Voor niks gevaccineerd dus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:00 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ndert-er-dit-weekend
De eerste quarantaineplichten worden alweer ingevoerd, ook voor gevaccineerden. Dat belooft wat.
quote:The durations of both infectious virus shedding and symptoms were significantly reduced in vaccinated individuals compared with unvaccinated individuals. We also observed that breakthrough infections are associated with strong tissue compartmentalization and are only detectable in saliva in some cases. These data indicate that vaccination shortens the duration of time of high transmission potential, minimizes symptom duration, and may restrict tissue dissemination.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we dit niet meer zouden doen maar als alles nu al weer op oranje gaat dan komt er straks gewoon weer een integraal negatief reisadvies tot mei. Terwijl het nergens voor nodig zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Het blijft ook echt een zooitje zo; zoveel regels joh. Denk dat ons in onze handen mogen knijpen als we in de herfst en winter nog naar enkele landen binnen de EU mogen reizen als gevaccineerden.
Toch maar goed dat ze maar 2/3e van de capaciteit gebruiken, dat maakt het een stuk veiliger.quote:
Geen significante toename in besmettingen en opnames over de komende weken = alles open. Dan zijn de argumenten echt op.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ze maar 2/3e van de capaciteit gebruiken, dat maakt het een stuk veiliger.
This article is a preprint and has not been certified by peer review.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:04 schreef speknek het volgende:
Gevaccineerden met een breakthrough infectie zijn net zo besmettelijk als ongevaccineerden!!!111*
[ twitter ]
*alleen gedurende een heel kort moment.
[..]
Tot zover waren de uitspraken over dat gevaccineerden misschien wel net zo besmettelijk waren niet eens een paper.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:14 schreef Za het volgende:
[..]
This article is a preprint and has not been certified by peer review.
Ik zag het al wel aankomen om eerlijk te zijn, heb nooit gedacht dat we in de herfst en winter weer vrijer konden gaan reizen, daarvoor is de paniek wereldwijd nog te groot. Net als de drang om het virus uit te roeien. Het zal me niks verbazen als vrijwel heel Europa straks gewoon weer oranje of rood is in de winter.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:06 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat we dit niet meer zouden doen maar als alles nu al weer op oranje gaat dan komt er straks gewoon weer een integraal negatief reisadvies tot mei. Terwijl het nergens voor nodig zou moeten zijn.
Zo’n Montenegro gaat van niks aan de hand naar zeer hoog risico met quarantaineplicht…
Het kwam rechtstreeks uit de mond van Fauci en is medegedeeld door het CDC.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef speknek het volgende:
Tot zover waren de uitspraken over dat gevaccineerden misschien wel net zo besmettelijk waren niet eens een paper.
Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:14 schreef Za het volgende:
[..]
Nee niet waar. Voor sommige landen is het niet nodig in quara taine te gaan als je bent gevaccineerd. En heel de eu heb je als gevaccineerde echt wel voordeel.quote:
"Hun bronnen" is best maar een paper dat nog niet gereviewed is maar wel een duidelijk onderzoek bevat neem je niet serieus.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef Za het volgende:
[..]
Het kwam rechtstreeks uit de mond van Fauci en is medegedeeld door het CDC.
Die hebben hun bronnen.
Maar dat past bij zijn eigen hypothese dus dat moet wel waar zijn dan. Zelfs als dit peer reviewed zou zijn, denk ik niet dat zijn mening veranderen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Tot zover waren de uitspraken over dat gevaccineerden misschien wel net zo besmettelijk waren niet eens een paper.
Ik heb idd weleens een link naar een interessant niet peer reviewed paper geplaatst, waarop mensen als speknek dan reageerden met "not peer reviewed!".quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef OProg het volgende:
Maar als in een artikeltje je boodschap uitkomt begin je daar niet over he, oude wetenschapsontkenner.
Lol, ga jij vanaf nu alleen nog maar uit peer-reviewed bronnen citeren?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:14 schreef Za het volgende:
[..]
Je verkiest een niet gecertificeerd niet peer reviewed paper te geloven boven het CDC en Fauci?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:21 schreef Momo het volgende:
Maar dat past bij zijn eigen hypothese dus dat moet wel waar zijn dan. Zelfs als dit peer reviewed zou zijn, denk ik niet dat zijn mening veranderen.
Ik heb je dit nooit zien vragen aan mensen die onder een link van mij not peer reviewed plaatsten.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:25 schreef groenen het volgende:
Lol, ga jij vanaf nu alleen nog maar uit peer-reviewed bronnen citeren?
"Het CDC geloven" is een autoriteitsdrogreden en bovendien zijn het CDC en Fauci politiek gemotiveerd.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:28 schreef Za het volgende:
[..]
Je verkiest een niet gecertificeerd niet peer reviewed paper te geloven boven het CDC en Fauci?
Okay.
Waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:31 schreef Za het volgende:
[..]
Daar zette je waarschijnlijk je duimpje omhoog
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:34 schreef Stoney3K het volgende:
"Het CDC geloven" is een autoriteitsdrogreden en bovendien zijn het CDC en Fauci politiek gemotiveerd.
Mén, zelfs pre corona zou ik dit soort mierenhoopdrukte liever vermijden hoorquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort
[ afbeelding ]
Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
Naar aanleiding van m’n eigen post eens de data in gedoken. Wij zitten nu op 100 cases per 100k inwoners per 7 dagen. Vrijwel heel West-Europa zit daar boven, Frankrijk bijvoorbeeld bijna 200 per 100k. En dan lopen ze in die andere landen nog te kutten met mondkapjes en van alles. Zo bezien is het hier helemaal zo slecht niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zag het al wel aankomen om eerlijk te zijn, heb nooit gedacht dat we in de herfst en winter weer vrijer konden gaan reizen, daarvoor is de paniek wereldwijd nog te groot. Net als de drang om het virus uit te roeien. Het zal me niks verbazen als vrijwel heel Europa straks gewoon weer oranje of rood is in de winter.
Beter alles open iddquote:Op vrijdag 3 september 2021 12:40 schreef _serial_ het volgende:
Ondertussen in Zandvoort
[ afbeelding ]
Maar het is geplaceerd hoor! En we hebben 2/3 van de capaciteit.
Weet je hoe je een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad kan halen? Simpel.quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:42 schreef Za het volgende:
[..]
Zij hebben er inderdaad alle belang bij te beweren dat gevaccineerden net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, en mondmaskers te adviseren aan gevaccineerden, wanneer hun doel een zo hoog mogelijke vaccinatiegraad behalen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |