Er komt een nieuwe serie van de Pfaffsquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb zoete aardappelfrietjes.
Airfryer.
Niet mijn dingquote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe serie van de Pfaffs
Echt?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:
Leven die nog dan of is het juist daarom ?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoelang zijn die al niet van de buis af?quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Leven die nog dan of is het juist daarom ?
quote:
Doe eens lief.quote:
Geen idee..quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoelang zijn die al niet van de buis af?
quote:Op maandag 30 augustus 2021 10:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik vond het best grappig dat Sammeke kotste bij het verversen van een pamper.
je sprak met "Wij"quote:
Ja toch?quote:
quote:
quote:
moet lachenquote:
hoe lang is je straf?quote:
Mag het een onsje meer zijn?quote:
Ik dacht dat ik 24 uur had ,maar mag 3 dagen niet in DTS.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe lang is je straf?
doe het graagquote:
wat is jouw UI? Tai Chi bij een mooie zonsondergang?quote:
ow dan blijf ik ook hier lees je dm ook evenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 24 uur had ,maar mag 3 dagen niet in DTS.
Je moet ook niet pestenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanaf wanneer ingegaan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe komt dat dan?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:06 schreef Prisha het volgende:
Ik heb geen zin vandaag. Kom niet op gang
Zoiets jaquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
wat is jouw UI? Tai Chi bij een mooie zonsondergang?
Beetje lastig er weer inkomen na de vakantie. Voor de vakantie een groot project afgesloten, en nu stroom ik in een al lopende project. Ik vind het lastig om aan te haken. En dan heb ik geen zinquote:
Eergister in de nacht.quote:
Dan zitten we nog twee dagen met je opgescheeptquote:
mooie kleurenquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Sylvester Stallone die stretcht.
die heb ik gemist... wat zei hij of zij?quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:15 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik weet wel dat we het over die spammert hadden en ineens was je weg.
Ja.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan zitten we nog twee dagen met je opgescheept![]()
hey jijquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
die heb ik gemist... wat zei hij of zij?
holy knotjesquote:
ah.. en wat zei ie dan?quote:
Niks bijzonders gewoon een troll account met paginalange scheldteksten. Was ook snel weer afgelopen gelukkig.quote:Op maandag 30 augustus 2021 11:16 schreef FANNN het volgende:
[..]
die heb ik gemist... wat zei hij of zij?
paginalange scheldteksten nog wel... gezelligquote:Op maandag 30 augustus 2021 11:18 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Niks bijzonders gewoon een troll account met paginalange scheldteksten. Was ook snel weer afgelopen gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |