GE(R)NOTquote:Op maandag 6 september 2021 16:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jo hij is ff bijgewerkt.
Enne, de vorige staat al tijdje online maar niemand heeft verstopte Dick nog gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 6 september 2021 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
GE(R)NOT
Alleen Heracles klopt niet meer, verder lekker gewerkt pik.Dick kijkt van bovenaf mee. Hij heeft zijn bonus nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Heb er even weer een JPG van gemaakt:quote:Op maandag 6 september 2021 16:59 schreef ThePlaneteer het volgende:
[ afbeelding ]
Jo hij is ff bijgewerkt.
Enne, de vorige staat al tijdje online maar niemand heeft verstopte Dick nog gevonden.
Woensdag (9 uur in de ochtend).quote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
Op welke dag komt eigenlijk elke week die nieuwe aflevering van dat disneygebeuren uit?
Staat erin ouwe dibbes.quote:Op maandag 6 september 2021 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb er even weer een JPG van gemaakt: [ afbeelding ]
@:onlogisch doe eens wat moderator werk en pas de OP even aan met dit plaatje.
Woensdagquote:Op maandag 6 september 2021 19:17 schreef Caland het volgende:
Op welke dag komt eigenlijk elke week die nieuwe aflevering van dat disneygebeuren uit?
quote:Op dinsdag 7 september 2021 10:36 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Zeker. Al denk ik niet dat oma er dit keer veel tweets aan zal spenderen.
Dat ze uberhaupt nu nog met Covid bubbels werken.quote:
Nee hoor, gewoon volgens de regels.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Konterman komt uit Rouveen geloviger krijg je ze niet natuurlijk wel onterecht dat die andere drie weggestuurd zijn.
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.quote:Op dinsdag 7 september 2021 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon volgens de regels.
Gewoon oliedom.
Het is vooral een beetje lullig (voor die drie jongens, die andere twee zijn gewoon oliedom). De regels zijn vrij duidelijk, die kan je te streng vinden of wat dan ook, maar ze zijn er wel. Zodra je in contact komt met iemand buiten de bubbel, of er nou geneukt is of dat ze alleen in dezelfde ruimte aanwezig waren, dan moet je naar huis.quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.
De drie die op het geluid af kwamen dan ook naar huis sturen lijkt mij een beetje te streng.
Ze gingen vast niet die kant op om te vragen of het wat zachter kon....quote:Op dinsdag 7 september 2021 13:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zoals ik het las kwamen ze af op de muziek toen ze zagen dat er een vrouw was gingen ze gelijk weer weg en juist op dat moment stond die team manager achter ze die ook op het geluid was afgekomen.
De drie die op het geluid af kwamen dan ook naar huis sturen lijkt mij een beetje te streng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |