Mn bierquote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Nu ik dit zie, heb ik spontaan een extreem verlangen om daar komend voorjaar te zittenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat spul mag wel héél erg goed vastgezet worden. wij zitten op de tribune daar.
Is er toevallig een evenement in de buurt daar?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Het is gezellig druk in Haarlem. Wel opvallend veel groepjes mannen van gemiddelde leeftijd die iets te vlot gekleed zijn
In zo’n donkerblauw shirt met Redbull-kleuren zeker?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Het is gezellig druk in Haarlem. Wel opvallend veel groepjes mannen van gemiddelde leeftijd die iets te vlot gekleed zijn
Transciever voor de camera die op het tweede witte blokje na dat grote witte verdrijvingsvlak zit.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Nop, dat dan weer niet. Wel veel rb en oranje petjesquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In zo’n donkerblauw shirt met Redbull-kleuren zeker?
Wordt Perez nu ook al uitgejoeld?quote:
Ik hoor geen joelen bij Perez.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wordt Perez nu ook al uitgejoeld?![]()
Wel mooi Seb en Mick op de fiets.
Bermbom voor wat extra spektakelquote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Ja wel gaaf, Seb als coach voor Mick. 🥰quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Heerlijke humorquote:Op donderdag 2 september 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis in het oranjewel vet hoor
Als ik dit zo zie krijg ik al kippevel, nog mooier dan Euro2000 in Nederland en België destijds.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Als je "homo" gaat roepen naar alle F1 coureurs dan ben je wel een speciale categorie van sneuheid.quote:
Volgens mij wordt dat met Perez positief bedoeld. Wat een kamperbak overigens waar hij in zit.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Na de FIA final inspection snel nog ff de knop omleggen. Bij de nieuwe baandelen en asfalt hebben ze ook een magnetensysteem ingebouwd. Dat geeft Max een speed up en Lewis een speed down. 😂🙈quote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Beste weer van de wereld.quote:
Exact, veel plezier!!!quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:54 schreef potjecreme het volgende:
Veel plezier allemaal. Zowel op het circuit als de thuisblijvers!!
Happy race weekend!![]()
Daar gaan ze onder duiken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:49 schreef TjjWester het volgende:
Ik las dat piquet ooit de pole pakte in 1,11. In hoeverre is dat nu nog realistisch???
Die 1:11 was op een compleet andere baan. Niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:49 schreef TjjWester het volgende:
Ik las dat piquet ooit de pole pakte in 1,11. In hoeverre is dat nu nog realistisch???
Dat is standaard in Amsterdamquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Amsterdam Centraal is overlopen door hordes zombies
Wel grappig dat Vettel en Schumacher gewoon op het fietsie gaan. Slapen ze eigenlijk ver van het circuit ?quote:
Ik las dat max voor 2019 de snelste ronde heeft neergezet met 1:19,5 in de RB. Daarom dacht ik dat het onrealistisch was.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:57 schreef TagForce het volgende:
[..]
Die 1:11 was op een compleet andere baan. Niet te vergelijken.
De verwachting is tijden die net boven Oostenrijk liggen, ergens tussen de 1:06 en 1:09.
Station Haarlem zal nog 10x erger zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Amsterdam Centraal is overlopen door hordes zombies
Die kunnen niet naar binnenquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Station Haarlem zal nog 10x erger zijn
Regen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:07 schreef tralalala het volgende:
F3 vrije training 5 minuten vertraagd, begint goed.
hond op circuitquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:07 schreef tralalala het volgende:
Waar kijk je dat?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:07 schreef tralalala het volgende:
Ook aangezetquote:
Dat wordt nu herhaald als ik het goed zie, kun je wellicht ook terugkijken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:13 schreef Sfancta het volgende:
Ben 2 jaar geleden naar de training geweest op vrijdag in Spa. Was toen te arm om naar de kwalificatie of race te gaan.
Veel plezier vandaag mensen. Heb geen Ziggo maar kan het gelukkig gratis volgen via KPN dit weekend. Alleen gisteravond het praatprogramma niet
Heb al gezocht in de tvgids hier met KPN maar kon nergens vindenquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wordt nu herhaald als ik het goed zie, kun je wellicht ook terugkijken?
Zoek gewoon even op je tv, op Select? Zelfs bij Delta hier staat alles open en dat is regionaal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb al gezocht in de tvgids hier met KPN maar kon nergens vinden
Ja, dat is 1 van de moeilijkheden van Zandvoort... De ene ronde heb je grip, de volgende ligt er strandzand op de lijn en rem je gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag ze ook overal continu blokkeren. Wordt nog wat.
F3 is ook F3quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ook aangezetbeetje jammer dat Ziggo dit niet gewoon uitzendt. Zandvoort is Zandvoort zou je denken.
Al die motorhomes op een kluitjequote:Op vrijdag 3 september 2021 10:36 schreef Spockjuh_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit wel mooi op de plek waar ze de hele tijd steentjes op de baan zitten te gooien. Weet jij daar iets van af?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
Alles verloopt perfect. Rugzak op, drinken en eten kan mee.
Binnen 5 minuten binnen en alles lijkt goed geregeld
Heb je voor dit weekend een bundelverdubbelaar ingezet?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die motorhomes op een kluitje
Mijn moeder is inmiddels van het terrein begeleid door een swat teamquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je zit wel mooi op de plek waar ze de hele tijd steentjes op de baan zitten te gooien. Weet jij daar iets van af?
Had Coronel gisterenavond in het cafe nog gelijk ook. Eerste klap precies waar hij zei.quote:
Helaas hielp een helm niet bij Schumacher.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:43 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gelukkig had ie zn van der helm op.
Ik zie nu in een replay dat het niet heel veel had gescheeld, of die eer ging naar de Hugenholtz.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:42 schreef TagForce het volgende:
[..]
Had Coronel gisterenavond in het cafe nog gelijk ook. Eerste klap precies waar hij zei.
Edit: zo te zien was zijn linkervoorwielophanging (2x woordwaarde) al stuk voor ie de baan af reed.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:44 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Helaas hielp een helm niet bij Schumacher.
Jan Lammers gaat dat persoonlijk aan harken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:46 schreef TagForce het volgende:
lol... Op een gegeven moment ligt dat grind aan de buitenkant en is de binnenkant leeg.
Gewoon zonder commentaar kijken toch.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:48 schreef Mothzor het volgende:
Haha op F1TV heeft men het al over aanpassen van de graveltrap. Is toch juist mooi dit
Tja, NS, gras is groen.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:58 schreef D_A het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |