Ik apprecieer het nu pas een beetje.quote:
ik vond er vroeger helemaal niets aan, tot ik een keer naar en optreden van Bjorn Again ging , en dat was best leuk.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik apprecieer het nu pas een beetje.
Tering!!quote:
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 2 september 2021 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!!Dat kende ik dus idd niet
Moeite is een groot woord maar ik had er als kind al weinig mee.quote:
Ja anders was het was lastigquote:
70 plusquote:Op donderdag 2 september 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Hoe oud zouden ze zijn?
Dat zoeken we op.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.
Hoe oud zouden ze zijn?
Ja die mannen zien er prima uitquote:
Juistquote:
Ik hoop dat ze niet van die strakgetrokken koppen hebbenquote:
Volgens mij nietquote:Op donderdag 2 september 2021 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet van die strakgetrokken koppen hebben
O jee gaan ze weer beginnen?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:21 schreef aloa het volgende:
Agnetha Fältskog (68), Benny Andersson (71), Björn Ulvaeus (73) en Anni-Frid Lyngstad (72) vonden dat het tijd was voor nieuwe muziek.
Geld is opquote:
Dan snap ik dat ze weer gaan beginnen 😉quote:
Nou hoe weet je dat die vier hadden een pleuris hekel aan elkaar. Agnetha had nog wat succes in haar uppiequote:Op donderdag 2 september 2021 19:29 schreef aloa het volgende:
Die lui hebben echt geen geldproblemen
Google maar eens.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoe weet je dat die vier hadden een pleuris hekel aan elkaar. Agnetha had nog wat succes in haar uppie
Op inkomsten ?quote:
Die had een stalker... en daar is ze uiteindelijk mee getrouwd.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou hoe weet je dat die vier hadden een pleuris hekel aan elkaar. Agnetha had nog wat succes in haar uppie
Dus MCH gaat uiteindelijk met Deisyy trouwen?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die had een stalker... en daar is ze uiteindelijk mee getrouwd.
#stalkenloont
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die had een stalker... en daar is ze uiteindelijk mee getrouwd.
#stalkenloont
Ai...quote:Op donderdag 2 september 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus MCH gaat uiteindelijk met Deisyy trouwen?
Wellus! Of een relatie ... maar iig ... is zoiets gebeurtquote:Op donderdag 2 september 2021 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is niet waar.Ze heeft wel een tijdje in Nederland gewoond
Wat lul jij nou weer poep?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus MCH gaat uiteindelijk met Deisyy trouwen?
Je komt als geroepenquote:
Bennie is de topverdiener met een geschat vermogen van ¤125 miljoen, Björn zit er iets achter en Frida staat op ¤95 miljoen. Agnetha komt er bekaaid van af met ¤5 miljoen. In totaal zou de groep dus rond de ¤350 miljoen zitten.quote:
Nee wel een stalker dat klopt welquote:Op donderdag 2 september 2021 19:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wellus! Of een relatie ... maar iig ... is zoiets gebeurt
quote:
Ik heb niks te vertellenquote:Op donderdag 2 september 2021 19:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Nou hier ben ik
Vertel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |