Nquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je chromecast connect niet met de modem
Nee zo bedoel ik het ook niet. hahaquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je chromecast connect niet met de modem
Gaat uiteindelijk ook wel lukken hoor maar hij doet even vervelendquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet wel lukken heb ook ziggo. Mijn chromecast doet het wel
auf wienerschnitzelquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Stoorzendert het volgende:
buongiorno! Ich bin wieder Zuruck!
Wat doet ie niet?quote:
Hey Stoor. Was je weg dan 😉quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Had ik ook wilde ook eerst niet lukken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk ook wel lukken hoor maar hij doet even vervelend
Ah, ook via Oostenrijk naar Italië gegaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Stoorzendert het volgende:
ik hoop dat je het zelf voor elkaar krijgt zonder dat je Ziggo hoeft te bellenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan moet je zonder zonde zijn he.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
verbinding maken. Als ik wil casten.
quote:
Ik was even in Italië pizza etenquote:
is toch niet aardig Marioquote:
Als mij dat is gelukt moet Haags dat helemaal lukken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je het zelf voor elkaar krijgt zonder dat je Ziggo hoeft te bellen
Heb je ook 3 TPLINK M4R wifi erbij gekregen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik was even in Italië pizza eten![]()
watte?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je ook 3 TPLINK M4R wifi erbij gekregen?
Via Oostenrijk terug. Via Zwitserland heen. Ellende al die tunnelsquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ook via Oostenrijk naar Italië gegaan?
Misschien ander wifi kanaal kiezen of naam/beveiliging wijzigenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
verbinding maken. Als ik wil casten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |