Geen idee maar er zit vast een internationaal complot achter.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee maar er zit vast een internationaal complot achter.
Ok weer naar user foto's met alu foliequote:Op donderdag 2 september 2021 17:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee maar er zit vast een internationaal complot achter.
Ik heb vandaag al een andere UI gebruikt ... niet vaker dan 1x per dag wisselenquote:Op donderdag 2 september 2021 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok weer naar user foto's met alu folie
Een band, https://www.google.com/ur(...)EQHKryEWYY4KhwhTUwpAquote:
Je hebt al een vuilniszak en folie gedaan toch?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een andere UI gebruikt ... niet vaker dan 1x per dag wisselen
Lastig dat ui verwisselenquote:Op donderdag 2 september 2021 17:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al een andere UI gebruikt ... niet vaker dan 1x per dag wisselen
Om te huilenquote:
Onherkenbaarquote:
Ik weet het ook niet batterijen ofzoquote:
Die staat alleen op FBquote:
Die niemand aanklikt, en terechtquote:
Net even geluisterd maar ik vind het niet slecht.quote:
Vet bevriezen. Zou dat lekker zijn vetijsjes?quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vet bevriezen. Zou dat lekker zijn vetijsjes?
3D is niet 3Nquote:Op donderdag 2 september 2021 18:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Misschien “ 3rd parallel north” ?![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/3rd_parallel_north
Net iets te veel reggeatonquote:Op donderdag 2 september 2021 18:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net even geluisterd maar ik vind het niet slecht.
Plak er een plaatje opquote:
OKquote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is afgekort 3N en niet 3D
Voel je je goed om te vliegen?quote:
Nou dat zal wel mee vallenquote:
Mezelf kennende zal ik vooral slapen, behalve tijdens de tussenstop op Istanbul, maar ik ga ervan uit dat ik me maandag beter voel dan vandaag.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 18:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat is afgekort 3N en niet 3D
Simon Reeve maakte een tv-programma waarin hij de wereld rond liep over zo’n breedtelijn, de kreeftskeerkring.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:25 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Misschien “ 3rd parallel north” ?![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/3rd_parallel_north
Komt wel goed en doe fok uitquote:Op donderdag 2 september 2021 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mezelf kennende zal ik vooral slapen, behalve tijdens de tussenstop op Istanbul, maar ik ga ervan uit dat ik me maandag beter voel dan vandaag.
Omdat het een vakantie is en die debielen hier even moet vergeten.quote:
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat het een vakantie is en die debielen hier even moet vergeten.
Ik let wel opquote:Op donderdag 2 september 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga een week niet bemoeien, veel plezier!
Ik ben wel even mod hierquote:Op donderdag 2 september 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga een week niet bemoeien, veel plezier!
We hebben D.quote:
Ja, 80 D.quote:
Nou is dat zo?quote:
Neem jij FOK! altijd mee op vakantie?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Ik hoor dat vaker....gaan ze twee weken op vakantie en dan geen FOK
Fijn, samen met D.quote:
Als iemand verkansie zegt ga ik uit mijn plaatquote:Op donderdag 2 september 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem jij FOK! altijd mee op vakantie?
Dat was niet zo moeilijkquote:
Datzelfde heb ik met hont en kadtquote:Op donderdag 2 september 2021 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand verkansie zegt ga ik uit mijn plaat
Jaquote:Op donderdag 2 september 2021 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met hont en kadt
D.at denk ik ookquote:
Welke?quote:
Moet je ook een negatieve test mee voor op reis ?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd is om, maar er gebeurt niet veel.
Abba?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De chat bij de youtube die hij postte.
Nee een papieren vaccinatiebewijs is voldoende, dus ik hoop dat ik tegen die tijd ben uit gesnotterd en gehoest, ik vind dat zo genantquote:Op donderdag 2 september 2021 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je ook een negatieve test mee voor op reis ?
Hahaha ja in het ov durf ik niet te kuchen hoesten of niezen. Niezen kan je onderdrukken om met je tong tegen je gehemeltje te drukken. Dat werktquote:Op donderdag 2 september 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee een papieren vaccinatiebewijs is voldoende, dus ik hoop dat ik tegen die tijd ben uit gesnotterd en gehoest, ik vind dat zo genant
+1quote:
Of je neus dichtknijpen, maar dat staat ook heel raar als je in de rij voor de kassa staatquote:Op donderdag 2 september 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja in het ov durf ik niet te kuchen hoesten of niezen. Niezen kan je onderdrukken om met je tong tegen je gehemeltje te drukken. Dat werkt
Oh nou jaquote:Op donderdag 2 september 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op je neus dichtknijpen, maar dat staat ook heel raar als je in de rij voor de kassa staat
Ook voor Turkije?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee een papieren vaccinatiebewijs is voldoende, dus ik hoop dat ik tegen die tijd ben uit gesnotterd en gehoest, ik vind dat zo genant
Ze gaat naar Egyptequote:
Ik moest er ook niks van hebben. En toch is het wel wat geworden over de jaren.quote:
Vroeger welquote:Op donderdag 2 september 2021 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er ook niks van hebben. En toch is het wel wat geworden over de jaren.
Ik apprecieer het nu pas een beetje.quote:
ik vond er vroeger helemaal niets aan, tot ik een keer naar en optreden van Bjorn Again ging , en dat was best leuk.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik apprecieer het nu pas een beetje.
Tering!!quote:
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 2 september 2021 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!!Dat kende ik dus idd niet
Moeite is een groot woord maar ik had er als kind al weinig mee.quote:
Ja anders was het was lastigquote:
70 plusquote:Op donderdag 2 september 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Hoe oud zouden ze zijn?
Dat zoeken we op.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Hoe oud zouden ze zijn?
Ja die mannen zien er prima uitquote:
Juistquote:
Ik hoop dat ze niet van die strakgetrokken koppen hebbenquote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 2 september 2021 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet van die strakgetrokken koppen hebben
O jee gaan ze weer beginnen?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:21 schreef aloa het volgende:
Agnetha Fältskog (68), Benny Andersson (71), Björn Ulvaeus (73) en Anni-Frid Lyngstad (72) vonden dat het tijd was voor nieuwe muziek.
Geld is opquote:
Dan snap ik dat ze weer gaan beginnen 😉quote:
Nou hoe weet je dat die vier hadden een pleuris hekel aan elkaar. Agnetha had nog wat succes in haar uppiequote:Op donderdag 2 september 2021 19:29 schreef aloa het volgende:
Die lui hebben echt geen geldproblemen
Google maar eens.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoe weet je dat die vier hadden een pleuris hekel aan elkaar. Agnetha had nog wat succes in haar uppie
Op inkomsten ?quote:
Die had een stalker... en daar is ze uiteindelijk mee getrouwd.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoe weet je dat die vier hadden een pleuris hekel aan elkaar. Agnetha had nog wat succes in haar uppie
Dus MCH gaat uiteindelijk met Deisyy trouwen?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die had een stalker... en daar is ze uiteindelijk mee getrouwd.
#stalkenloont
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die had een stalker... en daar is ze uiteindelijk mee getrouwd.
#stalkenloont
Ai...quote:Op donderdag 2 september 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus MCH gaat uiteindelijk met Deisyy trouwen?
Wellus! Of een relatie ... maar iig ... is zoiets gebeurtquote:Op donderdag 2 september 2021 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Ze heeft wel een tijdje in Nederland gewoond
Wat lul jij nou weer poep?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus MCH gaat uiteindelijk met Deisyy trouwen?
Je komt als geroepenquote:
Bennie is de topverdiener met een geschat vermogen van ¤125 miljoen, Björn zit er iets achter en Frida staat op ¤95 miljoen. Agnetha komt er bekaaid van af met ¤5 miljoen. In totaal zou de groep dus rond de ¤350 miljoen zitten.quote:
Nee wel een stalker dat klopt welquote:Op donderdag 2 september 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wellus! Of een relatie ... maar iig ... is zoiets gebeurt
quote:
Ik heb niks te vertellenquote:Op donderdag 2 september 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nou hier ben ik
Vertel.
Alles leuk en aardig maar inkomsten zelfs in Zweden heb je iets van belasting. Plus het is wat jaren geleden. Op is opquote:Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Bennie is de topverdiener met een geschat vermogen van ¤125 miljoen, Björn zit er iets achter en Frida staat op ¤95 miljoen. Agnetha komt er bekaaid van af met ¤5 miljoen. In totaal zou de groep dus rond de ¤350 miljoen zitten.
Wellus... ook een relatie met die gek.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel een stalker dat klopt wel
quote:In 1997 came the most disturbing episode in her life - an affair with Gert van der Graaf, an obsessed Dutch fan who was 16 years her junior.
Agnetha met the 37-year-old forklift driver one day when she was out walking.
"She had known about his obsession for years," says Brita Ahman. "Still she got involved with him." When she ended their affair, he began to terrorise her and it reached a point where she was scared to leave her home.
In April 2000, van der Graaf was charged with threatening behaviour, but responded by handing over a letter from Agnetha to a Swedish newspaper.
Okquote:Op donderdag 2 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wellus... ook een relatie met die gek.
[..]
Met wat?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe je ook mee zaterdag/?
Nou toen was ze iig geen miljonairquote:Op donderdag 2 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik niet hoor... Ik was een stalker, geen accountant.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou toen was ze iig geen miljonair
Lekker danquote:Op donderdag 2 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ze woonde niet in het Gooiquote:Op donderdag 2 september 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet hoor... Ik was een stalker, geen accountant.
Ik ben niet zo cocktailerigquote:Op donderdag 2 september 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe eens gek, gooi een Focktail in je bek!
Ze verdienen nog altijd miljoenen euro's aan royalty-inkomsten...quote:Op donderdag 2 september 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig maar inkomsten zelfs in Zweden heb je iets van belasting. Plus het is wat jaren geleden. Op is op
Ikquote:Op donderdag 2 september 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, maareh.. Wie beweert dat?
ABBAquote:
We geven gewoon zelf een concert 🎶quote:Op donderdag 2 september 2021 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik had wel naar een concert gewild als ze er echt geweest waren.
Gratisss?quote:Op donderdag 2 september 2021 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We geven gewoon zelf een concert 🎶
Volgens mij waren we al een aardig eind met het samenstellen van de band.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We geven gewoon zelf een concert 🎶
Ik kreeg vroeger bij muziekles eerst een xylofoon... dat werd hem nietquote:Op donderdag 2 september 2021 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij waren we al een aardig eind met het samenstellen van de band.
Als je je mond maar houdtquote:Op donderdag 2 september 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bij muziekles eerst een xylofoon... dat werd hem niet
Toen een triangel... dat werd hem niet
Toen riep de leraar me bij hem en zei: Als je tijdens de les je mond houd krijg je een voldoende.
Dus.. Mag ik ook in jullie bandje?
Ik werk nog gewoon full-time ook (volgens onze cao)quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Wilde het al langer vragen maar wat is het nut van Bio+ chocolade en pindakaas? Heb ik nou bomen gered? ZIjn de plantjes beter behandeld? Is het gezonder?
Aub geen copy paste van google. Als je het weet ben ik 1 en al oor. En anders "hou je je mond en krijg je van mij een voldoende".
Zover ik het begrijp is er geen gif enzo gebruikt tijdens groei en bloei.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Wilde het al langer vragen maar wat is het nut van Bio+ chocolade en pindakaas? Heb ik nou bomen gered? ZIjn de plantjes beter behandeld? Is het gezonder?
Aub geen copy paste van google. Als je het weet ben ik 1 en al oor. En anders "hou je je mond en krijg je van mij een voldoende".
onbespoten aardnoten en cacaobonen ?quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Iets met een ‘bio’-label kopen geeft een positief gevoel.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Het zou er voor moeten zorgen dat jij je beter gaat voelen omdat je een 'goede daad' gedaan hebtquote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Daar gaat @Prisha over. Maar ik denk dat ze iemand met jouw kwalificaties wel wil aannemenquote:Op donderdag 2 september 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bij muziekles eerst een xylofoon... dat werd hem niet
Toen een triangel... dat werd hem niet
Toen riep de leraar me bij hem en zei: Als je tijdens de les je mond houd krijg je een voldoende.
Dus.. Mag ik ook in jullie bandje?
Dat is natuurlijk ook niet perse verkeerd he, als het terecht komt bij die pinda- of cacaoboer in verweggiestan zodat hij goede producten kan blijven leverenquote:Op donderdag 2 september 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
als ik niks anders mee bereik dan portomonnee vullen van anderen.
Uiteraard. Van onszelf voor onszelf.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij krijgt een onvoldoende.
quote:
even zwaaien naar mijn freonquote:
Ah goeie.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even zwaaien naar mijn freon![]()
you're the bestquote:
Lady greys.quote:
schattekenquote:
Gaat wel.Mis jullie.quote:
Lidl pindakaas beste pindakaasquote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Je bent hier toch ook als in een warm bad?quote:
godgloeiende wat een heet bad hierquote:Op donderdag 2 september 2021 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent hier toch ook als in een warm bad?
Warmmmmmmmquote:Op donderdag 2 september 2021 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
godgloeiende wat een heet bad hier
Ja hoor.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je bent hier toch ook als in een warm bad?
quote:
quote:
Dustersquote:Op donderdag 2 september 2021 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeeuh... ik ben niet zo modieus.. Wat zijn "tussenjassen"
Lente en herfst jassen.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Eeeuh... ik ben niet zo modieus.. Wat zijn "tussenjassen"
Als jij het een tussenjas vindt is het ook een tussenjas.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik twee tussenjassen
![]()
Welke winter?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn tussenjas trouwens de hele winter gedragen.
Jij snapt het.quote:
Vroeger toen de winters nog koud en guur waren.quote:
Dan ben je gewoon niet buiten gekomenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn tussenjas trouwens de hele winter gedragen.
Uit de ANWB store?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:29 schreef chufi het volgende:
Ik heb gewoon een uitritsbare binnenjas
Soberso kom ik nooit buiten.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon niet buiten gekomen
"Schatje, doe je er wel een jasje tussen? "quote:Op donderdag 2 september 2021 21:36 schreef D. het volgende:
"He schatje, zal ik 'm er eens lekker tussenjassen?"
Goed puntquote:Op donderdag 2 september 2021 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"Schatje, doe je er wel een jasje tussen? "
Dat dan?
Vergeet de wodka niet.quote:
En dat in de blender?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- Bier
- Bitterballen
- 1 Banaan
Klaar
quote:
Barbaarquote:
En...quote:
Voor een unieke cocktail.quote:
Ah, een showbanaanquote:Op donderdag 2 september 2021 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Barbaar
Bier in de koelkast om te koelen,
bitterballen voor de frituur of oven (moet je wel die van kwekkeboom hebben).
Die banaan voor de show
- 1 cockquote:Op donderdag 2 september 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, een showbanaan
Maareh, het lijstje was voor de cocktails
Mag het ook een showsinaasappel zijn?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
- 1 cock
- 7 tails
- 1 banaan
- bier
- bitterballen
Hij wil dat je een banaanshow opvoert.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, een showbanaan
Maareh, het lijstje was voor de cocktails
Eigenlijk niet neequote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Mag het ook een showsinaasappel zijn?
Da's meer iets voor de damesquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wil dat je een banaanshow opvoert.
Fixedquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij wil dat je een banaanshow invoert.
das pechquote:
Ik ook niet.quote:
en jij denkt die dames welquote:
Die bittere druppels doe ik niet aan meequote:Op donderdag 2 september 2021 21:49 schreef D. het volgende:
Ginger beer (gemberbier) 1 blikje of koop gewoon een fles als je er meer wil maken
Limoensap Halve limoen
Optioneel: angostura bitters Paar dashes (druppels)
75 ml mangosap
Halve limoen (geperste limoensap)
Rode peper of tabasco
En vodka dus
Of je kopieert de hele postquote:Op donderdag 2 september 2021 21:49 schreef D. het volgende:
Ginger beer (gemberbier) 1 blikje of koop gewoon een fles als je er meer wil maken
Limoensap Halve limoen
75 ml mangosap
Halve limoen (geperste limoensap)
Rode peper of tabasco
En vodka dus
quote:Op woensdag 1 september 2021 20:15 schreef hilliebillie het volgende:
Moscow mule:
INGREDIËNTEN
Vodka 45 ml
Ginger beer (gemberbier) 1 blikje of koop gewoon een fles als je er meer wil maken![]()
Limoensap Halve limoen
INSTRUCTIES
Gebruik een koperen cup gevuld met crushed ice (of gewoon een groot glas en evt ijsblokjes)
Voeg met een barmaatje 45 ml vodka toe
Daarna verse limoensap van een halve limoen
Voeg een paar druppels angostura bitter toe
Vul het glas verder af met ginger beer
Even roeren (en proeven) met een barlepel
Garneren met een limoenschijfje in de cup
ik vind de Dutch mule net wat lekkerder, is het zelfde maar dan met jonge jenever ipv vodka, maar deze is ook zeer prima
Het was een boodschappenlijstjequote:Op donderdag 2 september 2021 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je kopieert de hele post
[..]
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met het vinden van halve limoenen
Ik ben best handig, die maak ik zelfquote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met het vinden van halve limoenen
Ik dacht dat het 5 euro per cocktail zou zijn, die druppels kosten alleen al meer dan 10 euroquote:Op donderdag 2 september 2021 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bittere druppels doe ik niet aan mee
wat hoor ik nuquote:
Dan klopt je lijstje nietquote:Op donderdag 2 september 2021 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben best handig, die maak ik zelf
daarom.. ook al kunje ze in andere cocktails ook gebruiken ...quote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 euro per cocktail zou zijn, die druppels kosten alleen al meer dan 10 euro
OPTIONEEL!quote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 euro per cocktail zou zijn, die druppels kosten alleen al meer dan 10 euro
Ja zomaar ineens, afgelopen zaterdag besloten dat ik maandag een weekje met mijn lieve zus naar Egypte gaquote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hoor ik nu
je hebt bijna vakantie
Hoe is het hoest-gewijs?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zomaar ineens, afgelopen zaterdag besloten dat ik maandag een weekje met mijn lieve zus naar Egypte ga
bij een drankenwinkelquote:Op donderdag 2 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar koop je angostura bitters eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zomaar ineens, afgelopen zaterdag besloten dat ik maandag een weekje met mijn lieve zus naar Egypte ga
De hoest komt met vlagen, maar het snot wordt minderquote:
Komt ie nu mee, jij koos het recept hequote:Op donderdag 2 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik neem aan dat dit de nieuwe Abba is?quote:
Tof, ik zou wel eens naar het museum daar willen gaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gal & Galquote:Op donderdag 2 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alles komt goedquote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hoest komt met vlagen, maar het snot wordt minder
Nee, de massa heeft gekozen.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, jij koos het recept he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |