wattuh???quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Of we stappen op Polaric energy over!
https://en.wikipedia.org/wiki/Time_and_Again_(Star_Trek%3A_Voyager)
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hey wat leuk,de Taliban is nu krachtiger dan het Nederlandse leger
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zijn vast in handen gevallen van IS-K.
Die heeft een aardig pandje gekocht vorige week.Heeft nu genoeg kamers om 12 complete Afghaanse gezinnen in op te vangen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
gelukkig gaat Kaag er nu naar toe om alles te regelen
wattquote:
zullen we ze persoonlijk afleveren danquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Die heeft een aardig pandje gekocht vorige week.Heeft nu genoeg kamers om 12 complete Afghaanse gezinnen in op te vangen.
Ow was een aflevering van Star Trek Voyager.quote:
ook hier niet doen Marioquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef mario390 het volgende:
het gevt kutbrösel de smeer
je op broot
Het bedrag dat nu in de Afghaanse economie omgaat, 12 miljard dollarquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:44 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Hey wat leuk,de Taliban is nu krachtiger dan het Nederlandse leger
Je wil een uitstrijkje op je brood smeren?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:49 schreef mario390 het volgende:
het gevt kutbrösel de smeer
je op broot
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het bedrag dat nu in de Afghaanse economie omgaat, 12 miljard dollar
uhh....
quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
[ [url=https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.memesmonkey.com%2Fimages%2Fmemesmonkey%2Fa5%2Fa5bd7773f350ec827f8f144c6903fcdc.jpeg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
ja want dat zijn natuurlijk ook hele betrouwbare mensenquote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
Ik las ook dat heel veel landen de taliban op hun blauwe ogen gaat geloven....
Gedogen is momenteel het beste wat je kunt doen. Accepteer maar dat de Taliban daar de macht heeft. Volgens mij heeft de Taliban ook geen drang buiten Afghanistan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
IS toch raar?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want dat zijn natuurlijk ook hele betrouwbare mensen
die van de taliban
dat zijn geen moordenaars en verkrachters
Volgens mij moeten alleen alle niet gelovige dood maar verder.....quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Gedogen is momenteel het beste wat je kunt doen. Accepteer maar dat de Taliban daar de macht heeft. Volgens mij heeft de Taliban ook geen drang buiten Afghanistan.
Maar ze hebben bruine ogen!quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
Ja dat is wel kudt. Maar ik denk dat het wel los loopt daar, eerlijk gezegd. Vergeet ook de invloeden van Rusland en China niet. Die hebben ze hard nodig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij moeten alleen alle niet gelovige dood maar verder.....
sinds wanneer is wereldoverheersing geen doel meer?quote:Op maandag 30 augustus 2021 19:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Gedogen is momenteel het beste wat je kunt doen. Accepteer maar dat de Taliban daar de macht heeft. Volgens mij heeft de Taliban ook geen drang buiten Afghanistan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |