Fijn, zo hoort het.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:50 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Glasgow
[ afbeelding ]
Geen. want Fauciquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
https://www.foxnews.com/p(...)documents-fauci-lied
Wat voor straf staat hier eigenlijk op?
Ligt er een beetje aan bij welk kamp je hoort en of je er nog actieve herinneringen aan hebt.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
Rand Paul loopt helaas nog vrij rondquote:Op dinsdag 7 september 2021 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
Waarop precies?quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
Zeer realistische benadering, zo zou ik het hier ook graag zien.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:50 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Glasgow
"you do not need to be vaccinated or show a negative test to gain entry"
"if you have covid symptoms, please do not attend the event"
Ik denk geen. Gain of function is niet eenduidig gedefinieerd. Ik ben absoluut geen fan van Rand Paul, maar het is wel belangrijk de onderste steen boven te krijgen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:55 schreef Discombobulate het volgende:
In welke zin is dat 'realistisch'?quote:Op woensdag 8 september 2021 07:49 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Zeer realistische benadering, zo zou ik het hier ook graag zien.
Ik zou het meer als een expiriment zien. Wat buiten Schotland in de rest van de UK al geen succes was in combinatie met de delta variant.quote:Op woensdag 8 september 2021 07:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
In welke zin is dat 'realistisch'?
Het: als je symptomen hebt blijf thuis, anders ben je gewoon welkom. We raden je aan een test te doen, maar meer dan dat doen we niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 07:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Terwijl daar de cijfers volgens mij ook lekker oplopen de laatste weken.quote:Op dinsdag 7 september 2021 23:50 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Glasgow
[ afbeelding ]
Accepteer dat er zieken op een feest komen, ipv krampachtig proberen te controleren met TvT.quote:Op woensdag 8 september 2021 07:57 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vindt het wenselijk, maar wat is er realistisch aan? Kijk, je neemt maatregelen met een bepaalde intentie. In hoeverre de maatregelen handhaafbaar zijn en hun gewenste doel bereiken bepaalt in mijn ogen of ze realistisch zijn.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:21 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Accepteer dat er zieken op een feest komen, ipv krampachtig proberen te controleren met TvT.
Laat het aan mensen zelf over te beslissen wel of niet deel te nemen, in plaats van voor een ander te bepalen welke risico's hij of zij wil lopen.
Wat ik niet realistisch vind is het idee van NL tot AUS dat we dit virus kunnen beheersen als we maar genoeg activiteit dwars zitten. Dat lukt wel een beetje tot op bepaalde hoogte maar het laait op zodra je het lost moet laten.
Als je het zo wilt bekijken zijn de sommige maatregelen in NL wel realistisch, mits je het doel dat ze bereiken voldoende laag kiest. Dan kun je ze enerzijds afdwingen en anderzijds een effect meten. Mijn punt is meer dat het op de lange termijn niets op lost. Ik vind beleid en daar uit voortvloeiende maatregelen realistisch als het ten minste tot doel zou hebben op termijn uit deze situatie te geraken.quote:Op woensdag 8 september 2021 08:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je vindt het wenselijk, maar wat is er realistisch aan? Kijk, je neemt maatregelen met een bepaalde intentie. In hoeverre de maatregelen handhaafbaar zijn en hun gewenste doel bereiken bepaalt in mijn ogen of ze realistisch zijn.
alsof de vvd dat alleen heeft ingevoerd. Ze hebben geen absolute meerderheid hoorquote:Op dinsdag 7 september 2021 21:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Klopt dat was de no-claim regeling tot 2008 toen kreeg je tot 255 euro terug als je geen zorg had gebruikt.
Eerst werd je no-claim "opgemaakt"
In 2008 werd het een eigen risico van 150 euro
2009 was het minimaal 155 euro
2021 is het minimaal 385 euro
in 2006 was de zorgpremie z'n 1025 euro
in 2021 is de zorgpremie z'n 1380 euro
Stijging z'n slorige 47% terwijl een modaal inkomen in de tussenliggende periode maar z'n 20% gestegen is.
Maar verder heeft de VVD niets gesloopt hoor.
Een van de zorgmedewerkers die ik ken ging laatst helemaal door het lint: "Dat klappen voor de zorg! Wat denken ze? Dat we kleuters zijn?" Dat was iemand die al decennia in de zorg werkt, en er niet meer tegen kan dat ze niet meer de zorg kan leveren zoals vroeger: menswaardige aandacht voor de patient. Meer loon vindt ze niet eens zo boeiend.quote:Op dinsdag 7 september 2021 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Applausje, ja OK... maar centjes? Nee natuurlijk niet...
Boosters zijn wél nodig!quote:
ik vind het wel prettig dat een fabrikant op de rem drukt, als het nodig mocht zijn dan is het nodigquote:Op woensdag 8 september 2021 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn niet nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Ze wisselen om de week van mening hierover. Is haast niet bij te houdenquote:Op woensdag 8 september 2021 09:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel prettig dat een fabrikant op de rem drukt, als het nodig mocht zijn dan is het nodig
Dat zullen zijn aandeelhouders hem niet in dank afnemen.quote:
zolang ze maar niet overhaast beslissenquote:Op woensdag 8 september 2021 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ze wisselen om de week van mening hierover. Is haast niet bij te houden
Bij twijfel blijft wat mij betreft gelden dat het voor immuungecompromitteerden handig kan zijn en verder niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Boosters zijn wél nodig!
Ik denk dat aandeelhouders liever eerlijkheid waarderen dan er later achter komen dat ze iedereen bedrogen hebben.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:22 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat zullen zijn aandeelhouders hem niet in dank afnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |