Lijkt er niet eens op.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook niet een zelfde soort goal.
Dat natuurlijk wel.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind het ook niet een zelfde soort goal.
Alleen omdat het dan beide kopgoals zijn? Voor de rest zie ik niet echt veel overeenkomsten eigenlijk.quote:
Voorzet vanuit het middenveld op de loop gegeven, de kopbal valt nagenoeg op dezelfde manier in het goal. Alleen de duik+loopactie zijn bij Robin veel spectaculairder, plus de goal valt uit de omschakeling.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alleen omdat het dan beide kopgoals zijn? Voor de rest zie ik niet echt veel overeenkomsten eigenlijk.
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal inmiddels dat er geen wedstrijd is dit weekend. Ik had wel in om onze nieuwe aanwinsten in actie te zien komen.
Ook totaal geen filmpjes of andere onzin vanuit Feyenoord over trainingen enzo. WANBELEID
Zeker, en Sinisterra die gewoon rustig terug kan komen.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.
Mitta doet het best goed in de zandbakquote:Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed, waar hebben we het overEen goal van een gestopte voetballer vs een goal van een actieve voetballer die al lang gestopt had moeten zijn omdat ie er geen reet van kan.
Het is een vrije trap op de veld van de tegenstander.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Voorzet vanuit het middenveld op de loop gegeven, de kopbal valt nagenoeg op dezelfde manier in het goal. Alleen de duik+loopactie zijn bij Robin veel spectaculairder, plus de goal valt uit de omschakeling.
Ik was een paar dagen terug helemaal vergeten dat we Dessers en Nelson nog hadden gehaald. Dat krijg je als je ze niet in actie ziet.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:24 schreef Scrummie het volgende:
Ik baal inmiddels dat er geen wedstrijd is dit weekend. Ik had wel in om onze nieuwe aanwinsten in actie te zien komen.
Ook totaal geen filmpjes of andere onzin vanuit Feyenoord over trainingen enzo. WANBELEID
Ik geef toch aan dat de goal van vPersie uit de omschakeling is en die van te Vrede niet (bij het benoemen van de verschillen)quote:Op donderdag 9 september 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een vrije trap op de veld van de tegenstander.
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Mijn fout.quote:Op donderdag 9 september 2021 19:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef toch aan dat de goal van vPersie uit de omschakeling is en die van te Vrede niet (bij het benoemen van de verschillen)
Kan gebeuren. Ik post ook wel eens foutjesquote:Op donderdag 9 september 2021 20:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik las het verkeerd. Mijn fout.
Ja erg fijn!!!quote:Op donderdag 9 september 2021 19:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gunstig voor Senesi, die traint nog individueel begrijp ik van de ZKA.
Als het geld er is deze winter zeker proberen te verlengen ja. Wat mij betreft met de afspraak dat Feyenoord en Senesi aankomende zomer naar een goede club gaan zoeken.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:07 schreef hhh38 het volgende:
Hoop dat ze het contract van Senesi inderdaad gaan verlengen.
Aan de andere kant wordt ie wel 25 dit seizoen, dus ook als ze het contract wel verlengen is het misschien een mooi moment om hem te verkopen. Anders gaat ie nooit meer 20 miljoen opleveren.
Joden hebben een feestje waardoor uiteindelijk deze wedstrijd verplaatst moet wordenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is er dit weekend weer geen wedstrijd?
Altijd maar weer die teringjodenquote:Op donderdag 9 september 2021 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joden hebben een feestje waardoor uiteindelijk deze wedstrijd verplaatst moet worden
Ik vind dat Feyenoord wel de excuses mag eisen van die Israelbond die altijd over onze supporters lopen te janken.quote:Op donderdag 9 september 2021 21:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd maar weer die teringjoden
@:cidi geintje man
Op werk de eerste helft kijken genotquote:Op donderdag 9 september 2021 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind dat Feyenoord wel de excuses mag eisen van die Israelbond die altijd over onze supporters lopen te janken.
Spelen op dinsdagmiddag, gadverdamme.
Ik werk thuis.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Op werk de eerste helft kijken genot
Die kunnen roken onder de douche.quote:Op vrijdag 10 september 2021 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, de Israëlische vrouwen zijn al uitgenodigd in het hotel dus
Daar gaan meer joden in de kont genomen worden dan op 27 januari twee jaar terugquote:Op vrijdag 10 september 2021 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ah, de Israëlische vrouwen zijn al uitgenodigd in het hotel dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |