tja of je investeert in die ufo's aan het plafond of geen wifi in de badkamerquote:
140 jaar oudquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je heel oud huis heb met houten vloer heb je prima wifi
Veel beton er slecht
Provincies dus?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef mario390 het volgende:
nee je was wel in oostnrijk
maar snap je 9 bundeslanden heeft oostenrijk
Tirol
Salzburg
Kärnten
Steiermark
het is niet overall de selfde
dialekt,maar dat gaa je nog
snappen
Mijn "kantoor" zit naast de douche dus prima wifi daarquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja of je investeert in die ufo's aan het plafond of geen wifi in de badkamer![]()
onze badkamer zit in de kelderquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn "kantoor" zit naast de douche dus prima wifi daar
dat is het zelfdeeeeeeeequote:
Beetje van: "Ik ben in Nederland geweest!"quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje van: "Ik ben in Nederland geweest!"
- "Je toont me een plaatje van Overijssel! Ik woon in Gelderland!"
Ik denk kelder altijd slecht wifiquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
onze badkamer zit in de kelder
geen tegeltje aan de muur of op de vloerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk kelder altijd slecht wifien betegeling zal ook niet goed zijn voor wifi
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen tegeltje aan de muur of op de vloer
Ja ik zag het ook! Op internet kwam er nog iets van ¤5,- verwerkingskosten bijquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook met de vlam in de pijp door de Brennerpas gereden.
Bij een tolpoortje kost zo'n vignet overigens 9 euro.
Turks brood nemenquote:
Ja zonder dat vignet is het 10 - 20 minuten omrijden, en er was een fokking file dus was het sowieso wel een betere keuze om de snelweg te ontwijken!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook! Op internet kwam er nog iets van ¤5,- verwerkingskosten bijMaar wist niet zeker of ze daar ook bij de tankstations verkochten. Dusja, ¤5,- verloren
nee helemaal nietquote:
Ja hallo! Als je hier Limburg binnenrijdt ben je ook gewoon in Nederland. Daar spreken ze ook een ander dialect. Als je 15min. verder rijdt kom je in Brabant. Weer een ander gebied! En als je dat helemaal uitrijdt kom je in Holland!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef mario390 het volgende:
nee je was wel in oostnrijk
maar snap je 9 bundeslanden heeft oostenrijk
Tirol
Salzburg
Kärnten
Steiermark
het is niet overall de selfde
dialekt,maar dat gaa je nog
snappen
als ik zaterdag avond met en kebabquote:
Ok..zeg mij nietsquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee helemaal niet
is tadelakt
maak je schoon met olijfzeep
is van nature schimmelwerend
en rijdt je door dan kom je in een ander landquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja hallo! Als je hier Limburg binnenrijdt ben je ook gewoon in Nederland. Daar spreken ze ook een ander dialect. Als je 15min. verder rijdt kom je in Brabant. Weer een ander gebied! En als je dat helemaal uitrijdt kom je in Holland!
Gebruik het toch zelden alleen even voor het slapen gaan. Tot nu toe gaat het goed.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Echt nodig is het ook niet..alleen heb je dan op langere afstanden een lagere snelheid
Kebab is een typisch Östereichs gerecht toch?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik zaterdag avond met en kebab
naar huis kwam heb ik de kebab op bed
gegeten,de katz heeeft metgegeten![]()
ik was wel dronken
Mijn pa kreeg tijdje geleden zonnepanelen maar die hadden geen (goed) wifi bereik (meterkast <> zolder) dus die had ook een versterker nodigquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebruik het toch zelden alleen even voor het slapen gaan. Tot nu toe gaat het goed.
Handige dingenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn pa kreeg tijdje geleden zonnepanelen maar die hadden geen (goed) wifi bereik (meterkast <> zolder) dus die had ook een versterker nodig
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kebab is een typisch Östereichs gerecht toch?
nee hoor turks van de citys in deze wagenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Kebab is een typisch Östereichs gerecht toch?
Day-um hee!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is onze douche
Ziet er mooi uit.....scheelt dat je geen voegen hebtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is onze douche
Jawel, maar hier zijn het inderdaad de Turken die het verkopen. Weinig Oostenrijkers hier met een kebabzaakquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor turks van de citys in deze wagen
kenn je niet?
Ja is toch van die kleine pfannenkuchen met poedersuiker er op of zo?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor turks van de citys in deze wagen
kenn je niet?
quote:
Flammkuchenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja is toch van die kleine pfannenkuchen met poedersuiker er op of zo?
Wij hebben er onderweg eentje gezien daar.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jawel, maar hier zijn het inderdaad de Turken die het verkopen. Weinig Oostenrijkers hier met een kebabzaak
Ik heb bijna alles overgeslagen. Ik zei vantevoren tegen mijn vrouw; In Italië eet men pizza. Ik heb 10 dagen pizza gegetenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij hebben er onderweg eentje gezien daar.
De Mc Drek moet je daar trouwens ECHT overslaan!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles overgeslagen. Ik zei vantevoren tegen mijn vrouw; In Italië eet men pizza. Ik heb 10 dagen pizza gegeten
Ah, en guacemole?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef mario390 het volgende:
nee kebab is en zort tacco
met vlees,salat,tomaten,uien,
scharfe saus
Nee echt letterlijk iedere dag pizzaquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]Godver!
Wij hebben volgens mij 4x een kleine pizza gegeten.
Heb je daar geen steak gegeten dan?
DAT IS FUCKING LEKKER DAAR!!!!!!!!
Ja gewoon 'alles erop en extra sambal'quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:54 schreef mario390 het volgende:
nee kebab is en zort tacco
met vlees,salat,tomaten,uien,
scharfe saus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |