Eerst Luuk de Jong nog vastleggen.quote:
Dan mag er zeker nog wel iets bij achterin.quote:
die vind ik het niet slecht doen (tot nu toe dan), bij Viergever speelt dat kutkakkerlakken ook wel mee natuurlijkquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord zijn ze wel overtuigd van Gernot Trauner (lol).
Prima speler tot nu toe.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar bij Feyenoord zijn ze wel overtuigd van Gernot Trauner (lol).
quote:PSV gaat zo ook nog de 17-jarige August Priske van FC Midtjylland vastleggen. Jeugdspits, voor de opleiding.
Bahadir is toch ook al binnen gehaald?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan mag er zeker nog wel iets bij achterin.
Kan het me niet voorstellen. Of hij breekt enigszins door en dan is Vitesse echt te klein voor 'm of hij flopt zo hard dat hij alleen nog maar bij gare clubjes terecht in verre landen en lage liga's.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:58 schreef leolinedance het volgende:
Mo zien we over een jaar of 4 wel weer terug bij Vitesse.
Dit soort spelers heeft Vitesse wel een handje van. Reis, Labyad, Aissati. Alleen Bakkali was zelfs voor Vitesse te hard gefloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen. Of hij breekt enigszins door en dan is Vitesse echt te klein voor 'm of hij flopt zo hard dat hij alleen nog maar bij gare clubjes terecht in verre landen en lage liga's.
Ik vind wel dat Ihattaren veel meer potentie heeft dan die gasten. Als hij gewoon maar 80% als een prof gaat doen moet het wel relatief goed komen met 'm.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit soort spelers heeft Vitesse wel een handje van. Reis, Labyad, Aissati. Alleen Bakkali was zelfs voor Vitesse te hard geflopt
John de Jong kutwerk geleverd.quote:
Al jaren. Enige goede die we kregen kwamen via Schmidt.quote:
Fulgini komt niet. Als dit het was, is het wel wat karig allemaal.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Ramalho, Van Ginkel, Propper, Mwene, Vini, Drommel...Fulgini?
Prima transfers voor zover
Voor Eredivisiebegrippen op zich wel prima.. moet je kampioen mee wordenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Fulgini komt niet. Als dit het was, is het wel wat karig allemaal.
John is het niet met je eensquote:
quote:'We hebben nu een kampioenswaardige selectie', aldus John de Jong. 'Het wordt tijd dat we de titel terugbrengen naar Eindhoven.'
John de Jong moet ontslagen worden.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:38 schreef GGMM het volgende:
John de Jong is tevreden over John de Jong
Fulgini komt niet meer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:37 schreef PSVCL het volgende:
Ramalho, Van Ginkel, Propper, Mwene, Vini, Drommel...Fulgini?
Prima transfers voor zover
Had liever gehad dat Viergever zou blijven als backup. Is nog een lang seizoen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Fulgini komt niet meer.
Maar als je het lijstje spelers individueel bekijkt, zijn het prima inkomende transfers voor PSV. Lang geleden dat we ons zo nadrukkelijk hebben versterkt qua basiself.
Maar dat is niet het enige wat telt. De bank is smaller geworden, er is weinig aanwas van talentvolle eigen jeugd te verwachten op korte en middellange termijn en achterin met name is de spoeling wel heel dun.
Ik hoop in elk geval dat Doan nog wat kansen gaat krijgen, daar heb ik zoveel meer vertrouwen in dan in Bruma.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Had liever gehad dat Viergever zou blijven als backup. Is nog een lang seizoen.
Enige voordeel achterin is dat Teze RB en RCV kan spelen. En Mwene links en rechtsback. Boscagli kan eventueel op het middenveld ipv Sangare.
Dus je kan wel iets opvangen. Maar je moet niet tegen echt zware blessures lopen.
Doan en Guti blijven. Dus dat is eventueel voor backup.
Grootste probleem lijkt mij als zowel Madueke als Gapko langdurig geblesseerd zouden raken. Dan krijg je dus Vertessen en dan achteraan Mauro,Thomas en dan wellicht Doan. Tja.. Dan ga je er wel heel erg op achteruit. En ook voor eredivisie wedstrijden.
Hopelijk hoeven we niet te verdedigen en scoren we iedere match 5 goals.quote:
Bijzonder ja. Met De Jong en Braitwaithe voorin nu twee kanonnen lopen.quote:
Inderdaad laat het maar zien.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 22:51 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop in elk geval dat Doan nog wat kansen gaat krijgen, daar heb ik zoveel meer vertrouwen in dan in Bruma.
scheelt wel 30 miljoen aan salaris maar wat een puinhoop daarquote:Op woensdag 1 september 2021 08:15 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dus Barca ruilt Griezmann in voor de Jong.
Dan zullen Pasen en Pinksteren dit jaar wel op dezelfde dag vallen.
Ja, al is het te hopen dat die puinhoop zich flink doorzet in de top van het voetbal. Zou goed zijn.quote:Op woensdag 1 september 2021 08:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
scheelt wel 30 miljoen aan salaris maar wat een puinhoop daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |