Ik ben wel even mod hierquote:Op donderdag 2 september 2021 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga een week niet bemoeien, veel plezier!
We hebben D.quote:
Ja, 80 D.quote:
Nou is dat zo?quote:
Neem jij FOK! altijd mee op vakantie?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:36 schreef aloa het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Ik hoor dat vaker....gaan ze twee weken op vakantie en dan geen FOK
Fijn, samen met D.quote:
Als iemand verkansie zegt ga ik uit mijn plaatquote:Op donderdag 2 september 2021 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem jij FOK! altijd mee op vakantie?
Dat was niet zo moeilijkquote:
Datzelfde heb ik met hont en kadtquote:Op donderdag 2 september 2021 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand verkansie zegt ga ik uit mijn plaat
Jaquote:Op donderdag 2 september 2021 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met hont en kadt
D.at denk ik ookquote:
Welke?quote:
Moet je ook een negatieve test mee voor op reis ?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De tijd is om, maar er gebeurt niet veel.
Abba?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De chat bij de youtube die hij postte.
Nee een papieren vaccinatiebewijs is voldoende, dus ik hoop dat ik tegen die tijd ben uit gesnotterd en gehoest, ik vind dat zo genantquote:Op donderdag 2 september 2021 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je ook een negatieve test mee voor op reis ?
Hahaha ja in het ov durf ik niet te kuchen hoesten of niezen. Niezen kan je onderdrukken om met je tong tegen je gehemeltje te drukken. Dat werktquote:Op donderdag 2 september 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee een papieren vaccinatiebewijs is voldoende, dus ik hoop dat ik tegen die tijd ben uit gesnotterd en gehoest, ik vind dat zo genant
+1quote:
Of je neus dichtknijpen, maar dat staat ook heel raar als je in de rij voor de kassa staatquote:Op donderdag 2 september 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha ja in het ov durf ik niet te kuchen hoesten of niezen. Niezen kan je onderdrukken om met je tong tegen je gehemeltje te drukken. Dat werkt
Oh nou jaquote:Op donderdag 2 september 2021 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op je neus dichtknijpen, maar dat staat ook heel raar als je in de rij voor de kassa staat
Ook voor Turkije?quote:Op donderdag 2 september 2021 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee een papieren vaccinatiebewijs is voldoende, dus ik hoop dat ik tegen die tijd ben uit gesnotterd en gehoest, ik vind dat zo genant
Ze gaat naar Egyptequote:
Ik moest er ook niks van hebben. En toch is het wel wat geworden over de jaren.quote:
Vroeger welquote:Op donderdag 2 september 2021 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest er ook niks van hebben. En toch is het wel wat geworden over de jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |