SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is vandaag ook precies 7 maanden, de tijd gaat nu zoveel sneller dan bij m’n oudste. Hij probeert ook te kruipen sinds een week. Als in, gaat op handen en knieën zitten en als hij vooruit wil knalt ie met z’n gezicht op het kleed. Ondanks dat ik het niet zoooo snel wil zien gaan en hem ook nog eventjes baby wil houden kijk ik er ook wel naar uit dat hij groter is en zelf z’n schoenen kan aan doen bijv. Alles voor gemak
Edit; godver de foto’s doen het niet. Ben het forummen verleert geloof ik
Edit 2: oke nu doen ze het wel als het goed is
[ Bericht 2% gewijzigd door Framblij89 op 14-09-2021 12:07:42 ]
Maïs, druiven, champignons, rozijnen... komt er allemaal precies zo uit als het er in ging. Hoeft het alleen even af te spoelen en je kunt het zo weer serverenquote:Op dinsdag 14 september 2021 11:07 schreef arvensis het volgende:
Goud!![]()
Zielie deed dat ook met grote maisstukjes. Die kwamen er weer heel uit. Het arme kind heeft 3 dagen mais gepoept.
@:seven ja, zo leuk! Ik vind het ook leuk om te zien dat ze niet alles af laat pakken door U. Weet nu al precies wat ze wil.
Girllllllquote:Op dinsdag 14 september 2021 12:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Maïs, druiven, champignons, rozijnen... komt er allemaal precies zo uit als het er in ging. Hoeft het alleen even af te spoelen en je kunt het zo weer serveren
quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Maïs, druiven, champignons, rozijnen... komt er allemaal precies zo uit als het er in ging. Hoeft het alleen even af te spoelen en je kunt het zo weer serveren
Precies, en vaak ook veel pijn. Arme poppetjes.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:27 schreef SQ het volgende:
Maar eigenlijk ook wel sneu. Dan doe je zo je best om al die dingen op te eten, dan legt dat voedsel een enorme reis af door je ingewanden, en dan komt het er geheel onaangetast weer uit. Dan heeft het alleen maar energie gekost ipv dat het je wat oplevert
Ik lees hier steeds "grill" en denk dat je een suggestie geeft hoe je het dan opnieuw kunt bakken.quote:
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 14 september 2021 19:52 schreef PKM het volgende:
[..]
Ik lees hier steeds "grill" en denk dat je een suggestie geeft hoe je het dan opnieuw kunt bakken.
Wat een zoetjequote:Op dinsdag 14 september 2021 20:55 schreef Rebubbled het volgende:
Ik hoor dat jullie nieuwe rammelinspiratie nodig hebben voor verse babies, dus laat ik er dan nog even eentje in knallen zo aan het einde van de dinsdag.
[ afbeelding ]
100 gr in twee dagen aangekomen. Ze heeft geen enkel probleem met mijn overactieve borsten bijhouden.
Ook gisteren en vandaag haar spookuren verplaatst naar etenstijd gevolgd door lekker clusteren, dus helemaal top.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
Yes!quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wat tof @:Seven en @:monsterd. dat jullie gemeet hebben!Ik ben ook nog steeds voor een babymeet. Is daar hier ook animo voor?
quote:Op dinsdag 14 september 2021 20:55 schreef Rebubbled het volgende:
Ik hoor dat jullie nieuwe rammelinspiratie nodig hebben voor verse babies, dus laat ik er dan nog even eentje in knallen zo aan het einde van de dinsdag.
[ afbeelding ]
100 gr in twee dagen aangekomen. Ze heeft geen enkel probleem met mijn overactieve borsten bijhouden.
Ook gisteren en vandaag haar spookuren verplaatst naar etenstijd gevolgd door lekker clusteren, dus helemaal top.
quote:Op woensdag 15 september 2021 02:19 schreef Rebubbled het volgende:
Ja, zet ons maar in de OP.
Het gaat zo goed als die eerste dagen gaan. Weinig slaap, maar we vinden onze weg er samen in. Mijn enige taak momenteel is borstvoeden, aangezien ik in best slechte conditie ben door het vele bloedverlies. Snel buiten adem, moeite met op temperatuur blijven, constant hoofdpijn.Ze staat erin! Laat maar even weten of ik de naam aan moet passen in een speciale foknaam of afkortingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me voorstellen dat je erg moe bent. Zelf had ik ook bloedarmoede na de bevalling en moest ik ook rust nemen, bij jou zou dat nog veel meer zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ja hoor, al wordt het dan wel een beetje een dreumesmeet intussenquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:09 schreef MaJo het volgende:
Trouwens wat tof @:Seven en @:monsterd. dat jullie gemeet hebben!Ik ben ook nog steeds voor een babymeet. Is daar hier ook animo voor?
Dat is waarquote:Op woensdag 15 september 2021 08:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja hoor, al wordt het dan wel een beetje een dreumesmeet intussen
Ik woon zelf in Utrecht maar wil best een uurtje rijden ergens heenquote:Op woensdag 15 september 2021 08:48 schreef Aure het volgende:
Afhankelijk van waar en wanneer wil ik ook best komen
Vanuit Rotterdam zou ik het niet aanbevelen neequote:Op woensdag 15 september 2021 09:01 schreef Aure het volgende:
Is jouw huis OV technisch een beetje goed te bereiken?
quote:Op woensdag 15 september 2021 08:53 schreef Aure het volgende:
Voor mij zou Utrecht ook prima zijnIk woon zelf in Rotterdam, dus dat is goed te doen met de trein
Utrecht is dan inderdaad wel handigquote:Op woensdag 15 september 2021 08:58 schreef SQ het volgende:
040 hier en Seven in het oosten dacht ik, dus zal wel Utrecht worden.
Tenzij je graag véél ruimte en in een woning wil, dan moeten jullie naar mij komen.
Ja ik weet niet hoe veel er coronatechnisch alweer mogelijk is. En ik ken de stad ook niet zo heel goed.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Utrecht is dan inderdaad wel handigAl valt 040 nog wel binnen het uurtje rijden (om en nabij).
Helaas heb ik zelf geen groot huis, anders zou ik jullie met alle liefde ontvangen. Ik denk dat we dan beter bij een kindvriendelijke plek af kunnen spreken, kunnen de kindjes een beetje spelen en wij ouwebeppen
Ik ken wel wat leuke plekjesquote:Op woensdag 15 september 2021 09:07 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja ik weet niet hoe veel er coronatechnisch alweer mogelijk is. En ik ken de stad ook niet zo heel goed.
Ah jammer, eindhoven an sich is wel prima namelijk.quote:Op woensdag 15 september 2021 09:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Vanuit Rotterdam zou ik het niet aanbevelen nee
Ik dacht laatst, ik neem de kinderen mee naar Naturalis in Leiden, en dan kunnen we wel leuk met de trein!
2,5 fucking uur enkele reis
Nadeel van in zo'n randdorp wonen.
Verrekte eco hippiequote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef Aure het volgende:
Rijbewijs is dan op zich ook wel handig
Ik zou natuurlijk wel iemand ergens op kunnen pikken, al zit je dan natuurlijk wel weer met autostoeltjes en dergelijken. Hmmmm never mindquote:Op woensdag 15 september 2021 09:10 schreef SQ het volgende:
Met de auto ben ik echt wel super bereikbaar trouwens, 5 minuten van de snelweg, maar ja, dan moet je wel een auto hebben anders heb je daar helemaal niets aan
Dat wil ook wel helpen jaquote:Op woensdag 15 september 2021 09:11 schreef Aure het volgende:
Rijbewijs is dan op zich ook wel handig
Vids or it didn't happen!quote:Op woensdag 15 september 2021 09:47 schreef SQ het volgende:
Mijn baby dansten hij kruipt pirouettes
!
Je staat erbijquote:
Had ik ook verwachtquote:
quote:Op woensdag 15 september 2021 10:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vids or it didn't happen!
[..]
Je staat erbij
Wat ontzettend schattigquote:
Ik zet je erbijquote:Op woensdag 15 september 2021 10:27 schreef Nanuke het volgende:
Ik heb soort van interesse, als ik alleen met baby kan. Dus afhankelijk van datum en dergelijke.
Dat is wel een goed idee, ik doe het gelijkquote:Op woensdag 15 september 2021 10:30 schreef SQ het volgende:
Zullen we anders even een apart topicje aanmaken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnom billendoekjes![]()
Kan ook tijdelijk zijn, Noud heeft ook een paar weken geduimd als baby en toen ineens niet meerquote:Op woensdag 15 september 2021 12:22 schreef Lemijn het volgende:
Mijn baby ligt zichzelf in slaap te duimen. Als ik niet denk aan hoe we hier ooit weer vanaf moeten komen vind ik het toch zo handig!
quote:Op woensdag 15 september 2021 12:48 schreef Aure het volgende:
Haha herkenbaar Lemijn, hier ook een duimert. Ik heb besloten mij pas druk te maken om het afleren tegen de tijd dat het ook echt nodig is.
Ohh en hij is vandaag gewoon een half jaar!Wat een heerlijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnom billendoekjes
disclaimer
Billendoekjes genoeg in huis toch, als je ook wilt?quote:
Oh zo hatelijk is datquote:Op woensdag 15 september 2021 14:05 schreef PKM het volgende:
[..]
Billendoekjes genoeg in huis toch, als je ook wilt?![]()
Ik dacht vandaag mijn baby op bed te leggen. In plaats van twee uur, drie uur wakkertijd, mooi na het middageten. Ze sliep net, peuter weer in de kamer. Ice age was toch nèt te spannend.
Daarna werd ze wakker toen ik wou wegsluipen. Mijn newborn slaapt dus maar weer op mijn buik.![]()
Ze doet vandaag trouwens meer pogingen tot los staan.
Vandaag nog, maar dan wel de kinderwagen variant. Meneer vond het gezellig ookquote:Op woensdag 15 september 2021 14:21 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Zeg me trouwens dat jullie ook met baby in de draagdoek naar de wc gaan, ook als je moet poepen.Gisteren gedaan, had geen zin om haar eruit te halen en vijf minuten later weer terug te stoppen.
Haha nou nee, de pashokjes zitten meestal in een hoekje dus de enige die me zou kunnen zien is degene in het pashokje tegenover me, nou dat is dan maar zoquote:Op woensdag 15 september 2021 16:36 schreef arvensis het volgende:
Dan kan je net zo goed midden in de winkel passen a la Primark-bezoekers.
Precies wat ik gisteren deed...Anders kon ik de peuter niet in de gaten houden ook.quote:Op woensdag 15 september 2021 16:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha nou nee, de pashokjes zitten meestal in een hoekje dus de enige die me zou kunnen zien is degene in het pashokje tegenover me, nou dat is dan maar zo
Ik ook blijkbaar... Haha! Maaaar.... mijn baby eet dus nu in een keer brood 's ochtends (wat korstjes) en fruit en nog een korst brood en dan ook nog groente. Met een serieuze voorkeur voor oranje: pompoen en zoete aardappel zijn favoriet. Broccoli is goor, bloemkool rapleyt fijn. Waaaar is mijn baby gebleven jongens? Hij is overmorgen alweer een half jaar.quote:Op woensdag 15 september 2021 23:10 schreef Cygne het volgende:
Netjes @:Komkommerschijfje!
Ik maak magere melk.
Leuk en welkom! 😄quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom mij hier ook melden. A is nu 12 dagen oud en groeit super! Ik post later even een foto
Welkom!quote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom mij hier ook melden. A is nu 12 dagen oud en groeit super! Ik post later even een foto
Jup jup. Heel nasty. Meteen loskoppelen als ie dat doet, vaak stopt het dan uiteindelijk vanzelf.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:26 schreef Mango91 het volgende:
Ohh wat vervelend Tink! En het lakentje van Fedde en Kees, niet ingebakerd maar wel een gevoel van geborgenheid, zou zoiets werken?
Welkom BellaaElisa!
Mijn baby 'bijt' sinds kort tijdens de borstvoeding. Hij klemt met zijn kaken en trekt vervolgens aan mijn tepel. Herkent iemand dit? Het is echt pijnlijk.
Druk je baby tegen je aan in plaats van je af te duwen. Wanneer er tandjes in het spel zijn is dat extra van belang. Als je je baby even in je borst duwt, laten ze los van de schrik. Ga vooral niet lachen of gillen, anders gaan ze het trucje vaker herhalen.quote:Op donderdag 16 september 2021 20:26 schreef Mango91 het volgende:
Ohh wat vervelend Tink! En het lakentje van Fedde en Kees, niet ingebakerd maar wel een gevoel van geborgenheid, zou zoiets werken?
Welkom BellaaElisa!
Mijn baby 'bijt' sinds kort tijdens de borstvoeding. Hij klemt met zijn kaken en trekt vervolgens aan mijn tepel. Herkent iemand dit? Het is echt pijnlijk.
Welkomquote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 16 september 2021 18:31 schreef BellaaElisa het volgende:
Die voetjes!!quote:Op donderdag 16 september 2021 22:46 schreef kwakz0r het volgende:
Oh en verder: pep groeide niet (200 gram in 2,5 maand) en is nu van de borst en helemaal op flessen over (ik voed nog s ochtends vroeg met een flesje erachteraan en kolf 1 keer s avonds tot het echt stopt). Nu was hij dus in 1 week 500 gram gegroeid![]()
Ook wel vertekend door niet poepen die dag, maar ben blij te zien dat hij weer naar zn lijnte teruggroeit (was gezakt van de 0 lijn naar de -2 lijn namelijk).
Verder eet hijboterham met avocado, prakjes/pureetjes, bananenbrood (zonder suiker gemaakt), banaan, pap. Hij geniet er echt van!
Dinsdag waren we naar t strand, was de fles vergetengelukkig zat er nog wat melk in mn borsten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja haha hier ook altijd weerquote:Op vrijdag 17 september 2021 12:02 schreef arvensis het volgende:
Hier is het snotterseizoen geopend.. pompje is krijsen, plat liggen is krijsen, melk drinken is krijsen,
maar toch de hele nacht aan de borst willen hangen.
![]()
Precies na een week opvang, zoals verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |