Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Heb ze staan! ¤49,- voor 3 stuksquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een tijdje een actie..3 wifi mesh routers
[ afbeelding ]Prima spul
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja voor kleintjes is het een beste trip stilzitten achter in de autoquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Maar de volgende keer toch met het vliegtuig... De ritten lijken 3x zo lang met 2 kleintjes op de achterbank
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik was even in Italië pizza eten![]()
![]()
Nooit van gehoordquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze doen wat ze moeten doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb ze staan! ¤49,- voor 3 stuksPrima spul
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik doelde er meer op dat het voor ons heel lang leek te durenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor kleintjes is het een beste trip stilzitten achter in de autoVeel wegen in het zuiden vragen best wel je aandacht, en dat is best lastig met 2 gillende kinderen op de achterbank
Iets onder Florence. Figline Valdarnoquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat het voor ons heel lang leek te durenVeel wegen in het zuiden vragen best wel je aandacht, en dat is best lastig met 2 gillende kinderen op de achterbank
I hear ya!
Ik had ook regelmatig oordopjes in tijdens de rit!
Die wegwerkzaamheden in Duitsland zijn echt een hel he!![]()
![]()
Wij zaten ten noorden van het Gardameer, maar zijn ook oost en west er langs heen gereden, en zijn naar Milaan gegaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iets onder Florence. Figline Valdarno![]()
ohquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nee die heb ik niet.
Zonder wrijving geen glans![]()
Waar zijn ze voor dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand ervaring met internet van youfone?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Poh! Die Baustellequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]I hear ya!
Ik had ook regelmatig oordopjes in tijdens de rit!
Die wegwerkzaamheden in Duitsland zijn echt een hel he!Heb nog geen 10km vrij baan gehad of er was er weer een. Maken die Duitsers nog een keer iets af?
Verschrikkelijk! En zeker 's nachts bij regen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Poh! Die BaustelleHeb nog geen 10km vrij baan gehad of er was er weer een. Maken die Duitsers nog een keer iets af?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn toegangspunten voor de wifi..om een groter oppervlakte van wifi te voorzien...of sneller in dezelfde oppervlaktequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ter vergelijking. Wij zijn 5 jaar geleden in hetzelfde gebied geweest (toen nog geen kinderen), en hebben toen in een keer terug naar huis gereden. Was eigenlijk te lang. Maar nu in 2 etappes leek langer te zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor kleintjes is het een beste trip stilzitten achter in de autoVoor de rest een hele goede vakantie gehad hoor! Mooie camping. Wel erg druk (denk 4000 man ofzo), maar de kinderen en wij vonden het erg leuk.
Jep, ook een keer gedaan. Al 20 uur achter het stuur, links en recht vrachtwagens van je. Eigenlijk onverantwoordquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! En zeker 's nachts bij regen!![]()
![]()
![]()
Hey mario! Ik heb je land gisteren nog bezocht!quote:
Voor ons was het 1200 km rijden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:27 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ter vergelijking. Wij zijn 5 jaar geleden in hetzelfde gebied geweest (toen nog geen kinderen), en hebben toen in een keer terug naar huis gereden. Was eigenlijk te lang. Maar nu in 2 etappes leek langer te zijnVoor de rest een hele goede vakantie gehad hoor! Mooie camping. Wel erg druk (denk 4000 man ofzo), maar de kinderen en wij vonden het erg leuk.
De heenweg ging prima: Mini-ToT was grotendeels rustig, behalve juist tijdens de rustmomenten dus heb ik vrijwel non-stop moeten rijden.
De terugreis was echt, echt een hel.......![]()
O een soort van wifi versterker?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zijn toegangspunten voor de wifi..om een groter oppervlakte van wifi te voorzien...of sneller in dezelfde oppervlakteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Godskolere....quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jep, ook een keer gedaan. Al 20 uur achter het stuur, links en recht vrachtwagens van je. Eigenlijk onverantwoord![]()
![]()
Ik eergisteren, maar dat boeit hem niet!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hey mario! Ik heb je land gisteren nog bezocht!![]()
![]()
ik had Greysgodmodquote:Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ja ook...ze werken met elkaar...maar bij ieder punt halveert wel je snelheid als je ze draadloos laat communiceren met elkaarquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
kärnten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hey mario! Ik heb je land gisteren nog bezocht!![]()
De hele terugreis was toen 22uur non-stop. Af en toe ff snel gewisseld. Nu ook weinig pauzes gehouden. Ik wilde door! En ik rij liever 5 of 6 uur aan een stuk dan dat ik om de 2uur afwissel. Mijn vrouw heeft denk ik 3uur op de heenweg van 2x9uur gereden. En ook ongeveer 3uur op de terugweg van 2x10uur. Was prima zo. Maar die jengelende kinderen achterin (eten, speelgoed, ipad die niet doet wat ze willen, etc.) is wel slopend!quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Sowwwww, snap ik!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:33 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De hele terugreis was toen 22uur non-stop. Af en toe ff snel gewisseld. Nu ook weinig pauzes gehouden. Ik wilde door! En ik rij liever 5 of 6 uur aan een stuk dan dat ik om de 2uur afwissel. Mijn vrouw heeft denk ik 3uur op de heenweg van 2x9uur gereden. En ook ongeveer 3uur op de terugweg van 2x10uur. Was prima zo. Maar die jengelende kinderen achterin (eten, speelgoed, ipad die niet doet wat ze willen, etc.) is wel slopend!
Mijn vrouw heeft geen rijbewijs, en rijden in dit soort landen is gewoon onverantwoord als je je rijbewijs net gekregen hebt.![]()
Ik kan met mijn telefoon het hele huis doorlopen en dan hou ik een verbinding van 400/500Mbit zonder onderbrekenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik dacht da Oostenrijk dichtbij genoeg was.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik wohn in kärnten,als je in
steiermark was,was je niet in
mijn bundesland![]()
![]()
Wij hebben enorm zitten zigzaggen op de heenreis om dat vignet-gedeelte te ontwijken.quote:
De terugreis was een stuk rechter.![]()
Ikheb tot op zolder een goede verbinding met wifiquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:34 schreef HiDiHo het volgende:
Ik kan met mijn telefoon het hele huis doorlopen en dan hou ik een verbinding van 400/500Mbit zonder onderbrekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had in Italië even gegoogled en een digitaal vignet gekocht. Koste ¤14,50. Vond ik wel te doen. +tol natuurlijk. Maar wel een mooie weg via Brennerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben enorm zitten zigzaggen op de heenreis om dat vignet-gedeelte te ontwijken.
De terugreis was een stuk rechter.
Ah, ander land dus!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
je zeigt me tirol
dat is west-oostenrijk
ik ben in süden![]()
![]()
Ja wij zijn ook met de vlam in de pijp door de Brennerpas gereden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik had in Italië even gegoogled en een digitaal vignet gekocht. Koste ¤14,50. Vond ik wel te doen. +tol natuurlijk. Maar wel een mooie weg via Brenner
Bij een tolpoortje kost zo'n vignet overigens 9 euro.![]()
![]()
Echt nodig is het ook niet..alleen heb je dan op langere afstanden een lagere snelheidquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:37 schreef Dotteke het volgende:
Ik
[..]
heb tot op zolder een goede verbinding met wifiAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
heb in de keuken en badkamer wifi dingen hangenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt nodig is het ook niet..alleen heb je dan op langere afstanden een lagere snelheid
oud huis dikke muren
dus veel verliesEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Tof!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb in de keuken en badkamer wifi dingen hangen
oud huis dikke muren
dus veel verlies![]()
![]()
Als je heel oud huis heb met houten vloer heb je prima wifiquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb in de keuken en badkamer wifi dingen hangen
oud huis dikke muren
dus veel verlies
Veel beton er slecht
nee je was wel in oostnrijk
maar snap je 9 bundeslanden heeft oostenrijk
Tirol
Salzburg
Kärnten
Steiermark
het is niet overall de selfde
dialekt,maar dat gaa je nog
snappen![]()
tja of je investeert in die ufo's aan het plafond of geen wifi in de badkamerquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
140 jaar oudquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je heel oud huis heb met houten vloer heb je prima wifi
Veel beton er slecht
dikke muren
nieuwe vloeren
van zwaluwstaartplaat met staal en betonEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Provincies dus?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef mario390 het volgende:
Tirol
Salzburg
Kärnten
Steiermark
snappen![]()
Mijn "kantoor" zit naast de douche dus prima wifi daarquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja of je investeert in die ufo's aan het plafond of geen wifi in de badkamer![]()
onze badkamer zit in de kelderquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn "kantoor" zit naast de douche dus prima wifi daarEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
dat is het zelfdeeeeeeeequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Beetje van: "Ik ben in Nederland geweest!"quote:
- "Je toont me een plaatje van Overijssel! Ik woon in Gelderland!"![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje van: "Ik ben in Nederland geweest!"
- "Je toont me een plaatje van Overijssel! Ik woon in Gelderland!"![]()
![]()
![]()
maar daar is Mario het niet mee eensEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik denk kelder altijd slecht wifiquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
onze badkamer zit in de kelderen betegeling zal ook niet goed zijn voor wifi
geen tegeltje aan de muur of op de vloerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk kelder altijd slecht wifien betegeling zal ook niet goed zijn voor wifi
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen tegeltje aan de muur of op de vloerNiet lastig schoon te maken dan?
Ja ik zag het ook! Op internet kwam er nog iets van ¤5,- verwerkingskosten bijquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook met de vlam in de pijp door de Brennerpas gereden.
Bij een tolpoortje kost zo'n vignet overigens 9 euro.Maar wist niet zeker of ze daar ook bij de tankstations verkochten. Dusja, ¤5,- verloren
Turks brood nemenquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja zonder dat vignet is het 10 - 20 minuten omrijden, en er was een fokking file dus was het sowieso wel een betere keuze om de snelweg te ontwijken!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook! Op internet kwam er nog iets van ¤5,- verwerkingskosten bijMaar wist niet zeker of ze daar ook bij de tankstations verkochten. Dusja, ¤5,- verloren
![]()
![]()
nee helemaal nietquote:
is tadelakt
maak je schoon met olijfzeep
is van nature schimmelwerendEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja hallo! Als je hier Limburg binnenrijdt ben je ook gewoon in Nederland. Daar spreken ze ook een ander dialect. Als je 15min. verder rijdt kom je in Brabant. Weer een ander gebied! En als je dat helemaal uitrijdt kom je in Holland!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef mario390 het volgende:
Tirol
Salzburg
Kärnten
Steiermark
snappen
als ik zaterdag avond met en kebabquote:
naar huis kwam heb ik de kebab op bed
gegeten,de katz heeeft metgegeten![]()
ik was wel dronken![]()
Ok..zeg mij nietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee helemaal niet
is tadelakt
maak je schoon met olijfzeep
is van nature schimmelwerendAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
en rijdt je door dan kom je in een ander landquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja hallo! Als je hier Limburg binnenrijdt ben je ook gewoon in Nederland. Daar spreken ze ook een ander dialect. Als je 15min. verder rijdt kom je in Brabant. Weer een ander gebied! En als je dat helemaal uitrijdt kom je in Holland!
FrieslandEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gebruik het toch zelden alleen even voor het slapen gaan. Tot nu toe gaat het goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt nodig is het ook niet..alleen heb je dan op langere afstanden een lagere snelheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kebab is een typisch Östereichs gerecht toch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik zaterdag avond met en kebab
naar huis kwam heb ik de kebab op bed
gegeten,de katz heeeft metgegeten![]()
ik was wel dronken“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Mijn pa kreeg tijdje geleden zonnepanelen maar die hadden geen (goed) wifi bereik (meterkast <> zolder) dus die had ook een versterker nodigquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebruik het toch zelden alleen even voor het slapen gaan. Tot nu toe gaat het goed.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Handige dingenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn pa kreeg tijdje geleden zonnepanelen maar die hadden geen (goed) wifi bereik (meterkast <> zolder) dus die had ook een versterker nodigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kebab is een typisch Östereichs gerecht toch?Uit Bleiburg!
![]()
nee hoor turks van de citys in deze wagenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kebab is een typisch Östereichs gerecht toch?
kenn je niet?![]()
Day-um hee!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is onze douche![]()
![]()
Ziet er mooi uit.....scheelt dat je geen voegen hebtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is onze doucheAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Jawel, maar hier zijn het inderdaad de Turken die het verkopen. Weinig Oostenrijkers hier met een kebabzaakquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor turks van de citys in deze wagen
kenn je niet?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja is toch van die kleine pfannenkuchen met poedersuiker er op of zo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor turks van de citys in deze wagen
kenn je niet?![]()
quote:![]()
heb zo geen foto van de rest moet ik even zoekenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Flammkuchenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is toch van die kleine pfannenkuchen met poedersuiker er op of zo?
Wij hebben er onderweg eentje gezien daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jawel, maar hier zijn het inderdaad de Turken die het verkopen. Weinig Oostenrijkers hier met een kebabzaak
De Mc Drek moet je daar trouwens ECHT overslaan!![]()
![]()
Ik heb bijna alles overgeslagen. Ik zei vantevoren tegen mijn vrouw; In Italië eet men pizza. Ik heb 10 dagen pizza gegetenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben er onderweg eentje gezien daar.
De Mc Drek moet je daar trouwens ECHT overslaan!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles overgeslagen. Ik zei vantevoren tegen mijn vrouw; In Italië eet men pizza. Ik heb 10 dagen pizza gegetenGodver!
Wij hebben volgens mij 4x een kleine pizza gegeten.
Heb je daar geen steak gegeten dan?
DAT IS FUCKING LEKKER DAAR!!!!!!!!![]()
![]()
Ah, en guacemole?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef mario390 het volgende:
nee kebab is en zort tacco
met vlees,salat,tomaten,uien,
scharfe saus![]()
![]()
Nee echt letterlijk iedere dag pizzaquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Wij hebben volgens mij 4x een kleine pizza gegeten.
Heb je daar geen steak gegeten dan?
DAT IS FUCKING LEKKER DAAR!!!!!!!!![]()
![]()
Ja gewoon 'alles erop en extra sambal'quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef mario390 het volgende:
nee kebab is en zort tacco
met vlees,salat,tomaten,uien,
scharfe saus“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: