abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201193625
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:00 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ndert-er-dit-weekend

De eerste quarantaineplichten worden alweer ingevoerd, ook voor gevaccineerden. Dat belooft wat.
Voor niks gevaccineerd dus.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:04:50 #227
8369 speknek
Another day another slay
pi_201193627
Gevaccineerden met een breakthrough infectie zijn net zo besmettelijk als ongevaccineerden!!!111*

twitter

*alleen gedurende een heel kort moment.

quote:
The durations of both infectious virus shedding and symptoms were significantly reduced in vaccinated individuals compared with unvaccinated individuals. We also observed that breakthrough infections are associated with strong tissue compartmentalization and are only detectable in saliva in some cases. These data indicate that vaccination shortens the duration of time of high transmission potential, minimizes symptom duration, and may restrict tissue dissemination.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201193682
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Het blijft ook echt een zooitje zo; zoveel regels joh. Denk dat ons in onze handen mogen knijpen als we in de herfst en winter nog naar enkele landen binnen de EU mogen reizen als gevaccineerden.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we dit niet meer zouden doen maar als alles nu al weer op oranje gaat dan komt er straks gewoon weer een integraal negatief reisadvies tot mei. Terwijl het nergens voor nodig zou moeten zijn.

Zo’n Montenegro gaat van niks aan de hand naar zeer hoog risico met quarantaineplicht…
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:09:40 #229
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201193745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]

Lekker.
Toch maar goed dat ze maar 2/3e van de capaciteit gebruiken, dat maakt het een stuk veiliger.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201193781
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:09 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Toch maar goed dat ze maar 2/3e van de capaciteit gebruiken, dat maakt het een stuk veiliger.
Geen significante toename in besmettingen en opnames over de komende weken = alles open. Dan zijn de argumenten echt op.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201193827
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef speknek het volgende:
Gevaccineerden met een breakthrough infectie zijn net zo besmettelijk als ongevaccineerden!!!111*

[ twitter ]

*alleen gedurende een heel kort moment.
[..]

This article is a preprint and has not been certified by peer review.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:16:09 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_201193856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:14 schreef Za het volgende:

[..]
Tot zover waren de uitspraken over dat gevaccineerden misschien wel net zo besmettelijk waren niet eens een paper.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_201193860
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:06 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we dit niet meer zouden doen maar als alles nu al weer op oranje gaat dan komt er straks gewoon weer een integraal negatief reisadvies tot mei. Terwijl het nergens voor nodig zou moeten zijn.

Zo’n Montenegro gaat van niks aan de hand naar zeer hoog risico met quarantaineplicht…
Ik zag het al wel aankomen om eerlijk te zijn, heb nooit gedacht dat we in de herfst en winter weer vrijer konden gaan reizen, daarvoor is de paniek wereldwijd nog te groot. Net als de drang om het virus uit te roeien. Het zal me niks verbazen als vrijwel heel Europa straks gewoon weer oranje of rood is in de winter.
pi_201193893
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef speknek het volgende:

Tot zover waren de uitspraken over dat gevaccineerden misschien wel net zo besmettelijk waren niet eens een paper.
Het kwam rechtstreeks uit de mond van Fauci en is medegedeeld door het CDC.
Die hebben hun bronnen.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:19:15 #235
14505 OProg
A Life in Music
pi_201193896
quote:

[..]
Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner. :)
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_201193912
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]
Voor niks gevaccineerd dus.
Nee niet waar. Voor sommige landen is het niet nodig in quara taine te gaan als je bent gevaccineerd. En heel de eu heb je als gevaccineerde echt wel voordeel.
pi_201193916
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef Za het volgende:

[..]
Het kwam rechtstreeks uit de mond van Fauci en is medegedeeld door het CDC.
Die hebben hun bronnen.
"Hun bronnen" is best maar een paper dat nog niet gereviewed is maar wel een duidelijk onderzoek bevat neem je niet serieus.

Gut, je zal toch een keer ongelijk hebben.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:21:43 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201193930
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef speknek het volgende:

[..]
Maar dat past bij zijn eigen hypothese dus dat moet wel waar zijn dan. Zelfs als dit peer reviewed zou zijn, denk ik niet dat zijn mening veranderen.
pi_201193982
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef OProg het volgende:

Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner. :)
Ik heb idd weleens een link naar een interessant niet peer reviewed paper geplaatst, waarop mensen als speknek dan reageerden met "not peer reviewed!".

Toen zag ik jou daar niet op antwoorden met " Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner."

Waarom zo selectief bezig?
Je bent zelf dus datgene waar je mij van beschuldigd.
pi_201193990
quote:

[..]
Lol, ga jij vanaf nu alleen nog maar uit peer-reviewed bronnen citeren?
- verwijderd door admin -
pi_201194027
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:21 schreef Momo het volgende:

Maar dat past bij zijn eigen hypothese dus dat moet wel waar zijn dan. Zelfs als dit peer reviewed zou zijn, denk ik niet dat zijn mening veranderen.
Je verkiest een niet gecertificeerd niet peer reviewed paper te geloven boven het CDC en Fauci?
Okay. :)
pi_201194052
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef groenen het volgende:

Lol, ga jij vanaf nu alleen nog maar uit peer-reviewed bronnen citeren?
Ik heb je dit nooit zien vragen aan mensen die onder een link van mij not peer reviewed plaatsten.
Daar zette je waarschijnlijk je duimpje omhoog :')
pi_201194082
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:28 schreef Za het volgende:

[..]
Je verkiest een niet gecertificeerd niet peer reviewed paper te geloven boven het CDC en Fauci?
Okay. :)
"Het CDC geloven" is een autoriteitsdrogreden en bovendien zijn het CDC en Fauci politiek gemotiveerd.
pi_201194158
Ondertussen in Zandvoort

Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_201194162
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:31 schreef Za het volgende:

[..]

Daar zette je waarschijnlijk je duimpje omhoog :')
Waarschijnlijk?
- verwijderd door admin -
pi_201194174
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:34 schreef Stoney3K het volgende:

"Het CDC geloven" is een autoriteitsdrogreden en bovendien zijn het CDC en Fauci politiek gemotiveerd.
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is. :')
  Moderator vrijdag 3 september 2021 @ 12:44:22 #247
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201194208
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Mén, zelfs pre corona zou ik dit soort mierenhoopdrukte liever vermijden hoor :') Dolle pret.
pi_201194219
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik zag het al wel aankomen om eerlijk te zijn, heb nooit gedacht dat we in de herfst en winter weer vrijer konden gaan reizen, daarvoor is de paniek wereldwijd nog te groot. Net als de drang om het virus uit te roeien. Het zal me niks verbazen als vrijwel heel Europa straks gewoon weer oranje of rood is in de winter.
Naar aanleiding van m’n eigen post eens de data in gedoken. Wij zitten nu op 100 cases per 100k inwoners per 7 dagen. Vrijwel heel West-Europa zit daar boven, Frankrijk bijvoorbeeld bijna 200 per 100k. En dan lopen ze in die andere landen nog te kutten met mondkapjes en van alles. Zo bezien is het hier helemaal zo slecht niet.

Maar ik blijf wel van mening dat die quarantaines overdreven zijn zo lang er geen sprake is van een zorgwekkende variant. En zelfs dat is discutabel, want tegen de tijd dat de variant wordt ontdekt is het toch al wijdverspreid.
  vrijdag 3 september 2021 @ 12:45:18 #249
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201194220
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort

[ afbeelding ]

Beter alles open idd :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201194232
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Za het volgende:

[..]
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is. :')
Weet je hoe je een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad kan halen? Simpel.

Zorgen dat gevaccineerden geen strobreed meer in de weg wordt gelegd. Bied ze maar mooi privileges.

Epidemiologisch misschien niet het meest gunstige, tot je daardoor genoeg mensen gevaccineerd krijgt.

Hoe harder je mensen negatief blijft prikkelen, hoe meer weerstand je uitlokt. Dus mensen treiteren tot ze zich laten vaccineren, werkt niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')