Ik zat alle tien mijn vingertoppen herhaaldelijk te kussen richting het inmiddels lege bord toen de ober vroeg of alles naar wens was!quote:
Iedere dag een andere. Behalve de Diavola. Die heb ik 2x gehad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel,ik hoop vor de mens dat hij niet 10 keer
de selfde gegeten heeft
en daar worden ze dan weer heel erg blij vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zat alle tien mijn vingertoppen herhaaldelijk te kussen richting het inmiddels lege bord toen de ober vroeg of alles naar wens was!
Ze zouden het aan de kok doorgeven. Hij riep iets naar een andere knul daar.
Die riep terug: "Bueno?"
"No, no, magnifico! MAGNIFICO!!!!"
Haha dat heeft Punk een keer gehad met zoute haring.quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Alles erop?"
Wat zeg je? Zie ik eruit als een konijn?
brrrrquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha dat heeft Punk een keer gehad met zoute haring.
De verkoper vroeg of hij er zuur bij wou en Punk zei nee dat krijg ik vanzelf wel als ik em op heb.
Man beledigd.
Punk dacht dat hij een grapje maakte, we hadden nog nooit gehoord van zuur bij de zoute haring en dacht een grap terug te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
Beetje zure verkoperquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha dat heeft Punk een keer gehad met zoute haring.
De verkoper vroeg of hij er zuur bij wou en Punk zei nee dat krijg ik vanzelf wel als ik em op heb.
Man beledigd.
Punk dacht dat hij een grapje maakte, we hadden nog nooit gehoord van zuur bij de zoute haring en dacht een grap terug te maken.![]()
![]()
![]()
![]()
deze brennt 2 keerquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Iedere dag een andere. Behalve de Diavola. Die heb ik 2x gehad.
Ja toen ik 2 dagen eerder zei dat de entrecote echt heel erg lekekr was en ik niet begreep dat-ie maar 16 euro was, dachten ze dat ik een klacht had!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
en daar worden ze dan weer heel erg blij van
je kunt geen vloeiend italiaans??quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 dagen eerder zei dat de entrecote echt heel erg lekekr was en ik niet begreep dat-ie maar 16 euro was, dachten ze dat ik een klacht had!
Dag daarna koste ie 20 euro?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja toen ik 2 dagen eerder zei dat de entrecote echt heel erg lekekr was en ik niet begreep dat-ie maar 16 euro was, dachten ze dat ik een klacht had!
Ehhh.....caramba? ESPRESSO!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt geen vloeiend italiaans??
Ja beetje jammer verhaal. Ik werd ziek in een restaurant (niet letterlijk, maar voelde me niet lekker). Had een Filette di Manzi besteld (beste biefstuk die ze hadden)quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Nee maar de steaks en entrecote in Italië: holy Mozes zeg!!!!
Serieus nog nooit zulke goede steak gehad, en dat voor 18 euro!
Eentje met zwarte truffels er op en een andere met groene pepers.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh.....caramba? ESPRESSO!Dolce vita!
lust het beide nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ah.![]()
Ja altijd ui bij de zoute haring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |