Ik kreeg vroeger bij muziekles eerst een xylofoon... dat werd hem nietquote:Op donderdag 2 september 2021 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij waren we al een aardig eind met het samenstellen van de band.
Als je je mond maar houdtquote:Op donderdag 2 september 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bij muziekles eerst een xylofoon... dat werd hem niet
Toen een triangel... dat werd hem niet
Toen riep de leraar me bij hem en zei: Als je tijdens de les je mond houd krijg je een voldoende.
Dus.. Mag ik ook in jullie bandje?
Ik werk nog gewoon full-time ook (volgens onze cao)quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Wilde het al langer vragen maar wat is het nut van Bio+ chocolade en pindakaas? Heb ik nou bomen gered? ZIjn de plantjes beter behandeld? Is het gezonder?
Aub geen copy paste van google. Als je het weet ben ik 1 en al oor. En anders "hou je je mond en krijg je van mij een voldoende".
Zover ik het begrijp is er geen gif enzo gebruikt tijdens groei en bloei.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Wilde het al langer vragen maar wat is het nut van Bio+ chocolade en pindakaas? Heb ik nou bomen gered? ZIjn de plantjes beter behandeld? Is het gezonder?
Aub geen copy paste van google. Als je het weet ben ik 1 en al oor. En anders "hou je je mond en krijg je van mij een voldoende".
onbespoten aardnoten en cacaobonen ?quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Iets met een ‘bio’-label kopen geeft een positief gevoel.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Het zou er voor moeten zorgen dat jij je beter gaat voelen omdat je een 'goede daad' gedaan hebtquote:Op donderdag 2 september 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
Daar gaat @Prisha over. Maar ik denk dat ze iemand met jouw kwalificaties wel wil aannemenquote:Op donderdag 2 september 2021 20:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kreeg vroeger bij muziekles eerst een xylofoon... dat werd hem niet
Toen een triangel... dat werd hem niet
Toen riep de leraar me bij hem en zei: Als je tijdens de les je mond houd krijg je een voldoende.
Dus.. Mag ik ook in jullie bandje?
Dat is natuurlijk ook niet perse verkeerd he, als het terecht komt bij die pinda- of cacaoboer in verweggiestan zodat hij goede producten kan blijven leverenquote:Op donderdag 2 september 2021 20:37 schreef SolidasRock het volgende:
als ik niks anders mee bereik dan portomonnee vullen van anderen.
Uiteraard. Van onszelf voor onszelf.quote:
quote:Op donderdag 2 september 2021 20:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij krijgt een onvoldoende.
quote:
even zwaaien naar mijn freonquote:
Ah goeie.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
even zwaaien naar mijn freon![]()
you're the bestquote:
Lady greys.quote:
schattekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |