De vorige keer was het een stuk opmerkelijker dan nu wel. Met de vrij en indi achterinquote:Op zaterdag 4 september 2021 09:55 schreef De_Pel het volgende:
Gaalgod transferwaardegenot.
2 spelers van Feyenoord (en 2 spelers uit de Feyenoordjeugd) in de basis.
De Vrij beste verdediger van het toernooi 😎quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
De vorige keer was het een stuk opmerkelijker dan nu wel. Met de vrij en indi achterin
Gernot heeft pas 1 interland gespeeld dus die kan ook nog wisselenquote:Op zaterdag 4 september 2021 10:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De Vrij beste verdediger van het toernooi 😎
Maar hij begint pas net en Geertgod is nog geblesseerd.
Milambo is natuurlijk ook een kwestie van tijd…
Bijlow, Malacia, Til, Pedersen, Aursnes, Sinisterra en Jahanbakhsh?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:05 schreef De_Pel het volgende:
Wel bizar eigenlijk, als alles een beetje meezit en teams en spelers ontwikkelen zich goed, dan sta je zo weer met 8-9 internationals in de basis.
Deze periode sowieso al 7(?) man bij de nationale teams?
Senesi zit er volgens mij ook nog wel redelijk dicht tegenaan. Dessers is Nigeriaans international dacht ik?quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bijlow, Malacia, Til, Pedersen, Aursnes, Sinisterra en Jahanbakhsh?
Kökcü ook nog trouwens dus dat zijn er al 8
Niet echt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Senesi zit er volgens mij ook nog wel redelijk dicht tegenaan. Dessers is Nigeriaans international dacht ik?
Vorig jaar voorselectie = redelijk dichtbij.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet echt.
Dessers heeft 1 interland gespeeld voor Nigeria ja.
Hij heeft vorig jaar oktober inderdaad 1x in een voorselectie van 37 spelers gezeten.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorig jaar voorselectie = redelijk dichtbij.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij heeft vorig jaar oktober inderdaad 1x in een voorselectie van 37 spelers gezeten.
zo'n type zal het wel worden ja als er nog wat bijkomt achterinquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:58 schreef hhh38 het volgende:
Is het een idee om die oud-PSVer Jörgensen op te pikken voor de breedte in de verdediging? 1 jarig contractje en dan kan je er niet veel aan verliezen.
Moet ie wel even Til opstellen in plaats van de vrij waardeloze Klaassen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
vooral zelf verdiend toch? eerst hapsie definitief voorbij gestreefd en er zijn weinig alternatieven die beter in het profiel van Van Gaal passenquote:
uit een artikel van de correspondentquote:Van Gaals concentratie op het proces in plaats van op de uitkomst maakt dat hij een voorliefde heeft voor spelers die willen leren. Zoals Bart Vlietstra in The Guardian memoreerde,
Het stuk in The Guardian.had verdediger Bruno Martins Indi in zijn kennismakingsgesprek met Van Gaal eerbiedwaardig gezegd dat hij ‘echt heel graag beter wilde worden. Ik ga heel veel aan u vragen.’
Van Gaal: ‘Dat is mooi, want ik kan je daarbij helpen.’
Martins Indi: ‘Echt?’
Van Gaal, stralend: ‘Ik hou nu al van je, Bruno.’
Ja, dat klinkt wel als Louis.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vooral zelf verdiend toch? eerst hapsie definitief voorbij gestreefd en er zijn weinig alternatieven die beter in het profiel van Van Gaal passen
kan meedoen in de aanval (nog zonder goede voorzet, dat wel), al heel zijn leven back en is jong
types als Van Aanholt kan hij denk ik niet veel mee![]()
een beetje dit:
[..]
uit een artikel van de correspondent
Van de huidige basisspelers zijn enkel Toornstra, Trauner, Linssen en Senesi geen deel van de nationale ploeg inderdaad. Toorn en Linssen lijkt mij vrij kansloos maar bij Senesi en zeker Trauner zou dit toch wel moeten veranderen binnenkort.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat Trauner nu ineens in aanzien gaat stijgen daar? Neem aan dat ze één van de betere verdedigers van hun eigen competitie niet over het hoofd zien. Misschien hebben ze gewoon 4 betere of is ie inmiddels te oud.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van de huidige basisspelers zijn enkel Toornstra, Trauner, Linssen en Senesi geen deel van de nationale ploeg inderdaad. Toorn en Linssen lijkt mij vrij kansloos maar bij Senesi en zeker Trauner zou dit toch wel moeten veranderen binnenkort.
Ja oke, maar een hoop bondscoaches zouden het niet hebben aangedurfd.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vooral zelf verdiend toch? eerst hapsie definitief voorbij gestreefd en er zijn weinig alternatieven die beter in het profiel van Van Gaal passen
kan meedoen in de aanval (nog zonder goede voorzet, dat wel), al heel zijn leven back en is jong
types als Van Aanholt kan hij denk ik niet veel mee![]()
een beetje dit:
[..]
uit een artikel van de correspondent
dat wordt cashen na qatarquote:
Hahah, deze man denkt dat Turkije het wk haalt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt cashen na qatar
al zullen kokcu en sini wel al niet meer bij ons spelen dan denk ikmisschien malacia en zelfs bijlow al niet meer mochten er echt goede clubs zich melden voor hen volgende zomer
Van die 4 + Senesi verwacht ik inderdaad dat er 3 vertrekken komende zomer.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat wordt cashen na qatar
al zullen kokcu en sini wel al niet meer bij ons spelen dan denk ikmisschien malacia en zelfs bijlow al niet meer mochten er echt goede clubs zich melden voor hen volgende zomer
meidquote:Op zaterdag 4 september 2021 20:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hahah, deze man denkt dat Turkije het wk haalt.
Wat matig, geen bitcoin comeback.quote:
okequote:Op zaterdag 4 september 2021 20:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat matig, geen bitcoin comeback.
Zojuist heeft Oostenrijk 5-2 verloren bij Israel (waar Marciano in de basis stond). Op zijn plek stond een aanvallende middenvelder van Köln die er niks van bakt. Als Trauner het goed blijft doen bij Feyenoord zit ie er volgende keer wel weer bij lijkt mij.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk je dat Trauner nu ineens in aanzien gaat stijgen daar? Neem aan dat ze één van de betere verdedigers van hun eigen competitie niet over het hoofd zien. Misschien hebben ze gewoon 4 betere of is ie inmiddels te oud.
Wacht, een aanvallende middenvelder in de verdediging?quote:Op zondag 5 september 2021 00:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zojuist heeft Oostenrijk 5-2 verloren bij Israel (waar Marciano in de basis stond). Op zijn plek stond een aanvallende middenvelder van Köln die er niks van bakt. Als Trauner het goed blijft doen bij Feyenoord zit ie er volgende keer wel weer bij lijkt mij.
Baseerde dit op de opstelling die op transfermarkt.de stond maar die is anders dan die van Livescorequote:Op zondag 5 september 2021 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wacht, een aanvallende middenvelder in de verdediging?
Dan deed hij het dus niet prima.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:38 schreef fetX het volgende:
Malacia deed het prima op een momentje na uiteraard.
Tja dan doet niemand het ooit prima. Ja dit was een grove fout, maar het zijn debuut. Elke verdediger wordt wel eens gepasseerd. Elke aanvaller mist wel eens een kans. Elke middenvelder laat wel eens een man lopen.quote:
Zeker, maar wel een vreemde redenering dat je dan verder niet meer prima kunt spelen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel eens hoor, dit kost je normaal gesproken gewoon een goal.
Dat had inderdaad wel gekund ja.quote:Op zondag 5 september 2021 11:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker, maar wel een vreemde redenering dat je dan verder niet meer prima kunt spelen.
Ik ben er niet zo kapot van nee.quote:Op zondag 5 september 2021 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij vond van niet? Het was allemaal nog vrij behoedzaam, maar hij deed het wel goed.
Dit dus. Was in ieder geval al een stuk beter dan afgelopen woensdag.quote:Op zondag 5 september 2021 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij vond van niet? Het was allemaal nog vrij behoedzaam, maar hij deed het wel goed.
Hoeveel verschillende linksbacks hebben we de afgelopen jaren daar eigenlijk gehadquote:Op zondag 5 september 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De lat ligt voor die positie niet al te hoog, dat speelt ook mee.
Dat is waar, ik zou hem daar ook neerzetten hoor en maar hopen dat hij nog wat kan ontwikkelen.quote:Op zondag 5 september 2021 11:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De lat ligt voor die positie niet al te hoog, dat speelt ook mee.
Lang genoeg geduurd.quote:Op zondag 5 september 2021 11:39 schreef Scrummie het volgende:
Mooi dat onze keeper nu de eerste keeper van het Nederlands elftal is.
dat klopt, voetbal is een spel van foutenquote:Op zondag 5 september 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel eens hoor, dit kost je normaal gesproken gewoon een goal.
En die van De Ligt, van De Vrij én van Dumfries.quote:Op zondag 5 september 2021 11:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
geldt ook voor de fout van gini, overigens
ohjaquote:Op zondag 5 september 2021 12:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En die van De Ligt, van De Vrij én van Dumfries.
Is dat nu echt nog zo erg ja? Ik heb dit seizoen nog niet veel wedstrijden kunnen zien vanwege vakanties.quote:Op zondag 5 september 2021 11:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb het gisteren niet gezien maar ben zelf ook niet zo kapot van Malacia. Hij maakt echt te vaak blundertjes die grote kansen of zelfs goals opleveren en hij lijkt dat maar niet uit zijn spel te krijgen.
Voor oranje zou hij nu mijn eerste keuze zijn maar dat is echt wegens gebrek aan beter.
Nee klopt, was ook gewoon een blundertje/grote fout. Maar ja, jong, debuut, verder redelijk prima. Vond het wel mooi hoe hij het ook gelijk te horen kreeg van oa De Vrij en Bijlow.quote:Op zondag 5 september 2021 12:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ohja
maar die van malacia was wel helemaal zonder enige aanleiding, wijnaldum werd nog onder druk gezet en ook bij dat gekluts bij de ligt en de vrij was er in ieder geval een tegenstander in de buurt
that's another cook
het leukste vond ik na afloop toen hij een beetje bangig bij Van Gaal stond, maar met een glimlach weg ging toen hij een complimentje kreeg met een duim omhoogquote:Op zondag 5 september 2021 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee klopt, was ook gewoon een blundertje/grote fout. Maar ja, jong, debuut, verder redelijk prima. Vond het wel mooi hoe hij het ook gelijk te horen kreeg van oa De Vrij en Bijlow.
Roya 2face!quote:Op zondag 5 september 2021 12:26 schreef aTypisch het volgende:
noem maar eens wat nederlandse linksbacks die er beter op stonden rond zijn leeftijd
Van Gaal is echt geweldig voor spelers op die leeftijd. Kan me heel goed voorstellen dat een Van Dijk vaak zat denkt 'donder op gek' maar die jonge kereltjes lopen allemaal met 'm weg.quote:Op zondag 5 september 2021 12:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het leukste vond ik na afloop toen hij een beetje bangig bij Van Gaal stond, maar met een glimlach weg ging toen hij een complimentje kreeg met een duim omhoog
na een periode cor pot, de wolf en advocaat horen praten over voetbal kan ik mij goed voorstellen dat je wel blij wordt van Louis jaquote:Op zondag 5 september 2021 12:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Van Gaal is echt geweldig voor spelers op die leeftijd. Kan me heel goed voorstellen dat een Van Dijk vaak zat denkt 'donder op gek' maar die jonge kereltjes lopen allemaal met 'm weg.
Veel minder gelukkig, het was eigenlijk alleen tegen Utrecht echt erg dit seizoen. Maar goed dat kostte wel twee goals.quote:Op zondag 5 september 2021 12:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dat nu echt nog zo erg ja? Ik heb dit seizoen nog niet veel wedstrijden kunnen zien vanwege vakanties.
2 jaar geleden had ie echt nog om de haverklap domme tackles en dat ie compleet uit positie liep, dat is er wel echt bijna uit volgens mij.
prima atypisch act weerquote:Op zondag 5 september 2021 12:27 schreef aTypisch het volgende:
de reserverol van burger bij Sparta gaf Granny nog vertrouwen, maar Malacia is hij nog niet zo kapot van
GENOT
Klopt. Maar Aursnes nog niet meegeteld als 1 van onze basisspelers.quote:Op zaterdag 4 september 2021 11:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Senesi en Kokcu weg voor 30+, de rest vasthouden, dan kun je zowaar eens aan een leuk team bouwen.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van die 4 + Senesi verwacht ik inderdaad dat er 3 vertrekken komende zomer.
Eigenlijk sinds begin dit kalenderjaar komt het nauwelijks meer voor volgens mij. Tegen Utrecht inderdaad, dat was heel erg slecht. Mijns inziens terecht dat hij bij de selectie zit en ook minuten krijgt. Zeker Blind op lb kan echt niet meer.quote:Op zondag 5 september 2021 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel minder gelukkig, het was eigenlijk alleen tegen Utrecht echt erg dit seizoen. Maar goed dat kostte wel twee goals.
Die vaak slecht getimede tackles om zich te redden wanneer ie uit positie liep zijn er gelukkig wel uit.
Senesi heeft volgende transferzomer nog maar een eenjarig contract. Hopelijk doet Arnesen daar nog wat aan.quote:Op zondag 5 september 2021 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Senesi en Kokcu weg voor 30+, de rest vasthouden, dan kun je zowaar eens aan een leuk team bouwen.
Wat dat betreft heel jammer dat je nu niet vast een talent a la vd Ven hebt kunnen vastleggen als toekomstig vervanger.
(Geloof er zelf ook weinig van)
ik denk dat sini nog eerder weg is dan kokcuquote:Op zondag 5 september 2021 13:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Senesi en Kokcu weg voor 30+, de rest vasthouden, dan kun je zowaar eens aan een leuk team bouwen.
Wat dat betreft heel jammer dat je nu niet vast een talent a la vd Ven hebt kunnen vastleggen als toekomstig vervanger.
(Geloof er zelf ook weinig van)
Oh tuurlijk anders had ik Marciano ook nog mee moeten tellen.quote:Op zondag 5 september 2021 13:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt. Maar Aursnes nog niet meegeteld als 1 van onze basisspelers.
Als ie zo blijft spelen zekerquote:Op zondag 5 september 2021 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk dat sini nog eerder weg is dan kokcu
Wie is Rutger ?quote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Rutger laat overigens weten dat je bij negativiteit geblokkeerd wordt.
Even een waarschuwing voor ons allemaal.
quote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kan je gewoon zolderkamerautist zeggen?quote:Op zondag 5 september 2021 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat vind ik wel een erg negatieve term.quote:Op maandag 6 september 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon zolderkamerautist zeggen?
Ik denk dat dit je laatste waarschuwing is.quote:Op maandag 6 september 2021 10:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan je gewoon zolderkamerautist zeggen?
quote:Op maandag 6 september 2021 11:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een erg negatieve term.
quote:Op maandag 6 september 2021 11:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik denk dat dit je laatste waarschuwing is.
Ik zou uitkijken Scrummie, voor je het weet heeft Zolderkamerautist je nummer te pakken en gaat ie je midden in de nacht in een dronken bui giechelend bellen.quote:
Gewoon pushmeldingen aanstaanquote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef aTypisch het volgende:
zo over die gozer doen maar dan wel elke dag f5'en of hij nog een tweetje heeft geplaatst
stelletje wijven
misschien een willekeurige optie voor achterin geloof ikquote:Op maandag 6 september 2021 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat er nog wat gebeuren dan, alleen uitgaand kan nog maar toch?
wat probeer je?quote:Op maandag 6 september 2021 11:19 schreef aTypisch het volgende:
zo over die gozer doen maar dan wel elke dag f5'en of hij nog een tweetje heeft geplaatst
stelletje wijven
GE(R)NOTquote:Op maandag 6 september 2021 16:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jo hij is ff bijgewerkt.
Enne, de vorige staat al tijdje online maar niemand heeft verstopte Dick nog gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 6 september 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
GE(R)NOT
Alleen Heracles klopt niet meer, verder lekker gewerkt pik.Dick kijkt van bovenaf mee. Hij heeft zijn bonus nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Heb er even weer een JPG van gemaakt:quote:Op maandag 6 september 2021 16:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jo hij is ff bijgewerkt.
Enne, de vorige staat al tijdje online maar niemand heeft verstopte Dick nog gevonden.
Woensdag (9 uur in de ochtend).quote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
Op welke dag komt eigenlijk elke week die nieuwe aflevering van dat disneygebeuren uit?
Staat erin ouwe dibbes.quote:Op maandag 6 september 2021 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er even weer een JPG van gemaakt: [ afbeelding ]
@:onlogisch doe eens wat moderator werk en pas de OP even aan met dit plaatje.
Woensdagquote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
Op welke dag komt eigenlijk elke week die nieuwe aflevering van dat disneygebeuren uit?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:36 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zeker. Al denk ik niet dat oma er dit keer veel tweets aan zal spenderen.
Dat ze uberhaupt nu nog met Covid bubbels werken.quote:
Nee hoor, gewoon volgens de regels.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konterman komt uit Rouveen geloviger krijg je ze niet natuurlijk wel onterecht dat die andere drie weggestuurd zijn.
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon volgens de regels.
Gewoon oliedom.
Het is vooral een beetje lullig (voor die drie jongens, die andere twee zijn gewoon oliedom). De regels zijn vrij duidelijk, die kan je te streng vinden of wat dan ook, maar ze zijn er wel. Zodra je in contact komt met iemand buiten de bubbel, of er nou geneukt is of dat ze alleen in dezelfde ruimte aanwezig waren, dan moet je naar huis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.
De drie die op het geluid af kwamen dan ook naar huis sturen lijkt mij een beetje te streng.
Ze gingen vast niet die kant op om te vragen of het wat zachter kon....quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.
De drie die op het geluid af kwamen dan ook naar huis sturen lijkt mij een beetje te streng.
Kökcü tegen Berghuis straksquote:Op dinsdag 7 september 2021 20:20 schreef Caland het volgende:
En Kokcu basis tegen Oranje straks
Wat hebben we zo opeens een hoop (spelende) internationals
Komend weekend nog een keerquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Allemaal leuk dat Nederlands elftal en goed om te zien dat Bijlow zich geruisloos zonder centje pijn nu eerste keeper mag noemen, maar godverdomme wat is een weekend zonder Feyenoord saai zeg.
Gelukkig dan dinsdag gelijk weer...quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komend weekend nog een keer
Wat is de hoogste transfersom ooit voor een keeper in de Eredivisie?
Zonde, maar dit kan gebeuren. Voor de rest 3 prima tot uitstekende wedstrijden gekeept. En beter bij een 6-0 stand dan bij een achterstand of een 1-0 voorsprong. Dit doet die nooit meer.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
Wel echt zonde dat je na 2 goede wedstrijden keepen nog die laatste tegengoal krijgt waar Bijlow zelf een groot aandeel in had na die zaadbal ook van Rensch.
Ik heb liever dat hij dit bij het NL elftal doet dan bij Feyenoord. En hij blijft toch wel staan.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zonde, maar dit kan gebeuren. Voor de rest 3 prima tot uitstekende wedstrijden gekeept. En beter bij een 6-0 stand dan bij een achterstand of een 1-0 voorsprong. Dit doet die nooit meer.
Heeft ook met concentratie te maken. Bij 1-0 was dit nooit gebeurdquote:Op dinsdag 7 september 2021 22:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Zonde, maar dit kan gebeuren. Voor de rest 3 prima tot uitstekende wedstrijden gekeept. En beter bij een 6-0 stand dan bij een achterstand of een 1-0 voorsprong. Dit doet die nooit meer.
Ik weet niet wanneer ie precies bij ons aansloot, maar heeft in juni wel gewoon nog 4 wedstrijden in Noorwegen gespeeld inderdaad.quote:Op dinsdag 7 september 2021 22:54 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ook Aursnes erin gekomen, Til met de goal.
Aardige roofbouw wordt er wel op die Pedersen gepleegd trouwensDie kwam ook uit een lopend seizoen toch?
Advocaat is, zeker achteraf gezien, een jaar te lang gebleven.quote:Op woensdag 8 september 2021 09:52 schreef Slobeend het volgende:
Tweede aflevering gezien. Eigenlijk zie je aan de gezichten dat iedereen baalde van de slechte coaching van Dick. Van Persie had ook duidelijk andere ideeën.
Bepaal jij niet.quote:Op woensdag 8 september 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, dit topic is er niet voor niets; VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
Denemarken is ook wel flink aan het schroeien deze kwalificatie. De verdedigers zullen ook niet veel soeps zijnquote:Op woensdag 8 september 2021 13:08 schreef macca728 het volgende:
Is die Marciano gewon heel slecht of zo ? GIsteren weer 5-0 verloren met Israël.
Je krijgt de Feyenoorder niet uit het Feyenoord topic!quote:Op woensdag 8 september 2021 11:49 schreef Scrummie het volgende:
Jongens, dit topic is er niet voor niets; VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021
22 voor en 0 tegen, koekoek. Maar dit zou ik niet op de keeper schuiven zeg ik zonder er iets van te hebben gezien nee.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denemarken is ook wel flink aan het schroeien deze kwalificatie. De verdedigers zullen ook niet veel soeps zijn
Tja Kökcü heeft gisteren ook met 6-1 verloren.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:08 schreef macca728 het volgende:
Is die Marciano gewon heel slecht of zo ? GIsteren weer 5-0 verloren met Israël.
En die hield er ook weinig ballen uit.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tja Kökcü heeft gisteren ook met 6-1 verloren.
VBL / [Disney+] Feyenoorddocu: Dat ene woord - Vanaf 01-09-2021quote:Op woensdag 8 september 2021 15:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van Persie god training geven in de Disney docu
Die andere was mooier. (en die van Pavlidis)quote:Op woensdag 8 september 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vond dit eigenlijk niet eens zo’n hele mooie maar oké
Dit meen je niet toch?quote:Op woensdag 8 september 2021 21:32 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik vond dit eigenlijk niet eens zo’n hele mooie maar oké
Het zal smaak zijn, maar vond die tegen Fortuna mooier ja. Of bijvoorbeeld een goal waar een verdediging helemaal lek wordt gespeeld en eindigt met een simpel intikkertje.quote:Op woensdag 8 september 2021 23:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit meen je niet toch?
Hij verdiende sowieso de prijs omdat die andere goal van hem ook zo mooi was, maar ik vond dit wel echt speciaal.
Dat jaquote:Op donderdag 9 september 2021 08:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zal smaak zijn, maar vond die tegen Fortuna mooier ja. Of bijvoorbeeld een goal waar een verdediging helemaal lek wordt gespeeld en eindigt met een simpel intikkertje.
quote:Op donderdag 9 september 2021 07:41 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)n-weer-mee~aeec2f82/
Die eerste van m tegen PSV toenquote:Op donderdag 9 september 2021 00:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het wel mooi dat ik bij de headliner ‘Senesi maakt goal van het jaar’ dacht ‘welke goal?’. Dat maak je bij een verdediger niet vaak mee
Overigens zijn goal tegen ADO vond ik mooier dan die tegen Fortuna. Ja de goal tegen Fortuna was technisch beter en zat een hoop minder geluk bij, maar de goal tegen ADO was spectaculairder en zowat onmogelijk te repliceren. In twintig jaar denk ik de bijzonderste goal die ik in de Kuip heb gezien (die van Achahbar tegen Heerenveen in 15/16 komt wel dicht in de buurt). Het korte applausje wat hij na de goal ietwat verlegen in ontvangst nam was oprecht een prachtig moment.
Die tegen Heerenveen was mogelijk nog mooier:quote:
Je hebt gelijk, ik heb deze periode verdrongen en was deze goal helemaal vergetenquote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die tegen Heerenveen was mogelijk nog mooier:
Die aanname alleen al, Alleen een beetje vergeten goal omdat hij in die reeks van zeven wedstrijden viel en iedereen wilde die periode zo snel mogelijk vergeten. In die periode maakte Vilhena tegen AZ ook één van de mooiste goals die ik ooit van ons heb gezien, daar heeft nooit iemand het over omdat het verder zo’n kansloos slechte wedstrijd was
Vond die van Senesi (veel) mooier.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die tegen Heerenveen was mogelijk nog mooier:
Ik vond die van Senesi zelf iets mooier. Die is spectaculairder maar bij Achahbar zit er mogelijk nog meer gevoel bij, hij neemt een lastige bal aan met de borst en laat hem zelf zo omhoog springen. Totaal geen geluk zit erbij. Denk dat bij die van Achahbar voor veel meetelt dat het verder een afgrijselijke wedstrijd was die door velen zo snel mogelijk verdrongen is, ook dat haalt sier van een goal.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vond die van Senesi (veel) mooier.
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb deze periode verdrongen en was deze goal helemaal vergeten
Dat verdedigen bij de 1-2___
Ik was die hele periode gelukkig vergeten totdat jullie er nu weer over beginnen.quote:Op donderdag 9 september 2021 13:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch grappig dat een aantal schitterende goals vergeten zijn omdat ze in één van de slechtste periodes ooit vielen.
Zou toch wat geweest zijn als ze hem wel hadden gekocht.quote:Op donderdag 9 september 2021 14:26 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, die van Tony tegen AZ weet ik nog wel, vooral omdat Monaco door die pot "oh nee, toch niet" zei over de miljoenen die ze voor Van Beek wilden betalen
quote:Op donderdag 9 september 2021 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond die van Senesi zelf iets mooier. Die is spectaculairder maar bij Achahbar zit er mogelijk nog meer gevoel bij, hij neemt een lastige bal aan met de borst en laat hem zelf zo omhoog springen. Totaal geen geluk zit erbij. Denk dat bij die van Achahbar voor veel meetelt dat het verder een afgrijselijke wedstrijd was die door velen zo snel mogelijk verdrongen is, ook dat haalt sier van een goal.
Kan mij herinneren dat te Vrede een keer tegen Utrecht op dezelfde manier scoorde als vPersie tegen Spanje. Ook die goal zie je nooit meer ergens terug
quote:
Godver, ik keek hem al een halfuur geleden terug en ik zag dat ie een stuk minder mooi was dan in mijn herinneringquote:
quote:Op donderdag 9 september 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godver, ik keek hem al een halfuur geleden terug en ik zag dat ie een stuk minder mooi was dan in mijn herinneringhoopte dat niemand hem ging terugkijken
Ik zag de gelijkenis wel een beetje hoor. Een soort ALDI versie van die goalquote:Op donderdag 9 september 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godver, ik keek hem al een halfuur geleden terug en ik zag dat ie een stuk minder mooi was dan in mijn herinneringhoopte dat niemand hem ging terugkijken
Is een zelfde soort goal natuurlijk maar in mijn herinnering was ie bijna net zo mooi en dat is niet bepaald het gevalquote:Op donderdag 9 september 2021 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zag de gelijkenis wel een beetje hoor. Een soort ALDI versie van die goal
Lijkt er niet eens op.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook niet een zelfde soort goal.
Dat natuurlijk wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook niet een zelfde soort goal.
Alleen omdat het dan beide kopgoals zijn? Voor de rest zie ik niet echt veel overeenkomsten eigenlijk.quote:
Voorzet vanuit het middenveld op de loop gegeven, de kopbal valt nagenoeg op dezelfde manier in het goal. Alleen de duik+loopactie zijn bij Robin veel spectaculairder, plus de goal valt uit de omschakeling.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen omdat het dan beide kopgoals zijn? Voor de rest zie ik niet echt veel overeenkomsten eigenlijk.
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal inmiddels dat er geen wedstrijd is dit weekend. Ik had wel in om onze nieuwe aanwinsten in actie te zien komen.
Ook totaal geen filmpjes of andere onzin vanuit Feyenoord over trainingen enzo. WANBELEID
Zeker, en Sinisterra die gewoon rustig terug kan komen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.
Mitta doet het best goed in de zandbakquote:Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, waar hebben we het overEen goal van een gestopte voetballer vs een goal van een actieve voetballer die al lang gestopt had moeten zijn omdat ie er geen reet van kan.
Het is een vrije trap op de veld van de tegenstander.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voorzet vanuit het middenveld op de loop gegeven, de kopbal valt nagenoeg op dezelfde manier in het goal. Alleen de duik+loopactie zijn bij Robin veel spectaculairder, plus de goal valt uit de omschakeling.
Ik was een paar dagen terug helemaal vergeten dat we Dessers en Nelson nog hadden gehaald. Dat krijg je als je ze niet in actie ziet.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal inmiddels dat er geen wedstrijd is dit weekend. Ik had wel in om onze nieuwe aanwinsten in actie te zien komen.
Ook totaal geen filmpjes of andere onzin vanuit Feyenoord over trainingen enzo. WANBELEID
Ik geef toch aan dat de goal van vPersie uit de omschakeling is en die van te Vrede niet (bij het benoemen van de verschillen)quote:Op donderdag 9 september 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een vrije trap op de veld van de tegenstander.
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Mijn fout.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat de goal van vPersie uit de omschakeling is en die van te Vrede niet (bij het benoemen van de verschillen)
Kan gebeuren. Ik post ook wel eens foutjesquote:Op donderdag 9 september 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Mijn fout.
Ja erg fijn!!!quote:Op donderdag 9 september 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.
Als het geld er is deze winter zeker proberen te verlengen ja. Wat mij betreft met de afspraak dat Feyenoord en Senesi aankomende zomer naar een goede club gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:07 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat ze het contract van Senesi inderdaad gaan verlengen.
Aan de andere kant wordt ie wel 25 dit seizoen, dus ook als ze het contract wel verlengen is het misschien een mooi moment om hem te verkopen. Anders gaat ie nooit meer 20 miljoen opleveren.
Joden hebben een feestje waardoor uiteindelijk deze wedstrijd verplaatst moet wordenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is er dit weekend weer geen wedstrijd?
Altijd maar weer die teringjodenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joden hebben een feestje waardoor uiteindelijk deze wedstrijd verplaatst moet worden
Ik vind dat Feyenoord wel de excuses mag eisen van die Israelbond die altijd over onze supporters lopen te janken.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar weer die teringjoden
@:cidi geintje man
Op werk de eerste helft kijken genotquote:Op donderdag 9 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoord wel de excuses mag eisen van die Israelbond die altijd over onze supporters lopen te janken.
Spelen op dinsdagmiddag, gadverdamme.
Ik werk thuis.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Op werk de eerste helft kijken genot
Die kunnen roken onder de douche.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, de Israëlische vrouwen zijn al uitgenodigd in het hotel dus
Daar gaan meer joden in de kont genomen worden dan op 27 januari twee jaar terugquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, de Israëlische vrouwen zijn al uitgenodigd in het hotel dus
Heeft Martin die laatste dag even de honneurs waargenomen?quote:
quote:Op vrijdag 10 september 2021 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Er is mogelijk weer een Afrikaantje op komst
wie moet het dan doen?quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toornstra captain. Ik ben het niet eens met deze keuze.
quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon iemand die wel een nek heeft
Iemand anders dan de Toornquote:
Kan me niet voorstellen dat Slot Toornstra aanvoerder maakt en hem er vervolgens naast zet, waardeloos dit.quote:Op vrijdag 10 september 2021 17:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toornstra captain. Ik ben het niet eens met deze keuze.
Nouja het overkwam Fer ook best snel. Slot heeft tot dusver weinig moeite gehad met stevige beslissingen. Uiteindelijk wint Aursnes wel de concurrentiestrijd verwacht ik, maar hoop dat het niet te lang duurt.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Slot Toornstra aanvoerder maakt en hem er vervolgens naast zet, waardeloos dit.
Toornstra in de basis en Aursnes op de bank kan echt niet.![]()
Daar geloof ik niets van. Als Toornstra speelt zal het zijn omdat Slot hem beter vind, niet omdat ie toevallig die band om heeft.quote:Op vrijdag 10 september 2021 18:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Slot Toornstra aanvoerder maakt en hem er vervolgens naast zet, waardeloos dit.
Toornstra in de basis en Aursnes op de bank kan echt niet.![]()
Precies. Hij zei ook dat ‘ie Toornstra gewoon had doorgeschoven omdat hij (onder Dick) ook tweede aanvoerder was. Maar die durft hem echt wel op de bank te zettenquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Als Toornstra speelt zal het zijn omdat Slot hem beter vind, niet omdat ie toevallig die band om heeft.
vindquote:Op vrijdag 10 september 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Als Toornstra speelt zal het zijn omdat Slot hem beter vind, niet omdat ie toevallig die band om heeft.
Ik kan me niet voorstellen dat dat binnen het contract is geregeld.quote:Op vrijdag 10 september 2021 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ergens hoop ik wel dat Til iets minder zijn best gaat doen. Straks haalt Spartak hem nog terug in de winter.
Ja de usual suspects op twitter gaan volledig los, maar wacht toch liever eerst de reactie van Beltman zelf afquote:
Ja dan kan je de club wel opheffen, ofzo.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:46 schreef Pistolero het volgende:
Dat onder 21 is echt dramatisch slecht, tering zeg.
Je moet per se kampioen worden om een kans te maken om te promoveren, maar de eerste wedstrijd tegen NAC ging al verloren en nu gaan ze waarschijnlijk ook verliezen van ADO.![]()
Straks degradeer je nog naar divisie 2 van de -21 competitie en kan je die Tweede Divisie, laat staan de KKD, al helemaal op je buik schrijven voor de komende jaren. Met als gevolg dat de echte talenten nog eerder vertrekken(of uberhaupt al niet eens meer komen) en je in een vicieuze cirkel terecht komt waar je niet meer uitkomt tenzij er opeens een suikeroom is die er miljoenen in gaat pompen
Feyenoordgoden, wat een club is het toch ook.
Vooral lekker positief blijven ja, zo komt de club er wel.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dan kan je de club wel opheffen, ofzo.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:46 schreef Pistolero het volgende:
Je moet per se kampioen worden om een kans te maken om te promoveren, maar de eerste wedstrijd tegen NAC ging al verloren en nu gaan ze waarschijnlijk ook verliezen van ADO.![]()
Straks degradeer je nog naar divisie 2 van de -21 competitie en kan je die Tweede Divisie, laat staan de KKD, al helemaal op je buik schrijven voor de komende jaren. Met als gevolg dat de echte talenten nog eerder vertrekken(of uberhaupt al niet eens meer komen) en je in een vicieuze cirkel terecht komt waar je niet meer uitkomt tenzij er opeens een suikeroom is die er miljoenen in gaat pompen
wat is het alternatief dan?quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:46 schreef Pistolero het volgende:
De KNVB heeft in 2019 de hele pyramide omgegooid qua beloftenteams. Letterlijk elke -21 zit in in de pyramide, het is onmogelijk om niét in de pyramide te zitten.quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat is het alternatief dan?
er is amper budget om het eerste goed in te richten, als dat op orde is kun je kijken naar een langetermijnplan voor Jong Feyenoord (zoals ze probeerde met gasten als Antonucci, maar toen kwam de krona)
ben al lang blij dat ze in ieder geval in die piramide zitten
ah okay, zo goed heb ik het blijkbaar niet gevolgd wat betreft de verplichtingquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De KNVB heeft in 2019 de hele pyramide omgegooid qua beloftenteams. Letterlijk elke -21 zit in in de pyramide, het is onmogelijk om niét in de pyramide te zitten.
En er is voor Feyenoordbegrippen juist veel geld in -21 gepompt. Gasten als Skogen, Johnsen, Bernardo Silva en Zahui zijn aangetrokken met relatief hoge salarissen met als doel om direct door te stoten naar de Tweede Divisie.
Mag ie dan ook niet op de training een partijvorm tegen Marciano doen? Mag ie ook niet tegen PSV spelen omdat Zahavi daar zit? Of hoe werkt dit precies?quote:De club wil zo voorkomen dat de Iraniër in de toekomst mogelijk niet meer uit kan komen voor de nationale ploeg, iets wat een gevolg kan zijn voor sporters uit Iran die uit komen tegen Israëlische sporters.
Hij mag wel samenspelen met Israëliërs en tegen Israëliërs spelen in een nationale competitie, het geldt alleen in internationale competitiesquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Nog even over die Jahanbaksh he. Ik lees in dat stuk op de site van Feyenoord dus dit:
[..]
Mag ie dan ook niet op de training een partijvorm tegen Marciano doen? Mag ie ook niet tegen PSV spelen omdat Zahavi daar zit? Of hoe werkt dit precies?
quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de usual suspects op twitter gaan volledig los, maar wacht toch liever eerst de reactie van Beltman zelf af
Wel ontzettend treurig als het waar zou zijn natuurlijk
Ik vind het eigenlijk ook wel logisch? Is gewoon zonder overleg gebeurd dus dan volgen sancties of in ieder geval een waarschuwing.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
Vind ‘t eigenlijk wel een logische verklaring. Snap ook dat het moeilijk is gezien de situatie.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is dus waar en dit is de verklaring
Ik verwacht dat het eerste is gebeurd. Zal wel iets zijn van ‘joh schitterend gebaar, maar het staat in de reglementen dat het niet zomaar kan, je hebt het niet overlegd en we kunnen geen uitzondering maken’ en dan is het ook weer goed. Dit soort dingen moeten gewoon niet uitlekken want het levert enkel stemmingsmakerij op.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
"He, Erwin, ouwe reus, prachtig gebaar maar dit is niet de bedoeling om redenen" of "Goedemiddag meneer Beltman, u krijgt een officiële waarschuwing voor het overtreden van reglement Y, regel X". Op het eerste zou ik reageren 'Ah sorry, zal niet weer gebeuren, begrijpelijk". Op het tweede; krijg de pleuris maar met je reglement en knip dat gras in het vervolg ook maar zelf.
Eens, daar zit wel wat verschil in. Feit dat het uitlekt zegt misschien ook wel wat.
Bij je moeder lekt het anders ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het eerste is gebeurd. Zal wel iets zijn van ‘joh schitterend gebaar, maar het staat in de reglementen dat het niet zomaar kan, je hebt het niet overlegd en we kunnen geen uitzondering maken’ en dan is het ook weer goed. Dit soort dingen moeten gewoon niet uitlekken want het levert enkel stemmingsmakerij op.
Alleen bij Feyenoord lekt momenteel alles uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij je moeder lekt het anders ook behoorlijk.Dit is stemmingsmakerij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij je moeder lekt het anders ook behoorlijk.Dit kan ik beamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het eerste is gebeurd. Zal wel iets zijn van ‘joh schitterend gebaar, maar het staat in de reglementen dat het niet zomaar kan, je hebt het niet overlegd en we kunnen geen uitzondering maken’ en dan is het ook weer goed. Dit soort dingen moeten gewoon niet uitlekken want het levert enkel stemmingsmakerij op.
Alleen bij Feyenoord lekt momenteel alles uit.
je wordt toch dood moe van die debielenquote:Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke storm in een glas water dus. De tokkies grijpen echt alles aan om een hetze tegen het bestuur te beginnen he?
En dan hoor je datzelfde tuig niet meer.quote:Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke storm in een glas water dus. De tokkies grijpen echt alles aan om een hetze tegen het bestuur te beginnen he?
Je moet je afvragen wie de club nou klein houden en afremmen, en wie er nu doet aan “eigenbelang boven clubbelang” dit soort figuren heeft ook gewoon een eigen agendaquote:Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf wel te beweren dat deze groep "supporters" veel meer schade heeft aanricht dan de personen waar ze zo'n hekel aan hebben. Zonder dit soort figuren had dat nieuwe stadion er 10 jaar geleden al gestaan bijvoorbeeld..quote:Op zondag 12 september 2021 11:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet je afvragen wie de club nou klein houden en afremmen, en wie er nu doet aan “eigenbelang boven clubbelang” dit soort figuren heeft ook gewoon een eigen agenda
Heerlijk loze opmerking die je op geen manier kan onderbouwen.quote:Op zondag 12 september 2021 11:11 schreef Pistolero het volgende:
Zonder dit soort figuren had dat nieuwe stadion er 10 jaar geleden al gestaan bijvoorbeeld..
Ze willen onbewust de club klein houden onder het mom van authenticiteit en sfeer. Elke vernieuwing wordt afgekeurd en het bestuur is altijd kut.quote:Op zondag 12 september 2021 11:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat deze groep "supporters" veel meer schade heeft aanricht dan de personen waar ze zo'n hekel aan hebben. Zonder dit soort figuren had dat nieuwe stadion er 10 jaar geleden al gestaan bijvoorbeeld..
Ja, dit heeft met beleid te maken.quote:Op zondag 12 september 2021 11:44 schreef Pistolero het volgende:
Nelson speelde in augustus nog wat minuten mee bij Arsenal maar zou nu een maand later zogenaamd niet wedstrijdfit zijn. Tuurlijk joh
Feyenoord en lachwekkend wanbeleid, je verwacht het niet zeg.
Ik word depressief van je constante negatieve gejammer.quote:Op zondag 12 september 2021 11:44 schreef Pistolero het volgende:
Nelson speelde in augustus nog wat minuten mee bij Arsenal maar zou nu een maand later zogenaamd niet wedstrijdfit zijn. Tuurlijk joh
Feyenoord en lachwekkend wanbeleid, je verwacht het niet zeg.
Regionale spreektaal zeker?quote:Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet wedstrijdfit.
Ben je 'm nodig, is ie er niet. Flopshow.
Het halen van spelers heeft inderdaad met beleid te maken, fijn dat je dat snapt.quote:Op zondag 12 september 2021 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dit heeft met beleid te maken.
Ben je de voorzitter van FRFC1908 misschien?
Dat positivisme rond Feyenoord is misselijkmakend en de perfecte belichaming van alles wat er al decennia lang mis is met de club.quote:Op zondag 12 september 2021 11:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik word depressief van je constante negatieve gejammer.
Lekker zwart-wit frame heb je me daar te pakken. Tussen werkelijk alles afzeiken en het positivisme waar jij het over hebt zit een hele wereld.quote:Op zondag 12 september 2021 11:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het halen van spelers heeft inderdaad met beleid te maken, fijn dat je dat snapt.
[..]
Dat positivisme rond Feyenoord is misselijkmakend en de perfecte belichaming van alles wat er al decennia lang mis is met de club.
quote:Op zondag 12 september 2021 10:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven.
In het vervolg is dit dan opgelost, gewoon niet lekken
en de kansen afmaken
door dit soort users wordt dit topic nou nooit echt een warm badquote:Op zondag 12 september 2021 11:52 schreef Pistolero het volgende:
Dat positivisme rond Feyenoord is misselijkmakend en de perfecte belichaming van alles wat er al decennia lang mis is met de club.
Wel zonde ja, had een mooi debuut al kunnen zijn. Dan zal het wel de zelfde opstelling worden als tegen Willem II, met Aursnes op 6.quote:Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet wedstrijdfit.
Ben je 'm nodig, is ie er niet. Flopshow.
Ja, en nu het feit dat hij niet wedstrijd fit is?quote:Op zondag 12 september 2021 11:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het halen van spelers heeft inderdaad met beleid te maken, fijn dat je dat snapt.
Of Dessers in de spits. Linssen links, Sini rechts. Zou ik zelf geen voorstander van zijn want Linssen op de flank is echt heel vervelend, maar wel een optie denk ik.quote:Op zondag 12 september 2021 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel zonde ja, had een mooi debuut al kunnen zijn. Dan zal het wel de zelfde opstelling worden als tegen Willem II, met Aursnes op 6.
doe niet zo verhevenquote:Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
door dit soort users wordt dit topic nou nooit echt een warm bad
manmanman
het is te hopen dat Dessers helpt tegen de kleintjes, dat niveau moet hij wel aankunnenquote:Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dessers in de spits. Linssen links, Sini rechts. Zou ik zelf geen voorstander van zijn want Linssen op de flank is echt heel vervelend, maar wel een optie denk ik.
Dat zal het wel worden ja.quote:Op zondag 12 september 2021 12:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Toornstra op rechtsbuiten en Aursnes op het middenveld. Slot ziet Linssen liever niet op rechtsbuiten. Dus gewoon Linssen in de spits. Denk niet dat Slot heel veel gaat veranderen.
Benieuwd of Senesi gaat starten met het oog op PSV.
Je haalt die gozer specifiek zodat je sterker in de breedte wordt voorin. Je wist ook voordat je hem haalde dat Jahanbaksh niet kon spelen tegen Haifa en dat dit dus precies zo'n wedstrijd was waarin je hem nodig hebt. En dan kan hij dus niet spelen op het moment dat het er toe doet, dat is wanbeleid.quote:Op zondag 12 september 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en nu het feit dat hij niet wedstrijd fit is?
Volgens mij begon jij daarover te steigeren, niet over het überhaupt halen van spelers.
Je trekt (voor de duizendste keer) conclusies op basis van 1 melding en die melding is 'niet wedstrijdfit'. Vervolgens concludeer jij daaruit dat er niets deugt van het beleid. Hoe dan?
quote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je haalt die gozer specifiek zodat je sterker in de breedte wordt voorin. Je wist ook voordat je hem haalde dat Jahanbaksh niet kon spelen tegen Haifa en dat dit dus precies zo'n wedstrijd was waarin je hem nodig hebt. En dan kan hij dus niet spelen op het moment dat het er toe doet, dat is wanbeleid.
En het ergste is nog wel dat het simpelweg niet waar is dat hij niet wedstrijdfit is. Die gozer heeft de hele voorbereiding meegedaan met het eerste van Arsenal, inclusief oefenwedstrijden. Hij heeft zelfs nog een invalbeurtje in de Premier League gekregen. Maar nu is hij volgens Slot en zijn vriendjes van de medische staf opeens niet wedstrijdfit. Geloof je het zelf?
Ja dat is de andere optie (misschien dan wel Sini links en Linssen rechts). Ben daar zelf ook geen fan van. Ook gewoon omdat ik erg graag Aursnes in de basis zie.quote:Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Of Dessers in de spits. Linssen links, Sini rechts. Zou ik zelf geen voorstander van zijn want Linssen op de flank is echt heel vervelend, maar wel een optie denk ik.
Nee, dat is pech.quote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je haalt die gozer specifiek zodat je sterker in de breedte wordt voorin. Je wist ook voordat je hem haalde dat Jahanbaksh niet kon spelen tegen Haifa en dat dit dus precies zo'n wedstrijd was waarin je hem nodig hebt. En dan kan hij dus niet spelen op het moment dat het er toe doet, dat is wanbeleid.
Geen idee, ik was er niet bij bij de medische keuring, ik was er niet bij de afgelopen bijna twee weken dus ik heb geen idee wat er aan de hand is. Enige wat ik (en jij ook) nu weet is 'niet wedstrijdfit'. En daar stopt het dan ook wel weer.quote:En het ergste is nog wel dat het simpelweg niet waar is dat hij niet wedstrijdfit is. Die gozer heeft de hele voorbereiding meegedaan met het eerste van Arsenal, inclusief oefenwedstrijden. Hij heeft zelfs nog een invalbeurtje in de Premier League gekregen. Maar nu is hij volgens Slot en zijn vriendjes van de medische staf opeens niet wedstrijdfit. Geloof je het zelf?
Rustig. Het is maar een speler die niet wedstrijdfit is.quote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En het ergste is nog wel dat het simpelweg niet waar is dat hij niet wedstrijdfit is. Die gozer heeft de hele voorbereiding meegedaan met het eerste van Arsenal, inclusief oefenwedstrijden. Hij heeft zelfs nog een invalbeurtje in de Premier League gekregen. Maar nu is hij volgens Slot en zijn vriendjes van de medische staf opeens niet wedstrijdfit. Geloof je het zelf?
Nee het is wanbeleid en Koevermans moet oprotten!quote:Op zondag 12 september 2021 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Rustig. Het is maar een speler die niet wedstrijdfit is.
Watquote:Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar nu is hij volgens Slot en zijn vriendjes van de medische staf opeens niet wedstrijdfit. Geloof je het zelf?
Wist je dat Koevermans de grasmeester bijna heeft ontslagen omdat deze een supporter met kanker een mooi moment gunde???quote:Op zondag 12 september 2021 12:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee het is wanbeleid en Koevermans moet oprotten!
Het zal wel een lichte blessure zijn of iets dergelijks.quote:Op zondag 12 september 2021 12:58 schreef H.FR het volgende:
Wel apart dat hij niet bij Jong Feyenoord mee deed als hij niet eens mee gaat de komende pot.
Duidelijk verhaal toch.quote:Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |