In België is die er al af toch? Waarom zou het hier dan niet kunnen...quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik geloof er nog steeds niks van dat de 1.5 meter deze maand eraf gaat.
Daar koop je als kroegbaas of festivalorganisatie natuurlijk niks voor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet in de papieren werkelijkheid van Den Haag nee. Het alledaagse leven weet wel anders.
True true. Maar dat is in feite gewoon een maximale capaciteit-verhaal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:58 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Daar koop je als kroegbaas of festivalorganisatie natuurlijk niks voor.
De facto bestaat deze regel niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Mijn werkgever houdt er ook aan vast wat betreft thuiswerken/weer naar kantoor komenquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:04 schreef zoost het volgende:
[..]
De facto bestaat deze regel niet meer
Hier is er gewoon een maximum aan het aantal mensen per dag op kantoor - en zelfs daar wordt vrij losjes mee omgegaan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn werkgever houdt er ook aan vast wat betreft thuiswerken/weer naar kantoor komen
Hier ook, maar gelukkig hebben we wat dat betreft ook de vrijheid om te kiezen of we naar kantoor komen. En zolang er regels gelden is mijn thuiskantoor een prima kantoor.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mijn werkgever houdt er ook aan vast wat betreft thuiswerken/weer naar kantoor komen
Ik werk zonder dollen al iets van 1.5 jaar volledig thuisquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:15 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Hier ook, maar gelukkig hebben we wat dat betreft ook de vrijheid om te kiezen of we naar kantoor komen. En zolang er regels gelden is mijn thuiskantoor een prima kantoor.
..en op Fok! zitten..quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
Zal wel ff wennen worden. Sociaal wenselijk gedrag vertonen en niet meer de hele dag in je joggingbroek en slippers rondlopen
Dat was ook niet de planning. Dat zou pas 1 november zijn met een slag om de arm.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ach je went er snel zat aan. Ik was wel even bang voor enorme smetvrees bij collega's, maar mensen halen hier ook gewoon weer koffie voor elkaar etc. Weinig paniekerig gedrag gelukkig.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik werk zonder dollen al iets van 1.5 jaar volledig thuis
Verwacht dat ik na 20 sept wel weer een a twee dagen per week naar kantoor zal gaan. Wat ik ook prima vind.
Zal wel ff wennen worden. Sociaal wenselijk gedrag vertonen en niet meer de hele dag in je joggingbroek en slippers rondlopen
Nah, op kantoor zitten heeft al die harde werkers hier er nooit van weerhouden de hele dag op Fok te zitten.quote:
Haha naja dat scheelt, al dat nam ik dat voor de covid pandemie ook nooit aan. Maar dat is omdat de automaatkoffie bij ons echt naar slootwater smaaktquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ach je went er snel zat aan. Ik was wel even bang voor enorme smetvrees bij collega's, maar mensen halen hier ook gewoon weer koffie voor elkaar etc. Weinig paniekerig gedrag gelukkig.
Oh jij bent er zo één? Die een eigen Nespresso-apparaat op zijn bureau wil zetten omdat het voetvolk smerige koffie drinkt?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Haha naja dat scheelt, al dat nam ik dat voor de covid pandemie ook nooit aan. Maar dat is omdat de automaatkoffie bij ons echt naar slootwater smaakt![]()
Dus ik nam en neem altijd mijn eigen thermoskan met kwaliteitkoffie mee van thuisch
quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:28 schreef chratnox het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo één? Die een eigen Nespresso-apparaat op zijn bureau wil zetten omdat het voetvolk smerige koffie drinkt?
Ik ben misschien te goedgelovig, maar het is wel de planning om per 25 september de anderhalve meter te laten varen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:22 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was ook niet de planning. Dat zou pas 1 november zijn met een slag om de arm.
Wat nu veranderde zijn scholen open en vanaf 75 personen alleen nog toegang tot horeca met qr code of negatieve test. En die 75 personen worden er minder en dat gaat pas 25 september in in plaats van 20 september.
Whoa, shots fired!quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:36 schreef Nielsch het volgende:
Wordt het niet eens tijd om die ongevaccineerden die voor 90% van alle opnames in het ziekenhuis zorgen een behoorlijke eigen bijdrage van 1000 euro per dag in het ziekenhuis te rekenen? Schijtziek van al die lui.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |