abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201190893
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 september 2021 08:06 schreef Mallerd01 het volgende:
Lijkt erop dat er toch iemand verstandig aan het worden is daar.
[..]

Beter heel laat, dan nooit... of zo...
  vrijdag 3 september 2021 @ 08:51:09 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201191049
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 03:00 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

Portugal on Wednesday prohibited Israelis from entering the country, including vaccinated individuals.
https://www.i24news.tv/en(...)ising-covid-19-rates

Opmerkelijk, zelfs triple vaxxed komen er niet in, zelfs niet met een negatieve PCR test. Rara.
Despite Israel's high rate of vaccination, Swedish Interior Minister Mikael Damberg said that there are still large groups in the country that are unvaccinated, leading to a sharp increase in COVID-19 cases.

lees je wel wat je plaatst?
pi_201191072
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 03:00 schreef Za het volgende:
[ twitter ]

Portugal on Wednesday prohibited Israelis from entering the country, including vaccinated individuals.
https://www.i24news.tv/en(...)ising-covid-19-rates

Opmerkelijk, zelfs triple vaxxed komen er niet in, zelfs niet met een negatieve PCR test. Rara.
Israël staat nog net in de top 20. Most vaccinated my ass.
pi_201191211
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]
Despite Israel's high rate of vaccination, Swedish Interior Minister Mikael Damberg said that there are still large groups in the country that are unvaccinated, leading to a sharp increase in COVID-19 cases.

lees je wel wat je plaatst?
Maar nogmaals, dat er in een land een grote uitbraak is, betekent toch niet automatisch dat je mensen die een vaccinatiebewijs en negatieve test kunnen laten zien, dan ook maar allemaal moet weigeren?

Vind het eigenlijk weinig proportioneel. Het is niet dat Zweden een safespace is ofzo…
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 09:10:14 #106
5428 crew  miss_sly
pi_201191223
quote:
Het lijkt wellicht nep, ik weet niet of het dat is.
We weten echter ook dat al anderhalf jaar met regelmaat bepaalde cijfers pas heel laat volledig bijgewerkt zijn. Dus op zichzelf is het wel mogelijk.

Het zou een nogal knullige fout zijn als het echt volledig uit de lucht gegrepen is voor het narratief.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201191236
quote:
Putin die doorloopt van De NOS. Ook zo mooi, lol.

Afgezien van het eenzijdige nieuws als dat maar in de ideologie van MSM valt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 3 september 2021 @ 09:12:12 #108
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201191245
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:09 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Maar nogmaals, dat er in een land een grote uitbraak is, betekent toch niet automatisch dat je mensen die een vaccinatiebewijs en negatieve test kunnen laten zien, dan ook maar allemaal moet weigeren?

Vind het eigenlijk weinig proportioneel. Het is niet dat Zweden een safespace is ofzo…
met je eens, gaat wel te ver
pi_201191255
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
We weten echter ook dat al anderhalf jaar met regelmaat bepaalde cijfers pas heel laat volledig bijgewerkt zijn. Dus op zichzelf is het wel mogelijk.

Het zou een nogal knullige fout zijn als het echt volledig uit de lucht gegrepen is voor het narratief.
Het is mogelijk maaaaaaarrr extreem unlikely, en toegegeven in scène gezet maar het zou een real case geweest zijn ooit.....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201191267
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:12 schreef Tarado het volgende:

[..]
met je eens, gaat wel te ver
Tis buiten proportie maar dat was 95% al van alle fearmongering.
pi_201191394
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

quote:
Nieuwsuur reageert op GeenStijl. Het bewuste fragment is inderdaad geacteerd: "Om privacyredenen (zo werd de naam van de overledene genoemd) is een kort stukje opnieuw opgenomen zonder dat de naam genoemd is. Voor de volledigheid hadden we dat moeten vermelden." Maar de huisarts houdt vol dat de melding zelf waarachtig is. "In het onderwerp vertelt de huisarts dat zij die dag een melding heeft gedaan van een overledene (een 39-jarige vrouw) aan corona. Dat is ook daadwerkelijk gebeurd, de verslaggever was daar getuige van. De melding is gedaan aan de GGD. De huisarts bevestigt ons vandaag opnieuw dat dit zo gebeurd is en dat, in overleg met de forensisch arts, de doodsoorzaak corona was. Zij wijst erop dat nog onduidelijk is of de GGD de melding ook heeft geregistreerd." Vooral dat laatste komt natuurlijk wel weer verdacht goed uit, maar goed, believe women!
Hangt er een beetje tussen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2021 09:25:29 ]
  vrijdag 3 september 2021 @ 09:25:46 #112
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201191414
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:13 schreef ludovico het volgende:

[..]
Tis buiten proportie maar dat was 95% al van alle fearmongering.
is dit fearmongering?
pi_201191425
Wat een gelul dat die wet aangepast moet worden en dat dat niet lukt voor de 20ste.

Toen een rechter een streep door de avondklok zette was het binnen 1 dag geregeld.

Ow en iedereen die het over versoepeling heeft op 20, nu dus 25, september is volstrekt achterlijk.

Het is een verzwaring. En onder die 75 personen vielen al heel veel tenten en dat wordt dus nog minder. 50 of weet ik veel. Dus je kan bijna nergens meer terecht als je niet aan die bullshit mee wilt doen.

:r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_201191455
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
is dit fearmongering?
Door alle Israëlis als hoog risico te behandelen ben je niet op ratio beleid aan het voeren maar op angstige emoties.

Misschien gebruik ik het woord verkeerd maar ik vind het emo beleid.
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 09:28:57 #115
5428 crew  miss_sly
pi_201191457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:24 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
[..]
Ja, precies, dat had ik ook gelezen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 3 september 2021 @ 09:30:00 #116
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_201191469
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:24 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]
[..]
Vraag is dan ook hoe betrouwbaar die cijfers zijn van besmettingen, opnames en overleden personen, als NET bij die ene melding van een overledene blijkt dat die toevallig niet geregistreerd is.
  vrijdag 3 september 2021 @ 09:31:02 #117
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201191483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Door alle Israëlis als hoog risico te behandelen ben je niet op ratio beleid aan het voeren maar op angstige emoties.

beleid vind ik juist een beetje ontbreken bij de diverse regeringen, ze doen allemaal maar wat inderdaad veelal geleid door onderbuik
pi_201191512
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik denk meer risico-aversie. Maar met dit beleid ga je eigenlijk compleet voorbij aan het feit dat er vaccins zijn en dat tests breed beschikbaar zijn. Daarom vind ik het nu ook niet meer proportioneel om gewoon botweg iedereen te weigeren.

Dat geldt bijvoorbeeld ook voor de quarantaineplicht die NL maar blijft handhaven voor mensen uit de UK. Destijds ingesteld voor delta, inmiddels is delta hier allang dominant maar de quarantaineplicht blijft.
pi_201191559
Het is maar de vraag hoeveel vaccins transmissie verlagen... Iedereen zou gewoon getest moeten worden als je denkt dat dat testen zin heeft.. Wat ook enigszins discutabel is. Bij ziekte gewoon thuisblijven is immers het advies...

Ja bron en contact onderzoek heb je... Misschien dat men beter hun best doet voor isolatie als corona blijkt te zijn (?) maar ik denk onder aan de streep dat het ook aardig op de marge is.
pi_201191571
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:33 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik denk meer risico-aversie. Maar met dit beleid ga je eigenlijk compleet voorbij aan het feit dat er vaccins zijn en dat tests breed beschikbaar zijn. Daarom vind ik het nu ook niet meer proportioneel om gewoon botweg iedereen te weigeren.

Dat geldt bijvoorbeeld ook voor de quarantaineplicht die NL maar blijft handhaven voor mensen uit de UK. Destijds ingesteld voor delta, inmiddels is delta hier allang dominant maar de quarantaineplicht blijft.
Haha, niet echt up to date.
pi_201191619
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:35 schreef ludovico het volgende:
Het is maar de vraag hoeveel vaccins transmissie verlagen... Iedereen zou gewoon getest moeten worden als je denkt dat dat testen zin heeft.. Wat ook enigszins discutabel is. Bij ziekte gewoon thuisblijven is immers het advies...

Ja bron en contact onderzoek heb je... Misschien dat men beter hun best doet voor isolatie als corona blijkt te zijn (?) maar ik denk onder aan de streep dat het ook aardig op de marge is.
Als straks blijkt dat de druk op de ziekenhuizen definitief niet meer toeneemt, is er helemaal geen reden meer om alle besmettingen in kaart te willen brengen. Dan is de pandemie (voorlopig, tot de komst van een escapevariant) in Nederland voorbij en kunnen we covid gaan behandelen als elke andere ziekte, imo.
  vrijdag 3 september 2021 @ 09:40:59 #122
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201191640
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:26 schreef vosss het volgende:
Wat een gelul dat die wet aangepast moet worden en dat dat niet lukt voor de 20ste.

Toen een rechter een streep door de avondklok zette was het binnen 1 dag geregeld.

Ow en iedereen die het over versoepeling heeft op 20, nu dus 25, september is volstrekt achterlijk.

Het is een verzwaring. En onder die 75 personen vielen al heel veel tenten en dat wordt dus nog minder. 50 of weet ik veel. Dus je kan bijna nergens meer terecht als je niet aan die bullshit mee wilt doen.

:r
De politiek zal roepen dat ze echt alle kansen hebben geboden aan ondernemers om ruimer open te gaan, en je hoeft TvT natuurlijk niet te gebruiken, maar dan mag je na klant 50 de deur dicht gooien.

Het was natuurlijk ook bloedlink de voorbije maanden in de winkels, de restaurants en de sportkantines. Ambulances rijden af en aan met alle slachtoffers.
pi_201191668
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:39 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Als straks blijkt dat de druk op de ziekenhuizen definitief niet meer toeneemt, is er helemaal geen reden meer om alle besmettingen in kaart te willen brengen. Dan is de pandemie (voorlopig, tot de komst van een escapevariant) in Nederland voorbij en kunnen we covid gaan behandelen als elke andere ziekte, imo.
Ga jij, als de aantallen hoger worden zoals altijd ook met influenza. Het accepternen of word je bang?

Onze IC cap is niet gemaakt om risico te kunnen nemen. We lopen jaren achter op zorg als ik het allemaal mag geloven... Succes... We zijn nog wel ff bezig hiermee.
pi_201191739
Ik geloof er nog steeds niks van dat de 1.5 meter deze maand eraf gaat.
pi_201191753
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 09:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik geloof er nog steeds niks van dat de 1.5 meter deze maand eraf gaat.
Gaat ook niet gebeuren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')