Ook aangezetquote:
Dat wordt nu herhaald als ik het goed zie, kun je wellicht ook terugkijken?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:13 schreef Sfancta het volgende:
Ben 2 jaar geleden naar de training geweest op vrijdag in Spa. Was toen te arm om naar de kwalificatie of race te gaan.
Veel plezier vandaag mensen. Heb geen Ziggo maar kan het gelukkig gratis volgen via KPN dit weekend. Alleen gisteravond het praatprogramma niet
Heb al gezocht in de tvgids hier met KPN maar kon nergens vindenquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:15 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat wordt nu herhaald als ik het goed zie, kun je wellicht ook terugkijken?
Zoek gewoon even op je tv, op Select? Zelfs bij Delta hier staat alles open en dat is regionaal.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb al gezocht in de tvgids hier met KPN maar kon nergens vinden
Ja, dat is 1 van de moeilijkheden van Zandvoort... De ene ronde heb je grip, de volgende ligt er strandzand op de lijn en rem je gewoon niet.quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik zag ze ook overal continu blokkeren. Wordt nog wat.
F3 is ook F3quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:14 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ook aangezetbeetje jammer dat Ziggo dit niet gewoon uitzendt. Zandvoort is Zandvoort zou je denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |