En sponsoren en de bouwlui die nog net even de lampjes komen aandraaien…quote:Op donderdag 2 september 2021 17:51 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Inwoners van Zandvoort hadden vandaag de gelegenheid om het circuit te bezoeken.
Dat is dan ook geen Zandvoort.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:03 schreef potjecreme het volgende:
Ik mis deze in de OP @:nattekat
[ afbeelding ]
Maar wel "onze" mascottequote:Op donderdag 2 september 2021 21:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is dan ook geen Zandvoort.
Heb ik je gisteren al verteldquote:Op donderdag 2 september 2021 16:00 schreef Nattekat het volgende:
Langervelderslag is overigens heel stiekem in gebruik als officiele parkeerplaats en had ik sowieso niet kunnen gebruiken zie ik nu
Maar inmiddels ben ik er ook achter dat de helft van die parkeerplaats nog vrij is voor strandgangersquote:
Mn bierquote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Nu ik dit zie, heb ik spontaan een extreem verlangen om daar komend voorjaar te zittenquote:Op donderdag 2 september 2021 21:32 schreef spectrumanalyser het volgende:
dat spul mag wel héél erg goed vastgezet worden. wij zitten op de tribune daar.
Is er toevallig een evenement in de buurt daar?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Het is gezellig druk in Haarlem. Wel opvallend veel groepjes mannen van gemiddelde leeftijd die iets te vlot gekleed zijn
In zo’n donkerblauw shirt met Redbull-kleuren zeker?quote:Op donderdag 2 september 2021 21:35 schreef Spockjuh_ het volgende:
Het is gezellig druk in Haarlem. Wel opvallend veel groepjes mannen van gemiddelde leeftijd die iets te vlot gekleed zijn
Transciever voor de camera die op het tweede witte blokje na dat grote witte verdrijvingsvlak zit.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Nop, dat dan weer niet. Wel veel rb en oranje petjesquote:Op donderdag 2 september 2021 21:44 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
In zo’n donkerblauw shirt met Redbull-kleuren zeker?
Wordt Perez nu ook al uitgejoeld?quote:
Ik hoor geen joelen bij Perez.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wordt Perez nu ook al uitgejoeld?![]()
Wel mooi Seb en Mick op de fiets.
Bermbom voor wat extra spektakelquote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Ja wel gaaf, Seb als coach voor Mick. 🥰quote:Op donderdag 2 september 2021 22:05 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Wordt Perez nu ook al uitgejoeld?![]()
Wel mooi Seb en Mick op de fiets.
Heerlijke humorquote:Op donderdag 2 september 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis in het oranjewel vet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |