Ik vind het eigenlijk ook wel logisch? Is gewoon zonder overleg gebeurd dus dan volgen sancties of in ieder geval een waarschuwing.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:58 schreef fetX het volgende:
Vind ‘t eigenlijk wel een logische verklaring. Snap ook dat het moeilijk is gezien de situatie.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Het is dus waar en dit is de verklaring
Ik verwacht dat het eerste is gebeurd. Zal wel iets zijn van ‘joh schitterend gebaar, maar het staat in de reglementen dat het niet zomaar kan, je hebt het niet overlegd en we kunnen geen uitzondering maken’ en dan is het ook weer goed. Dit soort dingen moeten gewoon niet uitlekken want het levert enkel stemmingsmakerij op.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:01 schreef Scrummie het volgende:
"He, Erwin, ouwe reus, prachtig gebaar maar dit is niet de bedoeling om redenen" of "Goedemiddag meneer Beltman, u krijgt een officiële waarschuwing voor het overtreden van reglement Y, regel X". Op het eerste zou ik reageren 'Ah sorry, zal niet weer gebeuren, begrijpelijk". Op het tweede; krijg de pleuris maar met je reglement en knip dat gras in het vervolg ook maar zelf.
Eens, daar zit wel wat verschil in. Feit dat het uitlekt zegt misschien ook wel wat.
Bij je moeder lekt het anders ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het eerste is gebeurd. Zal wel iets zijn van ‘joh schitterend gebaar, maar het staat in de reglementen dat het niet zomaar kan, je hebt het niet overlegd en we kunnen geen uitzondering maken’ en dan is het ook weer goed. Dit soort dingen moeten gewoon niet uitlekken want het levert enkel stemmingsmakerij op.
Alleen bij Feyenoord lekt momenteel alles uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij je moeder lekt het anders ook behoorlijk.Dit is stemmingsmakerij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
quote:Op zaterdag 11 september 2021 18:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij je moeder lekt het anders ook behoorlijk.Dit kan ik beamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal het doorgeven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 17:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het eerste is gebeurd. Zal wel iets zijn van ‘joh schitterend gebaar, maar het staat in de reglementen dat het niet zomaar kan, je hebt het niet overlegd en we kunnen geen uitzondering maken’ en dan is het ook weer goed. Dit soort dingen moeten gewoon niet uitlekken want het levert enkel stemmingsmakerij op.
Alleen bij Feyenoord lekt momenteel alles uit.
je wordt toch dood moe van die debielenquote:Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke storm in een glas water dus. De tokkies grijpen echt alles aan om een hetze tegen het bestuur te beginnen he?
En dan hoor je datzelfde tuig niet meer.quote:Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke storm in een glas water dus. De tokkies grijpen echt alles aan om een hetze tegen het bestuur te beginnen he?
Je moet je afvragen wie de club nou klein houden en afremmen, en wie er nu doet aan “eigenbelang boven clubbelang” dit soort figuren heeft ook gewoon een eigen agendaquote:Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik durf wel te beweren dat deze groep "supporters" veel meer schade heeft aanricht dan de personen waar ze zo'n hekel aan hebben. Zonder dit soort figuren had dat nieuwe stadion er 10 jaar geleden al gestaan bijvoorbeeld..quote:Op zondag 12 september 2021 11:04 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet je afvragen wie de club nou klein houden en afremmen, en wie er nu doet aan “eigenbelang boven clubbelang” dit soort figuren heeft ook gewoon een eigen agenda
Heerlijk loze opmerking die je op geen manier kan onderbouwen.quote:Op zondag 12 september 2021 11:11 schreef Pistolero het volgende:
Zonder dit soort figuren had dat nieuwe stadion er 10 jaar geleden al gestaan bijvoorbeeld..
Ze willen onbewust de club klein houden onder het mom van authenticiteit en sfeer. Elke vernieuwing wordt afgekeurd en het bestuur is altijd kut.quote:Op zondag 12 september 2021 11:11 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik durf wel te beweren dat deze groep "supporters" veel meer schade heeft aanricht dan de personen waar ze zo'n hekel aan hebben. Zonder dit soort figuren had dat nieuwe stadion er 10 jaar geleden al gestaan bijvoorbeeld..
Ja, dit heeft met beleid te maken.quote:Op zondag 12 september 2021 11:44 schreef Pistolero het volgende:
Nelson speelde in augustus nog wat minuten mee bij Arsenal maar zou nu een maand later zogenaamd niet wedstrijdfit zijn. Tuurlijk joh
Feyenoord en lachwekkend wanbeleid, je verwacht het niet zeg.
Ik word depressief van je constante negatieve gejammer.quote:Op zondag 12 september 2021 11:44 schreef Pistolero het volgende:
Nelson speelde in augustus nog wat minuten mee bij Arsenal maar zou nu een maand later zogenaamd niet wedstrijdfit zijn. Tuurlijk joh
Feyenoord en lachwekkend wanbeleid, je verwacht het niet zeg.
Regionale spreektaal zeker?quote:Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet wedstrijdfit.
Ben je 'm nodig, is ie er niet. Flopshow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |