quote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met het vinden van halve limoenen
Ik ben best handig, die maak ik zelfquote:Op donderdag 2 september 2021 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes met het vinden van halve limoenen
Ik dacht dat het 5 euro per cocktail zou zijn, die druppels kosten alleen al meer dan 10 euroquote:Op donderdag 2 september 2021 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die bittere druppels doe ik niet aan mee
wat hoor ik nuquote:
Dan klopt je lijstje nietquote:Op donderdag 2 september 2021 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben best handig, die maak ik zelf
daarom.. ook al kunje ze in andere cocktails ook gebruiken ...quote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 euro per cocktail zou zijn, die druppels kosten alleen al meer dan 10 euro
OPTIONEEL!quote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 5 euro per cocktail zou zijn, die druppels kosten alleen al meer dan 10 euro
Ja zomaar ineens, afgelopen zaterdag besloten dat ik maandag een weekje met mijn lieve zus naar Egypte gaquote:Op donderdag 2 september 2021 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat hoor ik nu
je hebt bijna vakantie
Hoe is het hoest-gewijs?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zomaar ineens, afgelopen zaterdag besloten dat ik maandag een weekje met mijn lieve zus naar Egypte ga
bij een drankenwinkelquote:Op donderdag 2 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Waar koop je angostura bitters eigenlijk?
quote:Op donderdag 2 september 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja zomaar ineens, afgelopen zaterdag besloten dat ik maandag een weekje met mijn lieve zus naar Egypte ga
De hoest komt met vlagen, maar het snot wordt minderquote:
Komt ie nu mee, jij koos het recept hequote:Op donderdag 2 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik neem aan dat dit de nieuwe Abba is?quote:
Tof, ik zou wel eens naar het museum daar willen gaan.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gal & Galquote:Op donderdag 2 september 2021 21:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alles komt goedquote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hoest komt met vlagen, maar het snot wordt minder
Nee, de massa heeft gekozen.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Komt ie nu mee, jij koos het recept he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |