Ik denk dat het daar fout gaatquote:
Ja maar als je niet extremistisch genoeg bent in je geloof, ben je ook geen ware gelovige.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij moeten alleen alle niet gelovige dood maar verder.....
Dat heeft de Taliban nooit nagestreeft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is wereldoverheersing geen doel meer?
1 geloof 1 wereld geloofquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat heeft de Taliban nooit nagestreeft.
IS bijvoorbeeld gaat voor een eigen kalifaat.
Ik ken zeer gematigde moslims die sowieso willen dat het oude islamitische rijk hersteld wordt, dat alle landen die ze in hun macht hebben gehad ook weer islamitisch moeten worden. (Spanje ook enzo.)quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer is wereldoverheersing geen doel meer?
dat dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken zeer gematigde moslims die sowieso willen dat het oude islamitische rijk hersteld wordt, dat alle landen die ze in hun macht hebben gehad ook weer islamitisch moeten worden. (Spanje ook enzo.)
En dat zijn dus ZEER GEMATIGDE moslims die dit zeggen he!
Haal er 3 jagers bij, dan kunnen ze elkaar in de doppen kijken!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
potver
heb er 3 met bruine ogen hier in huis![]()
![]()
neequote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Als ze straks maar niet zeggen; We zagen het niet aankomen of; Het ging allemaal zo snel
De rest wil idd gewoon dat de hele wereld zich aan de islam onderwerpt, want iedereen wordt als moslim geboren, maar raken door hun opvoeding het ware geloof kwijt.quote:
Dat dusquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
dan hebben ze er geoon geen actieve herinnering aan
of
wir haben es nicht gewust
Nee man. Weet je hoeveel stromingen er wel niet zijn binnen de Islam?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken zeer gematigde moslims die sowieso willen dat het oude islamitische rijk hersteld wordt, dat alle landen die ze in hun macht hebben gehad ook weer islamitisch moeten worden. (Spanje ook enzo.)
En dat zijn dus ZEER GEMATIGDE moslims die dit zeggen he!
Ach we proberen pas 1400 jaar de islam buiten de Europese grenzen te houden, en nu ineens slepen we ze zo hard mogelijk naar binnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
Als ze straks maar niet zeggen; We zagen het niet aankomen of; Het ging allemaal zo snel
en ze mogen allemaal bij Jesse klaver slapenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we proberen pas 1400 jaar de islam buiten de Europese grenzen te houden, en nu ineens slepen we ze zo hard mogelijk naar binnen.
Er zijn idd veel stromingen, maar als je een beetje door praat over de islam enzo, merk je al gauw dat velen vinden dat iedereen moslim moet zijn, want dat is het ware geloof.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee man. Weet je hoeveel stromingen er wel niet zijn binnen de Islam?
Mensen die dat nastreven zijn een beetje koekoek, maar behoren ook vrijwel zeker tot de meest extremistische groeperingen (zoals IS).
Buiten dat zijn ze daar gewoon 20 jaar terug als je het mij vraagtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we proberen pas 1400 jaar de islam buiten de Europese grenzen te houden, en nu ineens slepen we ze zo hard mogelijk naar binnen.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Buiten dat zijn ze daar gewoon 20 jaar terug als je het mij vraagt
nja ik bedoel 20 jaar geleden waren ze ook aan de machtquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]Vergeet je niet minstens een nulletje?
Ow!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
nja ik bedoel 20 jaar geleden waren ze ook aan de macht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |