abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 september 2021 @ 10:39:45 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201237591


In diverse landen zitten Nederlandse B&B eigenaren, met wat merkwaardige kenmerken, die zeggen op zoek te zijn naar de liefde. De kandidaten...

Jacob in Portugal
Laten we beginnen bij de bed and breakfast waar alles al klaar als een klontje is: die van Jacob in Portugal. Als enige ontving hij zijn vier gasten tegelijkertijd, vanwege de coronamaatregelen in Portugal. Al snel bleek dat Jacob niet 'opgewassen' was tegen de aanwezigheid van vier vrouwen tegelijkertijd.

Het mondde dan ook uit in een situatie die allesbehalve gezellig was, waarin de vier dames uiteindelijk uitspraken geen toekomst te zien met Jacob. Ze noemden hem zelfs een 'groot kind'. Gelukkig voor de bed and breakfast-eigenaar voelde hij op zijn beurt ook geen match met Anita, Jenny, Segrun of Monica.

Debbie in Italië
De 32-jarige Debbie legt haar hart en ziel in Casa Santangelo, dat ze runt in Salerno. De eerste bezoeker Melvin was geïnteresseerd in haar, maar zij niet in hem. Met Jelmer kwam ze tot de gezamenlijke conclusie dat het niets werd.

De 28-jarige Pascal en veertigplusser Chris zijn nu nog aan de Amalfi-kust om het hart van Debbie te veroveren, maar dat gaat tot nog toe niet van een leien dakje. Sterker nog: Debbie noemde de twee mannen in de aflevering van donderdag zelfs kinderachtig. "Ik vraag me af of ze hier voor mij zijn, of voor een gratis vakantie." Maar wellicht bloeit er in de laatste uitzendweek toch iets magisch op.

Caroline in Oostenrijk
In Oostenrijk volgen we de vrolijke Caroline in haar zoektocht naar de liefde. Haar eerste gast Nico leek stapelverliefd op haar, maar die klik was niet wederzijds. Mark besloot wat later zelf weg te gaan.

Dan is er nog Eric, die er inmiddels al lange tijd is, tot wie Caroline zich wel degelijk fysiek aangetrokken voelt. Alleen vallen zijn grapjes niet altijd even goed bij haar. Kan de laatste man, Jeroen, daardoor nog twijfel zaaien in Carolines hoofd?

Bert in Frankrijk
Als enige van alle zes de kandidaten heeft Bert niet vier, maar vijf gasten over de vloer gekregen. Met Ysolde en Annemarie voelde hij heel duidelijk geen klik. De twee dames waren dan ook in een poep en een scheet weer vertrokken naar Nederland.

Lange tijd leek hij met Romana wél een romantische connectie op te kunnen bouwen, tot zíj́ besloot weg te gaan. Vervolgens vertrok ook de goedlachse Gwen, met al haar t-shirts met teksten (op één na), omdat haar dochter in het ziekenhuis lag. Als bonus kwam de vijfde vrouw, Froukje. Aanvankelijk leek ze onder de indruk van Bert, zeker na een gezellig dinertje. Maar in de meest recente uitzending zien we dat Bert haar bijna aan het huilen maakt nadat ze ongevraagd de droger aan heeft gezet. De tijd zal leren of het écht een match is tussen hem en haar.

Roxanne in Nederland
De goedlachse Roxanne zit al wéken met de eerste twee mannen op haar terrein in Roosendaal, waar ze haar eigen bed and breakfast runt. Met Mitch en Theun (ja, met een h ertussen) heeft ze het ontzettend gezellig. Het drietal heeft de grootste gein met elkaar.

Later kwamen Jeffrey en Christian, die Roxanne overigens zélf had uitgekozen. Het bleek dat haar beste vriendin een betere inschatting heeft gemaakt qua type man, want met Jeffrey en Christian was de liefde ver te zoeken. In de laatste week moet Roxanne erachter komen voor wie ze meer romantische gevoelens heeft: Mitch, of tóch Theun.

Vincent in Italië
Al vanaf het begin af aan is Vincent in het gezelschap van Monique, die hij inmiddels al een tijdje 'Mo' noemt. Kort daarna kwam Jenny, die na één nacht slapen haar biezen pakte. De vrolijke Marcella stuurde Vincent zelf weg vlak nadat de vierde dame, Sophie, was gearriveerd.

Vincent heeft aangegeven overweldigd te zijn door alles wat er op hem af komt, terwijl hij ook nog zijn bed and breakfast klaar probeert te maken voor de opening. Kan hij uiteindelijk een diepere connectie maken met Monique, die hij als zijn maatje beschouwt? Of is de wereldse Sophie toch meer iemand voor hem?

Presentatie: Art Rooijakkers

Maandag t/m donderdag om 20.30 op RTL 4

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201242932
Jacob had gesuggereerd dat de komst van de vier vrijgezelle dames een reclamestunt was. Ik geloof dat uiteindelijk gewoon niet zo erg; het lijkt me meer een poging om zijn gekwetste ego nog wat op te poetsen. Het is hoe dan ook wel een leermoment voor de redactie als zijn ex niet zijn ex is. Beetje feiten checken is toch het minimale dat je als RTL4 zijnde moet doen.
  maandag 6 september 2021 @ 19:15:44 #3
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_201243098
quote:
0s.gif Op maandag 6 september 2021 19:00 schreef jaha het volgende:

Het is hoe dan ook wel een leermoment voor de redactie als zijn ex niet zijn ex is. Beetje feiten checken is toch het minimale dat je als RTL4 zijnde moet doen.
Denk je dat Jacob zijn ex Rosa niet zijn ex is?
pi_201248040
Op basis van het TV fragment waar ze in voorkwam leek ze eerder een goede vriendin te zijn dan een ex. Maar goed, ze kunnen in goede harmonie uit elkaar gegaan zijn natuurlijk.
  dinsdag 7 september 2021 @ 08:47:18 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201248399
Misschien was het in het hoofd van Jacob wel een relatie, maar in de praktijk (voor anderen) niet :+
pi_201248700
Ik denk dat het reclame idee bij alle B&B-houders wel een rol speelde, bij de één (Debbie) meer dan bij de ander.
pi_201256040
Is die Roxanne nou echt nog samen met die stucadoor Mitch? Wat een volstrekt autistische jongen zeg :')! Echt totaal geen diepgang heeft ie terwijl zij zoveel slimmer is. Lijkt wel lbo + wo dat stel.
  Tettenkoning dinsdag 7 september 2021 @ 19:54:19 #8
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201256215
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef Beursaap het volgende:
Is die Roxanne nou echt nog samen met die stucadoor Mitch? Wat een volstrekt autistische jongen zeg :')! Echt totaal geen diepgang heeft ie terwijl zij zoveel slimmer is. Lijkt wel lbo + wo dat stel.
Geen van de stellen zijn nog bij elkaar toch?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201258612
Klopt: de koppels die ontstaan zij (Vincent met Monique en Caroline met Eric) zijn al weer uit elkaar.
pi_201258627
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:42 schreef Beursaap het volgende:
Is die Roxanne nou echt nog samen met die stucadoor Mitch? Wat een volstrekt autistische jongen zeg :')! Echt totaal geen diepgang heeft ie terwijl zij zoveel slimmer is. Lijkt wel lbo + wo dat stel.
Die zijn nooit samen geweest hoor.
pi_201438204
Vandaag een artikel over / met Jacob in de Telegraaf (https://www.telegraaf.nl/(...)e-zwijgt-niet-langer). Kort gezegd komt het op het volgende neer:

Jacob geeft aan dat hij al tijdens de opnames gevraagd had aan de productie of er nog "reservedames" waren. Helaas was dat niet mogelijk vanwege de quarantaine. Daarom heeft Jacob besloten om het met de 4 aanwezige dames uit te zingen. Ook om het format niet te (ver)storen. Vanaf dag 1 was er al geen klik.

Hij wordt beschuldigd van een vies huis, enz., terwijl alles schoon en netjes was. De dames zochten allerlei zaken om hier weer een conflict uit te kunnen maken. Tijdens de opnames zijn er nog veel meer conflicten geweest maar ook lange gesprekken die de TV niet gehaald hebben. Er kwam geen enkel initiatief van de dames uit gaf hij aan.

Nu hij de opnames gezien heeft is hij geschrokken van de reacties van de dames tegenover de camera (over hem). Deze had hij nog niet gehoord. Het bevestigd voor hem dat ze niet voor hem kwamen, maar voor vakantie.

Op dit moment zegt hij een collega B&B eigenaresse gevonden te hebben uit de omgeving en zijn ze aan het bekijken of er wederzijdse gevoelens zijn.
  Vis een optie? maandag 20 september 2021 @ 11:23:01 #12
70532 loveli
N
pi_201438710
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 10:33 schreef JanGroen het volgende:
De dames zochten allerlei zaken om hier weer een conflict uit te kunnen maken. Tijdens de opnames zijn er nog veel meer conflicten geweest maar ook lange gesprekken die de TV niet gehaald hebben. Er kwam geen enkel initiatief van de dames uit gaf hij aan.
Die zien we graag terug in een uitzending met "opnames die de TV niet hebben gehaald".
crap in = crap out
pi_201439866
Is de reünie al uitgezonden? BVD
  Tettenkoning maandag 20 september 2021 @ 13:12:01 #14
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_201440038
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 12:53 schreef Za het volgende:
Is de reünie al uitgezonden? BVD
Zover ik weet niet.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_201441581
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 september 2021 19:54 schreef Nine. het volgende:

[..]
Geen van de stellen zijn nog bij elkaar toch?
Ik bedoelde dat ze nog eens af zouden spreken, maar nee dus.
pi_201446659
Ook dat klopt niet: Caroline en Eric hebben nog een keer afgesproken net als Monique en Vincent, maar daarbij bleek de klik er niet meer te zijn en hebben ze besloten niet verder te gaan.
pi_201470236
quote:
0s.gif Op maandag 20 september 2021 10:33 schreef JanGroen het volgende:
Vandaag een artikel over / met Jacob in de Telegraaf (https://www.telegraaf.nl/(...)e-zwijgt-niet-langer). Kort gezegd komt het op het volgende neer:

Jacob geeft aan dat hij al tijdens de opnames gevraagd had aan de productie of er nog "reservedames" waren. Helaas was dat niet mogelijk vanwege de quarantaine. Daarom heeft Jacob besloten om het met de 4 aanwezige dames uit te zingen. Ook om het format niet te (ver)storen. Vanaf dag 1 was er al geen klik.

Hij wordt beschuldigd van een vies huis, enz., terwijl alles schoon en netjes was. De dames zochten allerlei zaken om hier weer een conflict uit te kunnen maken. Tijdens de opnames zijn er nog veel meer conflicten geweest maar ook lange gesprekken die de TV niet gehaald hebben. Er kwam geen enkel initiatief van de dames uit gaf hij aan.

Nu hij de opnames gezien heeft is hij geschrokken van de reacties van de dames tegenover de camera (over hem). Deze had hij nog niet gehoord. Het bevestigd voor hem dat ze niet voor hem kwamen, maar voor vakantie.

Op dit moment zegt hij een collega B&B eigenaresse gevonden te hebben uit de omgeving en zijn ze aan het bekijken of er wederzijdse gevoelens zijn.
Dat de "over de datum" vrouwen daar waren voor een gratis vakantie was al wel snel duidelijk voor de kijker. Ze kwamen weinig sympathiek over.

Vooral die strakgetrokken sportschool houdster :') :D

Moest hier aan denken
pi_201470453
Ik geloof absoluut niet dat alle vier vrouwen alleen maar kwamen om vakantie te vieren. Als je dat wilt, zijn er wel makkelijkere manieren om een goedkope vakantie te ritselen. Dan doe je niet mee aan een programma met camera's op je snufferd, dat gericht is op een mogelijke relatie met de gastheer, samen met drie andere dames erbij die je niet kent en de 'verplichting' om TV te maken, op welke manier dan ook. Zo relaxed is het niet vakantievieren, vermoed ik, als de redactie een verhaal wil vertellen en de halve dag een camera op je richt.

Dat het al snel duidelijk werd dat er van twee kanten geen enkele kans op een klik was, is iets anders. Dat iedereen het toen maar opgaf en de groepsdynamiek van de dames dit ook versterkte, lijkt me wel plausibel. Dat Jacob een veel vreemdere vogel leek dat zijn voorstelfilmpje kon doen vermoeden en er allerlei vreemde zaken speelden (de ex, het feit dat hij graag gratis reclame wilde maken etc.), hielp natuurlijk ook niet en deed de sfeer al na korte tijd omslaan. Als je dan wéét dat je je tijd moet uitzitten, door die quarantaine-noodzaak, dan geef je al snel toe aan een grote mate van lethargie, denk ik.

Maar ik geloof echt wel dat de vier voor aankomst gewoon hoopten dat er liefde in de lucht zou hangen voor ze en dat ze op basis van het filmpje Jacob een leuke vent vonden met een gave B&B. Het kan echter onmogelijk alleen om een vakantie in die B&B zijn gegaan. Ik snap echt niet hoe iemand denkt dat dit hun insteek was. Volkomen omslachtig en onlogisch.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? woensdag 22 september 2021 @ 15:28:25 #19
70532 loveli
N
pi_201470562
^^
crap in = crap out
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:48:43 #20
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201494487
Hadden jullie deze al meegekregen?

quote:
DEBBIE VAN 'B&B VOL LIEFDE': 'IK DACHT DAT 'T PASCAL DUIDELIJK WAS DAT ER VAN MIJN KANT GEEN LIEFDE WAS'
HOE IS HET NU?

30.08.2021 | 15:01 UUR | NIVINE DE JONG
De tv-hit van de zomer: het programma ‘B& B Vol Liefde’. Twitter raakte er niet over uitgesproken. Bert was te bot, Debbie te koud en Roxanne gaf te veel taakjes. Hoe hebben de deelnemers het eerste seizoen zelf ervaren?

LINDA.nl spreekt met Debbie, die vertelt hoe haar ze de tijd met vier mannen in haar bed & breakfast in het Italiaanse Salerno heeft ervaren.

DEBBIE

Debbie’s zoektocht ging niet zonder slag of stoot. Het verliep maar moeizaam tussen de b&b-eigenaresse en Melvin, Pascal, Chris en Jelmer. Sterker nog: haar prins op het witte paard zat er niet tussen. “De keuze welke mannen komen, is grotendeels al voor je gemaakt. Het kost veel energie als je intuïtie al snel zegt: dit is ‘m niet. Het zijn hele mooie personen, maar ze passen niet bij mij.”

George Clooney ziet ze wel zitten, geeft ze aan in het programma. “Niet letterlijk, natuurlijk. Hij had mijn vader kunnen zijn. Maar iemand die sterk in z’n schoenen staat, weet wat-ie wil, charismatisch is en tegengas kan geven is wat ik zoek.” En in eerdere relaties heeft ze dat al gevonden. “De diepgaande gesprekken waar ik steeds op terugkwam, had ik wel met mijn exen. Ik weet dus dat het bestaat.”


PASCAL

Kijkers raakten niet uitgepraat over deelnemer Pascal. Hij bleef lang in het programma, terwijl duidelijk was dat Debbie geen interesse in hem had. “Ik zou hem eerder willen hebben laten vertrekken, omdat ik merkte dat hij meer interesse begon te krijgen, maar misschien vond hij de vakantie in Salerno gewoon leuk.”

Waarom hij dan tot het einde bleef? “Het was nooit mijn bedoeling om hem voor de gek te houden. Ik denk dat hij vanbinnen altijd heeft geweten dat er niets van mijn kant was. Hij had er misschien goed aan gedaan om zelf weg te gaan zonder af te wachten tot ik hem naar huis stuurde.”

REACTIES

Twitterend Nederland nam geen blad voor de mond over Debbie. Ze zou te streng zijn voor de mannen en hen te hard aan het werk zetten. “In het begin vond ik het wel wat veel, maar nu heb je mij er niet meer mee. Ik denk dat het het makkelijkste is om thuis te blijven zitten en de hele wereld te bekritiseren. Ik geef de voorkeur om dat niet te doen en mijn tijd anders te besteden.”

Debbie heeft dan ook een simpele boodschap voor de personen achter de negatieve reacties. “Pak je spullen en ga genieten van de zomer en de zon in Salerno. Daar word je nou echt blij van.”

Gelukkig krijgt ze ook veel positieve reacties. “Vrouwen zijn geïnspireerd door mijn houding. Het is dan ook take it or leave it bij mij. Ik ga me niet anders voordoen. Televisiekijkend Nederland kijkt misschien liever naar een stereotype persoon op tv in een perfecte wereld, maar ik ben gewoon bij mezelf gebleven.” En tussen de berichten zitten ook geïnteresseerde mannen. “Ook zij spreken vooral hun waardering uit over mijn manier van leven.

MAGIE VAN DE LIEFDE

De magie van de liefde is nog steeds waar ze in gelooft. “Klinkt cheesy, maar liefde is het antwoord op alles. De magie komt vanzelf.” Dat mensen zeggen dat Debbie een muur om zich heen zou hebben, heeft ze een verklaring voor. “Degene met de juiste capaciteiten ziet de muur niet. Als je ‘m ziet, dan is dat een excuus.”

Of de b&b-eigenaresse een nieuwe liefde heeft? “Daar ga ik niets over zeggen. Een wens mag je niet hardop zeggen, want dan komt-ie niet uit.”
https://www.linda.nl/nieuws/debbie-bb-vol-liefde-pascal/

:r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Vis een optie? vrijdag 24 september 2021 @ 10:59:29 #21
70532 loveli
N
pi_201495293
quote:
“Vrouwen zijn geïnspireerd door mijn houding".
Nou, deze niet.
crap in = crap out
pi_201495535
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik geloof absoluut niet dat alle vier vrouwen alleen maar kwamen om vakantie te vieren. Als je dat wilt, zijn er wel makkelijkere manieren om een goedkope vakantie te ritselen. Dan doe je niet mee aan een programma met camera's op je snufferd, dat gericht is op een mogelijke relatie met de gastheer, samen met drie andere dames erbij die je niet kent en de 'verplichting' om TV te maken, op welke manier dan ook. Zo relaxed is het niet vakantievieren, vermoed ik, als de redactie een verhaal wil vertellen en de halve dag een camera op je richt.

Dat het al snel duidelijk werd dat er van twee kanten geen enkele kans op een klik was, is iets anders. Dat iedereen het toen maar opgaf en de groepsdynamiek van de dames dit ook versterkte, lijkt me wel plausibel. Dat Jacob een veel vreemdere vogel leek dat zijn voorstelfilmpje kon doen vermoeden en er allerlei vreemde zaken speelden (de ex, het feit dat hij graag gratis reclame wilde maken etc.), hielp natuurlijk ook niet en deed de sfeer al na korte tijd omslaan. Als je dan wéét dat je je tijd moet uitzitten, door die quarantaine-noodzaak, dan geef je al snel toe aan een grote mate van lethargie, denk ik.

Maar ik geloof echt wel dat de vier voor aankomst gewoon hoopten dat er liefde in de lucht zou hangen voor ze en dat ze op basis van het filmpje Jacob een leuke vent vonden met een gave B&B. Het kan echter onmogelijk alleen om een vakantie in die B&B zijn gegaan. Ik snap echt niet hoe iemand denkt dat dit hun insteek was. Volkomen omslachtig en onlogisch.
Ja dat verklaart ook waarom alle vrouwen tot het eind is gebleven. :')

Nee overduidelijk dat ze uiteindelijk wel lekker een gratis vakantie vonden. :Y
  vrijdag 24 september 2021 @ 12:17:09 #23
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_201496284
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:21 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ja dat verklaart ook waarom alle vrouwen tot het eind is gebleven. :')

Nee overduidelijk dat ze uiteindelijk wel lekker een gratis vakantie vonden. :Y
Dat moest ivm quarantaine
Laffe huichelaar
  Vis een optie? vrijdag 24 september 2021 @ 14:20:02 #24
70532 loveli
N
pi_201497789
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dat moest ivm quarantaine
Net zoiets als the blue lagoon, maar dan toch ff anders.
crap in = crap out
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:12:34 #25
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201498495
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:59 schreef loveli het volgende:

[..]
Nou, deze niet.
Deze ook niet.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201500088
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:48 schreef AgnesGru het volgende:
Hadden jullie deze al meegekregen?
Nee, maar dankjewel voor het delen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Groepfunder op 24-09-2021 22:45:00 ]
  vrijdag 24 september 2021 @ 20:59:57 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_201503427
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:20 schreef loveli het volgende:

[..]
Net zoiets als the blue lagoon, maar dan toch ff anders.
:D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_201825478
Jacob heeft zijn ware gevonden zo staat in het AD te lezen. Na de opnames zocht ene Carla contact met hem. Ze was net niet door de voorrondes / selectie van het programma heen gekomen. Inmiddels wonen ze samen.

Artikel: https://www.ad.nl/show/di(...)emer-jacob~a5408772/
pi_201826244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 22:59 schreef JanGroen het volgende:
Jacob heeft zijn ware gevonden zo staat in het AD te lezen. Na de opnames zocht ene Carla contact met hem. Ze was net niet door de voorrondes / selectie van het programma heen gekomen. Inmiddels wonen ze samen.

Artikel: https://www.ad.nl/show/di(...)emer-jacob~a5408772/
Ik dacht dat die zn kasteel inmiddels verkocht had…niet dus :) het is hem gegund, leek me geen verkeerde kerel.
pi_201831749
Leek mij ook een hele aardige vent. No nonsense.

Hij had z’n B&B te koop staan om de vraagprijs en animo voor zijn pand te peilen. Dat deed hij eerder ook al. Niet met de intentie om het ook daadwerkelijk te verkopen.
pi_201832004
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 00:38 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Ik dacht dat die zn kasteel inmiddels verkocht had…niet dus :) het is hem gegund, leek me geen verkeerde kerel.
Eens. Die over de datum vrouwen in de serie gun je geen enkele man
  woensdag 20 oktober 2021 @ 15:15:16 #32
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_201832217
Heel artikel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haters everywhere but I don't really care.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 12:30:54 #33
335263 freaky40
pi_201907744
Lees geruchten dat het vanaf 24 december al weer terug is voor een nieuw seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201909497
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 12:30 schreef freaky40 het volgende:
Lees geruchten dat het vanaf 24 december al weer terug is voor een nieuw seizoen.
24 december

Op 24 december stellen de nieuwe deelnemers zich voor in B&B Vol Liefde: De Aftrap. Iedereen die het wel ziet zitten in een van de B&B-eigenaren, kan dan reageren. Daarna zal het een tijdje duren voordat het reguliere seizoen begint.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 26 oktober 2021 @ 22:51:21 #35
335263 freaky40
pi_201914570
Ze doen het dus nu net als bij BzV, en dat is niet zo gek want hetzelfde productiehuis...Van de zomer dus weer dagelijks op TV.
Allemaal cabaretteketet!
pi_201932583
Zit net dit te kijken en wie zien we daar ineens, Gwen.

Ging zij niet naar huis omdat haar dochter in het ziekenhuis lag?

pi_201932663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 oktober 2021 16:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zit net dit te kijken en wie zien we daar ineens, Gwen.

Ging zij niet naar huis omdat haar dochter in het ziekenhuis lag?

Wow, goede vondst. Dat zal dan wel om dit incident zijn gegaan inderdaad.

Vanaf 7:45min voor de liefhebber.
pi_202094039
Nieuwe seizoen komt er iig aan.

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 16 december 2021 @ 10:03:46 #39
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202643697
Even wat drama met Jacob:
quote:
Bom barst tussen Jacob uit B&B Vol Liefde en Carla: 'Hij zet me uit huis'

Heel Nederland leerde Jacob (60) kennen in het zomerse datingprogramma 'B&B Vol Liefde'. De liefde vond hij niet in het programma, maar daarna wél. Het gaat om de 54-jarige Carla. Alles leek koek en ei. Na een maand trok ze al bij hem in, maar nu is de boel ontploft en zet Jacob Carla zijn huis uit, beweert zij.

In een Facebook-groep voor Nederlanders en Belgen in Portugal is te lezen dat Carla met bloedspoed een nieuwe woonruimte zoekt. 'Ik moet voor dinsdagavond 14 december weg bij Jacob', schrijft ze. 'Weet iemand betaalbare woonruimte in de buurt van Albufeira voor mij?' vraagt ze.

Iemand vraagt zich in de reacties af wat er in hemelsnaam gebeurd is waardoor Jacob zo boos op haar is. Daarop zegt Carla: 'Wat heeft hij gedaan om mij boos te maken? Mijn motorhelm verstoppen, kamers waar mijn spullen staan op slot doen en geen medewerking geven. Alles saboteren, maar wel eisen dat ik voor middernacht weg ben.'

En dat terwijl het kort geleden allemaal nog koek en ei leek tussen Jacob en Carla. Toen spraken we ze zelfs nog. Hieronder vertellen ze over hun ontmoeting.
https://www.rtlboulevard.(...)liefde-vriendin-huis

quote:
Ex-vriendin Jacob uit B&B Vol Liefde noemt hem 'gevaarlijk'

Na de verbroken relatie met Carla kan Jacob, bekend van 'B&B Vol Liefde', zijn hart flink luchten in de media. In gesprek met Wilson Boldewijn (46) van 'De Telegraaf' vertelt Jacob wat er voorafging aan de breuk.

De relatie staat volgens Jacob al weken 'onder spanning' als de bom definitief barst. Nadat Carla een week eerder al de relatie verbreekt en de twee het weer bijleggen, ziet de b&b-eigenaar geen toekomst meer voor zich met haar. Er waren al 'bepaalde conflicten' bij het stel, maar opmerkingen van Carla's zus dat hij autistisch is, lijkt hun relatie uiteindelijk de das om te doen.

Carla is volgens Jacob ook niet voor de poes. Na drie weken ontstonden al de eerste scheuren in de relatie. Hij wil geen vuile was buiten hangen, maar: "Ze begon enorme 'jaloersheidsaanvallen' te vertonen. Ik had vriendinnen op bezoek en die wilden helpen, en dat is iets wat haar tegenstond. Daar kwam de eerste grote ruzie van. Ze heeft die dames beschuldigd en vernederd."

Jacob ontkent verder dat Carla op stel en sprong zijn riante onderkomen onder de Portugese zon moest verlaten. Carla claimt op social media dat ze een korte deadline had, maar dat weerspreekt hij. "Ik heb alleen gevraagd of haar zus dezelfde dag weg zou gaan." Met 18 kubieke meter aan spullen die ze heeft meegenomen uit Nederland onder de arm, heeft Carla inmiddels een nieuw onderkomen gevonden.

Misschien maar beter ook, want na het verbreken van de relatie gaat het volgens Jacob al helemaal mis. "Toen bedacht ze onaardige dingen en was ze onaardig en moeilijk. Ze zei dat ik gevaarlijk was. Haar zus was een soort bodyguard geworden die tussen ons in ging staan, terwijl daar geen noodzaak voor was."
https://www.rtlboulevard.(...)/jacob-bb-vol-liefde
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Vis een optie? donderdag 16 december 2021 @ 10:38:48 #40
70532 loveli
N
pi_202644067
Weer een paar bikini's inhuren, fotootje op FB van Jacob met bikinidames in het zwembad en de orde is weer hersteld.
crap in = crap out
pi_202647077
Joh, die Jacob is stapelgek en zijn ex en assistente spelen ook een vreemde rol.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 2 januari 2022 @ 22:51:36 #42
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_203002466
De aftrap op RTL4, die Ted komt wel als een typische babyboomer over :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_203031872
Dus er zijn 11 kandidaten waarvan er 8 gevolgd gaan worden? Ik vraag me echt af hoeveel reacties de B&B'ers krijgen. Er waren overigens wel wat projecten die nog niet helemaal afgerond waren, ben benieuwd of het weer een klusprogramma gaat worden.
  Vis een optie? maandag 4 juli 2022 @ 22:26:22 #44
70532 loveli
N
pi_205240780
Debby arrogant pleurismokkel.
pi_205240823
Ik dacht dat Marokko er ook bij zat. We krijgen dus weer de cliché landen uit Zuid-Europa. Jammer.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 4 juli 2022 @ 23:32:36 #47
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205241138
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht dat Marokko er ook bij zat. We krijgen dus weer de cliché landen uit Zuid-Europa. Jammer.
Oh, was vanavond de aftrap?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205241207
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Oh, was vanavond de aftrap?
Nee, er kwam (voor mij) voor het eerst reclame dat het binnenkort begint.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 4 juli 2022 @ 23:49:49 #49
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205241238
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 23:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Nee, er kwam (voor mij) voor het eerst reclame dat het binnenkort begint.
Aaah, ja!

Wel benieuwd. Ben er de vorige editie halverwege in gevallen en bleef haken aan Jacob de Waanzinnige. Benieuwd wat dit seizoen brengt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 5 juli 2022 @ 01:18:34 #50
335263 freaky40
pi_205241537
Volgende week maandag begint het en op Videoland kun je en dag vooruit kijken.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:47:30 #51
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_205242704
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 13:49:02 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205244920
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:47 schreef Flow3r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus. Houdt het dan nooit op. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
  Tettenkoning dinsdag 5 juli 2022 @ 13:54:53 #53
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205244945
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:47 schreef Flow3r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, daar zaten we ook echt op te wachten :')

Tevens, gaan ze nu iedere gek die ooit eens aan een programma heeft meegedaan een eigen show op Videoland geven? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Vis een optie? dinsdag 5 juli 2022 @ 14:12:20 #54
70532 loveli
N
pi_205245086
Ik heb geen videoland *O*
crap in = crap out
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 juli 2022 @ 11:20:27 #55
335263 freaky40
pi_205264648
Jacob was natuurlijk wel een karikatuur, dus ik begrijp wel dat ze daar een eigen programma in zien. Wordt wel leuk denk ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205282928
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:47 schreef Flow3r het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hiervoor gepleit.
pi_205282940
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 13:54 schreef Nine. het volgende:

[..]
Nou, daar zaten we ook echt op te wachten :')

Tevens, gaan ze nu iedere gek die ooit eens aan een programma heeft meegedaan een eigen show op Videoland geven? :')
Of elke idioot in een spelprogramma ala Wie is de Mol :')

Ga je kijken maandag? *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Tettenkoning zaterdag 9 juli 2022 @ 07:57:14 #58
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205283775
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:46 schreef Pisces29 het volgende:
Of elke idioot in een spelprogramma ala Wie is de Mol :')

Ga je kijken maandag? *O*
Ja, idd :')

Denk het wel. Even kijken wat voor figuren er allemaal meedoen ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205283856
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 07:57 schreef Nine. het volgende:

[..]
Ja, idd :')

Denk het wel. Even kijken wat voor figuren er allemaal meedoen ;)
Ik was tamelijk naïef dat de kandidaten in het buitenland wel redelijk oprecht op zoek waren. :+ Tot ik die donkerharige jonge meid in Straatrijk Straatarm voorbij zag komen. Die hoopte vast op prime-time.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 08:50:04 #60
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205283903
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik was tamelijk naïef dat de kandidaten in het buitenland wel redelijk oprecht op zoek waren. :+ Tot ik die donkerharige jonge meid in Straatrijk Straatarm voorbij zag komen. Die hoopte vast op prime-time.
Carolien uit Oostenrijk wilde vooral haar b&b verkopen
Die Italiaan wat net begonnen, waarschijnlijk voor de reclame meegedaan
  Tettenkoning zaterdag 9 juli 2022 @ 09:12:32 #61
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205283952
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was tamelijk naïef dat de kandidaten in het buitenland wel redelijk oprecht op zoek waren. :+ Tot ik die donkerharige jonge meid in Straatrijk Straatarm voorbij zag komen. Die hoopte vast op prime-time.
Genoeg lieden die dit soort programma's aflopen met heel andere motieven idd. Daarbij is 75% van dit soort tvprogramma's (al dan niet deels) gescript.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205284408
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 09:12 schreef Nine. het volgende:

[..]
Genoeg lieden die dit soort programma's aflopen met heel andere motieven idd. Daarbij is 75% van dit soort tvprogramma's (al dan niet deels) gescript.
Ja en vaak heel raar gemonteerd, zodat alle mensen super raar overkomen :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 11:58:47 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205284847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik was tamelijk naïef dat de kandidaten in het buitenland wel redelijk oprecht op zoek waren. :+ Tot ik die donkerharige jonge meid in Straatrijk Straatarm voorbij zag komen. Die hoopte vast op prime-time.
Wie van de B&B-ers was dat? Of was het een een briefschrijver?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_205284957
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 11:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Wie van de B&B-ers was dat? Of was het een een briefschrijver?
Roxanne

Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 13:29:06 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_205285559
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 12:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Roxanne

[ afbeelding ]
Oh die!

Dat is wel sneu ja, als je dan ook in dat programma weer opduikt.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 9 juli 2022 @ 17:56:34 #66
335263 freaky40
pi_205288241
Ben benieuwd of we dit seizoen ook weer slavendrijvers krijgen die hun slaaf...ehh hun date zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205288268
Was het het vorige seizoen ook ieder dag op televisie? Staat me bij dat het toen 1x per week was.
  Tettenkoning zaterdag 9 juli 2022 @ 18:09:25 #68
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205288395
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 17:58 schreef praadje het volgende:
Was het het vorige seizoen ook ieder dag op televisie? Staat me bij dat het toen 1x per week was.
Was het niet 2x per week?
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205288414
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:09 schreef Nine. het volgende:

[..]
Was het niet 2x per week?
Dat zou ook kunnen maar toch niet zoals nu iedere dag toch?
pi_205288426
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:10 schreef praadje het volgende:

[..]
Dat zou ook kunnen maar toch niet zoals nu iedere dag toch?
Volgens mij wel iedere dag :Y
  Vis een optie? zaterdag 9 juli 2022 @ 18:13:57 #71
70532 loveli
N
pi_205288446
4 dagen p week, ma t/m do.
crap in = crap out
pi_205288453
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:12 schreef Magica het volgende:

[..]
Volgens mij wel iedere dag :Y
Oke, nou ja leuk dat het er weer is in ieder geval. Thanks ^O^
  Tettenkoning zaterdag 9 juli 2022 @ 18:16:48 #73
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205288468
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:10 schreef praadje het volgende:
Dat zou ook kunnen maar toch niet zoals nu iedere dag toch?
Gevonden:
quote:
'B&B Vol liefde’ wordt gepresenteerd door Art Rooijakkers en is vanaf 12 juli zeven weken lang elke maandag tot en met donderdag te zien bij RTL 4.
https://www.ad.nl/show/de(...)vol-liefde~ada329d5/
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205288476
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:16 schreef Nine. het volgende:

[..]
Gevonden:
[..]

Ja, dat zag ik maar ik dacht dat het vorig seizoen 1x per week was dus ik was abuis blijkbaar.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 18:26:04 #75
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205288527
28 afleveringen en ik vond het heerlijk om te volgen.
pi_205288902
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:13 schreef loveli het volgende:
4 dagen p week, ma t/m do.
Oeh leuk !! ik zit klaar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zaterdag 9 juli 2022 @ 19:54:52 #77
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_205289380
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Oeh leuk !! ik zit klaar
Vijf dagen.
Maandag 11 juli start B&B Vol Liefde, vijf dagen per week en is zeven weken lang te zien.
pi_205296820
Zin in!!! Morgen gaat het weer beginnen, na bijna een naar afwezigheid. Ook zin in die nieuwe show van Jacob, die ook komende week begint :)
pi_205298868
Dat wordt morgen gelijk vooruit kijken😀
pi_205302714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Ik was tamelijk naïef dat de kandidaten in het buitenland wel redelijk oprecht op zoek waren. :+ Tot ik die donkerharige jonge meid in Straatrijk Straatarm voorbij zag komen. Die hoopte vast op prime-time.
Overigens was dat wel een herhaling. Want ze deed veel eerder mee aan Steenrijk Straatarn dan aan B & B vol liefde.
Forever yours, forever mine, forever ours...
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 juli 2022 @ 10:58:22 #81
335263 freaky40
pi_205306117
En de eerste 6 afleveringen staan online op Videoland. Dacht dat de eerste 2 online zouden staan (vorig jaar toch ook?), maar ze pakken al flink door zie ik.
Allemaal cabaretteketet!
pi_205306221
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 19:54 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]
Vijf dagen.
Maandag 11 juli start B&B Vol Liefde, vijf dagen per week en is zeven weken lang te zien.
Op welke zender en hoe laat? Ik wil graag kijken
India, ga er na toe!
pi_205306244
Ma tm vrijdag Rtl4 20.30 tot 21.45.
  maandag 11 juli 2022 @ 11:32:24 #84
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_205306387
Kan mij nauwelijks voorstellen dat voorgaande seizoen overtroffen wordt zonder Jacob en die kerel in Frankrijk, en Debbie en Rox :D

Maar we zullen massaal kijken verwacht ik :P
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 11 juli 2022 @ 12:04:55 #85
335263 freaky40
pi_205306692
Dat worden vanzelf wel weer spraakmakende deelnemers. Ze casten daar gewoon op. Er moet altijd bij enkele deelnemers 'een steekje los zitten' anders worden ze niet gecast want er moet wel TV gemaakt worden. Overigens niet alleen bij deze show...
Allemaal cabaretteketet!
pi_205306746
Kan ik een aparte thread openen voor de RL serie van Jacob?
pi_205307191
quote:
1s.gif Op maandag 11 juli 2022 12:12 schreef Za het volgende:
Kan ik een aparte thread openen voor de RL serie van Jacob?
Dit moet zeker gebeuren!
  maandag 11 juli 2022 @ 19:39:41 #88
403253 Meke
after all this time? always.
pi_205310324
Ik denk inderdaad dat een apart topic geen overbodige luxe is als Videoland een hele week voorloopt :o
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 11 juli 2022 @ 20:06:47 #89
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_205310671
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 19:39 schreef Meke het volgende:
Ik denk inderdaad dat een apart topic geen overbodige luxe is als Videoland een hele week voorloopt :o
Dit topic gaat over de uitzendingen die via RTL4 te zien zijn.
Ik zal een topic openen voor degene die via Videoland vooruit kijken.
Dus s.v.p. geen spoilers hier over afleveringen die nog niet via RTL4 te zien zijn geweest...

VIDEOLAND Topic: TV / [VIDEOLAND] B&B Vol Liefde voor de vooruitkijkers

[ Bericht 11% gewijzigd door MadMaster op 11-07-2022 20:12:58 ]
pi_205310941
Jaaaaaaaaa *O*
pi_205310951
Ohja die jantje van Amsterdam lookalike was ik al vergeten
  maandag 11 juli 2022 @ 20:40:48 #92
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205310972
Gezellig met je ex :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205310998
Hans:
  maandag 11 juli 2022 @ 20:44:36 #94
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205311010
52 :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205311036
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 20:44 schreef AgnesGru het volgende:
52 :D
Wat een engnek :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205311116
Leuk begin alweer. Die net in het voorstukje met zijn 'lekkel lepeltje lepeltje' lijkt me wel de spraakmaker van de serie te worden. Maar misschien zit ik er wel helemaal naast.
pi_205311271
Zit er al 4 jaar maar moet nog open gaan.
  maandag 11 juli 2022 @ 21:07:53 #98
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_205311284
Zij is zo niet makkelijk..
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_205311342
Oostenrijk is net als vorig jaar kritisch :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_205311401
Bij Denise zit er wel geld zeg, phoe phoe.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')