Ja in de Filipijnen kon ik barracuda eten, maar ik was fokking ziek door een zonnesteek ÉN een longontsteking!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja beetje jammer verhaal. Ik werd ziek in een restaurant (niet letterlijk, maar voelde me niet lekker). Had een Filette di Manzi besteld (beste biefstuk die ze hadden)De hele boel afbesteld, voor mijn vrouw in laten pakken en later voor mij nog een pizza gehaald.
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik hou dan weer niet van shoarma en kebab en zow.
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Maar ik hou dan weer niet van shoarma en kebab en zow.
Dan nog niet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.
Vaak best een vette hapquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Af en toe een keer, als er niks anders te vreten is.
Lol op de kaart van de atlas staat nog Oost- en West-Duitslandquote:
Zoiets heb ik een keer gehad maar dan nádat ik slang gegeten hadquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in de Filipijnen kon ik barracuda eten, maar ik was fokking ziek door een zonnesteek ÉN een longontsteking!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lol op de kaart van de atlas staat nog Oost- en West-Duitsland
Arnhem korenmarkt is gewoon de bestequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Wisselende ervaringen bij Donerix-vestigingen gehad.
2 gewoon goed, 1 echt extreem slecht.
Ow op de vakantie waarin ik slang heb gegeten heb ik geen problemen gehad, behalve een opengehaalde knie van een motorongeluk terwijl ik alleen een korte broek en sleeveless shirt aan had!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zoiets heb ik een keer gehad maar dan nádat ik slang gegeten had
moge hij rusten in vredequote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Is hier een stukje verderop overleden.
Ow dichtbij?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Vietnam?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow op de vakantie waarin ik slang heb gegeten heb ik geen problemen gehad, behalve een opengehaalde knie van een motorongeluk terwijl ik alleen een korte broek en sleeveless shirt aan had!
Hebben ze ook de volkorenmarkt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Arnhem korenmarkt is gewoon de beste![]()
![]()
Scheen in het echt wel een aardige man te zijn geloof ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef ToT het volgende:
Ik vond hem vroeger echt verschrikkelijk, ik begreep niet wat hij in Sesamstraat deed!
nee wel jansplein of is het nu plaats?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hebben ze ook de volkorenmarkt?
Oh geloof ik ook echt wel!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Scheen in het echt wel een aardige man te zijn geloof ik.
Ik dacht dat Aart al jaren dood wasquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Men. Aart.![]()
Ah, ok in de buurtquote:
ik lasquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was op de vakantie waarin ik slang heb gegeten!
Ja als ik nu op Sien google, zie ik een wat oudere dame met een kort kapsel, die ook in de huidige filmpjes voorkomt.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens wie mijn favoriet was.
Anderhalf jaar geleden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aart al jaren dood was
vorig jaar, door een ongelukquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik dacht dat Aart al jaren dood was
Ja sorrie daarvoor, ik liet haar een foto van mijzelf zien en sindsdien is ze niet meer online geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:
ehhhh
doet me denken
ieniminie is ook al heel lang niet meer geweest
Mooie foto.quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was op de vakantie waarin ik slang heb gegeten!
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja sorrie daarvoor, ik liet haar een foto van mijzelf zien en sindsdien is ze niet meer online geweest.
Hoiquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens wie mijn favoriet was.
Oww, dacht even dat ik een soort deja-vu hadquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden.
https://www.ad.nl/show/aa(...)ersongeval~a5ce7116/
quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wil jij ook een foto van mij zien
Gerda Havertong?quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als ik nu op Sien google, zie ik een wat oudere dame met een kort kapsel, die ook in de huidige filmpjes voorkomt.
Ik bedoel een bepaalde lieve buitenlandse dame, waar die chick van Z@ppelin een overdreven parodie op is.
Was volgens mij wel een beetje kip-achtig idd (bijna alles smaakt naar kip: krokodil, kikkers en vele andere dingen), maar wat ik me vooral herinner is dat het echt fokking TAAI was!quote:Op maandag 30 augustus 2021 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Mooie foto.![]()
Waar smaakt dat naar?
Naar kip of is dat een fabeltje.
Ze was er vorige week heel evenquote:Op maandag 30 augustus 2021 21:15 schreef greysbones het volgende:
ehhhh
doet me denken
ieniminie is ook al heel lang niet meer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |