quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
en rijdt je door dan kom je in een ander land
Friesland
zo eet je het hier toch ook?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja gewoon 'alles erop en extra sambal'
Ja is ook gewoon een domme vraagquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef mario390 het volgende:
vraag in nederland nach en zoete
kebab,ik denk de verkoper gaaat je dom
ankijken
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nee echt letterlijk iedere dag pizza![]()
![]()
Zekers! Alles wat ze hebben en extra sambal. Als een rol. Broodje is ook lekker, maar liever een rolquote:
ik altijd turks brood en dan alleen vleesquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:56 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zekers! Alles wat ze hebben en extra sambal. Als een rol. Broodje is ook lekker, maar liever een rol
Ja, iemand had mij wel mogen vertellen dat bijna alle restaurants dicht zijn in München op zondagquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]We kwamen thuis, mijn vrouw: "Wanna order pizza?"
Ik: "FUCK NO!!!!"
omg die pizza moet je toch de neus uitkomenquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, iemand had mij wel mogen vertellen dat bijna alle restaurants dicht zijn in München op zondagAlleen de pizzatent was open!
![]()
Dusja...Ook in München een pizza gegeten
![]()
Ow en op de heenweg in Basel ook![]()
Nu wel even genoeg gehad...
"Alles erop?"quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik altijd turks brood en dan alleen vlees![]()
![]()
deze manquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
"Alles erop?"
Wat zeg je? Zie ik eruit als een konijn?
Ja en je stoelgang word er ook niet echt beter vanquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
omg die pizza moet je toch de neus uitkomen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja, iemand had mij wel mogen vertellen dat bijna alle restaurants dicht zijn in München op zondagAlleen de pizzatent was open!
![]()
Dusja...Ook in München een pizza gegeten
![]()
Ow en op de heenweg in Basel ook![]()
Nu wel even genoeg gehad...
de mens kennt misschien niks ,nur pizzaquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
omg die pizza moet je toch de neus uitkomen
quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mens kennt misschien niks ,nur pizza
Wij hadden dus op de heenweg een overnachting in Basel. Ik viel bijna van mijn stoel af toen ik de prijzen op de kaart zagquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]Joh!
Op de heneweg hebben we een brötchen in östereich gefressen, maar we hadden thuis ook al gewoon goed gegeten.
Op de terugwewg dus Mc Drek en Burger King.
Ah!quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wij hadden dus op de heenweg een overnachting in Basel. Ik viel bijna van mijn stoel af toen ik de prijzen op de kaart zagDusja, maar een pizza gedeelt
kijk dat klinkt fijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef ToT het volgende:
Nee maar de steaks en entrecote in Italië: holy Mozes zeg!!!!
Serieus nog nooit zulke goede steak gehad, en dat voor 18 euro!
Eentje met zwarte truffels er op en een andere met groene pepers.
Hai.quote:
Er zijn heel veel verschillende hoor?quote:Op maandag 30 augustus 2021 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
de mens kennt misschien niks ,nur pizza
nee hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hai.
Het is wel echt zo, Hollanders zien Friesland als buitenland.
Familie heeft veel liever dat wij naar Arnhem/Nijmegen komen want als ze naar ons moeten komen dan moeten ze HELEMAAL naar Friesland. Of we wel weten hoe ver dat is.
wel,ik hoop vor de mens dat hij niet 10 keerquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er zijn heel veel verschillende hoor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |