recept voor bevriezing trouwens. Of is dat mijn slaapgebrek dat het zo voelt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schoenzolen van de schoenen van z'n broer, het klipje van z'n rugtas en de tafelpoot doen het ook altijd goedquote:Op dinsdag 21 september 2021 11:47 schreef SQ het volgende:
Omg die drie broertjes!
En Aure, heeft ie meer van die bijzondere smaakvoorkeuren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |