Ik ken iemand in m'n kennissenkring die nog vrij jong is en ook andere klachten heeft waarschijnlijk veroorzaakt door slaapapneu. Dat gaat nu onderzocht worden.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:33 schreef mootie het volgende:
En bij mij is het wel te laat ontdekt. Waarschijnlijk blijft de vermoeidheid bestaan.
Ja, blijkbaar kunnen ze pas na 3 jaar zeggen wat de restklachten zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ken iemand in m'n kennissenkring die nog vrij jong is en ook andere klachten heeft waarschijnlijk veroorzaakt door slaapapneu. Dat gaat nu onderzocht worden.
O dat kan dus ook nog. Rest klachten?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:35 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ken iemand in m'n kennissenkring die nog vrij jong is en ook andere klachten heeft waarschijnlijk veroorzaakt door slaapapneu. Dat gaat nu onderzocht worden.
Ik weet niet precies hoe dat heet, maar meer als gevolg van waarschijnlijk de slaapapneu.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat kan dus ook nog. Rest klachten?
Lekker dan.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat heet, maar meer als gevolg van waarschijnlijk de slaapapneu.
Ja, indien onbehandeld kun je van best veel dingen last krijgen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:38 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat heet, maar meer als gevolg van waarschijnlijk de slaapapneu.
Naar iets dus.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, indien onbehandeld kun je van best veel dingen last krijgen.
Tis niet alleen vermoeidheid.
freshhhquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
Maar ja,alcohol is zeker niet goed.
Hoi skeet.quote:
Idd.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en je bent er ook heel moe van hoor ik van verschillende die het hebben
had ik dus ook lolquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:42 schreef D. het volgende:
*kijkt
*kijkt nog een keer
Ja, toch echt 40+
Het went wel redelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Naar iets dus.
SLaapt dat niet vervelend met zo masker op.
Heer D.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:42 schreef D. het volgende:
*kijkt
*kijkt nog een keer
Ja, toch echt 40+
Ja, dat mag ook weer he, hier is volgende maand kermisquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik heb ook nog leuke dingen vandaag zoals kermis in Wuustwezel.
Kun jij nog van je apneu afkomen?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd.
Maar ik heb ook nog leuke dingen vandaag zoals kermis in Wuustwezel.
Vorig jaar was er geen kermis dus extra genieten van een goeie vettige friet hihi.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook weer he, hier is volgende maand kermis
Kom er zelf niet ben niet zo fan van kermissen
Goh geen idee eigenlijk. Diagnose was 5 jaar geleden. Probeer wat te vermageren.quote:
Nimmer!quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wij voelen ons hier natuurlijk wel een beetje 2e keus he, dat begrijp je
Gelukkig maar. Anders lig je daar weer wakker van.quote:
Ik ben ook zeer humble.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
En oliebollen Geniet er lekker van Saarquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen kermis dus extra genieten van een goeie vettige friet hihi.
FAzaru.quote:
Friet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen kermis dus extra genieten van een goeie vettige friet hihi.
Fruitmans! Wat heb je weer allemaal uitgevreten?quote:
Ik lust dat wel iedere dag, maar helaas zijn het dikmakers, maar zoooooooooooo lekkerquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fruitmans! Wat heb je weer allemaal uitgevreten?
Af en toe een lekker frietje, dan kun je er extra van genieten, zo lekker inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lust dat wel iedere dag, maar helaas zijn het dikmakers, maar zoooooooooooo lekker
Patatquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Af en toe een lekker frietje, dan kun je er extra van genieten, zo lekker inderdaad.
Ik doe een keer in de 14 dagen zelf patat bakken. Binnen kort ,volgende maand zijn er weer nieuwe bintjes mmmmmmm lekker hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Af en toe een lekker frietje, dan kun je er extra van genieten, zo lekker inderdaad.
Nederig,klopt toch?quote:
Heerlijk!quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe een keer in de 14 dagen zelf patat bakken. Binnen kort ,volgende maand zijn er weer nieuwe bintjes mmmmmmm lekker hoor
Absoluut nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zoete aardappelfrietjes.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe een keer in de 14 dagen zelf patat bakken. Binnen kort ,volgende maand zijn er weer nieuwe bintjes mmmmmmm lekker hoor
Dat heb ik nog nooit gehad, maar ben zo gek op vers gemaakte patat dat ik het niet waag om iets anders te proberen. Zal altijd tegen vallenquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb zoete aardappelfrietjes.
Airfryer.
Er komt een nieuwe serie van de Pfaffsquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb zoete aardappelfrietjes.
Airfryer.
Niet mijn dingquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe serie van de Pfaffs
Echt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Leven die nog dan of is het juist daarom ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoelang zijn die al niet van de buis af?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Leven die nog dan of is het juist daarom ?
quote:
Doe eens lief.quote:
Geen idee..quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang zijn die al niet van de buis af?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vond het best grappig dat Sammeke kotste bij het verversen van een pamper.
je sprak met "Wij"quote:
Ja toch?quote:
quote:
quote:
moet lachenquote:
hoe lang is je straf?quote:
Mag het een onsje meer zijn?quote:
Ik dacht dat ik 24 uur had ,maar mag 3 dagen niet in DTS.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe lang is je straf?
doe het graagquote:
wat is jouw UI? Tai Chi bij een mooie zonsondergang?quote:
ow dan blijf ik ook hier lees je dm ook evenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 24 uur had ,maar mag 3 dagen niet in DTS.
Je moet ook niet pestenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ingegaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb geen zin vandaag. Kom niet op gang
Zoiets jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is jouw UI? Tai Chi bij een mooie zonsondergang?
Beetje lastig er weer inkomen na de vakantie. Voor de vakantie een groot project afgesloten, en nu stroom ik in een al lopende project. Ik vind het lastig om aan te haken. En dan heb ik geen zinquote:
Eergister in de nacht.quote:
Dan zitten we nog twee dagen met je opgescheeptquote:
mooie kleurenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Sylvester Stallone die stretcht.
die heb ik gemist... wat zei hij of zij?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet wel dat we het over die spammert hadden en ineens was je weg.
Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zitten we nog twee dagen met je opgescheept![]()
hey jijquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
die heb ik gemist... wat zei hij of zij?
holy knotjesquote:
ah.. en wat zei ie dan?quote:
Niks bijzonders gewoon een troll account met paginalange scheldteksten. Was ook snel weer afgelopen gelukkig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
die heb ik gemist... wat zei hij of zij?
paginalange scheldteksten nog wel... gezelligquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks bijzonders gewoon een troll account met paginalange scheldteksten. Was ook snel weer afgelopen gelukkig.
Ah, vandaar dat FF een ban heeft.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks bijzonders gewoon een troll account met paginalange scheldteksten. Was ook snel weer afgelopen gelukkig.
ah...quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat FF een ban heeft.
Dat was ik niet .quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat FF een ban heeft.
Just kidding.quote:
dat was hier in de SC ook. Volgens mij in bijna elke subforum en open topic.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:19 schreef FANNN het volgende:
[..]
paginalange scheldteksten nog wel... gezellig
Maar hoe een ander daar dan een ban door oploopt…quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat was hier in de SC ook. Volgens mij in bijna elke subforum en open topic.
uh wie?quote:
Dat staat er los van.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hoe een ander daar dan een ban door oploopt…
Niet, blijkbaarquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hoe een ander daar dan een ban door oploopt…
Ja klopt. Het was dit keer veel sneller verwijderd. Die keer daarvoor werden er topics gesloten om te vegen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat was hier in de SC ook. Volgens mij in bijna elke subforum en open topic.
Dat zijn toch andere teksten lijkt me.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:31 schreef Domnivoor het volgende:
Paginalange scheldteksten verwijderen… Dat zouden ze in BNW ook eens moeten doen.
Oh geen idee. Ik heb de teksten van deze spammer niet gezien.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat zijn toch andere teksten lijkt me.
Ik wel ..quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh geen idee. Ik heb de teksten van deze spammer niet gezien.
Prishaquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb geen zin vandaag. Kom niet op gang
Hey Blauwvinger.quote:
Zijn de zwanen af?quote:
Oeps,is de zwaan af?quote:
ja best welquote:
Prishiebeeb , binnenkort weer testsquote:
En je hebt zeker ook al een nieuwe fiets?quote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En je hebt zeker ook al een nieuwe fiets?
yeahhhquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Prishiebeeb , binnenkort weer tests
En hoe gaat het met jou?quote:
Goffer,het is al weer daglicht.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef mazaru het volgende:
LOL Er zit een visarend in de Broekpolder. Het loopt nu storm met mensen met camera's![]()
[ afbeelding ]
Ja dat trekt dan weer mensen aan hoe snel het ook rond gaat dan hequote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef mazaru het volgende:
LOL Er zit een visarend in de Broekpolder. Het loopt nu storm met mensen met camera's![]()
[ afbeelding ]
Asociaalquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Slechte mensen altijd goedquote:
Zal de arend blij mee zijnquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Oei is het zo ernstig?quote:
Die Visarend?quote:
Er worden wel prachtige foto's genomen. Dat doe ik ze niet na met mijn simpele Canonquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat trekt dan weer mensen aan hoe snel het ook rond gaat dan he
Alles wel en tevreden.quote:
Master.quote:Op maandag 30 augustus 2021 12:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze horen daar ook bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, zeker heel mooi Die onderste prachtig zegquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er worden wel prachtige foto's genomen. Dat doe ik ze niet na met mijn simpele Canon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:58 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
die laatste fotoquote:Op maandag 30 augustus 2021 12:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er worden wel prachtige foto's genomen. Dat doe ik ze niet na met mijn simpele Canon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bomenquote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga een paar daagjes naar een huisje op de Veluwe binnenkort. Heeft iemand nog wat ideetjes wat te doen en wat te zien in die buurt?
Leuk man!! Heel veel plezier!!!quote:Op zondag 29 augustus 2021 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ga een paar daagjes naar een huisje op de Veluwe binnenkort. Heeft iemand nog wat ideetjes wat te doen en wat te zien in die buurt?
Murmurationquote:
Wat een gave UI heb jequote:
oh... ik weet alweer waar ik van jou denk!quote:
Wie?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:18 schreef FANNN het volgende:
waarom posten zij nooit hiero?
40+ / bijna een jaar geleden schreef ik... #0002
Gezellig lekker genieten samenquote:
Een note voor Sas?quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... ik weet alweer waar ik van jou denk!
jij was bezig in DTS over Sas... mijn lieve Sas ...
was niet zo leukheb ik goddomme nog een note voor ook
Fijne middag samen met je zus Fannnquote:
oh jij staat er ook inquote:
ja ... dat is echt een straf om te moeten postenquote:
quote:
Thank you!quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Fijne middag samen met je zus Fannn
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:42 schreef FANNN het volgende:
[..]
ja ... dat is echt een straf om te moeten posten
te laat zus is er,quote:
quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 13:34 schreef FANNN het volgende:
[..]
oh... ik weet alweer waar ik van jou denk!
jij was bezig in DTS over Sas... mijn lieve Sas ...
was niet zo leukheb ik goddomme nog een note voor ook
Ik zat in de wacht, oftewel ik werd aan het lijntje gehoudenquote:
Ook zo lekker, hopelijk is het lijntje nu verbrokenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zat in de wacht, oftewel ik werd aan het lijntje gehouden
Rustig aan, dan breekt het lijntje niet!quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook zo lekker, hopelijk is het lijntje nu verbroken
quote:Op maandag 30 augustus 2021 14:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Rustig aan, dan breekt het lijntje niet!
Geen idee Mario.. Ik volg dat niet .. Maar anders staat het wel in dat RLS topicquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
is er scheetfranny met de debil van gerit samen?
Niks moet, maar je kennende ga je dat wel doenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:59 schreef mario390 het volgende:
ja daar ben ik nu
moet en jaar teruglezen
Ik kan het me haast niet voorstellenquote:Op maandag 30 augustus 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
is er scheetfranny met de debil van gerit samen?
nee maar ik dacht dat gevt het al en jaar niet meerquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Niks moet, maar je kennende ga je dat wel doen
Ik zag nu pas de laatste updates.. ze waren wel samen op padquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan het me haast niet voorstellen
Dat zag ik idd, maar ik kan me niet voorstellen dat zij weer wat met elkaar hebbenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag nu pas de laatste updates.. ze waren wel samen op pad
yep gelezenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zag ik idd, maar ik kan me niet voorstellen dat zij weer wat met elkaar hebben![]()
Centenbak heeft nu wel haar borstvergroting![]()
Echt wat een dom wijfquote:
Gerrit heeft ook best wel een scheef bekkie...quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zag ik idd, maar ik kan me niet voorstellen dat zij weer wat met elkaar hebben![]()
Wie is Centenbakquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
niks aan die ventquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerrit heeft ook best wel een scheef bekkie...
Ik ben ff haar naam kwijtquote:
Wie wiel er nu nog met Sylvie op een eiland zittenquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:16 schreef mario390 het volgende:
vanavond start love island duitsland
met sylvie Meis
Vertel, ik zit er klaar voor.quote:
Ik ben er!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vertel, ik zit er klaar voor.
weet ik nog nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:28 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanavond zo rond 11 uur ben ik weer weg. Zwaai je me dan uit?
Ga je mee? Ik weet de wegquote:
Hee Solquote:
nee zij moderiertquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie wiel er nu nog met Sylvie op een eiland zitten
Vreselijk mensquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik.quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei je al eerderquote:Op maandag 30 augustus 2021 15:53 schreef mario390 het volgende:
Maar ChANTAL EN POLDI hebben Corona
zijn niet in de Jury van duitse Supertalent
Ik vind haar vreselijk en fakequote:
welke gerrit?quote:Op maandag 30 augustus 2021 15:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gerrit heeft ook best wel een scheef bekkie...
lukas podolski haha, heeft metquote:
Ah die Poldiquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
lukas podolski haha, heeft met
show überhaupt nog niks gemakt
owj, niet gert-janquote:
waarom fake?quote:
Ik wil haar wel eens zien zonder al die make-up opquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom fake?
ja zij was en keer ziek haren weg,maar nu ziet zij weer mooi uit
Daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom fake?
ja zij was en keer ziek haren weg,maar nu ziet zij weer mooi uit
Nee zo'n miscast uit Uto2quote:
Ik heb koffiequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hee die Drakin
Wat bruis je vandaag van de energie?![]()
quote:
dat zijn ze allemaalquote:
ai ai aiquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Boogschieten op de kermis.
Potver mijn schouder.
Ik weet niet hoe ze nu is maar vroeger was ik er niet van onder de indruk. Fake as hell.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat vind jij van Sylvie Meis?
heerlijk verdwalenquote:
Lekker bezigquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Potver mijn schouder.
Bijzonder om te lezen dat de meeste vrouwen haar maar niks vindenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze nu is maar vroeger was ik er niet van onder de indruk. Fake as hell.
tja geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2021 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bijzonder om te lezen dat de meeste vrouwen haar maar niks vinden
Richman?quote:
Jaquote:
hi,quote:
Hoi Mario.quote:
Spanning van boog was anders.quote:
Maar je hebt het wel gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Spanning van boog was anders.
Ik ga niet klikkenquote:
Yep.quote:
Ik mag ook niks.quote:
Ik wel, maar hij gaat niet draaien.quote:
Even F5quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wel, maar hij gaat niet draaien.
Meestal reageren youtubes hier niet.
Dan moet je ff F5enquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, soms moet je eerst ff F5 doen en dan doet alles het gewoon.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
jij was toch ook geen fan van Gerrit en Jessie?quote:
Ik heb ruzie met Gerrit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jij was toch ook geen fan van Gerrit en Jessie?
Oeps te veel belast?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Potver mijn schouder.
nee helemal nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jij was toch ook geen fan van Gerrit en Jessie?
Ja precies!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee helemal niet
ik heb de 2 gehaat
Heb hem een hypocriet boertje uit de Westereen genoemd omdat hij voor bron en contact onderzoek werkte en tevens tegen mondkapjes was.quote:
Echt??quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb hem een hypocriet boertje uit de Westereen genoemd omdat hij voor bron en contact onderzoek werkte en tevens tegen mondkapjes was.
Gerrit is ook niet 1 van de slimstequote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb hem een hypocriet boertje uit de Westereen genoemd omdat hij voor bron en contact onderzoek werkte en tevens tegen mondkapjes was.
Ik vond hem grappig toen hij toch naar dat feestje ging waar hij niet mocht komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:44 schreef puzziepie het volgende:
Ik mocht hem op het laatst wel wat meer
De likes stroomden binnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit is ook niet 1 van de slimste
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De likes stroomden binnen.![]()
Hij werkt nu weer bij Mac Donalds.