Er zijn idd veel stromingen, maar als je een beetje door praat over de islam enzo, merk je al gauw dat velen vinden dat iedereen moslim moet zijn, want dat is het ware geloof.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee man. Weet je hoeveel stromingen er wel niet zijn binnen de Islam?
Mensen die dat nastreven zijn een beetje koekoek, maar behoren ook vrijwel zeker tot de meest extremistische groeperingen (zoals IS).
Buiten dat zijn ze daar gewoon 20 jaar terug als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we proberen pas 1400 jaar de islam buiten de Europese grenzen te houden, en nu ineens slepen we ze zo hard mogelijk naar binnen.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buiten dat zijn ze daar gewoon 20 jaar terug als je het mij vraagt
nja ik bedoel 20 jaar geleden waren ze ook aan de machtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Vergeet je niet minstens een nulletje?
Ow!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja ik bedoel 20 jaar geleden waren ze ook aan de macht
quote:
Echt hequote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
de meid was zo dikk
je moet haar in meel rollen
om de natte plek te vinden
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:14 schreef mario390 het volgende:
de meid was zo dikk
je moet haar in meel rollen
om de natte plek te vinden
Succesquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
Ik heb een nieuwe modem geinstalleerd van Ziggo, nieuwe wifi etc etc ook allemaal gelukt maar hij connect niet met mijn chromecastverdammt!!
Je chromecast connect niet met de modemquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
Ik heb een nieuwe modem geinstalleerd van Ziggo, nieuwe wifi etc etc ook allemaal gelukt maar hij connect niet met mijn chromecastverdammt!!
Moet wel lukken heb ook ziggo. Mijn chromecast doet het welquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:15 schreef Haags het volgende:
Nquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je chromecast connect niet met de modem
Nee zo bedoel ik het ook niet. hahaquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je chromecast connect niet met de modem
Gaat uiteindelijk ook wel lukken hoor maar hij doet even vervelendquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet wel lukken heb ook ziggo. Mijn chromecast doet het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |