Ja in de Filipijnen kon ik barracuda eten, maar ik was fokking ziek door een zonnesteek ÉN een longontsteking!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja beetje jammer verhaal. Ik werd ziek in een restaurant (niet letterlijk, maar voelde me niet lekker). Had een Filette di Manzi besteld (beste biefstuk die ze hadden)De hele boel afbesteld, voor mijn vrouw in laten pakken en later voor mij nog een pizza gehaald.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik hou dan weer niet van shoarma en kebab en zow.
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik hou dan weer niet van shoarma en kebab en zow.
Dan nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.
Vaak best een vette hapquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.
Lol op de kaart van de atlas staat nog Oost- en West-Duitslandquote:
Zoiets heb ik een keer gehad maar dan nádat ik slang gegeten hadquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de Filipijnen kon ik barracuda eten, maar ik was fokking ziek door een zonnesteek ÉN een longontsteking!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lol op de kaart van de atlas staat nog Oost- en West-Duitsland
Arnhem korenmarkt is gewoon de bestequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wisselende ervaringen bij Donerix-vestigingen gehad.
2 gewoon goed, 1 echt extreem slecht.
Ow op de vakantie waarin ik slang heb gegeten heb ik geen problemen gehad, behalve een opengehaalde knie van een motorongeluk terwijl ik alleen een korte broek en sleeveless shirt aan had!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een keer gehad maar dan nádat ik slang gegeten had
moge hij rusten in vredequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Is hier een stukje verderop overleden.
Ow dichtbij?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Is hier een stukje verderop overleden.
Vietnam?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op de vakantie waarin ik slang heb gegeten heb ik geen problemen gehad, behalve een opengehaalde knie van een motorongeluk terwijl ik alleen een korte broek en sleeveless shirt aan had!
Hebben ze ook de volkorenmarkt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arnhem korenmarkt is gewoon de beste![]()
![]()
Scheen in het echt wel een aardige man te zijn geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef ToT het volgende:
Ik vond hem vroeger echt verschrikkelijk, ik begreep niet wat hij in Sesamstraat deed!
nee wel jansplein of is het nu plaats?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze ook de volkorenmarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |