quote:
Echt hequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
de meid was zo dikk
je moet haar in meel rollen
om de natte plek te vinden
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
de meid was zo dikk
je moet haar in meel rollen
om de natte plek te vinden
Succesquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
Ik heb een nieuwe modem geinstalleerd van Ziggo, nieuwe wifi etc etc ook allemaal gelukt maar hij connect niet met mijn chromecastverdammt!!
Je chromecast connect niet met de modemquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
Ik heb een nieuwe modem geinstalleerd van Ziggo, nieuwe wifi etc etc ook allemaal gelukt maar hij connect niet met mijn chromecastverdammt!!
Moet wel lukken heb ook ziggo. Mijn chromecast doet het welquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
Nquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je chromecast connect niet met de modem
Nee zo bedoel ik het ook niet. hahaquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je chromecast connect niet met de modem
Gaat uiteindelijk ook wel lukken hoor maar hij doet even vervelendquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet wel lukken heb ook ziggo. Mijn chromecast doet het wel
auf wienerschnitzelquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Stoorzendert het volgende:
buongiorno! Ich bin wieder Zuruck!
Wat doet ie niet?quote:
Hey Stoor. Was je weg dan 😉quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Had ik ook wilde ook eerst niet lukken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Gaat uiteindelijk ook wel lukken hoor maar hij doet even vervelend
Ah, ook via Oostenrijk naar Italië gegaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Stoorzendert het volgende:
ik hoop dat je het zelf voor elkaar krijgt zonder dat je Ziggo hoeft te bellenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dan moet je zonder zonde zijn he.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
verbinding maken. Als ik wil casten.
quote:
Ik was even in Italië pizza etenquote:
is toch niet aardig Marioquote:
Als mij dat is gelukt moet Haags dat helemaal lukken.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat je het zelf voor elkaar krijgt zonder dat je Ziggo hoeft te bellen
Heb je ook 3 TPLINK M4R wifi erbij gekregen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Leuke vakantie gehad?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
[..]
Ik was even in Italië pizza eten![]()
watte?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb je ook 3 TPLINK M4R wifi erbij gekregen?
Via Oostenrijk terug. Via Zwitserland heen. Ellende al die tunnelsquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, ook via Oostenrijk naar Italië gegaan?
Misschien ander wifi kanaal kiezen of naam/beveiliging wijzigenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:18 schreef Haags het volgende:
[..]
verbinding maken. Als ik wil casten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |