Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam: MarkdeajaxfanOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Heb ze staan! ¤49,- voor 3 stuksquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een tijdje een actie..3 wifi mesh routers
[ afbeelding ]Prima spul
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja voor kleintjes is het een beste trip stilzitten achter in de autoquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:20 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeker! Maar de volgende keer toch met het vliegtuig... De ritten lijken 3x zo lang met 2 kleintjes op de achterbank
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik was even in Italië pizza eten![]()
![]()
Nooit van gehoordquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze doen wat ze moeten doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Heb ze staan! ¤49,- voor 3 stuksPrima spul
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Ik doelde er meer op dat het voor ons heel lang leek te durenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor kleintjes is het een beste trip stilzitten achter in de autoVeel wegen in het zuiden vragen best wel je aandacht, en dat is best lastig met 2 gillende kinderen op de achterbank
Iets onder Florence. Figline Valdarnoquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik doelde er meer op dat het voor ons heel lang leek te durenVeel wegen in het zuiden vragen best wel je aandacht, en dat is best lastig met 2 gillende kinderen op de achterbank
I hear ya!
Ik had ook regelmatig oordopjes in tijdens de rit!
Die wegwerkzaamheden in Duitsland zijn echt een hel he!![]()
![]()
Wij zaten ten noorden van het Gardameer, maar zijn ook oost en west er langs heen gereden, en zijn naar Milaan gegaan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iets onder Florence. Figline Valdarno![]()
ohquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]nee die heb ik niet.
Zonder wrijving geen glans![]()
Waar zijn ze voor dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Iemand ervaring met internet van youfone?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Poh! Die Baustellequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]I hear ya!
Ik had ook regelmatig oordopjes in tijdens de rit!
Die wegwerkzaamheden in Duitsland zijn echt een hel he!Heb nog geen 10km vrij baan gehad of er was er weer een. Maken die Duitsers nog een keer iets af?
Verschrikkelijk! En zeker 's nachts bij regen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Poh! Die BaustelleHeb nog geen 10km vrij baan gehad of er was er weer een. Maken die Duitsers nog een keer iets af?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zijn toegangspunten voor de wifi..om een groter oppervlakte van wifi te voorzien...of sneller in dezelfde oppervlaktequote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ter vergelijking. Wij zijn 5 jaar geleden in hetzelfde gebied geweest (toen nog geen kinderen), en hebben toen in een keer terug naar huis gereden. Was eigenlijk te lang. Maar nu in 2 etappes leek langer te zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor kleintjes is het een beste trip stilzitten achter in de autoVoor de rest een hele goede vakantie gehad hoor! Mooie camping. Wel erg druk (denk 4000 man ofzo), maar de kinderen en wij vonden het erg leuk.
Jep, ook een keer gedaan. Al 20 uur achter het stuur, links en recht vrachtwagens van je. Eigenlijk onverantwoordquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Verschrikkelijk! En zeker 's nachts bij regen!![]()
![]()
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: