abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201194233
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
Hier past imo maar één reactie: :').
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 12:47:59 #252
5428 crew  miss_sly
pi_201194250
De beelden van Zandvoort zijn absurd. Ze laten goed zien dat er maar twee redenen waren om dit door te laten gaan: geld en prestige. Prima hoor, maar ben daar dan gewoon eerlijk over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201194277
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
Volgende week dus de Zandvoort/F1 piek.

Ik zou als organisator van een festival zó pislink zijn _O-
pi_201194284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:47 schreef miss_sly het volgende:
De beelden van Zandvoort zijn absurd. Ze laten goed zien dat er maar twee redenen waren om dit door te laten gaan: geld en prestige. Prima hoor, maar ben daar dan gewoon eerlijk over.
Nee;

Prima hoor, maar gooi dan festivals ook gewoon open.
pi_201194319
quote:
Goed gezegd. Het ESF was destijds al discutabel maar werd nog onder de vlag van Fieldlabs gedaan.

Dit is gewoon een feestje van een paar rijkelui die schijt aan alles hebben. En ik gun die raceliefhebbers hun feestje hè maar dit is niet uit te leggen. Op geen enkele manier.
pi_201194320
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het aantal mensen op die foto is al meer dan op een heel klein/middelgroot festivalterrein past.

Je kan nu echt niet meer stellen dat er geen andere agenda achter zit.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:53:50 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201194323
Denk dat dit een weekend wordt vol frustraties voor evenement organisatoren en dergelijke :X
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:54:52 #258
8369 speknek
Another day another slay
pi_201194335
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef Za het volgende:

[..]
Het kwam rechtstreeks uit de mond van Fauci en is medegedeeld door het CDC.
Die hebben hun bronnen.
Ja, maar niet peer reviewed. Net zoals dit artikel.
En de bronnen spreken elkaar verder niet eens tegen. Fauci had alleen gezegd dat doorbraak cases net zo besmettelijk kunnen zijn. En nu zien we dat inderdaad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201194378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 10:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

Nu we toch bezig zijn, ik vind een extra belasting op minder dan 3 keer per week naar de sportschool ook wel een goed idee.
Sportschool is niet de enige manier om gezond te bewegen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:01:53 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201194429
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Za het volgende:

[..]
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is. :')
maar dat is helemaal niet zo, ongevaccineerden zijn langer besmettelijk
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 13:02:18 #261
5428 crew  miss_sly
pi_201194431
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee;

Prima hoor, maar gooi dan festivals ook gewoon open.
Ook dat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201194444
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:53 schreef Cue_ het volgende:
Denk dat dit een weekend wordt vol frustraties voor evenement organisatoren en dergelijke :X
Zeker, geeft alleen maar meer voeding voor dat Unmute Us gebeuren van volgende week. Dat lijkt overigens meer op een hernieuwde editie van de Dance Parade dan een protest, maar ach :).
pi_201194456
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:49 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Om razend van te worden
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:06:24 #264
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201194468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:05 schreef pullup het volgende:

[..]
Om razend van te worden
racend
pi_201194479
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Zeker, geeft alleen maar meer voeding voor dat Unmute Us gebeuren van volgende week. Dat lijkt overigens meer op een hernieuwde editie van de Dance Parade dan een protest, maar ach :).
Je bedoelt de Love Parade die begonnen is als een protestmars? ;)
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201194503
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:07 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Je bedoelt de Love Parade die begonnen is als een protestmars? ;)
Nee, ik doelde op de Dance Parade zoals hij in Rotterdam was. Love Parade is toch Duits? En de Dance Parade zal vast weel gebaseerd zijn op de Love Parade, maar ja.
pi_201194506
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 11:27 schreef Glazenmaker het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5160872/maks-verfspatten/#more

Politici die zich weer eens niet aan de regeltjes houden als de pers niet mag komen. F1 feestje!
Iets beters kan ik er niet van maken: :r
pi_201194511
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Nee, ik doelde op de Dance Parade zoals hij in Rotterdam was. Love Parade is toch Duits? En de Dance Parade zal vast weel gebaseerd zijn op de Love Parade, maar ja.
Jup, Love Parade is in Duitsland begonnen, daarna heeft Rotterdam hem gekopieerd (maar toen was er al geen protest meer over).
pi_201194547
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Dance Parade O+ Mijn dochter haar eerste dance festival. Nam haar mee toen ze 6 was ofzo :D
pi_201194639
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:54 schreef speknek het volgende:

[..]
Ja, maar niet peer reviewed. Net zoals dit artikel.
En de bronnen spreken elkaar verder niet eens tegen. Fauci had alleen gezegd dat doorbraak cases net zo besmettelijk kunnen zijn. En nu zien we dat inderdaad.
Fauci heeft ook behoorlijk wat kritiek gekregen over zijn uitspraak toen omdat die dat deed op basis van de Ct value van een pcr test. Maar een pcr test meet niks anders dan RNA van het virus niet of dat ook virus is wat nog mensen kan besmetten. Als jij besmet raakt en je lichaam gaat het virus vernietigen komt dat RNA ook vrij wat je dus kan meten maar dat is niet hetzelfde als een besmettelijke viral load. Sinds zijn uitspraken zijn er al meerdere onderzoeken geweest dat gevaccineerde mensen minder besmettelijk zijn en ook korter zoals dat onderzoek. Er is er ook 1 uit Nederland trouwens.
twitter
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:24:09 #271
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_201194648
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:03 schreef Scrummie het volgende:
Denk dat ik maar eens een kijkje ga nemen dan :D
pi_201194649
quote:
Hoezeer ik ook fan ben van F1: eens. Ofwel dit ook niet doen, ofwel festivals ook toestaan (al is dat nu natuurlijk al te laat, zomer loopt op z'n einde). Dit is scheef.
pi_201194686
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Hoezeer ik ook fan ben van F1: eens. Ofwel dit ook niet doen, ofwel festivals ook toestaan (al is dat nu natuurlijk al te laat, zomer loopt op z'n einde). Dit is scheef.
F1 is op dit moment gewoon het breekijzer. Er spelen hele grote belangen mee, dat gaan ze niet zomaar annuleren of beperken. Voordeel is dat festivalorganisatoren hier gewoon heel goed naar moeten kijken en het in de gaten houden. Zorg dat er geen argumenten zijn waarop je festival anders zal zijn. Alsde argumenten dan niet gebaseerd meer kunnen zijn op inhoud maar onderbuik vanuit de overheid heb je een sterke stem om ze te dwingen dat te veranderen.
pi_201194688
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 13:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Ik heb een beetje de indruk dat ze de F1 gebruiken als generale repetitie zodat de festivals daarna een groen licht kunnen krijgen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 13:28:34 #275
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_201194704
quote:
In plaats daarvan gaan we straks QR-codes verplichten bij het wekelijkse klaverjasclubje :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')