Vorig jaar was er geen kermis dus extra genieten van een goeie vettige friet hihi.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook weer he, hier is volgende maand kermis
Kom er zelf niet ben niet zo fan van kermissen
Goh geen idee eigenlijk. Diagnose was 5 jaar geleden. Probeer wat te vermageren.quote:
Nimmer!quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Wij voelen ons hier natuurlijk wel een beetje 2e keus he, dat begrijp je
Gelukkig maar. Anders lig je daar weer wakker van.quote:
Ik ben ook zeer humble.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
En oliebollen Geniet er lekker van Saarquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen kermis dus extra genieten van een goeie vettige friet hihi.
FAzaru.quote:
Friet.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen kermis dus extra genieten van een goeie vettige friet hihi.
Fruitmans! Wat heb je weer allemaal uitgevreten?quote:
Ik lust dat wel iedere dag, maar helaas zijn het dikmakers, maar zoooooooooooo lekkerquote:
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fruitmans! Wat heb je weer allemaal uitgevreten?
Af en toe een lekker frietje, dan kun je er extra van genieten, zo lekker inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik lust dat wel iedere dag, maar helaas zijn het dikmakers, maar zoooooooooooo lekker
Patatquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Af en toe een lekker frietje, dan kun je er extra van genieten, zo lekker inderdaad.
Ik doe een keer in de 14 dagen zelf patat bakken. Binnen kort ,volgende maand zijn er weer nieuwe bintjes mmmmmmm lekker hoorquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Af en toe een lekker frietje, dan kun je er extra van genieten, zo lekker inderdaad.
Nederig,klopt toch?quote:
Heerlijk!quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe een keer in de 14 dagen zelf patat bakken. Binnen kort ,volgende maand zijn er weer nieuwe bintjes mmmmmmm lekker hoor
Absoluut nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zoete aardappelfrietjes.quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe een keer in de 14 dagen zelf patat bakken. Binnen kort ,volgende maand zijn er weer nieuwe bintjes mmmmmmm lekker hoor
Dat heb ik nog nooit gehad, maar ben zo gek op vers gemaakte patat dat ik het niet waag om iets anders te proberen. Zal altijd tegen vallenquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb zoete aardappelfrietjes.
Airfryer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |