lukas podolski haha, heeft metquote:
Ah die Poldiquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
lukas podolski haha, heeft met
show überhaupt nog niks gemakt
owj, niet gert-janquote:
waarom fake?quote:
Ik wil haar wel eens zien zonder al die make-up opquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom fake?
ja zij was en keer ziek haren weg,maar nu ziet zij weer mooi uit
Daar heb ik het niet over.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom fake?
ja zij was en keer ziek haren weg,maar nu ziet zij weer mooi uit
Nee zo'n miscast uit Uto2quote:
Ik heb koffiequote:Op maandag 30 augustus 2021 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hee die Drakin
Wat bruis je vandaag van de energie?![]()
quote:
dat zijn ze allemaalquote:
ai ai aiquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Boogschieten op de kermis.
Potver mijn schouder.
Ik weet niet hoe ze nu is maar vroeger was ik er niet van onder de indruk. Fake as hell.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wat vind jij van Sylvie Meis?
heerlijk verdwalenquote:
Lekker bezigquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Potver mijn schouder.
Bijzonder om te lezen dat de meeste vrouwen haar maar niks vindenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze nu is maar vroeger was ik er niet van onder de indruk. Fake as hell.
tja geen ideequote:Op maandag 30 augustus 2021 16:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Bijzonder om te lezen dat de meeste vrouwen haar maar niks vinden
Richman?quote:
Jaquote:
hi,quote:
Hoi Mario.quote:
Spanning van boog was anders.quote:
Maar je hebt het wel gedaanquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:29 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Spanning van boog was anders.
Ik ga niet klikkenquote:
Yep.quote:
Ik mag ook niks.quote:
Ik wel, maar hij gaat niet draaien.quote:
Even F5quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wel, maar hij gaat niet draaien.
Meestal reageren youtubes hier niet.
Dan moet je ff F5enquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, soms moet je eerst ff F5 doen en dan doet alles het gewoon.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:31 schreef drakin het volgende:
[..]
jij was toch ook geen fan van Gerrit en Jessie?quote:
Ik heb ruzie met Gerrit.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jij was toch ook geen fan van Gerrit en Jessie?
Oeps te veel belast?quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Potver mijn schouder.
nee helemal nietquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
jij was toch ook geen fan van Gerrit en Jessie?
Ja precies!!quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee helemal niet
ik heb de 2 gehaat
Heb hem een hypocriet boertje uit de Westereen genoemd omdat hij voor bron en contact onderzoek werkte en tevens tegen mondkapjes was.quote:
Echt??quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb hem een hypocriet boertje uit de Westereen genoemd omdat hij voor bron en contact onderzoek werkte en tevens tegen mondkapjes was.
Gerrit is ook niet 1 van de slimstequote:Op maandag 30 augustus 2021 16:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb hem een hypocriet boertje uit de Westereen genoemd omdat hij voor bron en contact onderzoek werkte en tevens tegen mondkapjes was.
Ik vond hem grappig toen hij toch naar dat feestje ging waar hij niet mocht komenquote:Op maandag 30 augustus 2021 16:44 schreef puzziepie het volgende:
Ik mocht hem op het laatst wel wat meer
De likes stroomden binnen.quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gerrit is ook niet 1 van de slimste
quote:Op maandag 30 augustus 2021 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De likes stroomden binnen.![]()
Hij werkt nu weer bij Mac Donalds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |