Alles leuk en aardig maar inkomsten zelfs in Zweden heb je iets van belasting. Plus het is wat jaren geleden. Op is opquote:Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Bennie is de topverdiener met een geschat vermogen van ¤125 miljoen, Björn zit er iets achter en Frida staat op ¤95 miljoen. Agnetha komt er bekaaid van af met ¤5 miljoen. In totaal zou de groep dus rond de ¤350 miljoen zitten.
Wellus... ook een relatie met die gek.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee wel een stalker dat klopt wel
quote:In 1997 came the most disturbing episode in her life - an affair with Gert van der Graaf, an obsessed Dutch fan who was 16 years her junior.
Agnetha met the 37-year-old forklift driver one day when she was out walking.
"She had known about his obsession for years," says Brita Ahman. "Still she got involved with him." When she ended their affair, he began to terrorise her and it reached a point where she was scared to leave her home.
In April 2000, van der Graaf was charged with threatening behaviour, but responded by handing over a letter from Agnetha to a Swedish newspaper.
Okquote:Op donderdag 2 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wellus... ook een relatie met die gek.
[..]
Met wat?quote:Op donderdag 2 september 2021 19:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe je ook mee zaterdag/?
Nou toen was ze iig geen miljonairquote:Op donderdag 2 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat weet ik niet hoor... Ik was een stalker, geen accountant.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou toen was ze iig geen miljonair
Lekker danquote:Op donderdag 2 september 2021 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Ze woonde niet in het Gooiquote:Op donderdag 2 september 2021 19:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet hoor... Ik was een stalker, geen accountant.
Ik ben niet zo cocktailerigquote:Op donderdag 2 september 2021 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe eens gek, gooi een Focktail in je bek!
Ze verdienen nog altijd miljoenen euro's aan royalty-inkomsten...quote:Op donderdag 2 september 2021 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig maar inkomsten zelfs in Zweden heb je iets van belasting. Plus het is wat jaren geleden. Op is op
Ikquote:Op donderdag 2 september 2021 19:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha, maareh.. Wie beweert dat?
ABBAquote:
We geven gewoon zelf een concert 🎶quote:Op donderdag 2 september 2021 20:04 schreef Deisyy het volgende:
Ik had wel naar een concert gewild als ze er echt geweest waren.
Gratisss?quote:Op donderdag 2 september 2021 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We geven gewoon zelf een concert 🎶
Volgens mij waren we al een aardig eind met het samenstellen van de band.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We geven gewoon zelf een concert 🎶
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |