Je bent goed bezig kree.quote:Op vrijdag 22 april 2022 21:42 schreef kree het volgende:
Ik ben nog steeds wel van plan om ff mijn gitaar spelen update hier te posten enzo, haha staat los beetje van de hele rest . Maar heb toch van een hulpverlener ff les erin gekregen die net ff de meer motivatie was die er nodig was om die al gekochte gitaar echt te gebruiken dus.
Wel leuk denk?
Ik ga dat ff doen maak wel een filmpje effe enzo zonder gezicht enzo want tjaaaa haha fok he, maar had een leuk riedeltje verzonnen op gitaar enzo wat mss wel leuk is.quote:Op vrijdag 22 april 2022 22:06 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Je bent goed bezig kree.En muziek is altijd een mooie hobby en fijne ontspanning. Dat weet ik ook uit eigen ervaring. Dus fijn als je daar jezelf ook verder in kan ontplooien.
Succes morgen Kree. Gaat vast goed komenquote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Trouwens morgen heb ik een voortgangsgesprek met m’n manager.
Verwacht niet echt rare dingen enzo. Maar toch beetje zenuwachtig over. Want dit is het moment in m’n maand proeftijd dat ze kunnen zeggen. Beste kree t was leuk met je maar we gaan niet met je door.
Ik verwacht dat trouwens niet hoor. Maarja tis ff een momentje wel weer. Daarna is het jaar contract trouwens.
quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Verwacht niet echt rare dingen enzo. Maar toch beetje zenuwachtig over. Want dit is het moment in m’n maand proeftijd dat ze kunnen zeggen. Beste kree t was leuk met je maar we gaan niet met je door.
Ik verwacht dat trouwens niet hoor. Maarja tis ff een momentje wel weer. Daarna is het jaar contract trouwens.
Komt vast goed Kree.quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Spannend. Hoe is het gegaan?quote:Op zondag 24 april 2022 20:03 schreef kree het volgende:
Toppert. Wat fijn allemaal. Ben blij dat het allemaal goed met alles gaat. Wat mag jij trots zijn op jezelf.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Nou alleen maar goed nieuws. Hun waren tevreden en ik ook. Dus proeftijd goed doorgekomen.
Is nu een jaarcontract.
Verder nog wat opleidingsdingen en cursussen besproken. Ga het er nog druk mee krijgen allemaal. Maar komt helemaal goed 👍
quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Nou alleen maar goed nieuws. Hun waren tevreden en ik ook. Dus proeftijd goed doorgekomen.
Is nu een jaarcontract.
Verder nog wat opleidingsdingen en cursussen besproken. Ga het er nog druk mee krijgen allemaal. Maar komt helemaal goed 👍
Goed bezig. We zijn trots op je.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Is nu een jaarcontract.
Top zeg. Super dat je zover bent gekomenquote:Op donderdag 28 april 2022 06:38 schreef kree het volgende:
Is nu een jaarcontract.
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed met je gaat en je er ook echt plezier aan beleefd allemaal.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:11 schreef kree het volgende:
En maar weer eens een update, doe ze niet meer zo vaak omdat alles eigenlijk wel ok gaat
Maar nog steeds erg naar mijn zin op mijn nieuwe werk, hoop te leren dus elke dag weer nieuwe dingen.
Dag gaat soort van supersnel voorbij en dan is het fysiek niet eens onwijs zwaar, maar het put een soort uit. Moet echt ff opladen in het weekend.
Wat wel leuk is, krijg het onderhand wel aardig door allemaal. (is in de drinkwatervoorziening dit btw, verder hou ik het maar algemeen)
Dit is by far denk ik de leukste baan die ik tot nu toe heb gehad en ook gelijk de best betalende, hoewel ik dat geld dan nog minder belangrijk vind als leuk werk.
Maargoed dus eigenlijk alles weer goed op de rit nu.
Met muziek maken ben ik natuurlijk ook nog steeds bezig. Piano/keyboards 2 dan weer in een bandje waar ik alweer een tijdje mee bezig ben onderhand.
Gitaar leren staat wel weer op een lager pitje omdat ik er gewoon niet echt tijd voor heb.
En nu zit ik alweer te denken, van mjah, musical projectje zou wel weer eens leuk zijn (in het verleden wel gedaan met amateur groepen)
Maar die kosten ook weer zoveel tijd en heen en weer rijden voor het oefenen dat ik denk nah mss ff wachten
deze musical toen ooit gedaan
En brengt me ff tot het volgende, morgen ga ik met m'n ma naar de klassieke uitvoering van dat requiem van Mozart
Nooit eigenlijk geweest bij een zo klassiek iets.
Maar ben wel heel benieuwd eigenlijk naar hoe zoiets live is, muzikaal gezien kan ik het alleen maar bewonderen.
tot zover even weer
oja edit:
Had nog wel wat nieuws, nog even contact gehad met het ziekenhuis over m'n arm incl plaat erin enzo.
Naar telefonisch gezet. Het is nog steeds niet over trouwens en heb er nog wel last van bij bepaalde bewegingen. wss komt dat nooit meer 100% goed trouwens.
Maar het belemmert me niet echt met werk en heb er verder ook niet echt pijn aan.
Na overleg met de arts met mijn vraag. van zou het niet beter zijn om die plaat er maar weer uit te schroeven. Zei hij ik weet 100% zeker dat het alleen dan maar erger kan worden (ok ik heb daar mijn twijfels over nog hoor of dat wel zo is)
Maar dat zou iets zijn voor een second-opinion dan. Voor nu maar afgesproken om het even nog wat langer aan te kijken omdat er op zich nog steeds kleine vooruitgang is. En maar bellen dan als er iets in veranderd of als er wat anders is.
Al met al is dat toch een indirect schade gevalletje van m'n overmatig drinken wat zichzelf nu niet heeft opgelost. Maarja ok pech dan maar daarvoor, voor de rest is het wel allemaal ok
Dank jequote:Op vrijdag 13 mei 2022 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te lezen dat het allemaal zo goed met je gaat en je er ook echt plezier aan beleefd allemaal.
Dat van die arm is minder maar het had zoveel erger allemaal kunnen aflopen moet je maar denken.
Veel plezier morgen met je ma
😘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |