quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:37 schreef kree het volgende:
Gevallen en lelijk gewoon binnen. Maar schpuder gebroken. Ben hier sonds gosyer trouwens en net geoperereerd ben nu aan het spelen met de modfonine pijnpomp. Gvd zeg.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 16:43 schreef kree het volgende:
Weet niet denk dat ze me morgen wel ontslaan al. Operaie ging goed wel maar was lastog. 3 uur geduurd en 2.5 zakken bloed. Omg zeg zo erg leek het me zelf niet nl.
Dat is niet best. Ik kan me herinneren dat Kreeftje vorig jaar ook wat had. @kree beterschap en doe voorzichtig!quote:Op dinsdag 7 september 2021 15:34 schreef Leonos het volgende:
Kree is gevallen thuis en heeft zijn schouder gebroken. Vanmiddag is hij er aan geopereerd.
Van harte beterschap Kree, en niet te veel spielen met die morfine pomp he
[..]
[..]
[..]
Dat berichtje is van vorig jaarquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is niet best. Ik kan me herinneren dat Kreeftje vorig jaar ook wat had. @:kree beterschap en doe voorzichtig!
Oh, in dat geval: @kree hoe gaat het ermee tegenwoordig? Ben jij je al aan het voorbereiden op de herfst?quote:Op dinsdag 7 september 2021 18:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat berichtje is van vorig jaar
KreeGod
De OP moet nodig bijgewerkt wordenquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is niet best. Ik kan me herinneren dat Kreeftje vorig jaar ook wat had. @:kree beterschap en doe voorzichtig!
Maak ons gekquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:35 schreef kree het volgende:
Nou er zijn nog wel wat ontwikkelingen.
Zal vanavond wel ff een wat uitgebreidere update typen
Nou @kree , maak ons eens los als je wilquote:Op dinsdag 7 september 2021 18:35 schreef kree het volgende:
Nou er zijn nog wel wat ontwikkelingen.
Zal vanavond wel ff een wat uitgebreidere update typen
Wat fijn te lezen allemaal Kreequote:Op vrijdag 10 september 2021 12:13 schreef kree het volgende:
Ok beetje verlaat met de update, maar dan bij deze alsnog
Allereerst het gaat nog steeds helemaal ok met mij nog steeds niks gedronken of terugval gehad en dan tikken we nu toch al de 9 maanden aan. Wat best wel een ultiem record is voor mij
Bevalt me eigenlijk prima zo, kan die tijden van veel zuipen opzich wel achter me laten. Hoewel ik wel eens denk wat zou het relaxed zijn om gewoon een hele avond compleet los te gaan. Gelukkig beperkt dit zich dan tot alleen (wel eens) denken aan.
Volgende nieuws, was dus nr1 bij die woning van de woningbouw. Hebben ze achter mijn rug om moeilijk zitten doen bij de hulpverlening of er niet een 3 partijen contract getekend moest worden (wat er in feite dus op neer komt dat ze je op elk moment zomaar uit dat huis kunnen kicken urine controles en de hele shitzooi)
Nu weet ik dat ze dit vaker doen. Maar dat is voor clienten die een woning krijgen met prioriteit (voorrang).
Ik heb gewoon mijn reguliere tijd op de wachtlijst gestaan en verder ook nooit problemen gehad met vorige verhuurders.
Waar het op neer kwam is, dat de woningbouw zei van ja jij komt van de hulpverlening dus we verwachten we overlast.
Zowel de hulpverlening als ik waren het daar niet mee eens.
Nog afgezien of een woningbouw dit soort eisen mag stellen. (Ik denk van niet)
Het is hetzelfde alsdat je tegen een vluchteling zegt, ja jij bent zwart en komt uit een ander land dus tja dan zal je wel overlast geven.
Dit ook nog eens zonder sowieso wat over mij te weten.
Dit alles trouwens achter mijn rug om vanuit de woningbouw naar de hulpverlening, het is dat ik dat van de hulpverlening hoor want bij mij stond er alleen in behandeling bij de status.
Nou des duivels was ik, was al in staat om de rechtsbijstand er dan maar op af te sturen.
Maar het goede nieuws uiteindelijk heeft de hulpverlening (die achter mij staat in deze) met ze gepraat en geven ze me alsnog een normaal huurcontract net als ieder ander.
Dus dat is wel het goede nieuws, verwachting is dat ik daar begin oktober in kan.
Maandag nog even met de oud verhuurder kijken voor wat dingen over te nemen (gratis) en dan mag ik dinsdag een nieuwe keuken uitzoeken bij de woningbouw.
Dan komt er een aannemer in en kan ik hopelijk nog wat regelen mbt wasmachine aansluiting die nu namelijk op de plek zit waar het gasfornuis/oven zouden moeten komen.
Weet niet of daar nog een creatieve oplossing voor te bedenken is, want in die keuken is niet echt de ruimte en er is niet een heel andere geschikte plaats voor. Wellicht in de schuur, maar weet niet of er daar water en een afvoer is. Denk het niet eigenlijk.
Maar belangrijkste is wel dat het gewoon doorgaat
Verder nieuws, weer leuk geoefend met het bandje dat gaat ook al steeds beter worden en vooral is een gezellig groepje.
Straks me nog even een paar uur vervelen bij een cursus die me min of meer is opgelegd door de gemeente.
Weet niet of dat zoveel nut heeft voor mij, maarja ach doe er maar aan mee.
Al met al, allemaal weer leuke dingen en op de goede weg
Nou jongen, dat heeft echt allemaal goed uitgepakt! Met volhouden van jouzelf natuurlijk!quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:13 schreef kree het volgende:
Allereerst het gaat nog steeds helemaal ok met mij nog steeds niks gedronken of terugval gehad en dan tikken we nu toch al de 9 maanden aan. Wat best wel een ultiem record is voor mij
Bevalt me eigenlijk prima zo, kan die tijden van veel zuipen opzich wel achter me laten. Hoewel ik wel eens denk wat zou het relaxed zijn om gewoon een hele avond compleet los te gaan. Gelukkig beperkt dit zich dan tot alleen (wel eens) denken aan.
Volgende nieuws, was dus nr1 bij die woning van de woningbouw. Hebben ze achter mijn rug om moeilijk zitten doen bij de hulpverlening of er niet een 3 partijen contract getekend moest worden (wat er in feite dus op neer komt dat ze je op elk moment zomaar uit dat huis kunnen kicken urine controles en de hele shitzooi)
Nu weet ik dat ze dit vaker doen. Maar dat is voor clienten die een woning krijgen met prioriteit (voorrang).
Ik heb gewoon mijn reguliere tijd op de wachtlijst gestaan en verder ook nooit problemen gehad met vorige verhuurders.
Waar het op neer kwam is, dat de woningbouw zei van ja jij komt van de hulpverlening dus we verwachten we overlast.
Het is hetzelfde alsdat je tegen een vluchteling zegt, ja jij bent zwart en komt uit een ander land dus tja dan zal je wel overlast geven.
Dit alles trouwens achter mijn rug om vanuit de woningbouw naar de hulpverlening, het is dat ik dat van de hulpverlening hoor want bij mij stond er alleen in behandeling bij de status.
Nou des duivels was ik, was al in staat om de rechtsbijstand er dan maar op af te sturen.
Maar het goede nieuws uiteindelijk heeft de hulpverlening (die achter mij staat in deze) met ze gepraat en geven ze me alsnog een normaal huurcontract net als ieder ander.
Dus dat is wel het goede nieuws, verwachting is dat ik daar begin oktober in kan.
Maandag nog even met de oud verhuurder kijken voor wat dingen over te nemen (gratis) en dan mag ik dinsdag een nieuwe keuken uitzoeken bij de woningbouw.
Dan komt er een aannemer in en kan ik hopelijk nog wat regelen mbt wasmachine aansluiting die nu namelijk op de plek zit waar het gasfornuis/oven zouden moeten komen.
Weet niet of daar nog een creatieve oplossing voor te bedenken is, want in die keuken is niet echt de ruimte en er is niet een heel andere geschikte plaats voor. Wellicht in de schuur, maar weet niet of er daar water en een afvoer is. Denk het niet eigenlijk.
Verder nieuws, weer leuk geoefend met het bandje dat gaat ook al steeds beter worden en vooral is een gezellig groepje.
Straks me nog even een paar uur vervelen bij een cursus die me min of meer is opgelegd door de gemeente.
Gaat zo voortvarend door Kreeftje!quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:13 schreef kree het volgende:
Ja idd als je kijkt waar ik vandaan kom dan is het wel een hele verbetering.quote:Op dinsdag 14 september 2021 12:48 schreef praadje het volgende:
Wat goed lieve @:Kree Heerlijk dat je op jezelf mag en kunt gaan wonen zonder beperkingen. Kijk eens achterom en zie waar je vandaan komt en waar je nu staat.
En wat zal je moeder trots op je zijn en rust hebben. Go Maatje, ik ben Fokking! trots op je
Fijn te horen. Het is ook eng om zo'n traject in te stappen. Je zit vast in je eigen systeem en dat gaan ze dan allemaal omgooien. Je leven moet veranderen maar ook je mind moet veranderen.quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd als je kijkt waar ik vandaan kom dan is het wel een hele verbetering.
Toch heb ik er vorig jaar eerst best wel tegen op gezien. Eng enzo om je maar in een groep vreemde mensen te gooien geen idee hebbende wat het allemaal inhield precies.
En dan zijn we nu iets meer als een half jaar verder en is de tijd toch wel voorbij gevlogen.
En ook best wel soort van vrienden gemaakt ook voor na dit traject.
Wat dat aangaat best lof voor de hulpverlening want die hebben het wel goed ingeschat wat voor mij nodig was.
Ik heb er geen spijt van iig.
Je mag supertrots op jezelf zijn. Zonder jou eigen wilskracht was jeniet zo ver gekomenquote:Op dinsdag 14 september 2021 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Toch heb ik er vorig jaar eerst best wel tegen op gezien. Eng enzo om je maar in een groep vreemde mensen te gooien geen idee hebbende wat het allemaal inhield precies.
En dan zijn we nu iets meer als een half jaar verder en is de tijd toch wel voorbij gevlogen.
Wat dat aangaat best lof voor de hulpverlening want die hebben het wel goed ingeschat wat voor mij nodig was.
quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Tof dat je lof geeft aan de hulpverlening, maar als ik het zo lees moet je vooral jezelf een fikse klop op de schouder geven, je hebt het toch maar mooi gedaan, da's erg knap kerel! Topper!quote:Op dinsdag 14 september 2021 22:23 schreef kree het volgende:
[..]
Voorzichtig met die schouder!quote:Op maandag 20 september 2021 14:50 schreef Sangha het volgende:
[..]
Tof dat je lof geeft aan de hulpverlening, maar als ik het zo lees moet je vooral jezelf een fikse klop op de schouder geven, je hebt het toch maar mooi gedaan, da's erg knap kerel! Topper!
Kreequote:Op maandag 20 september 2021 15:48 schreef kree het volgende:
Dank allemaal
Over die schouder gesproken. Heb er best nog wel last van. Dus nu maar een afspraak met de huisarts gemaakt of ze het ff kan checken of nog een keertje een foto maken.
Misschien is het wel beter als ze die hele plaat weer uit mijn arm schroeven. Want daar doet het pijn.
Geen idee of dat helemaal kan maar zie ik dan wel.
En nog eens vragen naar hoe mijn leverwaarden er nou voorstaan. Had wel bloed laten prikken een paar maanden terug en zou ze me bellen als het echt niet ok was. Niks meer gehoord dus zal wel goed zijn. Maar vindt het nog wel grappig om die eens te vergelijken met de waarden die toen bij het CBR zijn gebruikt en die toen nog te hoog waren om mijn rijbewijs maar terug te geven.
Als het goed is wel natuurlijkquote:Op maandag 20 september 2021 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Kree
Volgens mij zijn je leverwaarden 100%.nu
De lever herstelt best snel behalve als je hem al kapotgedronken hebt en levercirrose hebt maar dat is bij jou niet het geval. Ook een voordeel dat je voornamelijk bier dronk en geen sterke dranken of in ieder geval met mate. Maar het is wel tof om te kijken hoe het er nu voorstaat, ben ik ook wel benieuwd naar. Inderdaad even naar je schouder laten kijken, wie weet kan die plaat er wel uit.quote:
Nou ik dronk ook best veel sterke drank.quote:Op maandag 20 september 2021 19:06 schreef praadje het volgende:
[..]
De lever herstelt best snel behalve als je hem al kapotgedronken hebt en levercirrose hebt maar dat is bij jou niet het geval. Ook een voordeel dat je voornamelijk bier dronk en geen sterke dranken of in ieder geval met mate. Maar het is wel tof om te kijken hoe het er nu voorstaat, ben ik ook wel benieuwd naar. Inderdaad even naar je schouder laten kijken, wie weet kan die plaat er wel uit.
pff hoe lang ben je hem nu kwijt geweest? Carnaval 2020?quote:Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik dronk ook best veel sterke drank.
Maar heb natuurlijk verder geen klachten ofzo. Dus verwacht ook niet echt dat mijn lever naar de klote is.
Het is iig even gechecked want wat ik dus echt niet moet hebben is dat er onverhoopt straks een waarde niet goed is en dat het CBR me weer afkeurt.
Sowieso zou het wel een hoop schelen als ik dat roze pasje weer terug heb.
Wat testen ze dan qua leverwaarden? Of je gezopen hebt of of je lever alweer voldoende hersteld is om al die promillages weg te tanken die normale mensen wel mogen hebben?quote:Op maandag 20 september 2021 15:48 schreef kree het volgende:
Dank allemaal
Over die schouder gesproken. Heb er best nog wel last van. Dus nu maar een afspraak met de huisarts gemaakt of ze het ff kan checken of nog een keertje een foto maken.
Misschien is het wel beter als ze die hele plaat weer uit mijn arm schroeven. Want daar doet het pijn.
Geen idee of dat helemaal kan maar zie ik dan wel.
En nog eens vragen naar hoe mijn leverwaarden er nou voorstaan. Had wel bloed laten prikken een paar maanden terug en zou ze me bellen als het echt niet ok was. Niks meer gehoord dus zal wel goed zijn. Maar vindt het nog wel grappig om die eens te vergelijken met de waarden die toen bij het CBR zijn gebruikt en die toen nog te hoog waren om mijn rijbewijs maar terug te geven.
Sinds februari 2020quote:Op woensdag 22 september 2021 09:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
pff hoe lang ben je hem nu kwijt geweest? Carnaval 2020?
Ze testen de lever waardenquote:Op woensdag 22 september 2021 09:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat testen ze dan qua leverwaarden? Of je gezopen hebt of of je lever alweer voldoende hersteld is om al die promillages weg te tanken die normale mensen wel mogen hebben?
De waarden waar het CBR op test zijn nu echt wel genormaliseerd. Die testen voornamelijk toch op afbraakenzymen als ALAT, ASAT en Gamma-GT. Die zijn afgebakend wat minder spannend voor het beoordelen van het functioneren van je lever als geheel, daar kan je beter een bredere test voor doen. Je verslavingsarts kan je daar ongetwijfeld meer over vertellen.quote:Op maandag 20 september 2021 15:48 schreef kree het volgende:
Dat klopt daarom heb ik die 4 maanden later ook de huisarts gebeld en die heeft de volledige lever waarden toen laten meten.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef nostra het volgende:
[..]
De waarden waar het CBR op test zijn nu echt wel genormaliseerd. Die testen voornamelijk toch op afbraakenzymen als ALAT, ASAT en Gamma-GT. Die zijn afgebakend wat minder spannend voor het beoordelen van het functioneren van je lever als geheel, daar kan je beter een bredere test voor doen. Je verslavingsarts kan je daar ongetwijfeld meer over vertellen.
Vaak zijn zaken als fosfaat, magnesium of natrium tijdelijk ook een beetje uit balans, omdat je niet goed eet. Ben je wel aan de thiamine gezet, in ieder geval in het begin? Dat is wel superbelangrijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef kree het volgende:
[..]
Dat klopt daarom heb ik die 4 maanden later ook de huisarts gebeld en die heeft de volledige lever waarden toen laten meten.
Maar die hoor ik as maandag dan nog
https://www.alcoholinfo.nl/gezondheid/leverwaardenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ze testen de lever waarden
Gamma-GT
CDT-N-Latex
De keuring was begin 2021 had toen een maand niks gedronken
Waarden toen
Gamma-GT: 76
CDT-N-Latex: 0,9
Heb toen een maand of 4 later nog eens via de huisarts alle lever waarden laten checken.
Huisarts zou me bellen als ze echt problemen zag. Niks gehoord dus zal niks loos zijn.
Heb die waarden nog niet opgevraagd. Maar aangezien ik maandag toch die afspraak heb bij de huisarts voor m’n arm en schouder zal ik eens vragen wat ze toen waren.
Kan ze niet zo online inzien helaas.
Ja thiamine tabletten heb ik gehad.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Vaak zijn zaken als fosfaat, magnesium of natrium tijdelijk ook een beetje uit balans, omdat je niet goed eet. Ben je wel aan de thiamine gezet, in ieder geval in het begin? Dat is wel superbelangrijk.
Top.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thiamine tabletten heb ik gehad.
En er was natuurlijk bloed geprikt voor mijn operatie en daar kwamen nog wel wat vitamine tekorten aan het licht. Dus daar heb ik ook nog wat voor gehad.
Inmiddels gebruik ik trouwens helemaal geen medicijnen meer.
Jeetjequote:Op woensdag 22 september 2021 10:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ja thiamine tabletten heb ik gehad.
En er was natuurlijk bloed geprikt voor mijn operatie en daar kwamen nog wel wat vitamine tekorten aan het licht. Dus daar heb ik ook nog wat voor gehad.
Inmiddels gebruik ik trouwens helemaal geen medicijnen meer.
Nou ja, je bent nog jong dus die schade zal wel meevallen. Ik denk dat je er best versteld van zult gaan staan als je de waardes hoort van je dokter. En ja, de volgende stap is je roze pasje maar laat je daar niet door van de wijs brengen. Je hebt je brommertje en er is ov dus niet te druk daarover maken. Ook dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 22 september 2021 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ik dronk ook best veel sterke drank.
Maar heb natuurlijk verder geen klachten ofzo. Dus verwacht ook niet echt dat mijn lever naar de klote is.
Het is iig even gechecked want wat ik dus echt niet moet hebben is dat er onverhoopt straks een waarde niet goed is en dat het CBR me weer afkeurt.
Sowieso zou het wel een hoop schelen als ik dat roze pasje weer terug heb.
Ja klopt. Het is ook niet zozeer dat het voor de situatie nu zo heel veel uitmaakt dat ik geen rijbewijs heb.quote:Op woensdag 22 september 2021 20:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou ja, je bent nog jong dus die schade zal wel meevallen. Ik denk dat je er best versteld van zult gaan staan als je de waardes hoort van je dokter. En ja, de volgende stap is je roze pasje maar laat je daar niet door van de wijs brengen. Je hebt je brommertje en er is ov dus niet te druk daarover maken. Ook dat komt wel weer goed.
Nou had vorig jaar geen idee dat het allemaal zo zou lopen. Maar toen dacht ik al helemaal niet echt aan de toekomst ofzoquote:Op woensdag 22 september 2021 11:55 schreef maily het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Hadje dit een jaar geleden durven dromen?
Leuk dat je vanmiddag een update krijgt wat ze gaan doen. Werk ze lieve Kreequote:Op donderdag 23 september 2021 09:17 schreef kree het volgende:
[..]
Ja klopt. Het is ook niet zozeer dat het voor de situatie nu zo heel veel uitmaakt dat ik geen rijbewijs heb.
Maar volgende stapje eigenlijk in dit hele proces is ook wel weer gewoon aan het werk gaan.
Dat zou met rijbewijs een stuk makkelijker zijn. Of sowieso dan kan ik werk vinden wat ik leuker vindt.
Maar ok. Voor later zorg. Stap voor stap zeggen ze bij de hulpverlening en de gemeente pushed nog niet superhard met accepteer maar elk werk.
Vanmiddag heb ik een afspraak met de aannemer van de woningbouw om even door te spreken wat ze nog allemaal gaan doen in dat huisje.
Wellicht krijg ik dan ook een wat duidelijker tijdsframe wanneer ik er in kan.
Maar eerst nog ff werken bij de kringloop
quote:Op maandag 27 september 2021 15:17 schreef kree het volgende:
Even een korte update:
Ben bij de huisarts geweest. Voor m’n arm/schouder krijg ik een doorverwijzing naar het ziekenhuis.
Dus dat wordt nog vervolgd dan. Het leek haar iig slim om het daar te laten checken.
Nog nagevraagd van de bloedwaarden. Was een volledige leverscan die waren allemaal normaal. Dus ok heb m'n lever niet kapot gezopen.
De gamma-gt was nu 20 en CDT is niet getest maar die kan niet verhoogd zijn als je niks drinkt.
Ze zei trouwens dat de gamma met 60 nog steeds ok is. Dus naja beetje zeikerig van het CBR wel. Maargoed toch weinig aan te doen.
Ben nog ff bij m’n huisje geweest met de aannemer de badkamer werd toch ook nog vernieuwd en kleine aanpassing aan de keuken ga ik laten doen waar ik wel meerwerk voor moet betalen. Maar dat is handig om gelijk te laten doen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:57 schreef kree het volgende:
Datum gehad van de woningbouw 26 oktober. Kan ik het contract tekenen
Wat geweldig kree!! Echt super!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:57 schreef kree het volgende:
Mooi man, leuk! Woon je dan weer volledig zelfstandig? Houd je nog ambulante hulp?quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 10:57 schreef kree het volgende:
Woon dan volledig zelfstandig met een normaal huurcontract net als ieder ander.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 11:55 schreef nostra het volgende:
[..]
Mooi man, leuk! Woon je dan weer volledig zelfstandig? Houd je nog ambulante hulp?
Super zeg. Wat mag jij trots zijn op jezelf. Ik denk nog wel eens terug aan de tijd dat je dronken aan het posten was. Wat een verandering zegquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 17:42 schreef kree het volgende:
[..]
Woon dan volledig zelfstandig met een normaal huurcontract net als ieder ander.
Ik hou nog even de begeleiding vanuit de WMO 2 uur per week. Dat ze ff langskomen om in de gaten te houden of het goed blijft gaan en voor praktische dingen.
En nog ambulant de behandel gesprekken bij de psycholoog.
Wij zijn allemaal onmeunig trots op @kreequote:Op vrijdag 1 oktober 2021 18:36 schreef praadje het volgende:
[..]
Super zeg. Wat mag jij trots zijn op jezelf. Ik denk nog wel eens terug aan de tijd dat je dronken aan het posten was. Wat een verandering zeg
Iets meer nogquote:
Domme ik,quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
Iets meer nognog 19.
Maar maakt niet uit heb het concept huurcontract wel al gehad.
Ja idd. Ik heb iig al een bed besteld.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Domme ik,![]()
Maar dan kan je er in en gaan klussen
Ligt aan je eigen keus natuurlijk. ALs het klein is zou ik voor een lichte kleur gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd. Ik heb iig al een bed besteld.
Van het weekend ff kijken of ik alvast wat laminaat kan regelen.
Twijfel nog steeds tussen lichtbruin of dat grijzige.
Hmmmm keuzes keuzes.
Gaat niet om de kleur, maar wat je erin doet Kree!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja idd. Ik heb iig al een bed besteld.
Van het weekend ff kijken of ik alvast wat laminaat kan regelen.
Twijfel nog steeds tussen lichtbruin of dat grijzige.
Hmmmm keuzes keuzes.
Ja sowieso moet het een beetje licht zijn. Maar is voor de bovenverdieping. Denk leg ik overal laminaat daar. Het is totaal ongeveer 31m2quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen keus natuurlijk. ALs het klein is zou ik voor een lichte kleur gaan
Zelf hou ik niet zo van donkere vloeren, ieder stofje zie je daar op liggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:59 schreef kree het volgende:
[..]
Ja sowieso moet het een beetje licht zijn. Maar is voor de bovenverdieping. Denk leg ik overal laminaat daar. Het is totaal ongeveer 31m2
Neig een beetje naar lichtbruin omdat dat sowieso overal wel bijpast. Beneden is het een donkerbruine vloer natuurlijk.
Ja dat is wel waar.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelf hou ik niet zo van donkere vloeren, ieder stofje zie je daar op liggen.
GEwoon doen waar jij je lekker bij voelt het is jou huisjequote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.
Haha het is voor mij allemaal nieuw zo’n heel huis inrichten want hiervoor alleen in een zomerhuisje gezeten en daar heb ik totaal niks aan gedaan.
Was ook niet echt de moeite want was toch tijdelijk hoewel ik er alsnog 8 jaar gewoond heb.
Maar hier hoop ik langer te blijven wonen natuurlijk.
Goed bezig Kree. Wens je alle goeds en heel veel woonplezier in je nieuwe casaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar.
Haha het is voor mij allemaal nieuw zo’n heel huis inrichten want hiervoor alleen in een zomerhuisje gezeten en daar heb ik totaal niks aan gedaan.
Was ook niet echt de moeite want was toch tijdelijk hoewel ik er alsnog 8 jaar gewoond heb.
Maar hier hoop ik langer te blijven wonen natuurlijk.
Casa Kreequote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:11 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Goed bezig Kree. Wens je alle goeds en heel veel woonplezier in je nieuwe casa
Ja alles goed met mijquote:Op maandag 18 oktober 2021 22:55 schreef praadje het volgende:
Hey @:Kree Alles goed? Al aan het aftellen en spulletjes voor in je nieuwe huisje aan het uitzoeken? Nog 8 dagen maar, dan kun je gaan tekenen![]()
![]()
Kun je er gelijk in of moet je het eerst opknappen. Of doe je dat als je erin zit?
Liefs Praadje
Geen behoefte meer aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah joh ff twee kratten bier achterover tikken en je merkt er niks van
Dat gaat lekker Kreetje. Wat doe je het super. En lekker je huis opknappen zodat je ook echt een thuisgevoel gaat krijgen daar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 09:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja alles goed met mij
Inderdaad een weekje nog, ik heb nog niet echt spullen uitgezocht maar dat is meer omdat ik wss alles gewoon in 1 keer haal bij de kringloop winkel.
Althans iig alles wat ik gelijk nodig heb.
Ik heb per 1 nov opgezocht voor de woning waar ik nu zit van de hulpverlening. Daarna kan ik nog wel even bij m’n ma logeren totdat ik de nodige dingen in m’n nieuwe huisje heb gedaan.
Wat er iig moet gebeuren.
- plafonds verven overal
- muren beneden verven
- behangen boven / overloop / gang
- paar deuren ff nieuw verfje geven
- onder vloer / laminaat leggen boven
Bed heb ik besteld want dat wilde ik toch wel nieuw aangezien ik er de nodige heb gezien onderhand bij de kringloop winkel en dat is gewoon goor
Voor de rest zie ik het wel ff als ik de sleutel heb.
Verder berichtje van de gemeente. Er is een info dag bij een bedrijf hier in de buurt. Ze hebben vacatures open staan die opzich aansluiten bij mijn ervaring en diploma’s dus wellicht komt daar gewoon gelijk een betaalde baan uit.
Maar dat is donderdag dus ff kijken daar.
Had van mij eigenlijk niet gelijk nu al gehoeven. Maargoed het komt toevallig zo uit en kan vast wel ff aangeven dat ik december wil beginnen ofzo.
Ander nieuws gezondheidsverklaring van het CBR gekocht. E50, voor 20 vragen invullen online….
En daar bericht van terug dat ik een afspraak moet maken bij een keuringsarts bloed afnemen etc.
Dat moet ik nog doen en dat kan dan hopelijk ook over niet al te lange tijd en dan neem ik aan dat ik mijn rijbewijs ook wel weer terug krijg.
So far so good dus
Maat, prima dat je kanslozen die weigeren iets van zichzelf te maken aanpakt, maar Kree is een baas die nu goed bezig is om zijn leven op de rails te krijgen. Daar mogen we met zijn allen wel wat respect voor opbrengen, denk ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:00 schreef pferdfahrer het volgende:
Ah joh ff twee kratten bier achterover tikken en je merkt er niks van
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maat, prima dat je kanslozen die weigeren iets van zichzelf te maken aanpakt, maar Kree is een baas die nu goed bezig is om zijn leven op de rails te krijgen. Daar mogen we met zijn allen wel wat respect voor opbrengen, denk ik.
Ik volg het allemaal niet zo, maar als dit waar is wat ik uit jouw koker wel geloof dan inderdaad niets meer dan lof voor kreequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maat, prima dat je kanslozen die weigeren iets van zichzelf te maken aanpakt, maar Kree is een baas die nu goed bezig is om zijn leven op de rails te krijgen. Daar mogen we met zijn allen wel wat respect voor opbrengen, denk ik.
Wow man!!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:40 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal![]()
Tijd voor een leuke update:
Heb vandaag getekend en de sleutel van m'n nieuwe huisje gehad![]()
Gelijk daarna gesprek bij een bedrijf gehad, nu is dat voor mij altijd een lastig momentje omdat ik ff wat gaten in m'n CV moet verklaren.
Tja hoe doe je dat... Uiteindelijk heb ik toch maar heel eerlijk alles verteld en ze deden iig niet moeilijk, op basis van mijn CV wilde ze me al aannemen.
Aangegeven dat ik wel weer het servicemonteur werk in wil. Ok dat is nog evén wachten op m'n rijbewijs sowieso maar dat moet wel lukken binnen een paar maanden.
Dan kijken naar een functie daar met dag of 60 buitenland per jaar.
Krijg nog een voorstel van ze, dus spannend allemaal.
Morgen maar beginnen met klussen
Wat een goede berichten Kree,quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:40 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal![]()
Gelijk daarna gesprek bij een bedrijf gehad, nu is dat voor mij altijd een lastig momentje omdat ik ff wat gaten in m'n CV moet verklaren.
Tja hoe doe je dat... Uiteindelijk heb ik toch maar heel eerlijk alles verteld en ze deden iig niet moeilijk, op basis van mijn CV wilde ze me al aannemen.
Aangegeven dat ik wel weer het servicemonteur werk in wil. Ok dat is nog evén wachten op m'n rijbewijs sowieso maar dat moet wel lukken binnen een paar maanden.
Mooi man! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:40 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal![]()
Wat een fijn vooruitzicht. Geniet van je eigen huisje en veel succes met de gesprekken voor een baan.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:40 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal![]()
Dat is echt een leuke update @kree . Proficiat met je huisje, het klussen en er je thuis van maken. En wat goed dat je toch achter die baan bent aangegaan en dat het er positief uitziet. Mooi dat je eerlijk bent geweest, dat geeft ook meer lucht dan steeds je verleden te moeten verbergen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:40 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal![]()
Gefeliciteerd met je huisje. Je mag trots op jezelf zijn, want je bent van ver gekomen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:40 schreef kree het volgende:
Thanks allemaal![]()
Succesquote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:29 schreef kree het volgende:
Dank allemaal.
Vandaag maar beginnen met de plafonds witten
Lukt dat allemaal weer met je schouder?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:29 schreef kree het volgende:
Dank allemaal.
Vandaag maar beginnen met de plafonds witten
Nou nee maar ok met m’n rechter arm lukt het wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 09:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lukt dat allemaal weer met je schouder?
Je bent echt een doorzetter! Bikkelquote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:07 schreef kree het volgende:
[..]
Nou nee maar ok met m’n rechter arm lukt het wel.
Nu ben ik er trouwens nog niet aan toegekomen vandaag want eerst maar inkopen gedaan. Gelijk 1000 euro armer.
Maargoed heb ik de grootste kostenposten wel gehad.
Succes met klussen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:00 schreef kree het volgende:
Wat spullen laten afleveren vandaag. Kan ik voorlopig wel even mee vooruit.
Eerste klusje is vooral veel schuren.
[ link | afbeelding ]
Weer een stapje verder!!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 17:00 schreef kree het volgende:
Wat spullen laten afleveren vandaag. Kan ik voorlopig wel even mee vooruit.
Eerste klusje is vooral veel schuren.
[ link | afbeelding ]
Thanks. Ik heb net m’n kamer schoongemaakt hier in het huis van de hulpverlening.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:44 schreef praadje het volgende:
Ziet er goed uit @:Kree . Stuk opgeruimder dan toen bij de bezichtiging haha. Succes met schuren en leuk die updates over je klusvooruitgang
Dat doe je goed, ik ben trots op jequote:Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb net m’n kamer schoongemaakt hier in het huis van de hulpverlening.
Even nog de sleutel inleveren en dan vanmiddag verder met schuren.
Het gaat nog wel redelijk snel dus dat is van de week wel klaar. Daarna plafonds witten.
Mooi, sleutel inleveren en nooit meer terugkomen daarquote:Op maandag 1 november 2021 10:56 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks. Ik heb net m’n kamer schoongemaakt hier in het huis van de hulpverlening.
Even nog de sleutel inleveren en dan vanmiddag verder met schuren.
Het gaat nog wel redelijk snel dus dat is van de week wel klaar. Daarna plafonds witten.
Succes @kree Ik zal voor je duimen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 13:01 schreef kree het volgende:
Morgen tweede gesprek bij de werkgever waar ik vorige week was. Nu met het hoofd service monteurs
Dankjequote:Op dinsdag 2 november 2021 13:22 schreef praadje het volgende:
[..]
Succes @:Kree Ik zal voor je duimen.
Misschien lezen ze hier mee en zijn zeer tevreden met je vooruitgang?quote:Op woensdag 3 november 2021 13:58 schreef kree het volgende:
Nou wederom heel positief gesprek, ze willen me nog steeds in dienst nemen.
Verbaasd me dan toch een soort van weer, want tja geen rijbewijs, arm die ik niet goed kan gebruiken, verleden met verslavingsprobleem. Allemaal geen punt voor ze.
Krijg volgende week een concreet voorstel en dan zou ik starten per 1 december
Inderdaad druk. Hahaquote:Op dinsdag 9 november 2021 22:47 schreef praadje het volgende:
Dag @:Kree 'tje. Hoe gaat het allemaal? Schiet het al op in je huis of ben je nog lekker bezig? Moet er nog veel gedaan worden?
Zal wel wennen zijn om niet meer op de groep te zijn. Hoe is het met je tweede gesprek gegaan?
Je zult wel druk zijn dus ik hoor je wel.
Liefs Praadje
Edit; Ik zie dat ik een bericht gemist heb en dat ze je nog steeds in dienst willen nemen. Wat goed zeg, you rock![]()
Hey Kree, leuk weer wat van je te horen.quote:Op maandag 15 november 2021 13:59 schreef kree het volgende:
Beetje late update. Maar als nog.
Druk aan het klussen nog steeds. Het kost wel meer tijd alsdat ik had ingeschat eigenlijk.
Boven zijn alle deuren en posten nu gelakt. Moest toch twee keer want met 1 laag dekte het niet.
Beneden alles in de grondverf.
Alle plafonds zijn gewit.
En ben vandaag begonnen met het glasvezel behang.
Het plan was eerst om dat beneden ook allemaal te doen. Maar nu ik zie hoe extreem kutwerkje dat is toch maar besloten om de muren beneden te sauzen. Kan ook wel want ze zijn opzich wel netjes afgewerkt.
Nog veel te doen dus. Maarja ach het houdt je van de straat
Nou het gaat. Het is soms wel onhandig voor dingen bij het plafond.quote:Op maandag 15 november 2021 14:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree, leuk weer wat van je te horen.
Je bent lekker bezig, hoe gaat het met je schouder nu je aan het schilderen en sauzen bent?
Deze jongen!quote:Op maandag 15 november 2021 13:59 schreef kree het volgende:
Beetje late update. Maar als nog.
Druk aan het klussen nog steeds. Het kost wel meer tijd alsdat ik had ingeschat eigenlijk.
Boven zijn alle deuren en posten nu gelakt. Moest toch twee keer want met 1 laag dekte het niet.
Beneden alles in de grondverf.
Alle plafonds zijn gewit.
En ben vandaag begonnen met het glasvezel behang.
Het plan was eerst om dat beneden ook allemaal te doen. Maar nu ik zie hoe extreem kutwerkje dat is toch maar besloten om de muren beneden te sauzen. Kan ook wel want ze zijn opzich wel netjes afgewerkt.
Nog veel te doen dus. Maarja ach het houdt je van de straat
quote:Op maandag 15 november 2021 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het gaat. Het is soms wel onhandig voor dingen bij het plafond.
Maar al met al lukt het wel met een trappetje erbij
Thanksquote:Op zaterdag 20 november 2021 16:33 schreef praadje het volgende:
Fijn dat het lekker opschiet met opknappen Kree. Heerlijk om straks een eigen plek te hebben.
Fijn dat je weer even een gesprek hebt maandag, die psych zal ook wel trots op je zijn en dat je bloedwaardes goed zijn daar geloof ik zeker in.
Misschien maar goed dat je even wacht met werken. Je hebt zoveel meegemaakt en gedaan het afgelopen jaar. Goed aan jezelf gewerkt en goede inzichten gekregen. Niet gelijk teveel hooi op je vork nemen en inderdaad, er zijn banen genoeg en straks met je rijbewijs terug is het nog makkelijker.
Supertrots op je lieve Kree
Heel veel succes jongen. Ik duim voor je. En wat goed dat je alweer een jaar droog staat. Tijd gaat snel hé. Misschien jezelf trakteren op iets leuks of iets lekkers. Dat heb je echt wel verdient.quote:Op maandag 22 november 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu op weg naar Rotterdam voor die CBR keuring.
Ander leuk weetje, het is -give or take- een paar dagen een jaar geleden dat ik mijn laatste alcoholische drankje heb gedronken
Nog steeds goed bezig jongen! Echt zo trots op jou!!!quote:Op maandag 22 november 2021 11:28 schreef kree het volgende:
[..]
Thanks
Ben nu op weg naar Rotterdam voor die CBR keuring.
Ander leuk weetje, het is -give or take- een paar dagen een jaar geleden dat ik mijn laatste alcoholische drankje heb gedronken
Tijd gaat zeker snel.quote:Op maandag 22 november 2021 13:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Heel veel succes jongen. Ik duim voor je. En wat goed dat je alweer een jaar droog staat. Tijd gaat snel hé. Misschien jezelf trakteren op iets leuks of iets lekkers. Dat heb je echt wel verdient.
Dankjequote:Op maandag 22 november 2021 13:48 schreef maily het volgende:
[..]
Nog steeds goed bezig jongen! Echt zo trots op jou!!!![]()
Oh dat was snel verdiend voor die man/vrouw haha. Heb je er een goed gevoel bij? Is er een kans dat je nu snel je rijbewijs terugkrijgt?quote:Op maandag 22 november 2021 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
Tijd gaat zeker snel.
Onderzoek is klaar. Heb denk 15 mij binnen gezeten en daarna E350 afgetikt.
Heb mezelf maar op een broodje kroket getrakteerd op Rotterdam CS
Nou ze laten nooit vrij veel los. Maar ze zei ziet er wel goed uit.quote:Op maandag 22 november 2021 14:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Oh dat was snel verdiend voor die man/vrouw haha. Heb je er een goed gevoel bij? Is er een kans dat je nu snel je rijbewijs terugkrijgt?
Lekker, een broodje kroket.Een beloning voor jezelf hoeft niet groot of duur te zijn, het gaat erom dat je ervan geniet en de leukste/lekkerste beloningen zijn juist die kleine dingen.
Top, dat zou fijn zijn. En deze les heb je wel geleerd nu. Er is in ieder geval iets heel positiefs uit die aanrijding en de gevolgen voortgekomen. Onze Kree een jaar alcoholvrijquote:Op maandag 22 november 2021 15:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ze laten nooit vrij veel los. Maar ze zei ziet er wel goed uit.
Er is nog wat vertraging omdat ze een bloedwaarde nog niet binnen hebben.
Nu zijn die waarden wel ok en voor de rest heb ik alles goed gedaan dus zal m’n rijbewijs nu wel terug krijgen.
Kan nog wel een maandje duren op zijn minst.
quote:Op maandag 22 november 2021 15:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Top, dat zou fijn zijn. En deze les heb je wel geleerd nu. Er is in ieder geval iets heel positiefs uit die aanrijding en de gevolgen voortgekomen. Onze Kree een jaar alcoholvrij![]()
![]()
Ziet er goed uit Kree. Je bent lekker bezig en leuk dat je een update geeft van je huis en je vorderingen. Woon je er ook al of ben je nog bij je moeder?quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
Inmiddels 2 kamers af (op de plakplintjes na)
Boven schiet het nu lekker op.
Fotootje om het topic op te leuken
[ link | afbeelding ]
Goed bezigquote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
ZIet er goed uit Kree.quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lekker bezig kree!quote:Op woensdag 24 november 2021 15:35 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee logeer nog bij m’n ma. Ook wel weer eens gezellig.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Kree. Je bent lekker bezig en leuk dat je een update geeft van je huis en je vorderingen. Woon je er ook al of ben je nog bij je moeder?
Doel is voor de kerst iig. Mss weekje eerder of iets in die richting.quote:Op woensdag 24 november 2021 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIet er goed uit Kree.
Weet je al wanneer je er in trekt?
Lekker bij moeders. En het klinkt goed dat je het daar gezellig vindtquote:Op woensdag 24 november 2021 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Nee logeer nog bij m’n ma. Ook wel weer eens gezellig.
Bed kan opzich wel naar boven deze week. Maar mss blijf ik nog ff een paar weekjes hier. Dat is wel het makkelijkste ook.
O dan heb je nog even. Wel lekker dat je ruim de tijd kan nemen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:00 schreef kree het volgende:
[..]
Doel is voor de kerst iig. Mss weekje eerder of iets in die richting.
Zijn het ook. Mijn vader is overleden op 3 december. Nu is dat al een tijd terug inmiddels.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker bij moeders. En het klinkt goed dat je het daar gezellig vindtIk zou fijn de donkere dagen en de feestdagen bij je moeder blijven, kunnen soms lastige dagen zijn.
Gelukkig wel. Moet er ff niet aan denken dat ik dan nu ook met een full-time baan zou starten en dan alles in de avonden moeten doen.quote:Op woensdag 24 november 2021 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog even. Wel lekker dat je ruim de tijd kan nemen.
Ja, dat heb je wel eens verteld van je vader. En dat blijft zeker altijd sluimeren. Doe het allemaal op je gemak jongen, je doet het echt heel goed. En eerst rustig je huis opknappen en dan eens verder kijken naar werk en dergelijke.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
Zijn het ook. Mijn vader is overleden op 3 december. Nu is dat al een tijd terug inmiddels.
Maar dat ging zo snel allemaal en onverwacht dat ik het nog steeds niet helemaal verwerkt heb.
Voor een groot deel trouwens wel. Maarja blijft altijd een beetje pijn doen.
Ook wel één van de oorzaken dat ik veels te veel ben gaan drinken.
Leek toen trouwens niet zo want ik deed nog een studie en dat was ook wel een beetje lang leve de lol. Maar zo achteraf gezien was het ook gewoon een vlucht uit de realiteit.
Dan wordt het dit jaar een heel bijzondere 3 december!quote:Op donderdag 25 november 2021 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
Zijn het ook. Mijn vader is overleden op 3 december. Nu is dat al een tijd terug inmiddels.
Maar dat ging zo snel allemaal en onverwacht dat ik het nog steeds niet helemaal verwerkt heb.
Leek toen trouwens niet zo want ik deed nog een studie en dat was ook wel een beetje lang leve de lol. Maar zo achteraf gezien was het ook gewoon een vlucht uit de realiteit.
Daarom Kree, Rome is ook niet op een dag gebouwd tochquote:Op donderdag 25 november 2021 12:42 schreef kree het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Moet er ff niet aan denken dat ik dan nu ook met een full-time baan zou starten en dan alles in de avonden moeten doen.
Dan was het nog een lang project geworden. Nu ga ik het wel met een aantal weekjes redden. Alles stap voor stap heb ik geleerd
ALs je dan een jaar terug kijkt wat ben je dan gegroeid.quote:Op donderdag 25 november 2021 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
RTquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:31 schreef praadje het volgende:
Jeetje @:Kree Dat is al meer dan een maand geleden. Hoe is het met je, alles nog onder controle? Lukt het nog steeds om de drank te laten staan en is je huis al bijna klaar?
Alvast een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2022
Nou het is wel weer tijd voor een update eigenlijk ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:31 schreef praadje het volgende:
Jeetje @:Kree Dat is al meer dan een maand geleden. Hoe is het met je, alles nog onder controle? Lukt het nog steeds om de drank te laten staan en is je huis al bijna klaar?
Alvast een hele fijne jaarwisseling en het allerbeste voor 2022
Wat goed van je dat je niet gedronken hebt. En fijn dat je zo goed als klaar bent en de belangrijkste dingen al in huis hebt. Voor de rest komt het allemaal wel, je hebt al bergen verzet dit jaar. Op heel veel gebieden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is wel weer tijd voor een update eigenlijk ja.
Even in het kort en dan doe ik van de week wel ff een langere met wat Fotootjes enzo.
Gaat nog steeds prima met mij. Niks gedronken nog steeds dus dat gaat allemaal goed.
Huisje is wel zo goed als klaar. Echt ff de laatste dingetjes nog. Inmiddels koelkast en wasmachine gekocht.
Beetje bezig met inrichten eindelijk. Helpt het niet zo dat net weer alle kringloopwinkels dicht gingen. Maar heb nog ff snel een rondje kunnen lopen omdat ik er gewerkt had.
Er mist nog steeds wel een hoop. Maar het nodige heb ik wel. Rest is meer extra enzo dus dat komt volgendjaar wel.
Jullie allemaal bedankt voor de lieve en steunende berichten dit jaar en allemaal alvast een hele goeie jaarwisseling gewenst
Dat zou fijn zijn Kree, kan je het afsluiten en ook daarmee opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:13 schreef kree het volgende:
Ik heb eindelijk het rapport van het onderzoek van rijbewijsbelang gehad.
Nu moet het nog naar het CBR want die nemen het besluit. Maar het moet nu helemaal goed komen lijkt me.
Nu maar hopen dat ik niet 2 jaar na dato ook nog die cursus van ze hoef te doen.
Niet dat die cursus opzich me nou zoveel boeit maar dat zou nog een flinke financiële tegenvaller kunnen zijn.
[ link | afbeelding ]
Ja zeker.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn Kree, kan je het afsluiten en ook daarmee opnieuw beginnen
Top hoor hoe je je er uit gekomen bent
Top, wie weet heb je daar ook mensen mee geholpen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik had ook nog een interview voor de krant gedaan. In het teken van dry January was dat.
Beetje mijn verhaal gedaan en hoe het gelopen is.
Pagina groot in de krant. Hahaha
Nou dat was het idee erachter ook. Want ik hoef niet zo nodig in de krant.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Top, wie weet heb je daar ook mensen mee geholpen.
Dan kan je alleen maar trots opjezelf zijn als je het terug leestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat was het idee erachter ook. Want ik hoef niet zo nodig in de krant.
Heb dat anoniem gedaan. Maar het werd natuurlijk toch wel door sommige die me een beetje kennen herkend.
Maar vindt dat niet erg ofzo.
Toch ff slikken want je zit dan ander half uur met zo’n journalist te praten. En dan zie je het soort van samengevat in de krant staan. Hmmms. Naja
Heb je een linkje? Mag ook via DM.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:20 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker.
Ik had ook nog een interview voor de krant gedaan. In het teken van dry January was dat.
Beetje mijn verhaal gedaan en hoe het gelopen is.
Pagina groot in de krant. Hahaha
Dankje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb je een linkje? Mag ook via DM.
Ook hier iemand die supertrots is op wat je allemaal hebt bereikt en hoe je je leven hebt weten om te gooien![]()
Nou dat laatste is ook waarom ik het deed natuurlijk en mss als een soort van afsluiting.quote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ha een update. Hopelijk zien ze in dat je het roer drastisch omgegooid hebt en je snel je rijbewijs terug krijgt. Wat ben jij gegroeid zeg, echt heel trots mag je zijn op jezelf.
Wat leuk dat je dat interview gedaan hebt, al trekt er maar een iemand één les uit dan heb je het al goed gedaan en voor je eigen is het ook een mooie afsluiting van een nare periode.
Mag ik ook een dm met het artikel?
Go @:Kree![]()
Hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op maandag 10 januari 2022 14:32 schreef praadje het volgende:
Ha een update. Hopelijk zien ze in dat je het roer drastisch omgegooid hebt en je snel je rijbewijs terug krijgt. Wat ben jij gegroeid zeg, echt heel trots mag je zijn op jezelf.
Wat leuk dat je dat interview gedaan hebt, al trekt er maar een iemand één les uit dan heb je het al goed gedaan en voor je eigen is het ook een mooie afsluiting van een nare periode.
Mag ik ook een dm met het artikel?
Go @:Kree![]()
Wat een goed nieuws zeg, en dat in de eerste maand van het nieuwe jaar!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:44 schreef kree het volgende:
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan dat ik eigenlijk in gedachten had, maar vandaag ga ik dan toch echt weer verhuizen van m'n moeder naar m'n eerste "normale" huis
Goed begin van het jaar zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat een goed nieuws zeg, en dat in de eerste maand van het nieuwe jaar!
Wow kree, wat een prachtig begin van het nieuwe jaar, en wat heb je grote stappen gezet joh!!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:44 schreef kree het volgende:
Het heeft allemaal wat langer geduurd dan dat ik eigenlijk in gedachten had, maar vandaag ga ik dan toch echt weer verhuizen van m'n moeder naar m'n eerste "normale" huis
Wat een ontzettend leuk bericht @kree . Je hebt wel echt zevenmijlslaarzen aangehad het laatste jaar. Van een alcoholist in een aftands tuinhuisje naar een leuke zelfstandige vent met een echt huis die zijn leven op de rit heeft. Ik ben zo fucking trots op je maar ik hoop dat je nog veel en veel trotser bent op jezelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:44 schreef kree het volgende:
Nou gaat best goed eigenlijk. Het voelt iig wel als echt een eigen huis.quote:Op donderdag 27 januari 2022 22:28 schreef praadje het volgende:
En @:Kree . Hoe bevalt het zo de eerste twee weken in je echte huis? Alles klaar of nog wat puntjes op i zetten. En je ritme? Heb je al een goed dag en nachtritme voor jezelf gevonden, lukt het koken en het bijhouden van alles? Liefs Praadje
Man wat goed om te lezen allemaal wat mag jij trots zijn op jezelf dat je er zo uitgeklommen bentquote:Op maandag 31 januari 2022 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gaat best goed eigenlijk. Het voelt iig wel als echt een eigen huis.
In principe is alles wel klaar nu, kan nog wat decoratie en dingetjes bij, maar daar moet ik even tegenaan lopen.
Had inmiddels ook best wel veel uitgegeven dus het budget is ook een beetje op.
Moest wel ff wennen om weer helemaal alleen te zijn enzo, maar gaat best wel goed.
Verwacht niet echt problemen eigenlijk. De WMO is weer terug gegasn van 2 naar 1, gewoon omdat het wel prima gaat.
Meer goed nieuws, ik had eindelijk nieuws van het CBR, mag weer een rijbewijs ophalen, geldig voor 1 jaar dus moet volgend jaar weer dat onderzoek doen, maar dat was wel te verwachten ook.
Geen bericht over een evt cursus dus dst valt weer mee.
Gelijk nog een sollicitatie gestuurd vorige week. Maar daarvan wacht ik nog op reactie.
Geniet maar een beetje dan van de vrije tijd die ik nu nog heb
Klopt geld wat ik nu ook niet zou hebben.quote:Op maandag 31 januari 2022 15:14 schreef Maanvis het volgende:
cursus is niet erg alleen het kost keiveel geld... meer dan de boete
mij kostte het 1300 euro waarvan meer dan de helft voor de XL cursus (de niet mini crusus)quote:Op maandag 31 januari 2022 15:20 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt geld wat ik nu ook niet zou hebben.
Die onderzoeken van het CBR hebben nu al ¤1800 gekost totaal
Lekker bezig man. Huisje, rijbewijs, sollicitatiequote:Op maandag 31 januari 2022 14:46 schreef kree het volgende:
[..]
Nou gaat best goed eigenlijk. Het voelt iig wel als echt een eigen huis.
In principe is alles wel klaar nu, kan nog wat decoratie en dingetjes bij, maar daar moet ik even tegenaan lopen.
Had inmiddels ook best wel veel uitgegeven dus het budget is ook een beetje op.
Moest wel ff wennen om weer helemaal alleen te zijn enzo, maar gaat best wel goed.
Verwacht niet echt problemen eigenlijk. De WMO is weer terug gegasn van 2 naar 1, gewoon omdat het wel prima gaat.
Meer goed nieuws, ik had eindelijk nieuws van het CBR, mag weer een rijbewijs ophalen, geldig voor 1 jaar dus moet volgend jaar weer dat onderzoek doen, maar dat was wel te verwachten ook.
Geen bericht over een evt cursus dus dst valt weer mee.
Gelijk nog een sollicitatie gestuurd vorige week. Maar daarvan wacht ik nog op reactie.
Geniet maar een beetje dan van de vrije tijd die ik nu nog heb
Zeker tekort aan technisch personeel werkt in mijn voordeel nu.quote:Op maandag 31 januari 2022 18:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker bezig man. Huisje, rijbewijs, sollicitatieKomt vast wel goed met werk. Zat laatst een programma te luisteren en er schijnt in de technische sector net zo veel personeelstekort te zijn als in de zorg. Lekker dat je huis als een eigen huis aanvoelt en de accessoires loop je vanzelf tegenaan. Plantje hier, wat kaarsjes daar. Komt helemaal goed. Super voor je
Heb je het daar in de loop van je traject wel eens over gepraat? Ik ben wel benieuwd wat het advies is, of men afraadt of juist aanraadt om open te zijn over een verleden met alcoholprobleem.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
Zeker tekort aan technisch personeel werkt in mijn voordeel nu.
Anyway naar aanleiding van mijn sollicitatie ben ik in ieder geval uitgenodigd.
Woensdag heb ik een gesprek. Ben benieuwd. Maak me toch wel weer een beetje zorgen over hoe ik me daar moet gaan “verkopen”
Maargoed meestal als ik me niet te druk maak over deze dingen loopt het gesprek altijd wel.
Ja zeker wel. Over het algemeen is het advies om er maar eerlijk over te zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heb je het daar in de loop van je traject wel eens over gepraat? Ik ben wel benieuwd wat het advies is, of men afraadt of juist aanraadt om open te zijn over een verleden met alcoholprobleem.
Als je nu achteraf kijkt, was je ‘onder invloed’ het begin van je ‘wake up call’ en heb je je na je val bij kop en kont gepakt en ben je echt aan je problemen gaan werken. Met als resultaat dat je in therapie bent geweest, nu 15 maanden niet meer hebt gedronken en een nieuwe start maakt met een nieuwe woning. Hopelijk tref je een werkgever die daar wel de goede kanten van ziet en die je de kans geeft om te laten zien dat je de verantwoordelijkheid van het werk (weer) aankunt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:21 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zeker wel. Over het algemeen is het advies om er maar eerlijk over te zijn.
Denk dat dat voor mij ook wel het beste werkt. Ben niet zo van die cover-up acties enzo.
Plus dat ik er sowieso al niet makkelijk onderuit kom. Want gat(en) in CV.
Ander dingetje is ook nog die VOG. Ik weet niet of ze op dit punt gaan checken natuurlijk.
Maar ik ben gewoon wel veroordeeld in het strafrecht.
Dus tsja tis een beetje lullig als dan alles ok gaat ze nemen me aan en dat ik dan ineens geen VOG kan krijgen.
Nou dat is ook zo. Uiteindelijk ben ik wel een beter persoon alsdat ik was voor dat ik hulp ging zoeken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als je nu achteraf kijkt, was je ‘onder invloed’ het begin van je ‘wake up call’ en heb je je na je val bij kop en kont gepakt en ben je echt aan je problemen gaan werken. Met als resultaat dat je in therapie bent geweest, nu 15 maanden niet meer hebt gedronken en een nieuwe start maakt met een nieuwe woning. Hopelijk tref je een werkgever die daar wel de goede kanten van ziet en die je de kans geeft om te laten zien dat je de verantwoordelijkheid van het werk (weer) aankunt.
Wat betreft die VOG - misschien moet je daar eens naar informeren. Is voor jouw werk een VOG eigenlijk wel aan de orde?
Kijk, je kunt een check doen. https://vogcheck.justis.nl/quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef kree het volgende:
[..]
Nou dat is ook zo. Uiteindelijk ben ik wel een beter persoon alsdat ik was voor dat ik hulp ging zoeken.
Maar dit blijf ik toch een beetje een lastige vinden voor zoiets. Gewoon maar doen en eerlijk zijn denk.
Nou VOG hoeft niet altijd. Maar in vacatures die een beetje in mijn richting zijn komt het toch vaak terug.
Normaal zou ik dat stukje van onder invloed rijden namelijk liever niet vertellen.
De ellende is dat ik dus niet weet wat voor categorieën ze gaan checken.
Nu kan ik dat natuurlijk vragen Maarja dat wekt natuurlijk nog minder vertrouwen op bij een werkgever.
Zou haast denken ik moet zo’n ding voor mezelf aanvragen en dan eens kijken of het überhaupt een probleem op levert.
Maargoed dat is nu voor dit gesprek al te laat
Vertel het maar gewoon denk.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kijk, je kunt een check doen. https://vogcheck.justis.nl/
Alvast succes gewenst!
Mooi.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:21 schreef kree het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ok dat is wel weer hoopgevend
Thanks
🤞quote:Op woensdag 9 februari 2022 15:09 schreef kree het volgende:
Nou sollicitatiegesprek net gehad.
Het ging denk ik wel ok. Maar altijd beetje lastig inschatten wat hun nou denken.
In ieder geval. Na het weekend hoor ik of ik door ben naar de volgende ronde. Dus fingers crossed. Zou daar namelijk wel graag willen werken.
Voor nu ben ik blij dat ik dit weer gehad heb
Ja eigenlijk kwamen er in eerste instantie niet eens vragen over de gaten in mijn CV.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:21 schreef praadje het volgende:
Hey @:Kree hoe is je sollicitatie gegaan en hoe heb je het uiteindelijk aangepakt?
Edit, niet bijgelezen.
Heb je verteld hoe het komt dat je een jaar uit de running was?
Netjes, dan is het ook gelijk duidelijk. Hoe reageerden ze en wanneer krijg je te horen of je aangenomen bent?quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja eigenlijk kwamen er in eerste instantie niet eens vragen over de gaten in mijn CV.
Maar helemaal aan het eind pas eigenlijk toen het ging over wanneer ik eventueel kon beginnen daar.
Heb nog ff getwijfeld toen of ik niet gewoon maar zou zeggen van moest verhuizen etc.
Maarja dat was in een split second. Dus toen het toch maar verteld.
Enigszins verbaasd denk. Niet perce negatief althans niet dat dat mij opviel.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 11:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Netjes, dan is het ook gelijk duidelijk. Hoe reageerden ze en wanneer krijg je te horen of je aangenomen bent?
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef kree het volgende:
Update:
Werd gebeld door dat bedrijf, ze vroegen of ik een dagje mee wilde lopen om te kijken of het allemaal een beetje klikt enzo.
Prima wmb, heb toch niks te doen.
Ze bellen nog even over wanneer enzo, ben wel benieuwd.
Best zin in
Ze hebben me iig niet gelijk afgeschreven enzo
Wat fijn zeg. Dat betekent zeker dat ze potentie in je zien. Ik zal voor je duimen lieve Kree.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef kree het volgende:
Update:
Werd gebeld door dat bedrijf, ze vroegen of ik een dagje mee wilde lopen om te kijken of het allemaal een beetje klikt enzo.
Best zin in
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef kree het volgende:
Update:
Best zin in
Hoi kree, blij te horen dat het goed gaat met jequote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:09 schreef kree het volgende:
Update:
Best zin in
quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef kree het volgende:
Er is weer nieuws.
Heeft allemaal even geduurd na dat meeloop dagje omdat er nog een andere kandidaat was.
Maar werd net gebeld dat ze me wel wilde aannemen. Krijg nog een aanbod op de mail. Maar dat komt wel goed.
Werk ook geregeld dus. Weer een stap verder
Whoop whoop, wat een geweldig goed nieuws Kree'tje. Jeetje man, wat ben jij lekker bezig en wat ga je goed zeg. Ik hoop dat je zo bulkt van trots dat je gewoon licht geeft. Een hele diepe buiging van mijquote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef kree het volgende:
Er is weer nieuws.
Heeft allemaal even geduurd na dat meeloop dagje omdat er nog een andere kandidaat was.
Maar werd net gebeld dat ze me wel wilde aannemen. Krijg nog een aanbod op de mail. Maar dat komt wel goed.
Nou ja zeg! Gefeliciteerd joh!! 2022 is echt jouw jaar!quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef kree het volgende:
Er is weer nieuws.
Super zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2022 16:44 schreef kree het volgende:
Er is weer nieuws.
Nee, nee, nee. Jij gaat die VOG gewoon krijgen. Na alles wat zo goed gegaan is gaat dit ook gewoon goed komen. Dat gaat niet gebeuren hoor. *gaat weer eens flink duimen*.quote:Op donderdag 17 maart 2022 11:57 schreef kree het volgende:
Allereerst dank allen
Nou het contract is getekend etc alles geregeld.
Zit alleen nog met één dingetje waar ik me wel zorgen over maak toch nog.
Want moet wel een VOG inleveren. Nu heb ik die aangevraagd en die is nog niet binnen.
Omdat de kans best groot is dat ik die dus gewoon wel krijg heb ik dat nooit genoemd met solliciteren dus hun gaan er natuurlijk ook vanuit dat ik die zonder problemen kan aanleveren.
En dat is mijn zorg. Stel nou dat ik die dus toch niet krijg dan zit ik wel met een probleem.
En moet er niet aan denken dat ik ze dan met hangende pootjes moet bellen en zeggen dat ik hem niet krijg.
Afgezien van dat ik die baan dan hoogstwaarschijnlijk wel kan vergeten enzo.
Slaap er toch niet helemaal lekker door.
Anyway voor nu staat gewoon dat ik 1 april daar begin en verwacht nieuws over die VOG hopelijk deze week nog.
Dus naja duimen maar dat dat geen probleem gaat opleveren
Nou goed nieuws. Vandaag die VOG gehadquote:Op donderdag 17 maart 2022 13:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Jij gaat die VOG gewoon krijgen. Na alles wat zo goed gegaan is gaat dit ook gewoon goed komen. Dat gaat niet gebeuren hoor. *gaat weer eens flink duimen*.
Trouwens, top dat het nog steeds zo goed gaat Kree'tje
Wat ontzettend fijn Kree, van harte gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
Nou goed nieuws. Vandaag die VOG gehad
Pak van m’n hart en daarmee is dan nu ook alles rond voor mijn nieuwe baan.
Moet nog even horen hoe ik die bedrijfswagen hier krijg enzo. Maar daar gaan ze nog wel over bellen.
1 april starten. Ik heb er wel zin in
Ik wist het, ik wist hetquote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
Moet nog even horen hoe ik die bedrijfswagen hier krijg enzo. Maar daar gaan ze nog wel over bellen.
Top!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
goed bezig zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik heb in feite gewoon weer een standaard rijbewijs, alleen hij is nu maar 1 jaar geldig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 14:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik wist het, ik wist het![]()
Gefeliciteerd jongen, wat heb jij geknokt maar gewonnen
Mag je wel voor je werk rijden? (ik weet niet meer hoe dat zat met je rijbewijs)
Zet hem op Kree!quote:Op woensdag 30 maart 2022 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik heb in feite gewoon weer een standaard rijbewijs, alleen hij is nu maar 1 jaar geldig.
Dus volgend jaar heb ik weer zo'n CBR onderzoek.
Gezien hun traagheid moet ik dat denk wel echt 4 maanden van te voren gaan regelen.
Verwacht daar verder geen problemen mee en geloof dat de standaard is dat ie dan geldig is voor 2 jaar. Daarna nog een keer en dan is ie 5 jaar geldig en geloof dat het daarna zeg maar weer gewoon is.
Al met al ga ik een goeie klant worden van het CBR of iig rijbewijsbelang die de onderzoeken uitvoert.
Had vandaag even gebeld met m'n nieuwe werk want moest natuurlijk 1 april beginnen.
Maar het is allemaal goed georganiseerd, vrijdag pikt iemand me op en dan gaan we mijn (elektrische) auto ophalen en laptop pasje telefoon etc.
Maandag dan ergens meelopen en nog een introductie op het hoofdkantoor en vanaf daar zien we het allemaal wel. Ik heb er wel zin in
Nou ik ben er helemaal klaar voor. Even wachten nog voor ik opgehaald word.quote:
Nou ben net terug met auto nu.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:46 schreef praadje het volgende:
Succes @:Kree . Klinkt allemaal supergoed geregeld. You go en veel plezier. Wat een heerlijk voldaan gevoel zal jij hebben na je eerste werkdag. Zoveel overwonnen en zoveel gewonnen. Ik zeg het nog maar een keer, trots op jou
Wat leuk om te horen. En fijn dat je zelf ook inziet dat je heel wat bereikt hebt en hoe hard je daarvoor gewerkt hebt. Laat dat niet meer door je vingers glippen en wees trots op jezelfquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ben net terug met auto nu.
Was een heel interessant dagje wel. Ik denk dat ik het wel naar me zin ga krijgen daarzo.
Toch wel wat bereikt als ik het vergelijk met 1,5 jaar terug. Haha
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Was een heel interessant dagje wel. Ik denk dat ik het wel naar me zin ga krijgen daarzo.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed is afgelopen Kree. Nogmaals je mag supertrots op jezelf zijnquote:Op vrijdag 1 april 2022 19:10 schreef kree het volgende:
[..]
Dat went ook wel weer. Je hebt altijd nog de weekenden dat je uit kan slapenquote:Op dinsdag 5 april 2022 06:52 schreef kree het volgende:
Ok dat vroege opstaan is wel weer even wennen.
Afgezien van heel veel nieuwe informatie is het wel leuk.
Fijn dat het bevalt en het is inderdaad weer even in het ritme komen. Maar dat moment dat je eerste salaris bijgeschreven staat en je in de weekenden met een voldaan gevoel zit, onbetaalbaarquote:Op dinsdag 5 april 2022 06:52 schreef kree het volgende:
Weet je hoe bevoorrecht je bent dat je zover bent gekomen?quote:Op dinsdag 5 april 2022 06:52 schreef kree het volgende:
Wat intzettend fijn om te lezen allemaal Kree. Groot gelijk dat je hiet niets neerzet over je werk. Persoonlijk zou ik het ook niet in DM vertellen. Je weet maar nooit.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef kree het volgende:
Nou maar eens een update na twee weekjes weer full-time aan het werk.
Heb natuurlijk de vorige periode wel bij een kringloop gewerkt part-time.
Maar ondanks dat dat ook wel leuk was. Was het meer bezigheidstherapie
Wilde toch nog even melden dat ik het onwijs naar mijn zin heb nu.
En zou graag nog in detail gaan over hoe, wat en waar. Maar wil dat toch niet echt openbaar zetten zo hier. (Evt mocht iemand het boeien. Vraag maar even via dm ofzo.)
Dus ok wat werk betreft gaat het helemaal goed. Proeftijd wordt geen probleem.
September via hun nog een extra opleiding. Hoorde al je moet ook een presentatie geven. Brrrrr dat is niet mijn favorite hobby.
Met muziek ook weer lekker bezig. (Filmpjes via DM voor wie tegen christelijke muziek kan)
Dus al met al. Gaat allemaal best goed met me
Nou kijk wel wie het vraagt natuurlijk. Ben daar opzich niet zo bang voor. Maar wil het niet 50 jaar in google hebben om terug te vinden, vandaar dat ik er openbaar niet zoveel over kwijt wilquote:Op donderdag 14 april 2022 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat intzettend fijn om te lezen allemaal Kree. Groot gelijk dat je hiet niets neerzet over je werk. Persoonlijk zou ik het ook niet in DM vertellen. Je weet maar nooit.
Ik snap het heel goed, maar misschien toch beter van niet.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
Nou kijk wel wie het vraagt natuurlijk. Ben daar opzich niet zo bang voor. Maar wil het niet 50 jaar in google hebben om terug te vinden, vandaar dat ik er openbaar niet zoveel over kwijt wiltis wel een beetje weer een redelijk specifiek beroep.
Maarja wil graag vertellen omdat ik zo enthousiast benMaar moet me bedwingen erin
Wat een fijne en positieve updat Kree. Leuk dat je het naar je zin hebt en dat ze zelfs in je willen investeren door je een extra opleiding aan te bieden. En die presentatie komt ook vast goed.quote:Op donderdag 14 april 2022 17:31 schreef kree het volgende:
Nou maar eens een update na twee weekjes weer full-time aan het werk.
Heb natuurlijk de vorige periode wel bij een kringloop gewerkt part-time.
Maar ondanks dat dat ook wel leuk was. Was het meer bezigheidstherapie
Wilde toch nog even melden dat ik het onwijs naar mijn zin heb nu.
En zou graag nog in detail gaan over hoe, wat en waar. Maar wil dat toch niet echt openbaar zetten zo hier. (Evt mocht iemand het boeien. Vraag maar even via dm ofzo.)
Dus ok wat werk betreft gaat het helemaal goed. Proeftijd wordt geen probleem.
September via hun nog een extra opleiding. Hoorde al je moet ook een presentatie geven. Brrrrr dat is niet mijn favorite hobby.
Met muziek ook weer lekker bezig. (Filmpjes via DM voor wie tegen christelijke muziek kan)
Dus al met al. Gaat allemaal best goed met me
Nou @praadje ik hoop dat dus echt, vooral daarom post ik dit allemaal en om jullie nog een beetje op de hoogte te houden ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een fijne en positieve updat Kree. Leuk dat je het naar je zin hebt en dat ze zelfs in je willen investeren door je een extra opleiding aan te bieden. En die presentatie komt ook vast goed.
Lekker dat je weer plezier hebt in je hobby muziek maken. Al met al heb ik het idee dat je je draai goed gevonden hebt, super om dit vanaf de zijlijn mee te mogen maken. Je bent een kanjer. En wie weet zijn je topics wel een goede inspiratie voor anderen die ook strugglen met een verslaving.
Lekker bezig man
Wat een mooie en lieve post. En leuk dat je een bbq hebt gehad. Hoe beter het gaat hoe beter je zelfbeeld wordt, gewoon je koppie omhoog houden en gaan. En zonder drank is het ook gewoon leuk al sta je dan op een gegeven moment met stomme verbazing hoe maf dronken mensen kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
Nou @:praadje ik hoop dat dus echt, vooral daarom post ik dit allemaal en om jullie nog een beetje op de hoogte te houden ook natuurlijk.
Maar het zou het mooiste zijn natuurlijk als iemand dit leest en zo eens dit hele complete verhaal doorleest van eigenlijk in de meest fucked up situatie zitten en eigenlijk (wss het wel) hoe de fuck kom je er dan weer uit. Weg niet weten hoe en waar en bij welke instantie zoek je hulp enzo? Want in je eentje is dat toch lastig denk ik wel?
Nou bij deze, mocht iemand zich herkennen in dit verhaal en waar start je met zoeken nasr hulp. DM me
Net bbq gehad en ok ken nog niet alle collega's maar begint beetje te komen.
Ook een ding je voelt je dan, dat je je onwijs moet (over)bewijzen ofzo, maar is helemaal niet zo, verslaafden krijgen een veels te negatief zelfbeeld over zichzelf erdoor (ik incl.) Maar je bent wss nuchter net zo leuk of leuker als met 10 borrels op.
Die wilde ik nog even meegeven voor iemand die mss ook wel wat te -verslaafd- denkt te zijn. Dat leer je bij de hulpverlening dus en het is echt waar toch wel
Ja inderdaad, nu is dit bedrijf toch wel wat minder van -bbq is feest en zuipen etc- alsdat ik gewend was tot nu toe.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat een mooie en lieve post. En leuk dat je een bbq hebt gehad. Hoe beter het gaat hoe beter je zelfbeeld wordt, gewoon je koppie omhoog houden en gaan. En zonder drank is het ook gewoon leuk al sta je dan op een gegeven moment met stomme verbazing hoe maf dronken mensen kunnen doen.
Je bent goed bezig kree.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:42 schreef kree het volgende:
Ik ben nog steeds wel van plan om ff mijn gitaar spelen update hier te posten enzo, haha staat los beetje van de hele rest . Maar heb toch van een hulpverlener ff les erin gekregen die net ff de meer motivatie was die er nodig was om die al gekochte gitaar echt te gebruiken dus.
Wel leuk denk?
Ik ga dat ff doen maak wel een filmpje effe enzo zonder gezicht enzo want tjaaaa haha fok he, maar had een leuk riedeltje verzonnen op gitaar enzo wat mss wel leuk is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je bent goed bezig kree.En muziek is altijd een mooie hobby en fijne ontspanning. Dat weet ik ook uit eigen ervaring. Dus fijn als je daar jezelf ook verder in kan ontplooien.
Succes morgen Kree. Gaat vast goed komenquote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Trouwens morgen heb ik een voortgangsgesprek met m’n manager.
Verwacht niet echt rare dingen enzo. Maar toch beetje zenuwachtig over. Want dit is het moment in m’n maand proeftijd dat ze kunnen zeggen. Beste kree t was leuk met je maar we gaan niet met je door.
Ik verwacht dat trouwens niet hoor. Maarja tis ff een momentje wel weer. Daarna is het jaar contract trouwens.
quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Verwacht niet echt rare dingen enzo. Maar toch beetje zenuwachtig over. Want dit is het moment in m’n maand proeftijd dat ze kunnen zeggen. Beste kree t was leuk met je maar we gaan niet met je door.
Ik verwacht dat trouwens niet hoor. Maarja tis ff een momentje wel weer. Daarna is het jaar contract trouwens.
Komt vast goed Kree.quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Spannend. Hoe is het gegaan?quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Toppert. Wat fijn allemaal. Ben blij dat het allemaal goed met alles gaat. Wat mag jij trots zijn op jezelf.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Nou alleen maar goed nieuws. Hun waren tevreden en ik ook. Dus proeftijd goed doorgekomen.
Is nu een jaarcontract.
Verder nog wat opleidingsdingen en cursussen besproken. Ga het er nog druk mee krijgen allemaal. Maar komt helemaal goed 👍
quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Nou alleen maar goed nieuws. Hun waren tevreden en ik ook. Dus proeftijd goed doorgekomen.
Is nu een jaarcontract.
Verder nog wat opleidingsdingen en cursussen besproken. Ga het er nog druk mee krijgen allemaal. Maar komt helemaal goed 👍
Goed bezig. We zijn trots op je.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Is nu een jaarcontract.
Top zeg. Super dat je zover bent gekomenquote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Is nu een jaarcontract.
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed met je gaat en je er ook echt plezier aan beleefd allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:11 schreef kree het volgende:
En maar weer eens een update, doe ze niet meer zo vaak omdat alles eigenlijk wel ok gaat
Maar nog steeds erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk, hoop te leren dus elke dag weer nieuwe dingen.
Dag gaat soort van supersnel voorbij en dan is het fysiek niet eens onwijs zwaar, maar het put een soort uit. Moet echt ff opladen in het weekend.
Wat wel leuk is, krijg het onderhand wel aardig door allemaal. (is in de drinkwatervoorziening dit btw, verder hou ik het maar algemeen)
Dit is by far denk ik de leukste baan die ik tot nu toe heb gehad en ook gelijk de best betalende, hoewel ik dat geld dan nog minder belangrijk vind als leuk werk.
Maargoed dus eigenlijk alles weer goed op de rit nu.
Met muziek maken ben ik natuurlijk ook nog steeds bezig. Piano/keyboards 2 dan weer in een bandje waar ik alweer een tijdje mee bezig ben onderhand.
Gitaar leren staat wel weer op een lager pitje omdat ik er gewoon niet echt tijd voor heb.
En nu zit ik alweer te denken, van mjah, musical projectje zou wel weer eens leuk zijn (in het verleden wel gedaan met amateur groepen)
Maar die kosten ook weer zoveel tijd en heen en weer rijden voor het oefenen dat ik denk nah mss ff wachten
deze musical toen ooit gedaan
En brengt me ff tot het volgende, morgen ga ik met m'n ma naar de klassieke uitvoering van dat requiem van Mozart
Nooit eigenlijk geweest bij een zo klassiek iets.
Maar ben wel heel benieuwd eigenlijk naar hoe zoiets live is, muzikaal gezien kan ik het alleen maar bewonderen.
tot zover even weer
oja edit:
Had nog wel wat nieuws, nog even contact gehad met het ziekenhuis over m'n arm incl plaat erin enzo.
Naar telefonisch gezet. Het is nog steeds niet over trouwens en heb er nog wel last van bij bepaalde bewegingen. wss komt dat nooit meer 100% goed trouwens.
Maar het belemmert me niet echt met werk en heb er verder ook niet echt pijn aan.
Na overleg met de arts met mijn vraag. van zou het niet beter zijn om die plaat er maar weer uit te schroeven. Zei hij ik weet 100% zeker dat het alleen dan maar erger kan worden (ok ik heb daar mijn twijfels over nog hoor of dat wel zo is)
Maar dat zou iets zijn voor een second-opinion dan. Voor nu maar afgesproken om het even nog wat langer aan te kijken omdat er op zich nog steeds kleine vooruitgang is. En maar bellen dan als er iets in veranderd of als er wat anders is.
Al met al is dat toch een indirect schade gevalletje van m'n overmatig drinken wat zichzelf nu niet heeft opgelost. Maarja ok pech dan maar daarvoor, voor de rest is het wel allemaal ok
Dank jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed met je gaat en je er ook echt plezier aan beleefd allemaal.
Dat van die arm is minder maar het had zoveel erger allemaal kunnen aflopen moet je maar denken.
Veel plezier morgen met je ma
😘
Ja dat is ook wel weer mooi, band met m'n ma is nooit helemaal weg geweest trouwens hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:28 schreef praadje het volgende:
Tof Kree, heerlijk om te horen dat het zo goed gaat en dat je baan zo leuk is. Heel veel plezier met moeders morgen, fijn dat jullie weer leuke dingen doen samen
Ja heel herkenbaar. Oudste en ik hadden een hele diepe band maar oudste met verslaving was lastiger. Gelukkig kon ik het onderscheid tussen die twee wel uit elkaar halen. Maar van beiden hield ik zielsveel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer mooi, band met m'n ma is nooit helemaal weg geweest trouwens hoor.
Maarja je doet dan minder dingen samen enzo he, in verslaving dus en er is altijd spanning.
Ik weet niet het was nooit zo onwijs erg tussen ons dat dat weg was. Maar wel op een lager pitje enzo.
En dat is meer van dat ik geen zin had in haar commentaar en zij geen zin in iemand die weer gedronken had enzo.
Tja. hmmmmmm ze lust zelf ook best een wijntje en ok niet teveel ouzo als in alcoholiste maar mijn ma houdt t dan nog redelijk onder controle hoewel nog wel aardig slokje (niks ten kwaads aan haar hoor, want zij heeft wel haar leven onder controle gehouden)
Maar als we dat dan beide hadden gedaan was het 1 grote clusterfuck botsing tussen elkaar. hahaha
Nja mss is dat voor jou nog een soort van herkenbaar denk mss?
ja nouja dat is het echt wel ja, ik weet nl dat ik eigenlijk mijn eigen familie er kwaad mee heb gedaan toch.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:37 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja heel herkenbaar. Oudste en ik hadden een hele diepe band maar oudste met verslaving was lastiger. Gelukkig kon ik het onderscheid tussen die twee wel uit elkaar halen. Maar van beiden hield ik zielsveel.
Amenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja dat is het echt wel ja, ik weet nl dat ik eigenlijk mijn eigen familie er kwaad mee heb gedaan toch.
Maar op dat moment in een verslaving en denk nu trouwens nog erna hoor (afgezien van de stomme dingen die ik deed)
Dat ik het nog altijd wel redelijk normaal heb gehouden.
en is ook wel zo, maar het is ook de andere kant die dan kijkt naar je van sjah zegt ie dronken (terwijl dat soms wel en niet zo was trouwens). dus tja wat dan de waarheid is er tussen in?
Is best wel een vraag hoor.
Er is de "andere" kant dus, die niet weet hoe om te gaan met iemand die een verslaving heeft.
En de kant van de verslaafde die niet weet hoe het nu te fixen.
Ok de uitweg voor mij, voor iedereen die dit mss leest zeg ik dit vooral dan.
Wees zelf de wijste en zoek het toch maar professioneel ofzo, want je komt er gewoon niet meer uit.
Het heeft mij dan echt wel onwijs geholpen.
En ook om je eigenwaarde in te zien zonder drank op te hebben. Forget it je bent ook gezellig en goed genoeg zonder en denk dat dat iets is wat dan vergeten gaat worden na een tijdje verslaving.
Wat een mooie update weer!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:11 schreef kree het volgende:
En maar weer eens een update, doe ze niet meer zo vaak omdat alles eigenlijk wel ok gaat
Maar nog steeds erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk, hoop te leren dus elke dag weer nieuwe dingen.
Dag gaat soort van supersnel voorbij en dan is het fysiek niet eens onwijs zwaar, maar het put een soort uit. Moet echt ff opladen in het weekend.
Wat wel leuk is, krijg het onderhand wel aardig door allemaal. (is in de drinkwatervoorziening dit btw, verder hou ik het maar algemeen)
Dit is by far denk ik de leukste baan die ik tot nu toe heb gehad en ook gelijk de best betalende, hoewel ik dat geld dan nog minder belangrijk vind als leuk werk.
Maargoed dus eigenlijk alles weer goed op de rit nu.
Met muziek maken ben ik natuurlijk ook nog steeds bezig. Piano/keyboards 2 dan weer in een bandje waar ik alweer een tijdje mee bezig ben onderhand.
Gitaar leren staat wel weer op een lager pitje omdat ik er gewoon niet echt tijd voor heb.
En nu zit ik alweer te denken, van mjah, musical projectje zou wel weer eens leuk zijn (in het verleden wel gedaan met amateur groepen)
Maar die kosten ook weer zoveel tijd en heen en weer rijden voor het oefenen dat ik denk nah mss ff wachten
deze musical toen ooit gedaan
En brengt me ff tot het volgende, morgen ga ik met m'n ma naar de klassieke uitvoering van dat requiem van Mozart
Nooit eigenlijk geweest bij een zo klassiek iets.
Maar ben wel heel benieuwd eigenlijk naar hoe zoiets live is, muzikaal gezien kan ik het alleen maar bewonderen.
tot zover even weer
oja edit:
Had nog wel wat nieuws, nog even contact gehad met het ziekenhuis over m'n arm incl plaat erin enzo.
Naar telefonisch gezet. Het is nog steeds niet over trouwens en heb er nog wel last van bij bepaalde bewegingen. wss komt dat nooit meer 100% goed trouwens.
Maar het belemmert me niet echt met werk en heb er verder ook niet echt pijn aan.
Na overleg met de arts met mijn vraag. van zou het niet beter zijn om die plaat er maar weer uit te schroeven. Zei hij ik weet 100% zeker dat het alleen dan maar erger kan worden (ok ik heb daar mijn twijfels over nog hoor of dat wel zo is)
Maar dat zou iets zijn voor een second-opinion dan. Voor nu maar afgesproken om het even nog wat langer aan te kijken omdat er op zich nog steeds kleine vooruitgang is. En maar bellen dan als er iets in veranderd of als er wat anders is.
Al met al is dat toch een indirect schade gevalletje van m'n overmatig drinken wat zichzelf nu niet heeft opgelost. Maarja ok pech dan maar daarvoor, voor de rest is het wel allemaal ok
ja sowieso, altijd inspiratie uit de muziek haal ik wel weer en nieuwe ideetjesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat een mooie update weer!Wat fijn dat de baan zo goed bevalt.
En leuk dat je ook weer zin hebt in muziek maken. Gitaar leren komt dan later wel weer een keer wanneer je er meer tijd voor hebt.
Veel plezier morgen. Bijzonder om naar een klassiek stuk te gaan. Misschien geeft het je weer inspiratie voor de muziek.
Las ik het goed dat je in een bandje speelt? Samen muziek maken is ook heerlijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 21:51 schreef kree het volgende:
[..]
ja sowieso, altijd inspiratie uit de muziek haal ik wel weer en nieuwe ideetjes
ja is al van een eindje terug nog hoor, was iemand van de hulpverlenging die ook in een christelijk bandje speelde (heb dat daarvoor ook gedaan). maar via hem weer in een andere band. als Keyboard 2 dus synth partijtjes ed erbij.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Las ik het goed dat je in een bandje speelt? Samen muziek maken is ook heerlijk.
En ik heb het gehoord en ze spelen echt supergoedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:00 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Las ik het goed dat je in een bandje speelt? Samen muziek maken is ook heerlijk.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:10 schreef praadje het volgende:
[..]
En ik heb het gehoord en ze spelen echt supergoed
Klinkt goed hoor.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:10 schreef kree het volgende:
linkje jongens., live opname enzo wel mix achteraf.
https://anonfiles.com/1dP4dcgdyf/Adonai_Ahuvi_wav
nee joh stijl maakt niet uitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:16 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Klinkt goed hoor.Alhoewel het niet mijn stijl van muziek is, vind ik het lekker klinken.
haha ja, nou neem dat niet iemand kwalijk ofzo ook hoor, achteraf gezien mss ook allemaal wel weer grappig. whahahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk om te lezen dit! Vroeger best wat grappen gemaakt als je weer eens dronken aan het posten was maar ben blij dat het goed met je gaat!
Je wat nog met een ONZ lied bezig, Heb je dat ooit nog afgemaaktquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja, nou neem dat niet iemand kwalijk ofzo ook hoor, achteraf gezien mss ook allemaal wel weer grappig. whahaha
of ik het echt allemaal weer terug wil gaan lezen wat ik toen allemaal poste, naahhhh doe maar niet haha
Haha ja. Nou had toen nog wat teksten opgeslagen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je wat nog met een ONZ lied bezig, Heb je dat ooit nog afgemaakt
Dat is een tegenvaller zeg. Dat kan ik mij goed voorstellen. Gelukkig kan je een betalingsregeling doen. Stel dat je het in een keer terug zou moeten betalen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:51 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja. Nou had toen nog wat teksten opgeslagen.
Maar ben er niet echt meer mee verder gegaan.
Maar als iemand zich meldt die het ook daadwerkelijk in wil zingen dan maak ik de muziek wel af
Wat wel minder is. Had nu gelijk al van de belastingdienst brieven of ik mijn zorg en huurtoeslag ff terug wilde betalen.
A 2000 euro. Ik wist dat dat natuurlijk zou komen. Maar dacht dat berekenen ze pas eind van het jaar en niet nadat ik dat 4 maanden krijg omdat minimum toen nog en geen spaargeld.
Of ik het ff betaal voor begin juli. Ok het kan in termijnen ook. Maargoed ze rekenen er blijkbaar op dat je dan ook gegarandeerd maar dat inkomen hebt voor de rest van het jaar.
Ik vindt t niet logisch. Maargoed het zal verder geen probleem zijn. Start de betaal regeling wel en dan los ik het in de paar komende maanden wel af. Heb het nu natuurlijk niet gelijk liggen zo.
Moest m’n ma ook nog wat betalen namelijk voor die maanden dat ik daar logeerde tussen het begeleid wonen en m’n eigen huisje met alle klus kosten van dien.
klinkt als zo'n opwekkingslied ofzoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:10 schreef kree het volgende:
linkje jongens., live opname enzo wel mix achteraf.
https://anonfiles.com/1dP4dcgdyf/Adonai_Ahuvi_wav
Ja hij had wel een aparte manier van posten en daar grapten we wel eens over ja, wist eigenlijk niet dat ie dan ook dronken wasquote:Op vrijdag 13 mei 2022 22:27 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk om te lezen dit! Vroeger best wat grappen gemaakt als je weer eens dronken aan het posten was maar ben blij dat het goed met je gaat!
Als je niet gedronken hebt hoef je je geen zorgen te maken. Komt vast goedquote:Op vrijdag 23 september 2022 19:04 schreef kree het volgende:
update volgt trouwens want heb weer een CBR moment die alles kan breken of maken.
Wat super tof om te lezen Kree.quote:Op dinsdag 27 september 2022 20:59 schreef kree het volgende:
Korte update dan:
Wat me vooral opvalt, heb het ineens druk, heel druk
met werk gaat het allemaal prima, pas wel leuk in het team enzo en heb nog wat om daarin te groeien op vakgebied wat uiteindelijk Elektro is en dit is meer een werktuigbouw functie.
Wat ik trouwens juist wel leuk vindt want doe ik eens wat andere dingen alsdan ik al jaren doe.
Inmiddels cursus weer gedaan voor VP = vakbekwaam persoon om toch ook officieel de aanwijzing daar te hebben dat ik aan Elektro dingen mag schakelen enzo. (kon ik al maar waar ik nu werk moet het officieel)
Dus het is nu deels werktuigbouw en Elektro, met mooie doorgroei mogelijkheid richting salaris schaal hoger wat dan weer meer Elektro is.
Zit redelijk ok met m'n diploma's namelijk die ik wel heb zeker op Elektro gebied.
maar allemaal geen haast mee, er gaat nog een meer werk specifieke opleiding lopen volgende week en is dagje in de week.
Dus genoeg te doen allemaal.
Verder leuk opweg met (hobby) bandje, CD opnamen gemaakt wel is waar met covers en semi live. maar was ook de bedoeling ervan. Want ook gelijk video opname voor promotie enzo.
Dat is het christelijke bandje, kan evt wel wat doorsturen maar doe ik wel via dm dan als iemand dat wil horen. Heb alleen de audio mix nog.
Met de video zijn ze nog bezig.
Dus naja gaat wel lekker eigenlijk allemaal.
@kreequote:Op woensdag 28 september 2022 06:49 schreef praadje het volgende:
Hou je het volledig stoppen nog steeds vol trouwens of drink je nu weer bij 'gelegenheden'?
Ja het is wel weer eens tijd voor een update denkquote:
Fjin te horen Kree, dacht gisteren avond nog aan jou door dit Topic over gitaar spelen. HOB / Stropdaz en zijn gitaarquote:Op zondag 4 december 2022 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is wel weer eens tijd voor een update denk
Ben eigenlijk sowieso niet zo veel op Fok! geweest de laatste tijd.
Het gaat nog steeds uitstekend met mij, lekker aan het werk, voel me er prima thuis.
De 17e heb ik weer een onderzoek van Rijbewijsbelang voor het CBR.
Dus nog even bloedprikken daarvoor en dan weer het standaard riedeltje wat 5 min duurt.
Dus dat moet allemaal wel weer goed komen. Maargoed je weet het nooit met die gasten daar dus toch ook wel weer spannend.
Opleiding is in volle gang en toch best nog wel weer lastig, sowieso omdat ik toch wel weer met wiskunde aan de gang moet wat ik natuurlijk al 20 jaar niet meer gebruik in mijn werkzaamheden.
Nu ook niet trouwens maatgoed voor die opleiding dus wel
maar je hebt je rijbewijs nu wel weer?quote:Op zondag 4 december 2022 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja het is wel weer eens tijd voor een update denk
Ben eigenlijk sowieso niet zo veel op Fok! geweest de laatste tijd.
Het gaat nog steeds uitstekend met mij, lekker aan het werk, voel me er prima thuis.
De 17e heb ik weer een onderzoek van Rijbewijsbelang voor het CBR.
Dus nog even bloedprikken daarvoor en dan weer het standaard riedeltje wat 5 min duurt.
Dus dat moet allemaal wel weer goed komen. Maargoed je weet het nooit met die gasten daar dus toch ook wel weer spannend.
Opleiding is in volle gang en toch best nog wel weer lastig, sowieso omdat ik toch wel weer met wiskunde aan de gang moet wat ik natuurlijk al 20 jaar niet meer gebruik in mijn werkzaamheden.
Nu ook niet trouwens maatgoed voor die opleiding dus wel
Ik heb hem vorig jaar terug gehad, met een geldigheid van een jaar. Dus moet nu weer diezelfde keuring doen.quote:Op zondag 4 december 2022 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar je hebt je rijbewijs nu wel weer?
oh das wel logisch idd, zou anders wel achterlijk lang duren, maar idd kut dat het zo lang duurtquote:Op zondag 4 december 2022 21:53 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig jaar terug gehad, met een geldigheid van een jaar. Dus moet nu weer diezelfde keuring doen.
Weet niet wat er daarna gebeurt, misschien terug voor 2 jaar of hopelijk langer. Maar dat hangt weer van het advies van Rijbewijsbelang af en het CBR
Nou ik heb alleen een auto van mijn werk, dus dat probleem heb ik dan gelukkig niet. Maar had het inderdaad ook gevonden. Opzicht vindt ik het best wel belachelijk hoe lang en zwaar dit allemaal bestraft wordtquote:Op zondag 4 december 2022 22:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh das wel logisch idd, zou anders wel achterlijk lang duren, maar idd kut dat het zo lang duurt
weet niet of je al een autoverzekering had afgesloten maar dat wordt ook zwaar klote (heb er zelf ook nog last van, je betaalt jaren de hoofdprijs)
quote:BESCHOUWING
CDT > a?appunt? (2,0% bij een conform IFCC gestandaardiseerde methode) nee
gGT > a?appunt? (74 U/L bij mannen en 44 U/L bij vrouwen) nee
Het onderzoek vindt plaats in het kader van de Gezondheidsverklaring procedure waarbij verzocht wordt betrokkene te onderzoeken met betrekking tot alcoholmisbruik alsmede mogelijke comorbiditeit en in het verlengde daarvan te adviseren over de geschiktheid voor het besturen van motorvoertuigen. Uit het onderzoek komen geen, in dit kader relevante, afwijkende bevindingen naar voren.
Overwegingen met betrekking tot alcohol diagnos?ek: er worden onvoldoende aanwijzingen gevonden tot het stellen van de diagnose alcoholmisbruik in de zin der wet. Op grond hiervan kom ik tot het volgende advies: geschikt voor beide categorieën.
Overwegingen met betrekking tot -psychiatrische- comorbiditeit: In diagnos?sche termen is geen sprake van relevante psychiatrische problema?ek. Op grond van de voorwaarden uit de 'Regeling eisen geschiktheid 2000' kom ik tot het volgende advies: geschikt voor beide categorieën.
ADVIES
Geschikt voor beide categorieën.
Op grond van ar?kel 102 (ingeval van herkeuring: ar?kel 104) Reglement rijbewijzen moet de aangewezen keurend arts het CBR schri?elijk meedelen of de aanvrager naar zijn/haar oordeel voldoet aan de in de 'Regeling eisen geschiktheid 2000' neergelegde eisen en zo ja of er redelijke grond bestaat voor een termijnbeperking aan de geschiktheid.
NB Het is mogelijk dat in de beschouwing meerdere adviezen worden gegeven inzake de rijgeschiktheid. Bijvoorbeeld wanneer sprake is van meerdere aandoeningen. In dergelijke gevallen dienen wij ons te baseren op het advies dat de meest beperkende invloed hee? op de rijgeschiktheid.
thanks man, waardeer het, hoeveel moeite het me niet kost hequote:
Top man.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 07:43 schreef kree het volgende:
Update:
Na dikke vertraging en al om fouten bij het CBR en Rijbewijsbelang.
* kree heeft het rijbewijs weer ok goedgekeurd gekregen, nu voor 3 jaar.
Blij dat ik even dus van die instanties af ben weer. Het kost veel geld namelijk en goed het is nou eenmaal een gevolg ervan. En weet ik echt wel.
Maar er zouden dingen een stuk beter kunnen daarmee toch wel.
verder nieuws, Ik was vorig jaar april begonnen met werk natuurlijk, dat is nu omgezet voor contract voor onbepaalde tijd.
Wat opleidingen weer voldoende gehaald, met muziek weer lekker bezig.
Al met al was het best een druk jaar vol veranderingen, nog worstel ik wel eens met alle drukte en dingen die je zelf moet regelen enzo.
Maar kan melden nu, het gaat goed en ook allemaal de goede kant op.
Durf nu een beetje vooruit weer te gaan denken met plannen enzo die ik nog best wel heb.
Wordt vervolgd weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |