Klap in het gezicht van alle introverten.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het plan is dat er helemaal geen optie meer komt voor anderhalve meter geloof ik.
Wauw, haast poëtisch deze post.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:45 schreef Benny het volgende:
Er zit corona in onze poep!
Het aantal corona-virusdeeltjes in het rioolwater was nog niet eerder zo hoog gemeten.
Rioolwater schijthoog > Aantal besmette wattenstaven *kuch*hoog > Aantal buikliggers op de IC zo hoog dat we moeten gaan stapelen > Aantal kisten niet aan te slepen
Conclusie: Was uw poep stuk, houd 1,5 meter afstand tot het toilet en zorg dat de druk op de kistenmakers niet te hoog wordt
In mijn omgeving heb ik niet het idee dat men er heel happig op is terug te keren naar kantoor. Zoveel collega's die nog thuis blijven. Overigens heb ik een werkgever die er heel goed mee omgaat. Heb hier een goede thuiswerkstoel, monitor etc. liggen.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:21 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Als je er over kunt praten met je werkgever waar jouw voorkeur ligt, dan is het ook weinig invasief. Als je werkgever je enkelzijdig naar huis stuurt en zegt dat je maar moet zien hoe je daar kunt werken, dan is het erg impactvol.
Tijd voor Ivermectine klysma's.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:45 schreef Benny het volgende:
Het aantal corona-virusdeeltjes in het rioolwater was nog niet eerder zo hoog gemeten.
Rioolwater schijthoog > Aantal besmette wattenstaven *kuch*hoog > Aantal buikliggers op de IC zo hoog dat we moeten gaan stapelen > Aantal kisten niet aan te slepen
Conclusie: Was uw poep stuk, houd 1,5 meter afstand tot het toilet en zorg dat de druk op de kistenmakers niet te hoog wordt
Ik ben het niet eens met deze vergelijking.quote:Op donderdag 2 september 2021 13:49 schreef chratnox het volgende:
Dat is zeker waar ja. Het probleem dat je op dit moment op veel plekken ziet is dat mensen lijken te denken: Ik ben gevaccineerd, heb geen corona dus yolo! Het vaccinatiebewijs wordt eigenlijk gezien als een gezondheidsbewijs, waardoor mensen waar normaal gesproken bij opgelet werd nu misschien wel minder opgelet wordt.
Als je de vergelijking van een rijbewijs pakt is het een beetje alsof iemand die alleen rijbewijs B heeft denkt: Ach, een vrachtwagen heeft ook een rempedaal en gaspedaal dus dat kan ik ook wel.
Het hebben van je vrachtwagenrijbewijs toont aan dat je een rijbewijs hebt. Het hebben van een rijbewijs toont niet aan dat je een vrachtwagenrijbewijs hebt. Datzelfde geldt hier een beetje. Het niet hebben van corona betekent niet dat je gezond of niet besmettelijk voor anderen bent. Het betekent alleen dat je (zeer waarschijnlijk) geen corona hebt.
Als het aantal poepdeeltjes nog nooit zo hoog was als nu houdt dat toch in dat de vaccinaties 1000+ IC-opnames voorkomen hebben? Of is dat te simplistisch?quote:Op donderdag 2 september 2021 16:45 schreef Benny het volgende:
Of een UV lamp inbrengenquote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tijd voor Ivermectine klysma's.
Hoe sta je tegenover het permanent opsluiten van ouderen en zwakkeren in speciale units, afgesloten van de buitenwereld, opdat jij je vrijheid en feestjes kunt genieten?quote:Op donderdag 2 september 2021 14:13 schreef Tarado het volgende:
wat mij betreft hoeft niemand dat vaccin te nemen maar als mijn vrijheid beperkt wordt omdat anderen er niet toe bereid zijn vind ik dat wel een ander verhaal.
Echt permanent? Ook na de pandemie?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:05 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover het permanent opsluiten van ouderen en zwakkeren in speciale units, afgesloten van de buitenwereld, opdat jij je vrijheid en feestjes kunt genieten?
Gebeurt dat niet al jarenlang dan? Dat noemen ze toch "verzorgingstehuizen"?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:05 schreef Za het volgende:
[..]
Hoe sta je tegenover het permanent opsluiten van ouderen en zwakkeren in speciale units, afgesloten van de buitenwereld, opdat jij je vrijheid en feestjes kunt genieten?
Zoals in Wall-E? Iedereen in zo'n eigen pod? Zo één?quote:Op donderdag 2 september 2021 17:05 schreef Za het volgende:
[..]
Deze pandemie gaat nooit afgelopen zijn.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt permanent? Ook na de pandemie?
Dat gaat too furrr.
Ah meneer Kaptein, wat fijn dat u ons met uw bezoek vereerd.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:14 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Deze pandemie gaat nooit afgelopen zijn.
Vriendelijk bedankt de CEO van Pfizer.
Er is inderdaad geen enkele reden om nu nog met zoveel paniek te reageren. Alle volwassen (mits medisch verantwoord) hebben inmiddels een kans gehad om zich te laten vaccineren; laten we de kinderen niet nog langer het slachtoffer laten zijn van onze wil om dat virus er onder te krijgen. Dat gaat niet gebeuren; this is as good as it is going to get. We moeten accepteren dat het virus er gewoon zal blijven zijn de komende jaren. Vaccineren; meer kunnen we niet doen.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hopeloos.
Laat kindje in kwestie lekker thuis maar voor de rest gewoon onderwijs en school door laten gaan.
En ook hiervoor geldt dus weer de vraag 'als het nu nog niet kan (zonder klassen heen te zenden), wanneer dan wel?'quote:Op donderdag 2 september 2021 17:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen enkele reden om nu nog met zoveel paniek te reageren. Alle volwassen (mits medisch verantwoord) hebben inmiddels een kans gehad om zich te laten vaccineren; laten we de kinderen niet nog langer het slachtoffer laten zijn van onze wil om dat virus er onder te krijgen. Dat gaat niet gebeuren; this is as good as it is going to get. We moeten accepteren dat het virus er gewoon zal blijven zijn de komende jaren. Vaccineren; meer kunnen we niet doen.
Yup, precies.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:18 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En ook hiervoor geldt dus weer de vraag 'als het nu nog niet kan (zonder klassen heen te zenden), wanneer dan wel?'
ging het maar over feestjes, ik maak me meer zorgen om jou en je gelijkgestemde vrienden en vriendinnen die met teveel tegelijk opgenomen gaan worden, ik hoop dat het mee gaat vallenquote:Op donderdag 2 september 2021 17:05 schreef Za het volgende:
[..]
Zelf ben ik gewoon 100% aan het werk op locatie geweest de afgelopen 1,5 jaar in een fabriek met 1000 man waarvan er ongeveer 200 a 300 thuis werkten.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
In mijn omgeving heb ik niet het idee dat men er heel happig op is terug te keren naar kantoor. Zoveel collega's die nog thuis blijven. Overigens heb ik een werkgever die er heel goed mee omgaat. Heb hier een goede thuiswerkstoel, monitor etc. liggen.
quote:Op donderdag 2 september 2021 16:58 schreef Za het volgende:
Het vaccinatie bewijs toont niets anders aan dan het hebben ontvangen van een vaccinatie.
Het feit dat ik van vrijheid en feestjes wil genieten betekent echt niet dat we zwakkeren en ouderen in speciale units moeten opsluiten.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:05 schreef Za het volgende:
[..]
Goed om te zien dat het feestjesframe na 1,5 jaar nog steeds actueel is.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:05 schreef Za het volgende:
[..]
De Pavlov-reactie bij elk willekeurig coronageval moet eruit.quote:Op donderdag 2 september 2021 17:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Yup, precies.
Vast wanneer iedereen die derde booster heeft. Of vierde. Of ze moeten opeens een magisch medicijn vinden.
Er is nog steeds de naïeve hoop (naar mijn idee) om dat virus eronder te krijgen. Om ervoor te zorgen dat er geen mensen meer opgenomen hoeven te worden. Gaat gewoon niet gebeuren imo.
Hebben ze daar niet de kans gehad zich te laten vaccineren? Apart.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alleen is het in Amsterdam nu net het probleem dat het daar niet zo is.
https://www.ggd.amsterdam(...)msterdam-amstelland/
Helemaal eens. In het ziekenhuis liggen vooral ongevaccineerden met Corona.quote:Op donderdag 2 september 2021 16:17 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Met deze idioterie kunnen we ook wel kappen nu iedere leraar/ouder/opa en oma de kans heeft gehad om zich te laten vaccineren.
Pás vijf dágen later.quote:https://www.telegraaf.nl/(...)egelen-af-te-schalen
De datum van 20 september komt te vroeg voor het afschalen van de coronamaatregelen. Naar verwachting laat het demissionaire kabinet pas vijf dagen later de anderhalve meter los, zo melden bronnen rond het Binnenhof aan De Telegraaf.
De vraag is meer waarom die vijf dagen wat uit zouden maken.quote:Op donderdag 2 september 2021 18:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Pás vijf dágen later.Dat zou toch juist enorm meevallen als dat op de 25e al kan? Vijf dágen, mèn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |