Na de FIA final inspection snel nog ff de knop omleggen. Bij de nieuwe baandelen en asfalt hebben ze ook een magnetensysteem ingebouwd. Dat geeft Max een speed up en Lewis een speed down. 😂🙈quote:Op donderdag 2 september 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand begraaft daar wat
Beste weer van de wereld.quote:
Exact, veel plezier!!!quote:Op vrijdag 3 september 2021 08:54 schreef potjecreme het volgende:
Veel plezier allemaal. Zowel op het circuit als de thuisblijvers!!
Happy race weekend!![]()
Daar gaan ze onder duiken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:49 schreef TjjWester het volgende:
Ik las dat piquet ooit de pole pakte in 1,11. In hoeverre is dat nu nog realistisch???
Die 1:11 was op een compleet andere baan. Niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:49 schreef TjjWester het volgende:
Ik las dat piquet ooit de pole pakte in 1,11. In hoeverre is dat nu nog realistisch???
Dat is standaard in Amsterdamquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Amsterdam Centraal is overlopen door hordes zombies
Wel grappig dat Vettel en Schumacher gewoon op het fietsie gaan. Slapen ze eigenlijk ver van het circuit ?quote:
Ik las dat max voor 2019 de snelste ronde heeft neergezet met 1:19,5 in de RB. Daarom dacht ik dat het onrealistisch was.quote:Op vrijdag 3 september 2021 09:57 schreef TagForce het volgende:
[..]
Die 1:11 was op een compleet andere baan. Niet te vergelijken.
De verwachting is tijden die net boven Oostenrijk liggen, ergens tussen de 1:06 en 1:09.
Station Haarlem zal nog 10x erger zijnquote:Op vrijdag 3 september 2021 09:57 schreef Nattekat het volgende:
Amsterdam Centraal is overlopen door hordes zombies
Die kunnen niet naar binnenquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Station Haarlem zal nog 10x erger zijn
Regen?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:07 schreef tralalala het volgende:
F3 vrije training 5 minuten vertraagd, begint goed.
hond op circuitquote:Op vrijdag 3 september 2021 10:07 schreef tralalala het volgende:
Waar kijk je dat?quote:Op vrijdag 3 september 2021 10:07 schreef tralalala het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |