abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:15:19 #203
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_201192722
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
In dat opzicht ben ik het wel met jou eens. Dacht de overheid ook maar zo. Maar dat is niet zo en daardoor zorgen de ongevaccineerden wel voor beperkingen voor de rest zoals de situatie nu is.
De overheid legt je beperkingen op :{w Zit heel de week al te overwegen langs de prikbus te gaan nu die in de buurt staat, maar met dit aanhoudende eindeloze gezeik over ongevaccineerden bekijken jullie het maar.
Beperkingen raken mij totaal niet, maar om me nou te laten prikken om dit soort mensen tegemoet te komen krijg ik ook steeds minder zin in.
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:15:26 #204
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201192726
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]
Die zijn op weg naar hun meerdaags festival?
De bijbehorende camping heeft een eigen vergunning dus is het geen meerdaags festival. Gelukkig houdt het virus daar rekening mee.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201192736
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:35 schreef Shaar12 het volgende:

[..]
Ik ben misschien te goedgelovig, maar het is wel de planning om per 25 september de anderhalve meter te laten varen.
Volgens mij niet toch? :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:16:48 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201192739
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:14 schreef tja77 het volgende:

[..]
Mark en Hugo blijven bemoederen, het is al lang duidelijk dat het virus niet weggaat. Vandaag niet, morgen niet, overmorgen niet. Je kan en mag mensen niet verplichten zich te laten vaccineren. Zeker niet als je je moet vaccineren voor jezelf en je eigen welzijn. Mensen zijn (in veel gevallen) zelf in staat om afwegingen te maken. Ongevaccineerden zullen festivals en drukke gelegenheden mijden, doen ze dat niet, dan weten ze ook wat de consequentie KAN zijn.
Klopt. enkel is nu het grootste probleem dat zij dan sneller opd e IC's belanden, en daar hebben we geen plaats voor

Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat zij zich moeten vaccineren of dat het geen eigen keuze moet zijn. Meer dat dit een gevolg is van niet vaccineren en je daardoor ook anderen daarmee hebt.
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:18:26 #207
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201192755
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
In dat opzicht ben ik het wel met jou eens. Dacht de overheid ook maar zo. Maar dat is niet zo en daardoor zorgen de ongevaccineerden wel voor beperkingen voor de rest zoals de situatie nu is.
Nee, daar zorgen de ongevaccineerden niet voor. De ongevaccineerden die besmet raken en opgenomen moeten worden zorgen daarvoor. Dat is een kleine groep van de ongevaccineerden.
Tal van ongevaccineerden die bewust niet in een situatie komen waarin ze besmet kunnen raken, of dusdanig gezond zijn dat een besmetting ze niet of nauwelijks schaadt.
Niet alle voetbalsupporters zijn hooligans.
pi_201192760
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:16 schreef vosss het volgende:

[..]
Jawel, en dan de laatste maatregelen (waaronder TvT) per 1 november, maar dat zie ik niet gebeuren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201192774
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef chratnox het volgende:

[..]
Precies! Laten we het gelijk goed aanpakken en iedereen met een BMI hoger dan 30 een eigen bijdrage van 500 per dag in het ziekenhuis te rekenen. En bij elk bezoek aan de McDonalds krijgen ze een additionele vettax. Natuurlijk ook niet te vergeten iemand die rookt een eigen bijdrage van 1000 euro per dag als diegene met longklachten opgenomen is.

Nu we toch bezig zijn, ik vind een extra belasting op minder dan 3 keer per week naar de sportschool ook wel een goed idee.
Goede usecases voor de Corona app!
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:20:32 #210
335133 MichaelScott
pi_201192781
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:16 schreef vosss het volgende:

[..]
quote:
En dan hopen we per maandag 20 september de volgende stap te kunnen zetten en de anderhalve meter in de hele samenleving los te kunnen laten. Daarmee zouden dan ook de andere beperkingen vervallen, zoals de mondkapjesplicht in het openbaar vervoer en het thuiswerkadvies.
Ik zeg ‘hopen’, want we zullen daar uiterlijk half september een nieuw advies over vragen aan het OMT. Zodat we de ontwikkelingen en de cijfers van dat moment, en ook de eerste effecten van het loslaten van de anderhalve meter in het mbo en hoger onderwijs mee kunnen nemen.
En dan nemen we dat besluit op vrijdag 17 september. Dus met potlood: maandag 20 september, geen zekerheid. We hopen maandag 20 september, maar nogmaals, wij zullen ons baseren op de advisering.
https://www.rijksoverheid(...)nge-13-augustus-2021
pi_201192826
quote:
Gisteren waren er toch al allerlei berichten dat 20 september niet ging lukken vanwege wetswijzigingen?
pi_201192875
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:23 schreef chratnox het volgende:

[..]
Gisteren waren er toch al allerlei berichten dat 20 september niet ging lukken vanwege wetswijzigingen?
Klopt, nu staat de datum tijdelijk op 25 september. Volgens de berichten dan.
pi_201192911
https://www.geenstijl.nl/5160872/maks-verfspatten/#more

Politici die zich weer eens niet aan de regeltjes houden als de pers niet mag komen. F1 feestje!
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:30:57 #214
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_201192981
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:19 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ik werk zonder dollen al iets van 1.5 jaar volledig thuis :{
Same here, kantoor is verbouwd maar heb het, behalve op videoverbinding als de ceo weer eens een presentatie gaf, niet gezien.
quote:
Verwacht dat ik na 20 sept wel weer een a twee dagen per week naar kantoor zal gaan. Wat ik ook prima vind.
Hier kwam toevallig net een mail binnen dat we vanaf 13 september weer plek hebben. Onze afdeling heeft 12 plaatsen per dag, op een afdeling van een man of 80. Inschrijven, mondkapje en anderhalve meter blijven verplicht.

quote:
Zal wel ff wennen worden. Sociaal wenselijk gedrag vertonen en niet meer de hele dag in je joggingbroek en slippers rondlopen :')
joggingbroek, slippers en net shirt met haren gekamd voor de camera natuurlijk :D
pi_201193049
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:57 schreef Woelwater het volgende:

Maar niet 9 van de 10 ongevaccineerden komen in het ziekenhuis, zelfs niet als ze een besmetting oplopen.
Klopt.
Tijdens de eerste golf, zijn volgens het RIVM van de 17 miljoen ongevaccineerden er 300.000 mensen besmet geraakt, en daarvan zijn er in deze golf gedurende een periode van 4 maanden totaal 12.500 mensen in het ziekenhuis beland.

Gros 60,70 en 80plus met onderliggende aandoeningen.
Dat zijn oa qua leeftijdsgroep niet de huidige "wappie" cq ongevaccineerden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Za op 03-09-2021 11:53:00 ]
pi_201193150
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:42 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Niet een eigen barista aan je bureau hebben staan :')
Je mag haar ook gewoon je vrouw noemen hoor :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_201193166
En de eerste brief vanuit de OR m.b.t. de aanwezigheidsplicht is er alweer uit hier. Over docenten die zich niet prettig voelen bij fysiek lesgeven, het wel of niet verplichten van mondkapjes in de les etc. Alsmede de vraag die opkomt wat er gebeurt als er (veel) docenten thuis komen te zitten met (griep)klachten.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_201193182
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:

Politici die zich weer eens niet aan de regeltjes houden als de pers niet mag komen. F1 feestje!
Dit somt mooi op wat er precies mis is in Nederland.
Niet geheel toevallig ook dat het net VVD, CDA en D66 politici betreft.
Tuig van de richel.
pi_201193221
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:
En de eerste brief vanuit de OR m.b.t. de aanwezigheidsplicht is er alweer uit hier. Over docenten die zich niet prettig voelen bij fysiek lesgeven, het wel of niet verplichten van mondkapjes in de les etc. Alsmede de vraag die opkomt wat er gebeurt als er (veel) docenten thuis komen te zitten met (griep)klachten.
En dan is het nog niet eens herfst.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201193369
Teacher and students without health passport enter and occupy the courtyard of the rectorate of the University of Turin.

twitter
  vrijdag 3 september 2021 @ 11:58:02 #221
495114 Mallerd01
Roept ook maar wat.
pi_201193471
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:40 schreef DireStraits7 het volgende:
En dan hebben ze in de grote steden sowieso al een tekort: https://www.nu.nl/binnenl(...)-en-wurgen-open.html

Wordt een moeilijk schooljaar vrees ik.
pi_201193495
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:14 schreef tja77 het volgende:

[..]
Mark en Hugo blijven bemoederen, het is al lang duidelijk dat het virus niet weggaat. Vandaag niet, morgen niet, overmorgen niet. Je kan en mag mensen niet verplichten zich te laten vaccineren. Zeker niet als je je moet vaccineren voor jezelf en je eigen welzijn. Mensen zijn (in veel gevallen) zelf in staat om afwegingen te maken. Ongevaccineerden zullen festivals en drukke gelegenheden mijden, doen ze dat niet, dan weten ze ook wat de consequentie KAN zijn.
Sommigen laten zich echter ook vaccineren om anderen te beschermen.

Je kan wel zeggen dat een ongevaccineerd persoon enkel zichzelf ermee heeft als hij/zij toch naar een druk evenement gaat, maar diegene kan ook anderen aansteken (mits diegene besmet is) of kan zelf aangestoken worden. Mensen op wie het vaccin wellicht wat minder effectief is, etc. Het is niet zo zwart/wit dat je er enkel jezelf mee hebt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2021 11:59:38 ]
pi_201193533
https://www.telegraaf.nl/(...)ndert-er-dit-weekend

De eerste quarantaineplichten worden alweer ingevoerd, ook voor gevaccineerden. Dat belooft wat.
pi_201193609

Lekker.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2021 12:04:21 ]
pi_201193620
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:00 schreef Spablauw214 het volgende:

De eerste quarantaineplichten worden alweer ingevoerd, ook voor gevaccineerden. Dat belooft wat.
Het blijft ook echt een zooitje zo; zoveel regels joh. Denk dat ons in onze handen mogen knijpen als we in de herfst en winter nog naar enkele landen binnen de EU mogen reizen als gevaccineerden.
pi_201193625
quote:

Voor niks gevaccineerd dus.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:04:50 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_201193627
Gevaccineerden met een breakthrough infectie zijn net zo besmettelijk als ongevaccineerden!!!111*

twitter

*alleen gedurende een heel kort moment.

quote:
The durations of both infectious virus shedding and symptoms were significantly reduced in vaccinated individuals compared with unvaccinated individuals. We also observed that breakthrough infections are associated with strong tissue compartmentalization and are only detectable in saliva in some cases. These data indicate that vaccination shortens the duration of time of high transmission potential, minimizes symptom duration, and may restrict tissue dissemination.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201193682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Het blijft ook echt een zooitje zo; zoveel regels joh. Denk dat ons in onze handen mogen knijpen als we in de herfst en winter nog naar enkele landen binnen de EU mogen reizen als gevaccineerden.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we dit niet meer zouden doen maar als alles nu al weer op oranje gaat dan komt er straks gewoon weer een integraal negatief reisadvies tot mei. Terwijl het nergens voor nodig zou moeten zijn.

Zo’n Montenegro gaat van niks aan de hand naar zeer hoog risico met quarantaineplicht…
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:09:40 #229
335133 MichaelScott
pi_201193745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker.
Toch maar goed dat ze maar 2/3e van de capaciteit gebruiken, dat maakt het een stuk veiliger.
pi_201193781
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:09 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Toch maar goed dat ze maar 2/3e van de capaciteit gebruiken, dat maakt het een stuk veiliger.
Geen significante toename in besmettingen en opnames over de komende weken = alles open. Dan zijn de argumenten echt op.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201193827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef speknek het volgende:
Gevaccineerden met een breakthrough infectie zijn net zo besmettelijk als ongevaccineerden!!!111*

[ twitter ]

*alleen gedurende een heel kort moment.
[..]

This article is a preprint and has not been certified by peer review.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:16:09 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_201193856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:14 schreef Za het volgende:

[..]
Tot zover waren de uitspraken over dat gevaccineerden misschien wel net zo besmettelijk waren niet eens een paper.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201193860
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:06 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we dit niet meer zouden doen maar als alles nu al weer op oranje gaat dan komt er straks gewoon weer een integraal negatief reisadvies tot mei. Terwijl het nergens voor nodig zou moeten zijn.

Zo’n Montenegro gaat van niks aan de hand naar zeer hoog risico met quarantaineplicht…
Ik zag het al wel aankomen om eerlijk te zijn, heb nooit gedacht dat we in de herfst en winter weer vrijer konden gaan reizen, daarvoor is de paniek wereldwijd nog te groot. Net als de drang om het virus uit te roeien. Het zal me niks verbazen als vrijwel heel Europa straks gewoon weer oranje of rood is in de winter.
pi_201193893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef speknek het volgende:

Tot zover waren de uitspraken over dat gevaccineerden misschien wel net zo besmettelijk waren niet eens een paper.
Het kwam rechtstreeks uit de mond van Fauci en is medegedeeld door het CDC.
Die hebben hun bronnen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:19:15 #235
14505 OProg
A Life in Music
pi_201193896
quote:

[..]
Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_201193912
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Voor niks gevaccineerd dus.
Nee niet waar. Voor sommige landen is het niet nodig in quara taine te gaan als je bent gevaccineerd. En heel de eu heb je als gevaccineerde echt wel voordeel.
pi_201193916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef Za het volgende:

[..]
Die hebben hun bronnen.
"Hun bronnen" is best maar een paper dat nog niet gereviewed is maar wel een duidelijk onderzoek bevat neem je niet serieus.

Gut, je zal toch een keer ongelijk hebben.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:43 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201193930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef speknek het volgende:

[..]
Maar dat past bij zijn eigen hypothese dus dat moet wel waar zijn dan. Zelfs als dit peer reviewed zou zijn, denk ik niet dat zijn mening veranderen.
pi_201193982
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef OProg het volgende:

Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner. :)
Ik heb idd weleens een link naar een interessant niet peer reviewed paper geplaatst, waarop mensen als speknek dan reageerden met "not peer reviewed!".

Toen zag ik jou daar niet op antwoorden met " Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner."

Waarom zo selectief bezig?
Je bent zelf dus datgene waar je mij van beschuldigd.
pi_201193990
quote:

[..]
Lol, ga jij vanaf nu alleen nog maar uit peer-reviewed bronnen citeren?
- verwijderd door admin -
pi_201194027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:21 schreef Momo het volgende:

Maar dat past bij zijn eigen hypothese dus dat moet wel waar zijn dan. Zelfs als dit peer reviewed zou zijn, denk ik niet dat zijn mening veranderen.
Je verkiest een niet gecertificeerd niet peer reviewed paper te geloven boven het CDC en Fauci?
Okay. :)
pi_201194052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef groenen het volgende:

Lol, ga jij vanaf nu alleen nog maar uit peer-reviewed bronnen citeren?
Ik heb je dit nooit zien vragen aan mensen die onder een link van mij not peer reviewed plaatsten.
Daar zette je waarschijnlijk je duimpje omhoog :')
pi_201194082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:28 schreef Za het volgende:

[..]
Je verkiest een niet gecertificeerd niet peer reviewed paper te geloven boven het CDC en Fauci?
Okay. :)
"Het CDC geloven" is een autoriteitsdrogreden en bovendien zijn het CDC en Fauci politiek gemotiveerd.
pi_201194158
Ondertussen in Zandvoort

Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201194162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:31 schreef Za het volgende:

[..]

Daar zette je waarschijnlijk je duimpje omhoog :')
Waarschijnlijk?
- verwijderd door admin -
pi_201194174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:34 schreef Stoney3K het volgende:

"Het CDC geloven" is een autoriteitsdrogreden en bovendien zijn het CDC en Fauci politiek gemotiveerd.
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is. :')
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 12:44:22 #247
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201194208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Mén, zelfs pre corona zou ik dit soort mierenhoopdrukte liever vermijden hoor :') Dolle pret.
pi_201194219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik zag het al wel aankomen om eerlijk te zijn, heb nooit gedacht dat we in de herfst en winter weer vrijer konden gaan reizen, daarvoor is de paniek wereldwijd nog te groot. Net als de drang om het virus uit te roeien. Het zal me niks verbazen als vrijwel heel Europa straks gewoon weer oranje of rood is in de winter.
Naar aanleiding van m’n eigen post eens de data in gedoken. Wij zitten nu op 100 cases per 100k inwoners per 7 dagen. Vrijwel heel West-Europa zit daar boven, Frankrijk bijvoorbeeld bijna 200 per 100k. En dan lopen ze in die andere landen nog te kutten met mondkapjes en van alles. Zo bezien is het hier helemaal zo slecht niet.

Maar ik blijf wel van mening dat die quarantaines overdreven zijn zo lang er geen sprake is van een zorgwekkende variant. En zelfs dat is discutabel, want tegen de tijd dat de variant wordt ontdekt is het toch al wijdverspreid.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:45:18 #249
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201194220
quote:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Beter alles open idd :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201194232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Za het volgende:

[..]
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is. :')
Weet je hoe je een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad kan halen? Simpel.

Zorgen dat gevaccineerden geen strobreed meer in de weg wordt gelegd. Bied ze maar mooi privileges.

Epidemiologisch misschien niet het meest gunstige, tot je daardoor genoeg mensen gevaccineerd krijgt.

Hoe harder je mensen negatief blijft prikkelen, hoe meer weerstand je uitlokt. Dus mensen treiteren tot ze zich laten vaccineren, werkt niet.
pi_201194233
quote:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Hier past imo maar één reactie: :').
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 12:47:59 #252
5428 crew  miss_sly
pi_201194250
De beelden van Zandvoort zijn absurd. Ze laten goed zien dat er maar twee redenen waren om dit door te laten gaan: geld en prestige. Prima hoor, maar ben daar dan gewoon eerlijk over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201194277
quote:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Volgende week dus de Zandvoort/F1 piek.

Ik zou als organisator van een festival zó pislink zijn _O-
pi_201194284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
De beelden van Zandvoort zijn absurd. Ze laten goed zien dat er maar twee redenen waren om dit door te laten gaan: geld en prestige. Prima hoor, maar ben daar dan gewoon eerlijk over.
Nee;

Prima hoor, maar gooi dan festivals ook gewoon open.
pi_201194319
quote:
Goed gezegd. Het ESF was destijds al discutabel maar werd nog onder de vlag van Fieldlabs gedaan.

Dit is gewoon een feestje van een paar rijkelui die schijt aan alles hebben. En ik gun die raceliefhebbers hun feestje hè maar dit is niet uit te leggen. Op geen enkele manier.
pi_201194320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het aantal mensen op die foto is al meer dan op een heel klein/middelgroot festivalterrein past.

Je kan nu echt niet meer stellen dat er geen andere agenda achter zit.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:53:50 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201194323
Denk dat dit een weekend wordt vol frustraties voor evenement organisatoren en dergelijke :X
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:54:52 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_201194335
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef Za het volgende:

[..]
Die hebben hun bronnen.
Ja, maar niet peer reviewed. Net zoals dit artikel.
En de bronnen spreken elkaar verder niet eens tegen. Fauci had alleen gezegd dat doorbraak cases net zo besmettelijk kunnen zijn. En nu zien we dat inderdaad.
pi_201194378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nu we toch bezig zijn, ik vind een extra belasting op minder dan 3 keer per week naar de sportschool ook wel een goed idee.
Sportschool is niet de enige manier om gezond te bewegen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:01:53 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201194429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Za het volgende:

[..]
maar dat is helemaal niet zo, ongevaccineerden zijn langer besmettelijk
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 13:02:18 #261
5428 crew  miss_sly
pi_201194431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee;

Prima hoor, maar gooi dan festivals ook gewoon open.
Ook dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201194444
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:53 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat dit een weekend wordt vol frustraties voor evenement organisatoren en dergelijke :X
Zeker, geeft alleen maar meer voeding voor dat Unmute Us gebeuren van volgende week. Dat lijkt overigens meer op een hernieuwde editie van de Dance Parade dan een protest, maar ach :).
pi_201194456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Om razend van te worden
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:06:24 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201194468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:05 schreef pullup het volgende:

[..]
Om razend van te worden
racend
pi_201194479
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zeker, geeft alleen maar meer voeding voor dat Unmute Us gebeuren van volgende week. Dat lijkt overigens meer op een hernieuwde editie van de Dance Parade dan een protest, maar ach :).
Je bedoelt de Love Parade die begonnen is als een protestmars? ;)
pi_201194503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je bedoelt de Love Parade die begonnen is als een protestmars? ;)
Nee, ik doelde op de Dance Parade zoals hij in Rotterdam was. Love Parade is toch Duits? En de Dance Parade zal vast weel gebaseerd zijn op de Love Parade, maar ja.
pi_201194506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:

Iets beters kan ik er niet van maken: :r
pi_201194511
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee, ik doelde op de Dance Parade zoals hij in Rotterdam was. Love Parade is toch Duits? En de Dance Parade zal vast weel gebaseerd zijn op de Love Parade, maar ja.
Jup, Love Parade is in Duitsland begonnen, daarna heeft Rotterdam hem gekopieerd (maar toen was er al geen protest meer over).
pi_201194547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dance Parade O+ Mijn dochter haar eerste dance festival. Nam haar mee toen ze 6 was ofzo :D
pi_201194639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:54 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja, maar niet peer reviewed. Net zoals dit artikel.
En de bronnen spreken elkaar verder niet eens tegen. Fauci had alleen gezegd dat doorbraak cases net zo besmettelijk kunnen zijn. En nu zien we dat inderdaad.
Fauci heeft ook behoorlijk wat kritiek gekregen over zijn uitspraak toen omdat die dat deed op basis van de Ct value van een pcr test. Maar een pcr test meet niks anders dan RNA van het virus niet of dat ook virus is wat nog mensen kan besmetten. Als jij besmet raakt en je lichaam gaat het virus vernietigen komt dat RNA ook vrij wat je dus kan meten maar dat is niet hetzelfde als een besmettelijke viral load. Sinds zijn uitspraken zijn er al meerdere onderzoeken geweest dat gevaccineerde mensen minder besmettelijk zijn en ook korter zoals dat onderzoek. Er is er ook 1 uit Nederland trouwens.
twitter
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:24:09 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201194648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen dan :D
pi_201194649
quote:
Hoezeer ik ook fan ben van F1: eens. Ofwel dit ook niet doen, ofwel festivals ook toestaan (al is dat nu natuurlijk al te laat, zomer loopt op z'n einde). Dit is scheef.
pi_201194686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Hoezeer ik ook fan ben van F1: eens. Ofwel dit ook niet doen, ofwel festivals ook toestaan (al is dat nu natuurlijk al te laat, zomer loopt op z'n einde). Dit is scheef.
F1 is op dit moment gewoon het breekijzer. Er spelen hele grote belangen mee, dat gaan ze niet zomaar annuleren of beperken. Voordeel is dat festivalorganisatoren hier gewoon heel goed naar moeten kijken en het in de gaten houden. Zorg dat er geen argumenten zijn waarop je festival anders zal zijn. Alsde argumenten dan niet gebaseerd meer kunnen zijn op inhoud maar onderbuik vanuit de overheid heb je een sterke stem om ze te dwingen dat te veranderen.
pi_201194688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik heb een beetje de indruk dat ze de F1 gebruiken als generale repetitie zodat de festivals daarna een groen licht kunnen krijgen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:28:34 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201194704
quote:
In plaats daarvan gaan we straks QR-codes verplichten bij het wekelijkse klaverjasclubje :')
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:29:33 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201194711
quote:

[..]
ik had op basis van de testresultaten na enkele voetbalwedstrijden al verwacht dat ze het helemaal vrij zouden geven, het aantal besmettingen voorzover al te linken aan het stadionbezoek was verwaarloosbaar
pi_201194731
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:28 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
In plaats daarvan gaan we straks QR-codes verplichten bij het wekelijkse klaverjasclubje :')
Als managers het op grote lijnen niet meer bij kunnen benen gaan ze micro-managen om dat gevoel van controle te houden.
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:48:22 #278
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201194977
quote:

Het gaat echt helemaal nergens meer over.
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:50:29 #279
12221 Tijn