quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
en rijdt je door dan kom je in een ander land
Friesland
zo eet je het hier toch ook?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja gewoon 'alles erop en extra sambal'
Ja is ook gewoon een domme vraagquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef mario390 het volgende:
vraag in nederland nach en zoete
kebab,ik denk de verkoper gaaat je dom
ankijken
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee echt letterlijk iedere dag pizza![]()
![]()
Zekers! Alles wat ze hebben en extra sambal. Als een rol. Broodje is ook lekker, maar liever een rolquote:
ik altijd turks brood en dan alleen vleesquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zekers! Alles wat ze hebben en extra sambal. Als een rol. Broodje is ook lekker, maar liever een rol
Ja, iemand had mij wel mogen vertellen dat bijna alle restaurants dicht zijn in München op zondagquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]We kwamen thuis, mijn vrouw: "Wanna order pizza?"
Ik: "FUCK NO!!!!"
omg die pizza moet je toch de neus uitkomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, iemand had mij wel mogen vertellen dat bijna alle restaurants dicht zijn in München op zondagAlleen de pizzatent was open!
![]()
Dusja...Ook in München een pizza gegeten
![]()
Ow en op de heenweg in Basel ook![]()
Nu wel even genoeg gehad...
"Alles erop?"quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik altijd turks brood en dan alleen vlees![]()
![]()
deze manquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Alles erop?"
Wat zeg je? Zie ik eruit als een konijn?
Ja en je stoelgang word er ook niet echt beter vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
omg die pizza moet je toch de neus uitkomen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, iemand had mij wel mogen vertellen dat bijna alle restaurants dicht zijn in München op zondagAlleen de pizzatent was open!
![]()
Dusja...Ook in München een pizza gegeten
![]()
Ow en op de heenweg in Basel ook![]()
Nu wel even genoeg gehad...
de mens kennt misschien niks ,nur pizzaquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
omg die pizza moet je toch de neus uitkomen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mens kennt misschien niks ,nur pizza
Wij hadden dus op de heenweg een overnachting in Basel. Ik viel bijna van mijn stoel af toen ik de prijzen op de kaart zagquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Joh!
Op de heneweg hebben we een brötchen in östereich gefressen, maar we hadden thuis ook al gewoon goed gegeten.
Op de terugwewg dus Mc Drek en Burger King.
Ah!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij hadden dus op de heenweg een overnachting in Basel. Ik viel bijna van mijn stoel af toen ik de prijzen op de kaart zagDusja, maar een pizza gedeelt
kijk dat klinkt fijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Nee maar de steaks en entrecote in Italië: holy Mozes zeg!!!!
Serieus nog nooit zulke goede steak gehad, en dat voor 18 euro!
Eentje met zwarte truffels er op en een andere met groene pepers.
Hai.quote:
Er zijn heel veel verschillende hoor?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mens kennt misschien niks ,nur pizza
nee hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai.
Het is wel echt zo, Hollanders zien Friesland als buitenland.
Familie heeft veel liever dat wij naar Arnhem/Nijmegen komen want als ze naar ons moeten komen dan moeten ze HELEMAAL naar Friesland. Of we wel weten hoe ver dat is.
wel,ik hoop vor de mens dat hij niet 10 keerquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verschillende hoor?
Ik zat alle tien mijn vingertoppen herhaaldelijk te kussen richting het inmiddels lege bord toen de ober vroeg of alles naar wens was!quote:
Iedere dag een andere. Behalve de Diavola. Die heb ik 2x gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,ik hoop vor de mens dat hij niet 10 keer
de selfde gegeten heeft
en daar worden ze dan weer heel erg blij vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat alle tien mijn vingertoppen herhaaldelijk te kussen richting het inmiddels lege bord toen de ober vroeg of alles naar wens was!
Ze zouden het aan de kok doorgeven. Hij riep iets naar een andere knul daar.
Die riep terug: "Bueno?"
"No, no, magnifico! MAGNIFICO!!!!"
Haha dat heeft Punk een keer gehad met zoute haring.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Alles erop?"
Wat zeg je? Zie ik eruit als een konijn?
brrrrquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha dat heeft Punk een keer gehad met zoute haring.
De verkoper vroeg of hij er zuur bij wou en Punk zei nee dat krijg ik vanzelf wel als ik em op heb.
Man beledigd.
Punk dacht dat hij een grapje maakte, we hadden nog nooit gehoord van zuur bij de zoute haring en dacht een grap terug te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje zure verkoperquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha dat heeft Punk een keer gehad met zoute haring.
De verkoper vroeg of hij er zuur bij wou en Punk zei nee dat krijg ik vanzelf wel als ik em op heb.
Man beledigd.
Punk dacht dat hij een grapje maakte, we hadden nog nooit gehoord van zuur bij de zoute haring en dacht een grap terug te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
deze brennt 2 keerquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iedere dag een andere. Behalve de Diavola. Die heb ik 2x gehad.
Ja toen ik 2 dagen eerder zei dat de entrecote echt heel erg lekekr was en ik niet begreep dat-ie maar 16 euro was, dachten ze dat ik een klacht had!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar worden ze dan weer heel erg blij van
je kunt geen vloeiend italiaans??quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 dagen eerder zei dat de entrecote echt heel erg lekekr was en ik niet begreep dat-ie maar 16 euro was, dachten ze dat ik een klacht had!
Dag daarna koste ie 20 euro?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 dagen eerder zei dat de entrecote echt heel erg lekekr was en ik niet begreep dat-ie maar 16 euro was, dachten ze dat ik een klacht had!
Ehhh.....caramba? ESPRESSO!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt geen vloeiend italiaans??
Ja beetje jammer verhaal. Ik werd ziek in een restaurant (niet letterlijk, maar voelde me niet lekker). Had een Filette di Manzi besteld (beste biefstuk die ze hadden)quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Nee maar de steaks en entrecote in Italië: holy Mozes zeg!!!!
Serieus nog nooit zulke goede steak gehad, en dat voor 18 euro!
Eentje met zwarte truffels er op en een andere met groene pepers.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh.....caramba? ESPRESSO!Dolce vita!
lust het beide nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah.![]()
Ja altijd ui bij de zoute haring.
Ja in de Filipijnen kon ik barracuda eten, maar ik was fokking ziek door een zonnesteek ÉN een longontsteking!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja beetje jammer verhaal. Ik werd ziek in een restaurant (niet letterlijk, maar voelde me niet lekker). Had een Filette di Manzi besteld (beste biefstuk die ze hadden)De hele boel afbesteld, voor mijn vrouw in laten pakken en later voor mij nog een pizza gehaald.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik hou dan weer niet van shoarma en kebab en zow.
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik hou dan weer niet van shoarma en kebab en zow.
Dan nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.
Vaak best een vette hapquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.
Lol op de kaart van de atlas staat nog Oost- en West-Duitslandquote:
Zoiets heb ik een keer gehad maar dan nádat ik slang gegeten hadquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de Filipijnen kon ik barracuda eten, maar ik was fokking ziek door een zonnesteek ÉN een longontsteking!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lol op de kaart van de atlas staat nog Oost- en West-Duitsland
Arnhem korenmarkt is gewoon de bestequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wisselende ervaringen bij Donerix-vestigingen gehad.
2 gewoon goed, 1 echt extreem slecht.
Ow op de vakantie waarin ik slang heb gegeten heb ik geen problemen gehad, behalve een opengehaalde knie van een motorongeluk terwijl ik alleen een korte broek en sleeveless shirt aan had!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een keer gehad maar dan nádat ik slang gegeten had
moge hij rusten in vredequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Is hier een stukje verderop overleden.
Ow dichtbij?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Vietnam?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op de vakantie waarin ik slang heb gegeten heb ik geen problemen gehad, behalve een opengehaalde knie van een motorongeluk terwijl ik alleen een korte broek en sleeveless shirt aan had!
Hebben ze ook de volkorenmarkt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arnhem korenmarkt is gewoon de beste![]()
![]()
Scheen in het echt wel een aardige man te zijn geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef ToT het volgende:
Ik vond hem vroeger echt verschrikkelijk, ik begreep niet wat hij in Sesamstraat deed!
nee wel jansplein of is het nu plaats?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze ook de volkorenmarkt?
Oh geloof ik ook echt wel!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Scheen in het echt wel een aardige man te zijn geloof ik.
Ik dacht dat Aart al jaren dood wasquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Ah, ok in de buurtquote:
ik lasquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was op de vakantie waarin ik slang heb gegeten!
Ja als ik nu op Sien google, zie ik een wat oudere dame met een kort kapsel, die ook in de huidige filmpjes voorkomt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens wie mijn favoriet was.
Anderhalf jaar geleden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aart al jaren dood was
vorig jaar, door een ongelukquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aart al jaren dood was
Ja sorrie daarvoor, ik liet haar een foto van mijzelf zien en sindsdien is ze niet meer online geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:
ehhhh
doet me denken
ieniminie is ook al heel lang niet meer geweest
Mooie foto.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was op de vakantie waarin ik slang heb gegeten!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja sorrie daarvoor, ik liet haar een foto van mijzelf zien en sindsdien is ze niet meer online geweest.
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens wie mijn favoriet was.
Oww, dacht even dat ik een soort deja-vu hadquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden.
https://www.ad.nl/show/aa(...)ersongeval~a5ce7116/
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wil jij ook een foto van mij zien
Gerda Havertong?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als ik nu op Sien google, zie ik een wat oudere dame met een kort kapsel, die ook in de huidige filmpjes voorkomt.
Ik bedoel een bepaalde lieve buitenlandse dame, waar die chick van Z@ppelin een overdreven parodie op is.
Was volgens mij wel een beetje kip-achtig idd (bijna alles smaakt naar kip: krokodil, kikkers en vele andere dingen), maar wat ik me vooral herinner is dat het echt fokking TAAI was!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooie foto.![]()
Waar smaakt dat naar?
Naar kip of is dat een fabeltje.
Ze was er vorige week heel evenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:
ehhhh
doet me denken
ieniminie is ook al heel lang niet meer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |