Hier past imo maar één reactie:quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort
[ afbeelding ]
Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
Volgende week dus de Zandvoort/F1 piek.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort
[ afbeelding ]
Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
Nee;quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
De beelden van Zandvoort zijn absurd. Ze laten goed zien dat er maar twee redenen waren om dit door te laten gaan: geld en prestige. Prima hoor, maar ben daar dan gewoon eerlijk over.
Goed gezegd. Het ESF was destijds al discutabel maar werd nog onder de vlag van Fieldlabs gedaan.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
De beelden van Zandvoort zijn absurd. Ze laten goed zien dat er maar twee redenen waren om dit door te laten gaan: geld en prestige. Prima hoor, maar ben daar dan gewoon eerlijk over.
Het aantal mensen op die foto is al meer dan op een heel klein/middelgroot festivalterrein past.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week dus de Zandvoort/F1 piek.
Ik zou als organisator van een festival zó pislink zijn
Ja, maar niet peer reviewed. Net zoals dit artikel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef Za het volgende:
[..]
Het kwam rechtstreeks uit de mond van Fauci en is medegedeeld door het CDC.
Die hebben hun bronnen.
Sportschool is niet de enige manier om gezond te bewegen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn, ik vind een extra belasting op minder dan 3 keer per week naar de sportschool ook wel een goed idee.
maar dat is helemaal niet zo, ongevaccineerden zijn langer besmettelijkquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Za het volgende:
[..]
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is.
Ook dat.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee;
Prima hoor, maar gooi dan festivals ook gewoon open.
Zeker, geeft alleen maar meer voeding voor dat Unmute Us gebeuren van volgende week. Dat lijkt overigens meer op een hernieuwde editie van de Dance Parade dan een protest, maar achquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:53 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat dit een weekend wordt vol frustraties voor evenement organisatoren en dergelijke
Om razend van te wordenquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgende week dus de Zandvoort/F1 piek.
Ik zou als organisator van een festival zó pislink zijn
Je bedoelt de Love Parade die begonnen is als een protestmars?quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, geeft alleen maar meer voeding voor dat Unmute Us gebeuren van volgende week. Dat lijkt overigens meer op een hernieuwde editie van de Dance Parade dan een protest, maar ach.
Nee, ik doelde op de Dance Parade zoals hij in Rotterdam was. Love Parade is toch Duits? En de Dance Parade zal vast weel gebaseerd zijn op de Love Parade, maar ja.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:07 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Je bedoelt de Love Parade die begonnen is als een protestmars?
Iets beters kan ik er niet van maken:quote:Op vrijdag 3 september 2021 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160872/maks-verfspatten/#more
Politici die zich weer eens niet aan de regeltjes houden als de pers niet mag komen. F1 feestje!
Jup, Love Parade is in Duitsland begonnen, daarna heeft Rotterdam hem gekopieerd (maar toen was er al geen protest meer over).quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op de Dance Parade zoals hij in Rotterdam was. Love Parade is toch Duits? En de Dance Parade zal vast weel gebaseerd zijn op de Love Parade, maar ja.
Dance Paradequote:Op vrijdag 3 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, ik doelde op de Dance Parade zoals hij in Rotterdam was. Love Parade is toch Duits? En de Dance Parade zal vast weel gebaseerd zijn op de Love Parade, maar ja.
Fauci heeft ook behoorlijk wat kritiek gekregen over zijn uitspraak toen omdat die dat deed op basis van de Ct value van een pcr test. Maar een pcr test meet niks anders dan RNA van het virus niet of dat ook virus is wat nog mensen kan besmetten. Als jij besmet raakt en je lichaam gaat het virus vernietigen komt dat RNA ook vrij wat je dus kan meten maar dat is niet hetzelfde als een besmettelijke viral load. Sinds zijn uitspraken zijn er al meerdere onderzoeken geweest dat gevaccineerde mensen minder besmettelijk zijn en ook korter zoals dat onderzoek. Er is er ook 1 uit Nederland trouwens.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:54 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja, maar niet peer reviewed. Net zoals dit artikel.
En de bronnen spreken elkaar verder niet eens tegen. Fauci had alleen gezegd dat doorbraak cases net zo besmettelijk kunnen zijn. En nu zien we dat inderdaad.
Denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen danquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Zeker, geeft alleen maar meer voeding voor dat Unmute Us gebeuren van volgende week. Dat lijkt overigens meer op een hernieuwde editie van de Dance Parade dan een protest, maar ach.
Hoezeer ik ook fan ben van F1: eens. Ofwel dit ook niet doen, ofwel festivals ook toestaan (al is dat nu natuurlijk al te laat, zomer loopt op z'n einde). Dit is scheef.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
F1 is op dit moment gewoon het breekijzer. Er spelen hele grote belangen mee, dat gaan ze niet zomaar annuleren of beperken. Voordeel is dat festivalorganisatoren hier gewoon heel goed naar moeten kijken en het in de gaten houden. Zorg dat er geen argumenten zijn waarop je festival anders zal zijn. Alsde argumenten dan niet gebaseerd meer kunnen zijn op inhoud maar onderbuik vanuit de overheid heb je een sterke stem om ze te dwingen dat te veranderen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook fan ben van F1: eens. Ofwel dit ook niet doen, ofwel festivals ook toestaan (al is dat nu natuurlijk al te laat, zomer loopt op z'n einde). Dit is scheef.
Ik heb een beetje de indruk dat ze de F1 gebruiken als generale repetitie zodat de festivals daarna een groen licht kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hoezeer ik ook fan ben van F1: eens. Ofwel dit ook niet doen, ofwel festivals ook toestaan (al is dat nu natuurlijk al te laat, zomer loopt op z'n einde). Dit is scheef.
In plaats daarvan gaan we straks QR-codes verplichten bij het wekelijkse klaverjasclubjequote:Op vrijdag 3 september 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |