tja of je investeert in die ufo's aan het plafond of geen wifi in de badkamerquote:
140 jaar oudquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als je heel oud huis heb met houten vloer heb je prima wifi
Veel beton er slecht
Provincies dus?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef mario390 het volgende:
nee je was wel in oostnrijk
maar snap je 9 bundeslanden heeft oostenrijk
Tirol
Salzburg
Kärnten
Steiermark
het is niet overall de selfde
dialekt,maar dat gaa je nog
snappen
Mijn "kantoor" zit naast de douche dus prima wifi daarquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
tja of je investeert in die ufo's aan het plafond of geen wifi in de badkamer![]()
onze badkamer zit in de kelderquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn "kantoor" zit naast de douche dus prima wifi daar
dat is het zelfdeeeeeeeequote:
Beetje van: "Ik ben in Nederland geweest!"quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje van: "Ik ben in Nederland geweest!"
- "Je toont me een plaatje van Overijssel! Ik woon in Gelderland!"
Ik denk kelder altijd slecht wifiquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
onze badkamer zit in de kelder
geen tegeltje aan de muur of op de vloerquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk kelder altijd slecht wifien betegeling zal ook niet goed zijn voor wifi
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen tegeltje aan de muur of op de vloer
Ja ik zag het ook! Op internet kwam er nog iets van ¤5,- verwerkingskosten bijquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja wij zijn ook met de vlam in de pijp door de Brennerpas gereden.
Bij een tolpoortje kost zo'n vignet overigens 9 euro.
Turks brood nemenquote:
Ja zonder dat vignet is het 10 - 20 minuten omrijden, en er was een fokking file dus was het sowieso wel een betere keuze om de snelweg te ontwijken!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:46 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook! Op internet kwam er nog iets van ¤5,- verwerkingskosten bijMaar wist niet zeker of ze daar ook bij de tankstations verkochten. Dusja, ¤5,- verloren
nee helemaal nietquote:
Ja hallo! Als je hier Limburg binnenrijdt ben je ook gewoon in Nederland. Daar spreken ze ook een ander dialect. Als je 15min. verder rijdt kom je in Brabant. Weer een ander gebied! En als je dat helemaal uitrijdt kom je in Holland!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:41 schreef mario390 het volgende:
nee je was wel in oostnrijk
maar snap je 9 bundeslanden heeft oostenrijk
Tirol
Salzburg
Kärnten
Steiermark
het is niet overall de selfde
dialekt,maar dat gaa je nog
snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |