Orange is the new BLM.quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Hamilton heeft voor een bijpassend kleurtje gekozen.
Ze moesten 30.000 mensen afzeggen. Wat denk jij zelf?quote:Op donderdag 2 september 2021 12:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is er eigenlijk iets te doen als je morgen naar Zandvoort gaat? Kun je een vrije training ticket scoren oid? Zal wel vreselijk te laat zijn btw.
Hekje klimmenquote:Op donderdag 2 september 2021 12:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Is er eigenlijk iets te doen als je morgen naar Zandvoort gaat? Kun je een vrije training ticket scoren oid? Zal wel vreselijk te laat zijn btw.
quote:Op donderdag 2 september 2021 12:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Gewoon in de elleboog juichen.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit was toch juist NIET de bedoeling ivm Covid19? Schreeuwen en juichen? Of heb ik een beleidsaanpassing gemist?https://racingnews365.nl/(...)derlandse-grand-prix
Die had ik inderdaadquote:Op donderdag 2 september 2021 12:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Van admiraal anaal verwachten we een rare TT
Topquote:Op donderdag 2 september 2021 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:admiraal_anaal De andere races zijn ook gratis te zien.
Iemand hem vergeten te vertellen dat hij niet meer hoeft te helpen bij het asfalteren van de kombocht?quote:Op donderdag 2 september 2021 11:26 schreef tralalala het volgende:
Hamilton heeft voor een bijpassend kleurtje gekozen.
Op Marktplaats staan nog kaarten vanaf 100¤quote:Op donderdag 2 september 2021 12:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
https://shop.ticketing.cm(...)8f-a6d7-78d0613b534equote:Op donderdag 2 september 2021 12:40 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Jaquote:Op donderdag 2 september 2021 13:01 schreef Coelho het volgende:
Zijn de tribuneplaatsen op stoelnummer?
ja vind ik ook wel grappigquote:Op donderdag 2 september 2021 13:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lewis in het oranjewel vet hoor
Moet je maar niet zo ongelofelijk traag zijn dat iemand die het topic niet eens open had toen de sluitpost gemaakt werd op z'n dooie gemak de laatste posts kan lezen en nog een nieuw deel kan openen ook.quote:
Maar je lijkt je in te schrijven voor een vak waarbij je volgens mij geen keus hebt in rij of stoel, correct?quote:
geen bbq zondagquote:Op donderdag 2 september 2021 13:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ga je nog wat lekkers op de bbq doen voor zondag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |