abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201320597
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Regionale spreektaal zeker?
Uiteraard. Deze zou je onderhand toch wel moeten kennen.
pi_201320642
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:46 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, dit heeft met beleid te maken.

Ben je de voorzitter van FRFC1908 misschien?
Het halen van spelers heeft inderdaad met beleid te maken, fijn dat je dat snapt.

quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 11:47 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik word depressief van je constante negatieve gejammer.
Dat positivisme rond Feyenoord is misselijkmakend en de perfecte belichaming van alles wat er al decennia lang mis is met de club.
  Moderator zondag 12 september 2021 @ 11:55:00 #278
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_201320663
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:52 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Het halen van spelers heeft inderdaad met beleid te maken, fijn dat je dat snapt.
[..]
Dat positivisme rond Feyenoord is misselijkmakend en de perfecte belichaming van alles wat er al decennia lang mis is met de club.
Lekker zwart-wit frame heb je me daar te pakken. Tussen werkelijk alles afzeiken en het positivisme waar jij het over hebt zit een hele wereld.
  zondag 12 september 2021 @ 12:05:31 #279
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_201320764
quote:
6s.gif Op zondag 12 september 2021 10:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]
Ik zal het doorgeven.

In het vervolg is dit dan opgelost, gewoon niet lekken

en de kansen afmaken
quote:
door dit soort users wordt dit topic nou nooit echt een warm bad

manmanman
Makkelijk eerste
  zondag 12 september 2021 @ 12:12:14 #280
474254 GurneyIsBestOke
pi_201320840
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 11:40 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Niet wedstrijdfit.

Ben je 'm nodig, is ie er niet. Flopshow.
Wel zonde ja, had een mooi debuut al kunnen zijn. Dan zal het wel de zelfde opstelling worden als tegen Willem II, met Aursnes op 6.
Makkelijk eerste
pi_201320853
quote:

[..]
Ja, en nu het feit dat hij niet wedstrijd fit is?

Volgens mij begon jij daarover te steigeren, niet over het überhaupt halen van spelers.

Je trekt (voor de duizendste keer) conclusies op basis van 1 melding en die melding is 'niet wedstrijdfit'. Vervolgens concludeer jij daaruit dat er niets deugt van het beleid. Hoe dan?
pi_201320870
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wel zonde ja, had een mooi debuut al kunnen zijn. Dan zal het wel de zelfde opstelling worden als tegen Willem II, met Aursnes op 6.
Of Dessers in de spits. Linssen links, Sini rechts. Zou ik zelf geen voorstander van zijn want Linssen op de flank is echt heel vervelend, maar wel een optie denk ik.
pi_201320886
Maar goed, misschien kunnen we beter de club opheffen omdat Nelson, een huurspelertje van Arsenal, niet wedstrijdfit blijkt te zijn op dit moment.
pi_201320891
Ik denk dat Slot tot nu toe heeft laten zien goed met de fitheid van spelers om te kunnen gaan, met name in de voorbereiding. Dus als die Nelson nog niet fit genoeg is, geloof ik dat wel. Je hebt er niks aan als hij geblesseerd raakt. Sowieso niet verwacht dat Nelson zou gaan starten.
pi_201320923
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
[..]
door dit soort users wordt dit topic nou nooit echt een warm bad

manmanman
doe niet zo verheven

@El-Stinho
pi_201320963
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Of Dessers in de spits. Linssen links, Sini rechts. Zou ik zelf geen voorstander van zijn want Linssen op de flank is echt heel vervelend, maar wel een optie denk ik.
het is te hopen dat Dessers helpt tegen de kleintjes, dat niveau moet hij wel aankunnen

en ik zou sini of onze Iraanse vriend nooit van hun positie halen als ze in de basis starten

dan liever Linssen op rechts gewoon

Dessers - Linssen is wel een erg matig duo zeg, doet mij denken aan potjes met Te Vrede en Schaken :')
pi_201321035
Hattrick Dessers.
pi_201321219
Toornstra op rechtsbuiten en Aursnes op het middenveld. Slot ziet Linssen liever niet op rechtsbuiten. Dus gewoon Linssen in de spits. Denk niet dat Slot heel veel gaat veranderen.

Benieuwd of Senesi gaat starten met het oog op PSV.
  zondag 12 september 2021 @ 12:37:48 #289
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201321228
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:37 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Toornstra op rechtsbuiten en Aursnes op het middenveld. Slot ziet Linssen liever niet op rechtsbuiten. Dus gewoon Linssen in de spits. Denk niet dat Slot heel veel gaat veranderen.

Benieuwd of Senesi gaat starten met het oog op PSV.
Dat zal het wel worden ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201321247
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:13 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja, en nu het feit dat hij niet wedstrijd fit is?

Volgens mij begon jij daarover te steigeren, niet over het überhaupt halen van spelers.

Je trekt (voor de duizendste keer) conclusies op basis van 1 melding en die melding is 'niet wedstrijdfit'. Vervolgens concludeer jij daaruit dat er niets deugt van het beleid. Hoe dan?
Je haalt die gozer specifiek zodat je sterker in de breedte wordt voorin. Je wist ook voordat je hem haalde dat Jahanbaksh niet kon spelen tegen Haifa en dat dit dus precies zo'n wedstrijd was waarin je hem nodig hebt. En dan kan hij dus niet spelen op het moment dat het er toe doet, dat is wanbeleid.

En het ergste is nog wel dat het simpelweg niet waar is dat hij niet wedstrijdfit is. Die gozer heeft de hele voorbereiding meegedaan met het eerste van Arsenal, inclusief oefenwedstrijden. Hij heeft zelfs nog een invalbeurtje in de Premier League gekregen. Maar nu is hij volgens Slot en zijn vriendjes van de medische staf opeens niet wedstrijdfit. Geloof je het zelf? :')
pi_201321267
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:39 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Je haalt die gozer specifiek zodat je sterker in de breedte wordt voorin. Je wist ook voordat je hem haalde dat Jahanbaksh niet kon spelen tegen Haifa en dat dit dus precies zo'n wedstrijd was waarin je hem nodig hebt. En dan kan hij dus niet spelen op het moment dat het er toe doet, dat is wanbeleid.

En het ergste is nog wel dat het simpelweg niet waar is dat hij niet wedstrijdfit is. Die gozer heeft de hele voorbereiding meegedaan met het eerste van Arsenal, inclusief oefenwedstrijden. Hij heeft zelfs nog een invalbeurtje in de Premier League gekregen. Maar nu is hij volgens Slot en zijn vriendjes van de medische staf opeens niet wedstrijdfit. Geloof je het zelf? :')
:') wat is dit
  zondag 12 september 2021 @ 12:42:19 #292
474254 GurneyIsBestOke
pi_201321285
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:14 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Ja dat is de andere optie (misschien dan wel Sini links en Linssen rechts). Ben daar zelf ook geen fan van. Ook gewoon omdat ik erg graag Aursnes in de basis zie.
Makkelijk eerste
pi_201321298
quote:

[..]
Nee, dat is pech.

quote:
Geen idee, ik was er niet bij bij de medische keuring, ik was er niet bij de afgelopen bijna twee weken dus ik heb geen idee wat er aan de hand is. Enige wat ik (en jij ook) nu weet is 'niet wedstrijdfit'. En daar stopt het dan ook wel weer.
  zondag 12 september 2021 @ 12:43:56 #294
474254 GurneyIsBestOke
pi_201321305
quote:

[..]

Rustig. Het is maar een speler die niet wedstrijdfit is.
Makkelijk eerste
  zondag 12 september 2021 @ 12:47:18 #295
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_201321345
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Rustig. Het is maar een speler die niet wedstrijdfit is.
Nee het is wanbeleid en Koevermans moet oprotten!
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_201321358
quote:

[..]
Maar nu is hij volgens Slot en zijn vriendjes van de medische staf opeens niet wedstrijdfit. Geloof je het zelf? :')
Wat :')

Je kent het begrip wedstrijdfit?
  zondag 12 september 2021 @ 12:50:05 #297
474254 GurneyIsBestOke
pi_201321376
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]
Nee het is wanbeleid en Koevermans moet oprotten!
Wist je dat Koevermans de grasmeester bijna heeft ontslagen omdat deze een supporter met kanker een mooi moment gunde???

BESTUUR TEGEN DE MUUR
Makkelijk eerste
pi_201321476
Wel apart dat hij niet bij Jong Feyenoord mee deed als hij niet eens mee gaat de komende pot.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  zondag 12 september 2021 @ 13:03:15 #299
474254 GurneyIsBestOke
pi_201321528
quote:
0s.gif Op zondag 12 september 2021 12:58 schreef H.FR het volgende:
Wel apart dat hij niet bij Jong Feyenoord mee deed als hij niet eens mee gaat de komende pot.
Het zal wel een lichte blessure zijn of iets dergelijks.
Makkelijk eerste
pi_201321568
quote:
1s.gif Op zondag 12 september 2021 10:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Flinke storm in een glas water dus. De tokkies grijpen echt alles aan om een hetze tegen het bestuur te beginnen he? :`)
Duidelijk verhaal toch.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')