Eerst Luuk de Jong nog vastleggen.quote:
Dan mag er zeker nog wel iets bij achterin.quote:
die vind ik het niet slecht doen (tot nu toe dan), bij Viergever speelt dat kutkakkerlakken ook wel mee natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord zijn ze wel overtuigd van Gernot Trauner (lol).
Prima speler tot nu toe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord zijn ze wel overtuigd van Gernot Trauner (lol).
quote:PSV gaat zo ook nog de 17-jarige August Priske van FC Midtjylland vastleggen. Jeugdspits, voor de opleiding.
Bahadir is toch ook al binnen gehaald?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan mag er zeker nog wel iets bij achterin.
Kan het me niet voorstellen. Of hij breekt enigszins door en dan is Vitesse echt te klein voor 'm of hij flopt zo hard dat hij alleen nog maar bij gare clubjes terecht in verre landen en lage liga's.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:58 schreef leolinedance het volgende:
Mo zien we over een jaar of 4 wel weer terug bij Vitesse.
Dit soort spelers heeft Vitesse wel een handje van. Reis, Labyad, Aissati. Alleen Bakkali was zelfs voor Vitesse te hard gefloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Of hij breekt enigszins door en dan is Vitesse echt te klein voor 'm of hij flopt zo hard dat hij alleen nog maar bij gare clubjes terecht in verre landen en lage liga's.
Ik vind wel dat Ihattaren veel meer potentie heeft dan die gasten. Als hij gewoon maar 80% als een prof gaat doen moet het wel relatief goed komen met 'm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit soort spelers heeft Vitesse wel een handje van. Reis, Labyad, Aissati. Alleen Bakkali was zelfs voor Vitesse te hard geflopt
John de Jong kutwerk geleverd.quote:
Al jaren. Enige goede die we kregen kwamen via Schmidt.quote:
Fulgini komt niet. Als dit het was, is het wel wat karig allemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Ramalho, Van Ginkel, Propper, Mwene, Vini, Drommel...Fulgini?
Prima transfers voor zover
Voor Eredivisiebegrippen op zich wel prima.. moet je kampioen mee wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Fulgini komt niet. Als dit het was, is het wel wat karig allemaal.
John is het niet met je eensquote:
quote:'We hebben nu een kampioenswaardige selectie', aldus John de Jong. 'Het wordt tijd dat we de titel terugbrengen naar Eindhoven.'
John de Jong moet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
John de Jong is tevreden over John de Jong
Fulgini komt niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Ramalho, Van Ginkel, Propper, Mwene, Vini, Drommel...Fulgini?
Prima transfers voor zover
Had liever gehad dat Viergever zou blijven als backup. Is nog een lang seizoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fulgini komt niet meer.
Maar als je het lijstje spelers individueel bekijkt, zijn het prima inkomende transfers voor PSV. Lang geleden dat we ons zo nadrukkelijk hebben versterkt qua basiself.
Maar dat is niet het enige wat telt. De bank is smaller geworden, er is weinig aanwas van talentvolle eigen jeugd te verwachten op korte en middellange termijn en achterin met name is de spoeling wel heel dun.
Ik hoop in elk geval dat Doan nog wat kansen gaat krijgen, daar heb ik zoveel meer vertrouwen in dan in Bruma.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had liever gehad dat Viergever zou blijven als backup. Is nog een lang seizoen.
Enige voordeel achterin is dat Teze RB en RCV kan spelen. En Mwene links en rechtsback. Boscagli kan eventueel op het middenveld ipv Sangare.
Dus je kan wel iets opvangen. Maar je moet niet tegen echt zware blessures lopen.
Doan en Guti blijven. Dus dat is eventueel voor backup.
Grootste probleem lijkt mij als zowel Madueke als Gapko langdurig geblesseerd zouden raken. Dan krijg je dus Vertessen en dan achteraan Mauro,Thomas en dan wellicht Doan. Tja.. Dan ga je er wel heel erg op achteruit. En ook voor eredivisie wedstrijden.
Hopelijk hoeven we niet te verdedigen en scoren we iedere match 5 goals.quote:
Bijzonder ja. Met De Jong en Braitwaithe voorin nu twee kanonnen lopen.quote:
Inderdaad laat het maar zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop in elk geval dat Doan nog wat kansen gaat krijgen, daar heb ik zoveel meer vertrouwen in dan in Bruma.
scheelt wel 30 miljoen aan salaris maar wat een puinhoop daarquote:Op woensdag 1 september 2021 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dus Barca ruilt Griezmann in voor de Jong.
Dan zullen Pasen en Pinksteren dit jaar wel op dezelfde dag vallen.
Ja, al is het te hopen dat die puinhoop zich flink doorzet in de top van het voetbal. Zou goed zijn.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt wel 30 miljoen aan salaris maar wat een puinhoop daar
Hier ben ik het mee eens. Zou mooi zijn als er even een frisse wind doorheen zou gaan zoals nu bij Barca. Even weer met de pootjes op de grond.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, al is het te hopen dat die puinhoop zich flink doorzet in de top van het voetbal. Zou goed zijn.
eens alleen zijn er een paar geldkraan clubs die het niet raaktquote:Op woensdag 1 september 2021 08:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, al is het te hopen dat die puinhoop zich flink doorzet in de top van het voetbal. Zou goed zijn.
Dat klopt, maar als de realiteit 90 van de clubs in het gezicht schijt zoals nu bij Barca gebeurt, dan komt er vanzelf verandering.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens alleen zijn er een paar geldkraan clubs die het niet raakt
ze zijn nog wel de de uitzondering qua totaal mismanagement en eigenlijk is het door corona dat het kaartenhuis in elkaar is gestort anders was dat misschien jaren later of zelfs helemaal niet gebeurtquote:Op woensdag 1 september 2021 08:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als de realiteit 90 van de clubs in het gezicht schijt zoals nu bij Barca gebeurt, dan komt er vanzelf verandering.
quote:Op woensdag 1 september 2021 06:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Bijzonder ja. Met De Jong en Braitwaithe voorin nu twee kanonnen lopen.
Behoorlijke vooruitgang ten opzichte van Neymar - Suarez - Messi een paar jaar terug.
Jij denkt dat hij gescout is? Echt?quote:Op woensdag 1 september 2021 09:53 schreef PSVCL het volgende:
Luukinho maakt mooie transfers voor iemand die er “niks van kan”
Benieuwd wie het verkeerd ziet , de afgunstige Ajacieden of de scouts
Lastig
de spits die nu gehaald is lijkt me echt wel bruikbaar, waarschijnlijk beter dan Luuk, maar er ontbreekt verder nog wel wat aan de selectiequote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef Salina het volgende:
O, Luuk is een goede speler hoor. En ik gun hem het beste.
Ik had hem liever bij PSV gezien. Ik vind de selectie van PSV niet echt breed. Kunnen nog wel een echte spits gebruiken.
Barcelona had ik net niet verwacht. Zeg maar.
Nog een spits? Zahavi, Vinicius en Vertessen dat zijn er al 3. Romero zal na verloop van tijd misschien ook wel weet aansluiten. Dan heb je bij jong PSV talentje Fofana, als je zeker wilt weten dat Fofana geen speeltijd krijgt, dan moet je inderdaad nog een spits aanschaffen.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:00 schreef Salina het volgende:
O, Luuk is een goede speler hoor. En ik gun hem het beste.
Ik had hem liever bij PSV gezien. Ik vind de selectie van PSV niet echt breed. Kunnen nog wel een echte spits gebruiken.
Barcelona had ik net niet verwacht. Zeg maar. Maar het zijn andere tijden. Ook voor Bara. Blijkbaar.
Nou ja, nu hebben ze Vinicius gehaald in plaats van Luuk inderdaad. Ik hoop dat hij een goede vervanger is. Zo goed ken ik hem ook weer niet. Van naam vooral.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog een spits? Zahavi, Vinicius en Vertessen dat zijn er al 3. Romero zal na verloop van tijd misschien ook wel weet aansluiten. Dan heb je bij jong PSV talentje Fofana, als je zeker wilt weten dat Fofana geen speeltijd krijgt, dan moet je inderdaad nog een spits aanschaffen.
Tsja, alleen bij de echte Europese topclubs ontbreekt het aan niks in de selectie, natuurlijk..quote:Op woensdag 1 september 2021 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
de spits die nu gehaald is lijkt me echt wel bruikbaar, waarschijnlijk beter dan Luuk, maar er ontbreekt verder nog wel wat aan de selectie
Luukinho komt natuurlijk 100% op voorspraak van Koeman, die iemand zoekt die wat kan forceren als het voetballend niet lukt.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:53 schreef PSVCL het volgende:
Lastig
Denk dat het achterin wel meevalt, je hebt 4 spelers die op cv kunnen, 2 die op rechtsback kunnen en 2 linksbacks. Niveau van de rechtsbacks is alleen treurig en Oppegard achter Max is wel een flinke downgrade.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Te weinig verdedigers. Kutseizoen.
6 verdedigers is veel te weinig voor een club als PSV
Precies... raar dat mensen het dan benaderen alsof ie de eerste spits gaat worden.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Luukinho komt natuurlijk 100% op voorspraak van Koeman, die iemand zoekt die wat kan forceren als het voetballend niet lukt.
Ik weet wat scouten isquote:Op woensdag 1 september 2021 10:48 schreef PSVCL het volgende:
@GGMM
Scouten in de zin van dat ze hem uitvoerig bekeken hebben.
Nou, wat denk je zelf? Barca, met een enorme schuldenlast heeft geen andere optie dan de selectie te versoberen. Koeman speelt op safe door iemand te nemen die hij kent. Wordt niet eens gekocht, maar gehuurd. Komt in het putje van de transferperiode nog tot stand. Dit stinkt enorm naar een wanhopige poging om een spits voor een plan B scenario te krijgen. En we kennen allemaal (het gebrek aan) de kwaliteiten van Luuk de Jong.quote:Op woensdag 1 september 2021 09:53 schreef PSVCL het volgende:
Lastig
Die laatste opmerking is voor jouw rekening. Ik ben het daar niet mee eens, maar het is typisch Koeman om niet verder te kijken en ergens heb ik daar ook nog wel begrip voor.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:48 schreef PSVCL het volgende:
@:ggmm
Scouten in de zin van dat ze hem uitvoerig bekeken hebben. Koeman kent hem sowieso.
[..]
Precies... raar dat mensen het dan benaderen alsof ie de eerste spits gaat worden.
Als pinchhitter zijn er maar weinig die beter zijn dan De Jong.
is Rob Jansen niet toevallig de zaakwaarnemer van Luuk?quote:Op woensdag 1 september 2021 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die laatste opmerking is voor jouw rekening. Ik ben het daar niet mee eens, maar het is typisch Koeman om niet verder te kijken en ergens heb ik daar ook nog wel begrip voor.
Volgens PSVEL is Luukinho de betere versie van Jan Koller en Ibrahimovic ineen. Die is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 1 september 2021 10:57 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nou, wat denk je zelf? Barca, met een enorme schuldenlast heeft geen andere optie dan de selectie te versoberen. Koeman speelt op safe door iemand te nemen die hij kent. Wordt niet eens gekocht, maar gehuurd. Komt in het putje van de transferperiode nog tot stand. Dit stinkt enorm naar een wanhopige poging om een spits voor een plan B scenario te krijgen. En we kennen allemaal (het gebrek aan) de kwaliteiten van Luuk de Jong.
Dus als ik ergens m'n geld op moet inzetten dan op het volgende: Luuk speelt een keer of 10 tussen de 83e en 93e minuut mee, scoort in 10 beurten 1x en kopt hem 1x voor de voeten van Depay die daaruit scoort. Dit alles is zo weinig verheffend dat Luuk na 1 jaar weer stilletjes terugkeert naar Sevilla.
Nou, misschien heeft hij dat wel gedaan. Ik heb wel meerdere namen voorbij zien komen, die allemaal niet doorgingen vanwege hun salariseisen.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die laatste opmerking is voor jouw rekening. Ik ben het daar niet mee eens, maar het is typisch Koeman om niet verder te kijken en ergens heb ik daar ook nog wel begrip voor.
Nee, dat is Louis Laros volgens mij.quote:Op woensdag 1 september 2021 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
is Rob Jansen niet toevallig de zaakwaarnemer van Luuk?
Dat steenkolen-Engels is niet om aan te horen.quote:
Ik vind je wel heel streng. Als dit al ondragelijk Engels voor je is dan houd je weinig meer over.quote:Op woensdag 1 september 2021 14:24 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat steenkolen-Engels is niet om aan te horen.
Gtze zijn Engels klinkt wel prima hoor.quote:Op woensdag 1 september 2021 15:02 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel streng. Als dit al ondragelijk Engels voor je is dan houd je weinig meer over.
Dan zou je toch zeggen dat er ruimte was voor breedte investeringen.quote:
ik denk dat zij het wat te simpel presenteren, meer dan verkocht minus ingekocht is het niet maar dan nog zou er ruimte moeten zijnquote:Op woensdag 1 september 2021 18:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dan zou je toch zeggen dat er ruimte was voor breedte investeringen.
Maar goed, we doen het tot de winterstop hiermee. Ik ben benieuwd.
Afspraken met zaakwaarnemers, tekenpremies, salariskosten boven het budget waarvoor voorzieningen worden gecreerd vanuit de incidentele baten.quote:Op woensdag 1 september 2021 18:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat zij het wat te simpel presenteren, meer dan verkocht minus ingekocht is het niet maar dan nog zou er ruimte moeten zijn
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
Het zoveelste overschatte boertje van psv.. Gakpo.. Wat een kneus.
Die was echt slecht, maar hij was niet de enige.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
Sow wat een stevig statementquote:Op donderdag 2 september 2021 04:38 schreef tja77 het volgende:
[..]![]()
Gewoon een speler die z’n beste spel bewaard voor z’n werkgever in plaats van voor een groep omhooggevallen sterren.
Je hebt helemaal gelijk. Tegen slechte teams zoals ajax blinkt hij uit, maar hij moet het allemaal nog maar laten zien op topniveau.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
Minder potje kan toch? Gelukkig hadden we Klaassen en Blind om de kar te trekken.quote:Op woensdag 1 september 2021 22:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik vind het echt een goeie speler, gisteren viel hij niet mee maar is ook een beetje flauw om hem dat te verwijten als basis debutant, dat slaapmomentje vond ik wel dom.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:22 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Minder potje kan toch? Gelukkig hadden we Klaassen en Blind om de kar te trekken.
Hij was gisteren gewoon bizar slecht, daar kunnen we heel eerlijk over zijn. Maar dat gold voor 9 van de 11 spelers.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt een goeie speler, gisteren viel hij niet mee maar is ook een beetje flauw om hem dat te verwijten als basis debutant, dat slaapmomentje vond ik wel dom.
neequote:Op donderdag 2 september 2021 12:31 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Hij was gisteren gewoon bizar slecht, daar kunnen we heel eerlijk over zijn. Maar dat gold voor 9 van de 11 spelers.
Buitenspelmoment was dom, maar zelfs zonder Gakpo was het geen buitenspel geweest. Timber liep er ook nog achter dacht ik.
Ik zit me vooral af te vragen wie FRO zijn? Want die kunnen er weinig van.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://streamja.com/OB5AO
https://streamja.com/nXePv
Zahavigod
Bij ons is elk afstandsschot een rollertje en bij Isral standaard op doel en goal.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
https://streamja.com/OB5AO
https://streamja.com/nXePv
Zahavigod
Bij ons komen dit soort kansen gewoon niet bij hem terecht meestal.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bij ons is elk afstandsschot een rollertje en bij Isral standaard op doel en goal.
Net de samenvatting gezien.quote:
Was hij de enige die buitenspel ophief, of stond Timber ook nog voor Haaland? Ik kreeg echt de indruk dat er twee spelers tussen Haaland en Bijlow stonden.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het echt een goeie speler, gisteren viel hij niet mee maar is ook een beetje flauw om hem dat te verwijten als basis debutant, dat slaapmomentje vond ik wel dom.
vreemd wel want op de beelden lijkt het niet zoquote:Op donderdag 2 september 2021 20:47 schreef tja77 het volgende:
[url][ [url=https://postimg.cc/R3JGcL9Q]link[/url] | afbeelding ][/url]
Ik heb hem gecapt exact op moment van spelen.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd wel want op de beelden lijkt het niet zo
Nou Nick, zonder Klaassen hadden we verloren.quote:Op donderdag 2 september 2021 12:22 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Minder potje kan toch? Gelukkig hadden we Klaassen en Blind om de kar te trekken.
Dat weet je niet h. Misschien had zijn vervanger er wel twee gemaakt.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:38 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou Nick, zonder Klaassen hadden we verloren.
Nou!quote:Op vrijdag 3 september 2021 07:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat weet je niet h. Misschien had zijn vervanger er wel twee gemaakt.
quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Walgelijk dat de wedstrijd tegen Willem II met 2 uurtjes is vervroegd omdat PSV 5 dagen later moet spelen in de EL.
@:fetx en ik hopen dat PSV verliest.
Ik had liever die pot tegen AZ vervroegd, dan heb ik iets anders op de agendaquote:Op vrijdag 3 september 2021 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Walgelijk dat de wedstrijd tegen Willem II met 2 uurtjes is vervroegd omdat PSV 5 dagen later moet spelen in de EL.
Eens maat. Ik ben woedend. We moeten weten waarom.quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Begint dat gezeik al weer ja?quote:Op vrijdag 3 september 2021 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het aanvangstijdstip van het eredivisieduel is verschoven van 18.45 naar het incourantere 16.30 uur. Reden voor de wijziging zou Europese verplichtingen van PSV zijn, maar de Eindhovenaren hoeven pas vijf dagen later in actie te komen tegen Sturm Graz. Willem II speelt daarentegen vier dagen voor de ontmoeting met PSV een competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk.quote:
Nee, klopt.quote:Op zaterdag 4 september 2021 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het aanvangstijdstip van het eredivisieduel is verschoven van 18.45 naar het incourantere 16.30 uur. Reden voor de wijziging zou Europese verplichtingen van PSV zijn, maar de Eindhovenaren hoeven pas vijf dagen later in actie te komen tegen Sturm Graz. Willem II speelt daarentegen vier dagen voor de ontmoeting met PSV een competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Dit gaat toch nergens over
Zeker op verzoek van @PSVCLquote:Op zaterdag 4 september 2021 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het aanvangstijdstip van het eredivisieduel is verschoven van 18.45 naar het incourantere 16.30 uur. Reden voor de wijziging zou Europese verplichtingen van PSV zijn, maar de Eindhovenaren hoeven pas vijf dagen later in actie te komen tegen Sturm Graz. Willem II speelt daarentegen vier dagen voor de ontmoeting met PSV een competitiewedstrijd tegen RKC Waalwijk.
Wtfquote:Op zaterdag 4 september 2021 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De KNVB wil even laten zien dat ze het voor PSV toch ook aanpassen hoor!!!quote:Op zaterdag 4 september 2021 06:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar je moet toch ook een beetje aan je publiek denken, 16:30 is echt een kuttijd of heeft dit met ESPN te maken?quote:Op zaterdag 4 september 2021 10:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
De KNVB wil even laten zien dat ze het voor PSV toch ook aanpassen hoor!!!
Lekker janken je speelt tegen Feyenoord en in de ELquote:Op zaterdag 4 september 2021 13:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
mijn verzoek was om PSV vs Feyenoord te verplaatsen. Feyenoord heeft 2.5 dag meer rust
Lekker jankenquote:Op zaterdag 4 september 2021 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker janken je speelt tegen Feyenoord en in de EL
Feyenoord thuis/uit is voor PSV meestal de lastigste wedstrijd van het seizoenquote:Op zaterdag 4 september 2021 14:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker janken je speelt tegen Feyenoord en in de EL
Dat is al treurig genoeg.quote:Op zaterdag 4 september 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord thuis/uit is voor PSV meestal de lastigste wedstrijd van het seizoen
De wedstrijden tegen AZ gaan jullie inderdaad gemakkelijk af tegenwoordigquote:Op zaterdag 4 september 2021 15:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Feyenoord thuis/uit is voor PSV meestal de lastigste wedstrijd van het seizoen
sowieso topwedstrijden niet echt echt tochquote:Op zaterdag 4 september 2021 16:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen AZ gaan jullie inderdaad gemakkelijk af tegenwoordig
Ik heb toch het idee dat ze tegen Ajax, zeker de afgelopen jaren, beter presteren dan tegen Feyenoord of AZ.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso topwedstrijden niet echt echt toch
ik dacht dat PSV tot de JC Schaal iets van 2 jaar niet van de top3 gewonnen hadquote:Op zaterdag 4 september 2021 18:08 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik heb toch het idee dat ze tegen Ajax, zeker de afgelopen jaren, beter presteren dan tegen Feyenoord of AZ.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat PSV tot de JC Schaal iets van 2 jaar niet van de top3 gewonnen had
Je bent zo goed als je laatste topper. 0-4 werd dat dacht ik.quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Topclub onwaardig maar dat wisten we al lang.
Nu is het ineens een topper en eerst was het een vriendschappelijk potje waarin je geen risico mocht nemen met bepaalde spelers want de CL was o zo belangrijkquote:Op zaterdag 4 september 2021 19:18 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Je bent zo goed als je laatste topper. 0-4 werd dat dacht ik.
Waarom? Ik heb zoiets nooit gezegd?quote:Op zaterdag 4 september 2021 19:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nu is het ineens een topper en eerst was het een vriendschappelijk potje waarin je geen risico mocht nemen met bepaalde spelers want de CL was o zo belangrijk
Ga je schamen.
Heel treurig dat ajax nooit zo'n vuist weet te maken zoals feyenoord dat kan inderdaad. Maarja, dat krijg je in een stad vol met junkies en seksverslaafdenquote:
Klopt ook wel, maar tegen Ajax verliezen ze dan relatief minder vaak.quote:Op zaterdag 4 september 2021 18:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat PSV tot de JC Schaal iets van 2 jaar niet van de top3 gewonnen had
Dat is iets van de laatste 2 jaar , normaal gesproken is AZ geen angstgegner.quote:Op zaterdag 4 september 2021 16:34 schreef Durmada het volgende:
[..]
De wedstrijden tegen AZ gaan jullie inderdaad gemakkelijk af tegenwoordig
In de laatste vier duels met AZ heeft PSV slechts n keer gescoord en nul puntjes gepakt. Het is dus niet zo dat jullie makkelijk even drie punten gaan pakken komende zaterdag.quote:Op zaterdag 4 september 2021 20:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat is iets van de laatste 2 jaar , normaal gesproken is AZ geen angstgegner.
Heerenveen en Feyenoord uit is voor PSV 8 van de 10 keer (punt)verlies
Bedankt voor deze mededeling, doen we verder niets meequote:Op zaterdag 4 september 2021 21:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
In de laatste vier duels met AZ heeft PSV slechts n keer gescoord en nul puntjes gepakt. Het is dus niet zo dat jullie makkelijk even drie punten gaan pakken komende zaterdag.
quote:Op zaterdag 4 september 2021 21:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
In de laatste vier duels met AZ heeft PSV slechts n keer gescoord en nul puntjes gepakt. Het is dus niet zo dat jullie makkelijk even drie punten gaan pakken komende zaterdag.
Wel de eerste serieuze tegenstander in de competitie maar ze hebben een jasje uitgedaan qua kwaliteit en PSV is beter dan vorig seizoen, goed meetmoment.quote:
Goed meetmoment voor AZ ja, niet onderschatten natuurlijk, maar PSV zou dit moeten winnen.quote:Op zondag 5 september 2021 09:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel de eerste serieuze tegenstander in de competitie maar ze hebben een jasje uitgedaan qua kwaliteit en PSV is beter dan vorig seizoen, goed meetmoment.
Dat eerste echte meetmoment blijft natuurlijk wel gewoon verschuiven, totdat we eens verliezen.quote:Op zondag 5 september 2021 10:47 schreef Buitendam het volgende:
Niks meetmoment. Die waren er tegen Benfica en Ajax al. Deze wedstrijd moet je gewoon winnen.
Daarom zeg ik ook meetmoment voor AZ.quote:Op zondag 5 september 2021 10:47 schreef Buitendam het volgende:
Niks meetmoment. Die waren er tegen Benfica en Ajax al. Deze wedstrijd moet je gewoon winnen.
Als Ajax een meetmoment was dan geslaagd, maar helaas bleek dat tegen Benfica dus niet zo te zijn, misschien is meetmoment niet het juiste woord, PSV zou van AZ moeten winnen maar dat was de afgelopen jaren toch ook zo.quote:Op zondag 5 september 2021 10:50 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat eerste echte meetmoment blijft natuurlijk wel gewoon verschuiven, totdat we eens verliezen.
Natuurlijk moeten we gewoon van AZ winnen. Maar gebeurt dat niet is het niet opeens zo dat we bij de zogenaamde eerste 'serieuze' tegenstander opeens choken. Het blijft een wedstrijd waar je het gewoon lastig kunt hebben. Al heb ik er dit weekend wel vertrouwen inquote:Op zondag 5 september 2021 10:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Ajax een meetmoment was dan geslaagd, maar helaas bleek dat tegen Benfica dus niet zo te zijn, misschien is meetmoment niet het juiste woord, PSV zou van AZ moeten winnen maar dat was de afgelopen jaren toch ook zo.
quote:Op zondag 5 september 2021 11:04 schreef Buitendam het volgende:
Denk dat het vooral voor supporters van Ajax een meetmoment is. Na die zeperd tegen PSV en Twente wil je maar wat graag eens concluderen dat “zij” ook eens de neus stoten. En uit in Alkmaar is realistischer dan uit in Waalwijk.
Eh…quote:Op zondag 5 september 2021 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]Dat gaat echt wel gebeuren hoor dus daar ben ik niet bang voor, het is meer voetballen tegen een tegenstander die de ruimtes klein kan houden en de ruimtes die ze krijgt kan benutten.
Of denk jij dat PSV gewoon alles gaat winnen? Gefeliciteerd alvast
Tarado is de laatste tijd een beetje zijn realiteitsbesef kwijtgeraakt.quote:
de Brabantse tenen zijn weer lang, waar trol ik?quote:Op zondag 5 september 2021 12:45 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tarado is de laatste tijd een beetje zijn realiteitsbesef kwijtgeraakt.
Van een kwaliteitsuser naar ongefundeerde trol, hoe kan een mens toch wegzakken
Als je mij gaat feliciteren met mijn zogenaamde claim dat PSV geen wedstrijd gaat verliezen ben je in ieder geval niet echt iets aan het toevoegen.quote:Op zondag 5 september 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Brabantse tenen zijn weer lang, waar trol ik?
kijk eens naar jezelf manquote:Op zondag 5 september 2021 12:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je mij gaat feliciteren met mijn zogenaamde claim dat PSV geen wedstrijd gaat verliezen ben je in ieder geval niet echt iets aan het toevoegen.
quote:Denk dat het vooral voor supporters van Ajax een meetmoment is. Na die zeperd tegen PSV en Twente wil je maar wat graag eens concluderen dat “zij” ook eens de neus stoten.
want dat voegt wat toe?quote:Op zondag 5 september 2021 12:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]je snapt het nu echt niet meer h?
Wat laat je je kennen vandaag, vriend. Ff het zonnetje in stel ik voor!quote:
ik ben nog jarig ook, topdagquote:Op zondag 5 september 2021 13:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat laat je je kennen vandaag, vriend. Ff het zonnetje in stel ik voor!
Ja, dat geeft wel degelijk het verschil aan tussen hoe fans van beide clubs naar zo’n wedstrijd kijken m.b.t het inleveren van kwaliteit van AZ sinds vorig seizoen en de zelfbehaalde resultaten tot nu toe.quote:
Hieperdepiep! Van hartequote:
ik word er de laatste tijd vaker op attent gemaakt dat ik hier trol maar daar ben ik me serieus niet van bewust, naar mijn mening is iedereen wat gevoeliger hier nu PSV weer voor het kampioenschap lijkt te gaan maar ik kijk gewoon kritisch net als de jaren ervoor, niets meer en niets minderquote:Op zondag 5 september 2021 13:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat geeft wel degelijk het verschil aan tussen hoe fans van beide clubs naar zo’n wedstrijd kijken m.b.t het inleveren van kwaliteit van AZ sinds vorig seizoen en de zelfbehaalde resultaten tot nu toe.
Maar als dat al een stapje te ver is om te snappen dan zou ik het ook bij lukraak felicitaties uitdelen houden.
Van hartequote:
Verdorie, ik wilde nog zeggen "als je zo doorgaat dan ben je nog niet jarig!"quote:
trollen is aan inflatie onder hevig, iedereen die het niet met jouw wereldbeeld eens is is een trollquote:Op zondag 5 september 2021 13:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik word er de laatste tijd vaker op attent gemaakt dat ik hier trol maar daar ben ik me serieus niet van bewust, naar mijn mening is iedereen wat gevoeliger hier nu PSV weer voor het kampioenschap lijkt te gaan maar ik kijk gewoon kritisch net als de jaren ervoor, niets meer en niets minder
Proficiat ouwe lul.quote:
Prima nieuws op de maandagmorgen. Doet Sjon goed!quote:
Netjesquote:
quote:Op maandag 6 september 2021 09:24 schreef Coelho het volgende:
Toch weer een bevestiging dat grote, gearriveerde spelers ook gevoelig kunnen zijn voor sfeer en niet alleen voor geld.
quote:'PSV is een fijne club en ik kan hier werken onder een uitstekende coach en begeleidende staf', zo stelt hij op de clubwebsite. 'Daarnaast is de energie die rondom ons team hangt erg prettig. Het totale plaatje klopt en daarom ben ik erg blij dat ik mijn voetbalcarrire hier kan vervolgen.'
Klinkt als "ze zijn ook bezig Schmidt langer vast te leggen"quote:
Nu is het wachten op Tarado en LitmananAFCA om te stellen dat dit niet zo slim.quote:Op maandag 6 september 2021 09:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klinkt als "ze zijn ook bezig Schmidt langer vast te leggen"
quote:Op maandag 6 september 2021 10:03 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Tarado en LitmananAFCA om te stellen dat dit niet zo slim.
Zou ik anders toch niet te lang mee wachten.quote:Op maandag 6 september 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]Gtze, top natuurlijk maar Schmidt zou ik wel even mee wachten als ik John was
hij heeft nog een contract tot eind dit seizoen?quote:Op maandag 6 september 2021 11:04 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zou ik anders toch niet te lang mee wachten.
Yesquote:Op maandag 6 september 2021 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij heeft nog een contract tot eind dit seizoen?
Basis + assist + goalquote:Op maandag 6 september 2021 12:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
door zijn basisplek wordt hij wel meer waard op de transfermarkt
Lichte blessure. Mist waarschijnlijk AZ.quote:
Lijkt me winwin, PSV vangt nu nog wat voor een transfer volgend jaar zomer. Als Schmidt weg gaat/is gaat Gotze ookquote:Op maandag 6 september 2021 13:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Zo echt wel. Vooral Luuk gaat het daar goed doen op de bankquote:Op donderdag 9 september 2021 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
Langzaam steeds meer ex-PSV spelers in de absolute wereldtop.
Kopt straks gewoon weer een belangrijke doelpunten binnen.quote:Op donderdag 9 september 2021 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo echt wel. Vooral Luuk gaat het daar goed doen op de bank
Als je er bij Sevilla al niet tussen komt, faalt bij Newcastle en Mnchen Gladbach ga ik er niet vanuit dat hij heel bepalend gaat zijnquote:Op donderdag 9 september 2021 16:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kopt straks gewoon weer een belangrijke doelpunten binnen.
Snap het op zich wel dat Koeman hem haalt. n van de beste koppers van de wereld en als de nood aan de man is kun je hem prima gebruiken als stormram.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je er bij Sevilla al niet tussen komt, faalt bij Newcastle en Mnchen Gladbach ga ik er niet vanuit dat hij heel bepalend gaat zijn.
quote:Op donderdag 9 september 2021 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je er bij Sevilla al niet tussen komt, faalt bij Newcastle en Mnchen Gladbach ga ik er niet vanuit dat hij heel bepalend gaat zijn.
Weer meer dan 12 maanden geleden. Vorig seizoen was hij gewoon verschrikkelijk slecht op een leuk goaltje bij Osasuna-uit na.quote:
Hou op hoor je bent als Barca niet meer serieus te nemen als je spelers zoals Luuk de Jong haalt.quote:Op donderdag 9 september 2021 18:59 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Snap het op zich wel dat Koeman hem haalt. n van de beste koppers van de wereld en als de nood aan de man is kun je hem prima gebruiken als stormram.
Hij gaat waarschijnlijk geen enkele keer meer dan 30 minuten spelen maar mooi avontuur voor hem.
Komt ook gewoon te kort voor de basis, voetballend te beperkt. Als pinchhitter of op een goeie dag (vaak op belangrijke momenten)kan ie van waarde zijn. Heeft ie wel bewezen bij PSV en Sevillaquote:Op donderdag 9 september 2021 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Weer meer dan 12 maanden geleden. Vorig seizoen was hij gewoon verschrikkelijk slecht op een leuk goaltje bij Osasuna-uit na.
Zo ver was ik ook wel. Alleen heeft Bara danig weinig opties en blessures dat hij meer dan eens in de basis zal moeten starten, en een geschikt elftal om eens lekker te gaan pinchhitten hebben ze ook niet echt. De theorie is leuk, maar hij gaat gewoon weer op zijn kwaliteiten in de kleine ruimte aangesproken moeten worden en dan zal het heel zielig en hulpeloos ogen.quote:Op donderdag 9 september 2021 20:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Komt ook gewoon te kort voor de basis, voetballend te beperkt. Als pinchhitter of op een goeie dag (vaak op belangrijke momenten)kan ie van waarde zijn. Heeft ie wel bewezen bij PSV en Sevilla
Het helpt Luuk dan ook niet mee dat hoge voorzetten op de spits een beetje jaren 90 stijl is natuurlijk.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:03 schreef tja77 het volgende:
Luuk is geen geweldenaar maar das die Breethweeth die nu regelmatig in de basis staat ook niet. Luuk kan wel -tig keer beter koppen en is op dat gebied echt wereldtop. Om de clubs op te sommen waar hij het niet heeft gered is makkelijk, je bent als spits ook wel een tikkeltje afhankelijk van je aanvoer natuurlijk.
Als een tegenstander de bus gaat parkeren (wat niet heel erg ondenkbaar is tegen Barca) kan ballen de 16 in pompen nog wel eens wat opleveren. Dan kan een speler als de Jong best van meerwaarde zijn. Daarnaast gaat het gros van de hoekschoppen nog steeds de hoogte in richting een kopsterke speler.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het helpt Luuk dan ook niet mee dat hoge voorzetten op de spits een beetje jaren 90 stijl is natuurlijk.
Een spits van Leganes als uitgangspunt nemen is wel heel simpel. Die gozer kon er ook niets aan doen eigenlijk. Werd ook buiten de normale transferperiode gehaald vanwege een van de 100.000 blessures bij Dembele. En de uitzonderingsregel die er toen nog was.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:03 schreef tja77 het volgende:
Luuk is geen geweldenaar maar das die Breethweeth die nu regelmatig in de basis staat ook niet. Luuk kan wel -tig keer beter koppen en is op dat gebied echt wereldtop. Om de clubs op te sommen waar hij het niet heeft gered is makkelijk, je bent als spits ook wel een tikkeltje afhankelijk van je aanvoer natuurlijk.
Werd hij bij newcastle en gladbach niet als technische nummer 10 of als buitenspeler ingezet?quote:Op donderdag 9 september 2021 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die kerel kan er niks van en startte al in de basis dit seizoen. Maar als Barca voor Luuk de Jong gaat is het niet meer serieus te nemen.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een spits van Leganes als uitgangspunt nemen is wel heel simpel. Die gozer kon er ook niets aan doen eigenlijk. Werd ook buiten de normale transferperiode gehaald vanwege een van de 100.000 blessures bij Dembele. En de uitzonderingsregel die er toen nog was.
Haller is onhaalbaar. Dan maar de Jong.quote:Op donderdag 9 september 2021 16:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is al jaren een bloedbad qua spitsen bij Bara behoudens Luisito Surez. Alcacer, Boateng, Braithwaite, de niet-scorende werker Rodrigo waarvoor Bara 50 miljoen overhad maar die niet kwam. Maar waarom zouden we niet alsnog ons mogen verbazen?quote:Op donderdag 9 september 2021 22:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kerel kan er niks van en startte al in de basis dit seizoen. Maar als Barca voor Luuk de Jong gaat is het niet meer serieus te nemen.![]()
Toch denk ik dat PSV niet rouwig hoeft te zijn dat Luuk voor Barca koosquote:Op donderdag 9 september 2021 22:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haller is onhaalbaar. Dan maar de Jong.
@:Tarado check deze grap.
Warm bad. Philips Sfeer Verenigingquote:Op maandag 6 september 2021 09:24 schreef Coelho het volgende:
Toch weer een bevestiging dat grote, gearriveerde spelers ook gevoelig kunnen zijn voor sfeer en niet alleen voor geld.
Absoluut niet, ik heb er zelfs een opengetrokken om het te vieren.quote:Op donderdag 9 september 2021 22:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch denk ik dat PSV niet rouwig hoeft te zijn dat Luuk voor Barca koos
ik verwacht wel wat van die Vinicius, die gaat ze wel maken hierquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:46 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Absoluut niet, ik heb er zelfs een opengetrokken om het te vieren.
Kijk al uit naar je messcherpe analysesquote:Op vrijdag 10 september 2021 11:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht wel wat van die Vinicius, die gaat ze wel maken hier
quote:Op vrijdag 10 september 2021 12:44 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Kijk al uit naar je messcherpe analyses
Prima journalist en dito clibwatcher.quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:26 schreef PSVCL het volgende:
Bij VI op de redactie dachten ze dat jong ajax gewonnen had??
[ twitter ]
Unuvar gaf een assist !!1111!!![]()
Grootste debiel van NL die Freek Janssen.
Hij had nog geen werkvergunning, had ik begrepen.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Achterlijke tijd, zaterdagavond om 21:00
Benieuwd op Vincius vanavond al speeltijd krijgt
Ooh da's wel stomquote:Op zaterdag 11 september 2021 14:17 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hij had nog geen werkvergunning, had ik begrepen.
Gakpo is nog onzeker. Niet definitief er niet bij toch?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:22 schreef tja77 het volgende:
Dus geen Gakpo, geen Sangar, Vinicius is niet speelgerechtigd en Fofana geblesseerd. Romero nog steeds niet fit en Ledezma nog wel ff te gaan met revalideren. Gaat weer lekker dus.
Vinicius niet speelgerechtigd?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:22 schreef tja77 het volgende:
Dus geen Gakpo, geen Sangar, Vinicius is niet speelgerechtigd en Fofana geblesseerd. Romero nog steeds niet fit en Ledezma nog wel ff te gaan met revalideren. Gaat weer lekker dus.
Verschil tussen het aantrekken van een Europeaan en een niet-Europeaan misschien?quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vinicius niet speelgerechtigd?
Haller werd vrijdags ingeschreven en speelde op zondag tegen PSV.
Wie loopt er hier nou te prutsen?
Zover ik weet speelde Haller afgelopen week bij Ivoorkust.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:03 schreef Coelho het volgende:
[..]
Verschil tussen het aantrekken van een Europeaan en een niet-Europeaan misschien?
Dat zou kunnen, komt uit een gemengd gezin volgens mij. Hij is in Frankrijk geboren en zal waarschijnlijk ook een Frans paspoort hebben.quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zover ik weet speelde Haller afgelopen week bij Ivoorkust.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 15:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, komt uit een gemengd gezin volgens mij. Hij is in Frankrijk geboren en zal waarschijnlijk ook een Frans paspoort hebben.
Overigens hebben ze hem toen ter compensatie voor het snelle proces niet in Europa ingeschreven
Daar zijn we het zeker over eens. Ik geloof dat het dan via de IND gaat. Die zullen wel overspoeld zijn door Afghanen op het momentquote:Op zaterdag 11 september 2021 15:08 schreef Zorro het volgende:
[..]![]()
Toch vind ik het lang duren voor een speler die al in Europa speelde.
Vraag is of het prutsen bij PSV is of elders waardoor PSV nu met de gebakken peren zit.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vinicius niet speelgerechtigd?
Haller werd vrijdags ingeschreven en speelde op zondag tegen PSV.
Wie loopt er hier nou te prutsen?
Twijfelgeval, Prpper niet inzetbaar, Sangar twijfelgeval.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gakpo is nog onzeker. Niet definitief er niet bij toch?
Grappig, ik stuurde die printscreen ook al door. PSV droogt Ajax af maar het gaat over de assist van een wereldtalent (aldus Freek Janssen).quote:Op zaterdag 11 september 2021 12:26 schreef PSVCL het volgende:
Bij VI op de redactie dachten ze dat jong ajax gewonnen had??
[ twitter ]
Unuvar gaf een assist !!1111!!![]()
Grootste debiel van NL die Freek Janssen.
quote:Op zaterdag 11 september 2021 13:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Prima journalist en dito clibwatcher.
Gakpo is er wel bij. Boscagli op de plek van Sangare.quote:Op zaterdag 11 september 2021 14:22 schreef tja77 het volgende:
Ik wist niet dat het zo erg was bij Propperquote:Op zaterdag 11 september 2021 20:56 schreef tompsv18 het volgende:
Sangare 2-3 weken eruit, tegenvaller. Zeker omdat Propper er ook al een aantal maanden uitligt.
Excuus, bedoelde weken.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:57 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het zo erg was bij Propper
Wat heeft ie?
Ok een paar weken kan altijd. Ik schrok van de maanden.quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Excuus, bedoelde weken.
Geen idee, zou een lichte blessure zijn maar is toch al een tijdje afwezig.
Normaal zeg je voor schoten van deze afstand altijd:"Daar heb je toch een keeper voor?", maar ik denk dat deze idd de meeste keepers wel te machtig zou zijn. Ook echt precies in de hoek.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:17 schreef tja77 het volgende:
Ik zie dat schot binnenvliegen en ik dacht nog, waarom reageert die keeper niet. Toen zag ik waarom, jezus wat ging dat hard, en zowat uit stand.
Door die keeper dacht ik dat ie naast vloog.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:17 schreef tja77 het volgende:
Ik zie dat schot binnenvliegen en ik dacht nog, waarom reageert die keeper niet. Toen zag ik waarom, jezus wat ging dat hard, en zowat uit stand.
Blitzspeech Schmidt in de rust.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Peesjevee is het een beetje kwijt.
Als we nog voorstaan zal hij wel zeggen dat ze zo door moeten gaan.quote:
Het middenveld en de verdediging maken ook niet bepaald indruk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:46 schreef tompsv18 het volgende:
Op de goal na weinig goeds gezien. Hele aanval afwezig.
Mwoah. PSV leunt gewoon op de 1-0. Het is ook niet zo dat AZ er veel tegenover zet natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Peesjevee is het een beetje kwijt.
Dit noem ik geen leunenquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:48 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Mwoah. PSV leunt gewoon op de 1-0. Het is ook niet zo dat AZ er veel tegenover zet natuurlijk.
AZ creert niksquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit noem ik geen leunen![]()
Dit is gewoon geen controle hebben.
Eens, al is er niet eens heel veel weggegeven.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het middenveld en de verdediging maken ook niet bepaald indruk.
Dat zeg ik toch ook nergens? Maar omgedraaid: vind je dat AZ wel controle heeft dan? De wedstrijd zweeft nu gewoon ergens in het midden en de kans op 2-0 is net zo groot als de kans op 1-1.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dit noem ik geen leunen![]()
Dit is gewoon geen controle hebben.
Sangare en een spitsquote:Op zaterdag 11 september 2021 21:51 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
We weten allemaal wie we missen.
Niet speelgerechtigd, Romero nog niet fit en Fofana ook geblesseerd.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Waar is die nieuwe spits? Als de sodemieter erin met die joekel
Nog geen werkvergunning.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:55 schreef Buitendam het volgende:
Waar is die nieuwe spits? Als de sodemieter erin met die joekel
AZ heeft ook geen controle, maar weet wel de ruimtes achter de PSV verdediging te vinden. Het oogt alles behalve solide, en dat geldt voor alle linies.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:53 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Maar omgedraaid: vind je dat AZ wel controle heeft dan? De wedstrijd zweeft nu gewoon ergens in het midden en de kans op 2-0 is net zo groot als de kans op 1-1.
KNJB!quote:
Een grote kutzooi.quote:Op zaterdag 11 september 2021 21:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet speelgerechtigd, Romero nog niet fit en Fofana ook geblesseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |